Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 7. 9h:10' EZ A 32. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD 33. játékheted kezdete: febr. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2875 SZÁMLA : XXXX |
ext | visszadátumozás kérelem |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az acéldarázs potrohát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az acéldarázs testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az acéldarázs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az acéldarázs hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [44,21] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Gatin városa innét északra fekszik. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tintacsiga közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Rád ömlik az egész! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga jobb oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a tintacsiga testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tintacsiga kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (ld. enc.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
v 6 | elmormolod a 6. varázslatot |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a százfogú testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a százfogú testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A százfogú fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [46,21] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy alpesi tehén. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [47,21] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tintacsiga. Amikor elhal a zaj, előmászol.
v 6 | elmormolod a 6. varázslatot |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 2 8 | mozogsz keletre, északra |
(Továbbmész...) [48,20] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.
h 92 | használod a 92. tárgyat |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a mérges nyukmár jobb karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mérges nyukmár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
f 95 | kísérletezel a 95. tárggyal |
TINTA (101. TÁRGY) A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...) |
VADÁSZ VARKAUDAR (108. SZÖRNY) A vadász varkaudarok alacsony, rejtőzködésre, lopódzkodásra, hátbatámadásra kiképzett lények. A varkaudar hierarchiában alacsonyan állnak, alattuk csak a közönséges varkaudarok vannak. Holott, bár fegyverzetük és páncélzatuk elég gyenge, fegyverekhez való szakértelmük hírhedt - minden páncélnak, védekezésnek megtalálják a gyenge pontját. A vadász varkaudarok közkedvelt helye a sűrű erdő és a labirintusok mélye. |
SÖRÉNYES UBUK (89. SZÖRNY) A sörényes ubuk nagy, lapos testű lény, amely a síkságok magas füvében bújkál, áldozatára lesve. Sörénye igazándiból több tucatnyi vékony nyúlvány, amely horgocskában végződik. Érintésük maró fájdalmat okoz. Testük többi részét hosszú, hegyes tüskék fedik, szinte lehetetlenné téve, hogy egy rövidebb fegyverrel kárt okozzunk benne. Ha a tüskék között sikerül egy támadást bevinni, akkor valószínűleg egy hegyes fegyver tudja a legnagyobb kárt okozni. A szörny támadásra hatalmas fogait használja. |
ORMÁNYGŐTE CSONT (21. TÁRGY) Az ormánygőte ormánycsontját kivágva, egy hosszú, üreges csonthoz jutsz. Talán használható valamire. |
BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY) Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is! |
FELTÉTELES MÁSZÁS A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit). |
Erő: | 17 (19) | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 64/64 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 124/58 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 15/4 | Pénz: | 3 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 4 | ütőfegyverek: | 9 | lőfegyverek: | 7 |
49,113 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 626 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 (+1) | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 3 (+1) |
4. gyógyítás: | 13 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. teológia: | 2 | 8. zárnyitás: | 1 | 9. vadászat: | 3 |
10. bányászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
Összsúly: 61.97 kg | Megterheltség: 129% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 99% alatt van. | |
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 3 | kaja (#2) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) | 4 | tinta (#101) |
41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | |
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|