Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. márc. 19. 21h:36' EZ A 64. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD 65. játékheted kezdete: márc. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5187 SZÁMLA : XXXX |
v 6 5 5 | elmormolod a 6. varázslatot |
fas 80 | felt. ásás 80 pontért |
ba 117 | nem támadod a 117. szörnyet |
d 44 2 | eldobod a 44. tárgyat (2 darabot) |
t 74 | támadod a 74. szörnyet |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 165 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 3 1 3 | mozogsz délkeletre, északkeletre, délkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőevő kőtestét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a kőevő kőtestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kőevő támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A kőevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [36,16] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő kavadu mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát a másikra támadsz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a kavadu testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a kavadu bal szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kavadu feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [37,17] Dombos terepre érkeztél. Ezek a Valhalla-hegység nyugati lejtői. A legendák szerint a hegy tetején trónolnak az istenek, és osztják parancsaikat az alattvalóknak. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kőevő lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a kőevő testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kőevő testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kőevő egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kőevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
le 51 | leveszed/lerakod az 51. tárgyat |
kt 90 1 | elkészíted a 90. tárgyat (1 darabot) |
kf 90 | kézbeveszed/felveszed a 90. tárgyat |
kf 51 | kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat |
m 8 2 3 | mozogsz északra, keletre, délkeletre |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a kőevő testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőevő jobb karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kőevő egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A kőevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [38,16] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy drasmólyom közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a drasmólyom pikkelyes lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [39,17] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy kőszáli disznó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a kőszáli disznó nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával párszor kilyukasztod a kőszáli disznó bal hátsó lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a kőszáli disznó fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Agyarával a kőszáli disznó a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [41,19] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Elérted a Valhalla-hegység keleti lejtőit. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Felfedeztél egy púdersziklát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy északi aurach. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
h 242 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
e 23 | élelemszerzés 23 pontért |
MŰVÉSZI POROLIT (720. TEREPTÁRGY) "Ahogy bandukolsz, látsz egy meghatározhatatlan alakú, torz, gyatra megmunkálású tárgyat. Leginkább valami primitív nép által készített monolitra hasonlít. Közelebb érve érzed, hogy nem csak csúnya, de iszonyú szagot áraszt, és a látványa is gyengíti egész testedet. Teljesen döbbenten harákolsz, hiszen nem létezhet valami vagy valaki, aki ilyen szörnyűséget alkotni képes, ami - legnagyobb rémületedre még a varázserődet is elszívja. Odébb vonszolod magad, hiszen ha már itt kell a közelben táboroznod, legálabb minél messzebb legyél ettől az átkozott gusztustalanságtól." Nos, kalandozótárs, ha már Neked is volt ilyen élményed egy-egy Chara-din monolit tövében, akkor fogod igazán értékelni azt a tereptárgyat, amit most már Te is elkészíthetsz. Művészi és tudati energiájuk segítségével az Idő Porszemei KT tagjai megoldották, hogy minden monolitból származó káros hatást semlegesíteni lehessen - egy másik építmény felhúzásával. Ezt nevezzük Porolitnak. A Porolit örvénylő, kavargó porszemekből álló dolog, ami egészen kis gondolatodra csodálatos módon összeáll egy teljesen eredeti művészi alkotássá. Létrehozni az EP 720 100 X paranccsal bárkinek lehet, csak meg kell adni (X paraméterben), hogy ki, vagy mi foglalkoztatta az ihlet pillanatában a legjobban az építőt: szörny, kalandozó, vagy bármilyen lény. Természetesen az alkotó művésznek ismernie kell a lényt, amit meg akar formálni... Ha nem adsz meg harmadik paramétert, saját magad képmását hozod létre. Sajnos, a porszemek kordában tartása nem egy egyszerű művelet, igencsak sok időt kell rászánnia a Porcsinálta művésznek (ez 100 TVP-t jelent, 99 TVP-től nem halad egy porszemnyit sem az építkezés). Ezek után azonban bárki, aki utánad erre jár, meg fogja látni gondolataid tárgyát - persze a Porolit tulajdonságának megfelelő kiegészítésekkel. Eme műnek az a tulajdonsága, hogy az adott mezőn esetlegesen megtalálható Chara-din monolit káros hatását (a fele VP regenerációt) egyszerűen semlegesíti. Se több, se kevesebb. Már ha a művészi értéket nem számoljuk. Ez utóbbi persze igen jelentős... Természetesen az ÉP parancs miatt a Munka Gyümölcse varázslat teljes mértékben hat rá. A Porolit enciklopédiáját az építőjének ismernie kell! Ezért terjeszd a jó hírt ismerőseid között! Nos, ha már megismerkedtél e magasztos célú alkotással, akkor javasoljuk, próbáld ki magad: Vajon milyen lesz a Te Porolitod? |
Erő: | 14 (16) | Szint: | 9 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 130/126 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 23/3 | Pénz: | 18 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8 | vágófegyverek: | 4 | ütőfegyverek: | 6 |
lőfegyverek: | 8 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
41,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 42 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 188 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 13 (+1) | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 14 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 5 |
10. zárnyitás: | 2 | 11. vadászat: | 1 | 12. bányászat: | 8 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
rájanyék (#58), vízionár (#66), északi aurach (#350), mutáns pók (#117) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 13, 14, 15, 16. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | * | rézsisak (#72) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | * | csontkés (#11) | ||
1 | csontszablya (#64) | 1 | * | csontszurony (#12) | 10 | kerek kő (#19) | ||
1 | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | 6 | mérgezett tüske (#23) | |||
1 | * | parittya (#18) | 1 | szöges bunkó (#8) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
4 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 14 csepp tinta (#101), fér még: 6] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 16 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 74 korty víz (#27), fér még: 6] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | antilopbőr (#48) | 3 | bakkura bőr (#95) | |||
31 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | 5 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fémrúd (#104) | 3 | grákóbőr (#41) | 2 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 40 | madártoll (#112) | |||
3 | magszim bél (#103) | 4 | mandibulapenge (#125) | 9 | óndarab (#85) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | rákpáncél (#97) | 18 | rézdarab (#70) | |||
5 | rókafarok (#124) | 14 | sallank karom (#128) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 4 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | tigroszlán fog (#63) | 2 | varányszem (#30) |
Összsúly: 56.81 kg | Megterheltség: 109% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | királygyík bőr (#44) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | fekete gyöngy (#99) | 4 | kaja (#2) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
8 | kerek kő (#19) | 5 | madártoll (#112) | 3 | óndarab (#85) | |||
5 | tinta (#101) |
33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | |
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|