308. forduló, 310. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 20. 9h:08'
EZ A 585. JÁTÉKHETED, 309. FORDULÓD
586. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,46] koordinátán.
Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+72 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 607.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 602.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 540 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 600.]

* 4. KP: v 63 0 0 elmormolod a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 600.]

* 5. KP: v 72 0 0 elmormolod a 72. varázslatot
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 595.]

* 6. KP: vv 224 12 24 elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 595.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 593.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 591.]

* 7. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 591.]

* 8. KP: v 1 10 40 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 586.]

* 9. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

* 10. KP: kf 815 0 0 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [100 pontot használtál fel, van még 486.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+50 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 481.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [100 pontot használtál fel, van még 381.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[74,45] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Akkor neked nem kell a másik csizma sem. - mondod vigyorogva, és lerángatod a lábáról. Egy kicsit akadékoskodik, fenyeget azzal, hogy hívja a szüleit, de végül odébbáll. Sajnos a csizma nem éppen a te méretedre készült, semmit sem tudsz kezdeni vele (eldobod). (+2 gonoszság.)
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pszi elementál. {max. életpontja: 21-25.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával alaposan megvágod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi elementál jobb vállát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával alaposan megvágod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi elementál jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy tetemember. {védettsége: 35 szúró, 27 vágó, 15 ütő ellen.}

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tetemember bal lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
639 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mirg. {max. életpontja: 63-68.}

Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 vashegyű nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 362 (limit: 925), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 33994.

(Továbbmész...) [75,45] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
(Feltételes támadás:) Egy manifesztátor! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a manifesztátor fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A manifesztátor meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A manifesztátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Falon van ey kis házikó,
Bolond benne ám a lakó:
Szájából egyforma a szó.
Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 341.]

tim 40 titkosírás megfejtése 40 pontért
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen! {max. életpontja: 117-162.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi eredménye! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a massza nyúlánk csőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a massza fejét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a massza nyúlánk csőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A massza karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 14 életpontot vesztettél. A massza rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mandibulapengét. 2 048 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 91, gyógyulás: 64, összesen: -27 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Hö - a kúp üres! A francba! Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [40 pontot használtál fel, van még 301.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[76,44] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku légiós. {támadása: 35.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós páncélos testét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal súrolod a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontváz. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+6.}

Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a csontváz testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 82 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy tetemember. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+3.}

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a tetemember testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a tetemember nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 639 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 grifftojást.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 364 (limit: 925), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34148.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [77,43] Még mindig füves síkságon vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rájanyék. {védettsége: 9 szúró, 7 vágó, 4 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a rájanyék testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy óriás csontváz. {védettsége: 49 szúró, 49 vágó, 19 ütő ellen.}

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az óriás csontváz zörgő csontjait. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz jobb lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Varkaudar szablyával megvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 482 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy autentikus vámpír. {támadása: 32.}

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megpöccinted az autentikus vámpír testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 vasércet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 366 (limit: 925), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34302.

(Továbbmész...) [78,43] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy mutáns pók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 13.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a mutáns pók testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy élőholt mágus. {támadása: 30.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus jobb karját. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt mágus fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 644 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 77, gyógyulás: 7, összesen: -70 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mirg. {védettsége: 19 szúró, 12 vágó, 4 ütő ellen.}

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 varázskövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 368 (limit: 925), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34456.
Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 271.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[79,43] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos sallank került az utadba. {támadása: 9.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy autentikus vámpír. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.}

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az autentikus vámpír bal karját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz. {max. életpontja: 22-24.}

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kilukasztod a csontváz jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontváz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 82 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 2 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 370 (limit: 925), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34610.
Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [80,44] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Nem beteg, de több kötése van minden betegnél,
Nincs elméje, de félelmetesebb minden harcos népnél.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[29 pontot használtál fel, van még 242.]

tim 40 titkosírás megfejtése 40 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a massza testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza bal oldalát. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a massza testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Nyelvével a massza úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Apró rúgást kapsz a massza patájától. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Kemény ollójával a massza végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 pular kristályt. 2 612 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 182, gyógyulás: 84, összesen: -98 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vashegyű lándzsa, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (93,54)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy nyu-shuriken [nyu-shuriken ládikóba-> (94,53)-> 12 arany, -2 ÉP]. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [40 pontot használtál fel, van még 202.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[81,44] Szűnni nem akar a zöld síkság.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy csontlepke. {max. életpontja: 20-21.}

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával alaposan megvágod a csontlepke testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 93 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy zombi. {támadása: 3.}

Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed a zombi bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 46 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 umbatari karkötőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 372 (limit: 925), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34764.
Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [82,44] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy zombi.

Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi jobb vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 46 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy óriás csontváz. {max. életpontja: 167-186.}

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az óriás csontváz sárga bordáit. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Varkaudar szablyával megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 482 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 74, gyógyulás: 16, összesen: -58 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 374 (limit: 925), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34918.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a smaragdgólem testét. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 156 életpontot vesztettél. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 3 442 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 335, gyógyulás: 119, összesen: -216 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+50 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+53 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [83,44] Tovább barangolsz a fák között.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy autentikus vámpír áll veled szemben. {támadása: 32.}

A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír jobb lábát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. A következő ellenfél egy autentikus vámpír. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+6.}

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír bal oldalát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 ubuk dobónyílat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 376 (limit: 925), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 35075.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. [56 pontot használtál fel, van még 146.]

m 3 mozogsz délkeletre
[84,45] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy csontlepke. {egyik sebzési módja: 2x 2d2+1.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a csontlepke bal első lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontlepke testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontlepke. {védettsége: 17 szúró, 9 vágó, 9 ütő ellen.}

Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a csontlepke testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontlepke testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 3 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 378 (limit: 925), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 35235.
Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. [12 pontot használtál fel, van még 134.]

szk 124 99 keresed a 124. szörnyet a 99. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 84.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 79.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [10 pontot használtál fel, van még 69.]

* 3. BP: le 815 0 0 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 69.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le az uzbány. 4 kaját nyel le a törpemammut. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 69 pontod maradt, ebből a következő körre 69 pontot vihetsz át. Kapsz még 450 pontot. A következő körben tehát 519 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 309. fordulód.

Erő: 31 (40) Szint: 25 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 41 (43) Támadás: 28 (30) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 31 (38) Védekezés: 33 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 164/164 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 366/291 Jellem: gonosz (634) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (42) Varázspont: 561/313 Pénz: 7082 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 50/35 Pszi pont: 165/575 EFejl: 25
Eddig összesen 2874 szörnyet (26 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 648 TP-t kaptál. Jelenleg 1 523 935 TP-d van. A következő szinthez még 176 065 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, éjkornis, ongóliant. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 23/75 vágófegyverek: 30/43 (+15%)
ütőfegyverek: 17/74 (+13%) lőfegyverek: 24/35 (+4%) dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
84,45 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/92 (-300%) 2. nyomkövetés: 80/93 (+6%) 3. lopás: 5/95 (-300%)
4. mászás: 15/41 5. csapdakészítés: 26/23 (+5%) 6. csapdaészlelés: 31/19 (-2300%)
7. gyógyítás: 33/12 8. titkosírás: 18/42 (+32%) 9. felderítés: 18/15 (-289%)
10. szörnyidomítás: 9/20 11. teológia: 36/13 (+6%) 12. taumaturgia: 23/13 (+2%)
13. szerencsejáték: 1/80 14. versengés: 12/10 (+8%) 15. zene: 19/65 (+11%)
16. szörnyismeret: 44/43 17. pszi: 19/54 (+2%) 18. zárnyitás: 4/28 (-300%)
19. vadászat: 25/34 20. bányászat: 30/65 21. főzés: 15/85 (+10%)
22. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), a kobuderáktól (8) hebrencs csapdát (#147), az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
pszi elementál (#221), High Density (#1949)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (7,40) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
uzbány (#102) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Látogass meg birodalmamban!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 53, 54, 63, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 378 (limit: 925), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 35235.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 88 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 12 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 154.88 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 2 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 4 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
1 sallank nyíl (#129) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
94 arany (#50) 1 éjkő (#2369) 2 gernim balzsam (#1894)
1 grifftojás (#179) 6 madártoll (#112) 1 mandibulapenge (#125)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 pular kristály (#239) 6 sallank karom (#128)
4 szvó-ektoplazma (#151) 2 ubuk dobónyíl (#138) 4 ugh méreg (#166)
1 umbatari karkötő (#278) 1 varázskő (#305) 3 vas dobónyíl (#189)
3 vasérc (#152) 1 vashegyű lándzsa (#182) 1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85
42
43
44
45
46
(75,45) manifesztátor (#124), Sheran rúnaköve, phua-kúp (#372), 47. jellempróba, Sheran oltár, massza (#217)
(76,44) ryuku légiós (#361), csontváz (#48), tetemember (#123), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár
(77,43) rájanyékek (#58), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154)
(78,43) mutáns pók (#117), élőholt mágus (#175), élőholt mirg (#135), 47. jellempróba
(79,43) gyilkos sallank (#85), autentikus vámpír (#154), csontváz (#48), 41. jellempróba
(80,44) phua-kúp (#372), massza (#217)
(81,44) csontlepke (#746), zombi (#49), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 34. jellempróba
(82,44) zombi (#49), óriás csontváz (#176), smaragdgólem (#417)
(83,44) autentikus vámpír (#154)
(84,45) nekrofun (#173), 37. jellempróba, Tharr oltár, csontlepke (#746)

Üzenet küldése a karakternek