30. forduló, 32. forduló, Galain Leingod összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 17. 9h:06'
EZ A 78. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD
79. játékheted kezdete: aug. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5504
SZÁMLA : XXXX

GALAIN LEINGOD KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,92] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 12 szárnyas hernyó (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.)

m 2 4 7 mozogsz keletre, délre, északnyugatra
[47,92] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sziklaököl Kt. Kobudera állj közénk! Sziklaököl porrá zúz! Lee-MBO " Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy megsebesített gyilkos sallank. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank bal hátsó lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzpengével végigvagdosod a gyilkos sallank bal oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy gátvakond közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a gátvakond testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a gátvakond testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gátvakond meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [47,93] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felfedeztél egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,92] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy tazunkaróka. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a tazunkaróka testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tazunkaróka lompos farkát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a tazunkaróka lompos farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tazunkaróka fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tazunkaróka összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rókafarkat. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Utad során felfedezel egy vaskohót. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 145.]

ep 146 140 építed a 146. tárgyat 140 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy oltárt. Köveket hordasz egymásra. Már félig készen van az oltár. 105 tapasztalati pontot kaptál. [140 pontot használtál fel, van még 5.]
Valami mozgolódik a hasadban. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 171 pontot. A következő körben tehát 176 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Galain Leingod, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran követője vagy. Ez a 31. fordulód.

Erő: 11 (13) Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 158 cm
IQ: 16 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 18 (19) Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 166/166 év
Egészség: 12 (14) Életpont: 105/86 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 407 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 78 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 207 TP-t kaptál. Jelenleg 2715 TP-d van. A következő szinthez még 1285 TP szükséges. Trófeáid: garokk, piromenyét.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 10

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 4
4. gyógyítás: 13 5. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

Összsúly: 26.08 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 4 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 rókafarok (#124) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(46,92) tazunkaróka (#81), 1. jellempróba, vaskohó (#155)
(47,92) Sheran rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 16. jellempróba, gyilkos sallank (#85), gátvakond (#57)
(47,93) egy ismeretlen isten rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár

Üzenet küldése a karakternek