Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. márc. 27. 0h:13' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: ápr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3083 SZÁMLA : XXXX |
kno 11 | képesség-növelés 11 |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 5 10 1 | felt. lőfegyver haszn. 5 a 10. tárggyal (1 darabot) |
jlk 3221 | jelszó kimondása 3221 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mérges nyukmár testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mérges nyukmár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Félrehajolsz, de a mérges nyukmár karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 81 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork sámán testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az ork sámán testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Messze hajítod a vacak kis északi aurach trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ork sámán trófeát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a harcias morf bal lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a harcias morf jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a harcias morf testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a harcias morf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [78,74] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Amit elképzelünk, arról soha nem szabad lemondani. -DM " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a harcias morf jobb lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a harcias morf bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A harcias morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a harcias morf testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A harcias morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
kt 4 3 | elkészíted a 4. tárgyat (3 darabot) |
kt 10 1 | elkészíted a 10. tárgyat (1 darabot) |
kf 10 | kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat |
fkt 10 1 1 | felt. készítesz a 10. tárgyat (1 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a móleon fémes gerincét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a móleon testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. (ld. enc.) 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 34 | bemész a 34. titkos labirintusba |
lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
lm 8 8 8 | mozogsz 8 8 8 |
lm 12 12 12 | mozogsz 12 12 12 |
lm 12 12 12 | mozogsz 12 12 12 |
lm 9 12 1 | mozogsz 9 12 1 |
m 6 7 7 | mozogsz a 7. ponthoz |
m 7 7 6 | mozogsz a 6. ponthoz |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
SHINAI GÖMB (348. TÁRGY) A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán. |
MASSZA (217. SZÖRNY) A massza nem egy bizonyos szörny, hanem egy gyűjtőfogalom mindazokra a borzalmakra, amelyek a phua-kúpokban megtalálhatóak. A massza egy speciális Moa mágikus eljárás, a Génmancipulcánió, (vagy valami hasonló) eredményeképp létrejött lény. A legtöbb phua-kúpban megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, amely tökéletesen véletlenszerű paraméterek alapján MASSZÁT állít elő. A massza alakja, színe, formája, végtagjainak száma, és nem utolsósorban hatalma nagymértékben változó. Van, amelyik rendelkezik mágikus képességgel, másoknak kővéváltoztató pillantása, esetleg tulajdonságcsökkentő érintése van. Némelyik ellen az ütő, mások ellen a szúrófegyver a jó. Éppen ezért nem túl biztonságos dolog FT-t kiadni egy MASSZÁRA, hiszen lehet, hogy képességei egy gonyolékénél is gyengébbek, de az is előfordulhat, hogy még egy borzalmas varkaudar is megfutamodna előle. Ezért bízd csak az életedet a viselkedésben megadott merészségedre, az majd eldönti, hogy az adott formájú és méretű MASSZA milyen szintű szörny, és érdemes-e vele kikezdeni - és persze nem árt tulajdonságpajzsot, lélek védelmét vagy hasonlót is felrakni. A phua-kúpok szörnygenerátora minden alkalommal új szörnyet állít elő. Érdekesség: a phua-kúpokban talált masszákról szerezhetsz információt a pszi-ernyővel. Sok masszából érdekes komponens nyerhető ki, mindegyikből más és más! |
ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY) Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie. |
MÓLEON (68. SZÖRNY) Ezeknek a kétlábon járó, sáskaszerű teremtményeknek fémesen csillogó, csontvázszerű teste van. Mivel csak két lábukat használják járásra, a maradék négy mind fegyverforgatásra fogható. Nem csoda, hogy kevesen múlják felül őket az átlagos humanoid fegyverforgatók közül. Leginkább hegyvidéken találkozhatsz velük. |
FÉMRÚD (104. TÁRGY) Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit. |
MEGJEGYZÉSEK A LABIRINTUSOKKAL KAPCSOLATBAN Szeretnénk, ha minél kevesebb problémát okozna a labirintusok bejárása. Ezért engedd meg, hogy néhány további információt/segítséget adjunk. Először is a labirintusok bejárásával kapcsolatban tudnod kell, hogy a számítógép a legrövidebb utat két pont között a valós távolság, nem pedig a referenciapontok száma alapján keresi! Ezért kérlek, hogy a labirintusban való mozgást, ha lehetséges, próbáld meg mindig pontról pontra meghatározni. Pl. ha az 1-es pontból a 6-osba a 2-es és 3-as, valamint a 4-es és 5-ös érintésével is el lehet jutni, ne LM 6-ot írjál hanem LM 2 3 6-ot ill. LM 4 5 6-ot mert így biztos, hogy azon az útvonalon fogsz mozogni, amelyiken akartál! Ha el akarod hagyni a labirintust, nem biztos, hogy elég egy LM 1: lehet, hogy a gép ilyenkor a rövidebb (de általad zárt ajtók és legyőzhetetlen szörnyek által lezárt) úton próbál kimozgatni! Ezért a labirintus elhagyásakor is add meg az útvonalat. A labirintusokkal kapcsolatban nem árt, ha tudod: 1.) egy láda kinyitásával egy körben csak egyszer próbálkozhatsz. De: egy ajtó ill. szörny leküzdésével többször is! Ez egyben azt is jelenti, ha nem vagy benne biztos, hogy mondjuk a 4. ponton álló szörnyet elsőre le tudod küzdeni az 5. pontra való átjutás reményében, érdemes többször megpróbálni a mozgást: LM 5 5 5. Ne felejtsd el azonban, hogy a labirintusok szörnyei egy harc után minden életpontjukat visszakapják, ha nem tudtad őket leölni! 2.) Vannak labirintusok, amelyek több helyen is megtalálhatóak. Ha egy adott sorszámú labirintust valahol már megpucoltál, és meglátogatsz egy ugyanolyan sorszámút egy másik helyen, akkor ott is üres lesz! (Tehát nem gyűjtheted ki az összes 1-es labirintusból a deus ex machinát.) 3.) A labirintusokban a szörnyekre kiadott BA parancs nem működik (de az FT igen). 4.) Labirintusban nem lehet gyógyítani, élelmet szerezni, kutatni. 5.) Bizonyos labirintusokban (a helyszűke miatt) nem használhatsz lő/dobófegyvereket, ugyanúgy, mint a sűrű erdőben és bizonyos be/megmászható sötét helyeken. 6.) Ha az előző körben egy labirintusban maradtál, ezt ne felejtsd a következő fordulódra! Tönkreteheti a fordulódat, ha a kör elején elfelejtesz kijönni a labirintusból, és a parancsaiddal a szabadban akarsz tevékenykedni. 7.) SOHA ne felejtsd el, hogy a labirintus bejárásához fáklya vagy egyéb világító alkalmatosság szükségeltetik! Hány, de hány játékos (még a legtapasztaltabbak is) járt pórul, pedig tökéletesen megtervezte a fordulóját, csak fáklyája nem volt a BE parancs kiadásakor... |
Erő: | 12 | Szint: | 11 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 10 (12) | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 139/97 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 17 (18) | Varázspont: | 39/11 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 13 | ütőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 3 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) max. 1 db (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
79,75 mezőn táborozol, a 34. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 184 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 15 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. taumaturgia: | 1 | 11. zárnyitás: | 2 (+1) | 12. vadászat: | 1 |
13. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz dárdát (#10) (max. 1 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A fő áldozat természetesen pénz: 50 aranyat kell nekem feláldoznod. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 34. labirintus (70,4). cseréptetős torony (549): 42. labirintus (75,60). városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 41, 42. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 6. Szerzett pont: 606. Beállított erő: 0 Összpont: 606 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | |
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | * | dárda (#10) | |
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | * | orgyilkos tőr (#225) | ||
6 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | villám szimbólum (#145) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 20 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | szeksztáns (#32) | 3 | + | tüskecsapda (#242) | ||
1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 15 csepp spiritusz (#170), fér még: 5] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
6 | álompor (#396) | 12 | aurach fog (#657) | 1 | fémrúd (#104) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | kaktusztüske (#114) | 5 | madártoll (#112) | |||
6 | móri gyümölcs (#116) | 4 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
7 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 5 | smirglilevél (#29) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) |
Összsúly: 34.29 kg | Megterheltség: 77% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 128 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | dárda (#10) | 1 | fémrúd (#104) | |||
3 | gyenge méreg (#26) | 3 | kaja (#2) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 22 | víz (#27) |
75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | |
71 | |
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|