30. forduló, 32. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 20. 23h:24'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: máj. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4430
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

BLACK PITT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,33] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.)

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[41,33] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy tintacsiga. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! Mivel a bőröd már fekete, nincs rád hatással a dolog. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a tintacsiga testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a tintacsiga testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [40,33] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy félelem-járó. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a félelem-járó bal csápját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a félelem-járó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápjaival a félelem-járó csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A félelem-járó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [39,33] A bozótost dombság váltja fel. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. úgy tűnik, még nincs felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy homokvarány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a homokvarány jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a homokvarány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 151.]

h 144 használod a 144. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, halandó! Végrehajtottad hát a felszentelést! Hitem és követőim száma a földön egyre növekszik. Ezt részben neked köszönhetem. Jutalmad nem marad el! - ebben a pillanatban fantasztikus érzés tölt el, mintha élő energia futna végig a testeden (+1 erő, +1 intelligencia, +1 ügyesség, +1 egészség, +1 szerencse).
- Mostantól felszentelt papjaim közé tartozol. Mint hűséges követőm, természetesen állandó feladatod, hogy hitemet terjeszd. Ha jól végzed a feladatodat, hatalmad egyre csak növekedni fog. Mostantól képes vagy varázsolni! (+12 max. varázspont.) (ld. enc.) Az első varázslat, amelyet kapsz, az áldomás. (ld. enc.) Ha a következő feladatok bármelyikét teljesíted, újabb varázslatot és még nagyobb hatalmat kaphatsz: 1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! 2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!
Ha végrehajtottad valamelyik feladatot, imádkozz egy oltáromnál [IM parancs, 30 pontért], és a jutalom nem marad el! [Ha egy vagy több tárgyat kell áldoznod, akkor azokat az IM parancs kiadásakor füstölöd el. KF-elt tárgyat nem fogsz feláldozni. A feladat teljesítése után bármennyi idővel imádkozhatsz. Ha több küldetést is végrehajtottál, többször imádkozz.] [Amennyiben elvesztenéd szent szimbólumod, az IM paranccsal bármikor fohászkodhatsz istenedhez, hogy adjon neked egy újat. Ehhez az IM 5 parancsot kell kiadnod, és csak oltánál működik.] Most pedig menj, és terjeszd az igét!
Félig öntudatlan állapotban hagyod el az oltárt. [10 pontot használtál fel, van még 141.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[40,33] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy sünmedve. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal felnyársalod a sünmedve testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [41,33] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Látsz egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [42,33] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kaffogó hebrencs közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 111.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[43,33] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Warn pusztáinak északnyugati szélén jársz. Keletre a Pillanat hegység magasodik.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,33] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy sünmedve. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a sünmedve jobb lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a sünmedve bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 91.]

gyk 11 50 gyakorolsz a 11. tárggyal 50 pontért
Tökéletesen koncentrálva, hosszas lazítás után edzeni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [50 pontot használtál fel, van még 41.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 11 gyógyítás 11 pontért
Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+3 életerő.) [11 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-12 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 171 pontot. A következő körben tehát 201 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSLÁS
Végre, a karaktered megtanult varázsolni! Mielőtt azonban két kézzel nyúlnál a könnyen megszerezhető hatalom után, nem árt, ha tudod - a mágia tudása sok-sok veszélyt is rejt magában. Komoly különbség van az istenektől kapott papi mágia és a varázslóktól tanult rúnamágia között. Az előbbihez az istened hűséges szolgálata, a tőle kapott feladatok teljesítése, a jellemedhez való hűség szükséges. Ha a vallásodnak nem megfelelően cselekszel, rövid időre vagy akár véglegesen elveszíthetsz bizonyos varázslatokat. Ha pedig megváltozik a jellemed, az összes, istenedtől kapott varázslatot elveszíted. A rúnavarázslatok használata ugyan nem követel ehhez hasonló megkötöttséget, bárki használhatja őket - legtöbbjükhöz viszont szükség van bizonyos anyagi komponensekre (különböző szörnyek alkatrészei, egzotikus növények). Varázsolni a V paranccsal tudsz. Első paraméternek meg kell adni a varázslat sorszámát. Ha egy új varázslatot megtanulsz, kapsz róla E.F-et, amelyben ez a sorszám szerepel, a varázslat részletes leírásával együtt. Előfordulhat, hogy egy varázslathoz meg kell adni 2. vagy 3. paramétert is, akkor ez el lesz magyarázva a leírásban. Egy varázslat elmondása 5 TVP-be kerül (néha többe, ilyenkor ez meg lesz említve a leírásban). Ezenkívül minden varázslatnak van bizonyos varázspont (VP) értéke - ennyi VP-be kerül a varázslat elmondása. Azzal, hogy megtanultál varázsolni, kaptál bizonyos számú VP-t, és minden újabb varázslattal, valamint szintlépéskor ez nő. Minél erősebb egy varázslat, annál több VP-be kerül. Minden forduló elején visszakapsz valamennyit az elhasznált VP-kből, ha az aktuális VP érték kevesebb a maximálisnál (az életpontokhoz hasonlóan). A kapott és visszanyert VP-k száma nagy mértékben függ az IQ-tól. Egy varázslat tarthat 1.) egy teljes fordulón keresztül, a forduló végén megszűnik; 2.) két forduló között, táborozás ideje alatt; 3.) egy adott feltétel teljesüléséig, addig a varázslat inaktívan lapul 4.) a legközelebbi csata végéig (ilyenkor általában a 2. paraméternél beállíthatjuk, hogy csata után újból elmondjuk a varázslatot, és hányszor). Vannak persze azonnal lezajló varázslatok, mint például a gyógyító és a harci varázslatok. Egy játékoson egyszerre 10 inaktív/táborozó/csata végéig érvényes és 10 forduló végéig érvényes varázslat lehet. 11. varázslat felrakása esetén a legrégebben felrakott megszűnik. Ha valakin van egy varázslat, és azt még egyszer rámondják, akkor az új változat felülbírálja az előzőt. A harci varázslatokat kicsit másként kell használni, ezekről részletesebb leírást majd akkor kapsz, ha szerzel egy ilyet.

ÁLDOMÁS (6. VARÁZSLAT)
A varázslat elmondásakor az istened megacélozza a kezedet, vezeti a fegyveredet, amikor lesújtasz: az áldomás elmondása utáni legközelebbi csatában lesz +4 támadásod. Ez 5 VP-be kerül, de második paraméterként megadhatod, hogy a csata végeztével elmondd-e az áldomást újból (ismét 5 VP-ért), és ha igen, hányszor. Pl. V 6 2 hatására maximum a legközelebbi három csatában fogod ezt a varázslatot elmondani. Ha akarod, 3. paraméterként megadhatsz egy szintet, szörnyekkel való harc esetén, ha ennél alacsonyabb szintű szörnnyel harcolsz, akkor nem fogod az áldomást használni.

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr híve vagy. Ez a 31. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 8 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 12 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 18 Életpont: 130/103 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 11 (12) Varázspont: 12/12 Pénz: 81 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 123 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 379 TP-t kaptál. Jelenleg 6 284 TP-d van. A következő szinthez még 716 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, púpos burástya. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 8 ütőfegyverek: 7
lőfegyverek: 4

44,81 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 681 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 3
4. gyógyítás: 13 5. vadászat: 1 6. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer)
mászol max. 40 TVP-ért

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 15, 53.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 2 mászókarom (#78) 1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 bunkó (#5) 2 csontkés (#11)
1 * csontszurony (#12) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 * kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36)
16 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
2 vizestömlő (#3) [bennük 30 korty víz (#27), fér még: 10]
1 zöld üveg (#82) [benne 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 10]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
12 drótszőr (#37) 2 fekete gyöngy (#99) 2 királygyík bőr (#44)
3 lapkorong (#80) 16 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
4 mandibulapenge (#125) 3 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
1 rákpáncél (#97) 3 rézdarab (#70) 21 sallank karom (#128)
10 smirglilevél (#29) 17 sünmedve tüske (#14) 1 szuperkötél (#209)
1 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30)

Összsúly: 48.34 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 sünmedve tüske (#14) 2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

38 39 40 41 42 43 44 45
32
33
34
(39,33) 12. jellempróba, oltár, homokvarány (#16)
(40,33) Tharr oltár, félelem-járó (#56), sünmedve (#33)
(41,33) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár, 15. jellempróba, tintacsigák (#74)
(42,33) kaffogó hebrencs (#88)
(43,33) Raia rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 19. jellempróba
(44,33) sünmedve (#33), 5. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek