308. forduló, 310. forduló, Mr. Elem-Elek összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 3. 14h:29'
EZ A 625. JÁTÉKHETED, 309. FORDULÓD
626. játékheted kezdete: nov. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1666
SZÁMLA : XXXX

MR. ELEM-ELEK KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,49] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 15 vashegyű nyilat (180 arany).
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló elf férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2006. november 21., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a november 25-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+352 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+31 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A kasztroplanáris uralom ismét bizonyította erejét. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 682. hetének nyerőszámai: 18, 16, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy qwarg rohamosztagos nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Marásokat ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos. (9 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Baghar korbácsával súrolod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Marásokat ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 33, gyógyulás: 101, összesen: +68 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 642.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 640.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 638.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 638.]

* 2. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 636.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-17 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 634.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 632.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-13 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 627.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 627.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +43 max. életerő, +43 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 622.]

vv 19 70 72 elmormolod a 19. varázslatot a 70. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 620.]
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 620.]
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

kb 687 690 693 kiveszel a bankból a 687. tárgyat (690 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

kb 688 688 688 kiveszel a bankból a 688. tárgyat (688 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku sisakot. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

ba 750 nem támadod a 750. szörnyet
BA 750 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

flh 18 176 felt. lőfegyver haszn. 18 a 176. tárggyal
Ok, FLH 18 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

flh 998 363 felt. lőfegyver haszn. 998 a 363. tárggyal
Ok, FLH 998 363 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

le 366 leveszed/lerakod a 366. tárgyat
Leveszed a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

kf 865 kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath nyakát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (36 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 vasérc és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (185,60)-> 20 arany, -2 ÉP] 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 61, gyógyulás: 36, összesen: -25 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Nincs szerencséd! Vagy már túl sokan fosztogattak itt előtted? Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy pszi őselementál támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a pszi őselementál jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-3 pszi pont.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 9, gyógyulás: 32, összesen: +23 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy pszi őselementál támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál farkát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a pszi őselementál fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 11, gyógyulás: 34, összesen: +23 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Notermanthi támad rád.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi jobb oldalát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával súrolod a Notermanthi jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Baghar korbácsával súrolod a Notermanthi jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (185,60)-> 20 arany, -2 ÉP] Mosolyogva kidobod a nevetséges ongóliant trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Notermanthi trófeát. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 21, gyógyulás: 59, összesen: +38 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 72 arany, egy mérg. vas dobónyíl [mérg. vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy rézgolyó. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz. [50 pontot használtál fel, van még 570.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[199,50] Továbbra is síkságon vagy.


(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bal vállát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó jobb szárnyát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a halálhozó nyakát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 32 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával gyengén megütöd a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a halálhozó bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 32 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 2790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 95, gyógyulás: 60, összesen: -35 ÉP}


Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... Az intelligenciapróba következik. Egy kis gnóm teszi fel neked a kérdést, két általa megnevezett szörny közül melyiktől kell jobban tartani. Ennél könnyebbet nem is kérdezhetett volna, kapásból mondod a választ! Egy nyúlánk elf ugrik eléd, s elmondja, mi a következő feladatod. Labdákkal kell zsonglőrködnöd, míg a homokóra le nem folyik. Egy darabig megy a dolog, de hamar elbizonytalanodsz, a labdák pedig idő előtt szanaszét szóródnak a földön. 624 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. Az öregasszony rendkívül elfoglaltnak tűnik, így rögtön lelkiismeretfurdalásod támad, amiért zargatni merészeled. Fel is háborodik, amikor elárulod, hogy nincs nálad egyetlen tárgy sem abból, amit megígértél. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 1 rézpáncél, 1 rakolits por, 3 karbin plazma, 5 vashegyű nyíl, 2 mocsári penke.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Orbitális mackósajt, 2 Temető, 1 Kaszabolósáska. Ez két pár! Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 624 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 52 darab aranyérmét.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 624 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [199,51] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy zoloboo sámán lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a zoloboo sámán fejét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 40, gyógyulás: 47, összesen: +7 ÉP}

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [198,52] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.

Találsz egy tűzbokrot. Felfedeztél egy tímárkunyhót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Wiftohi el Dohren előtt. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [95 pontot használtál fel, van még 475.]

kt 697 elkészíted a 697. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 Ezüstmágus kürtöt. 2000 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 470.]

v 96 182 31 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(198,52) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tímárkunyhó (#684), 43. jellempróba, Sheran oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(199,49) qwarg rohamosztagos (#242), Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), Notermanthi (#257)
(199,50) halálhozó (#419)
(199,51) zoloboo sámánok (#230), művészi porolit (#720)

[182,31] Egy kisebb településhez érkeztél.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy tolvajcéh (699. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 460.]

be 699 bemész a 699. épületbe
Lassan megközelíted a tolvajcéh bejáratát, majd az öklöddel benyomod a tölgyfaajtót. Egy körülbelül harminc láb hosszú folyosóra jutsz, melynek végében egy másik ajtót pillantasz meg. Részeges Jaemi dülöngélve áll fel a földről jöttödre, úgy néz ki állapota megint hű nevéhez. Aztán jó szolgához méltón bevezet a folyosóvégi díszes csarnokba. A klán főnöke, Fürge Menyét már vár rád. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Hallva, hogy megcsináltad, amit kért, elvigyorodik. De csak egy pillanatra, a következő pillanatban arca már újra komoly, mint ahogy egy tolvajklán vezetőjéhez illik. [500 tapasztalati pontot kaptál.]
- Ez az üveg már üres! Hol az a drága bor belőle? - Részletesen elmeséled, kinél bukkantál a tárgyra. Fürge Menyét félhangosan töprengve folytatja: - Ah, a készlet kontárok kezébe került. Pedig micsoda összegeket kaphattunk volna érte, ha épségben előkerül mind. Bár még van rá esély, hogy nem fogyott el az összes. - A klánfőnök kikiált a folyosóra: - Hé, Jaemi! Kerítsd elő Forradásost, feladatom lesz számára! - Ezután visszafordul hozzád. Arca tökéletesen kiismerhetetlen árnymanó pókerarc. - Tegnap éjszaka egyik fontos ügyfelünket, Hamran grófot bebörtönözték. A fő bűne az volt, hogy soha nem titkolta a szintén nemesi származású Limonerr iránti ellenszenvét. Limonerrt tegnap este galád módon meggyilkolták, Borax katonái pedig még aznap este felkeresték a grófot, és miután terhelő bizonyítékokat találtak a lakhelyén, azonnal letartóztatták. De én tudom, hogy nem ő tette. A te feladatod az lesz, hogy bizonyítékot gyűjts, ami megmenti a grófot, és alátámasztja az igazamat. A gróf lakhelyét a város szélén, innen keletre három, északra hat mérföldre találod... - Kivágódik az ajtó, és egy koldusgúnyába öltözött illető ront be rajta. Arcának bal oldalát a szeme sarkától a füle aljáig húzódó forradás csúfítja. - Forradásos! Na végre! - vidul fel Fürge Menyét, majd meglök az ajtó felé. - Te pedig siess! Nem szeretném, ha a grófot ártatlanul kivégeznék!
Miközben ellépsz Forradásos mellett, valami furcsán dohos szag kavarja fel a gyomrod. Az ember férfi gyűlölködő pillantást vet rád. [A kutatást a gróf lakhelyén a KLD 1 paranccsal kezdheted meg!] Most már mindent tudsz, ideje menni! Részeges Jaemi az ajtóig kísér, majd sietősen, szinte kihajít az utcára. [5 pontot használtál fel, van még 455.]

m 1 mozogsz északkeletre
[183,30] Folytatod sétádat a házak közt.

Látsz egy templomot. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Van itt egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.). [15 pontot használtál fel, van még 440.]

ve 240 megveszed a 240. tárgyat
Vásároltál 1 sivatagi doareget. 376 aranyat fizettél. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

m 8 mozogsz északra
[183,29] Továbbmész a város utcáján.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját. (ld. enc.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 425.]

ek 7 19 6 t. energia kisütése: 7 19 6
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 zárnyitás.) [-6 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 425.]

kld 1 küldetés végrehajtása 1
A környéken épült tizenhat darab egyforma épület közül gyorsan ki tudod választani, melyik Hamran gróf háza. Fürge Menyét jól útbaigazított. Csöndesnek néz ki, az ablakok sötétek. Ösztöneidet követve a bejárati ajtóhoz osonsz. Első pillantásra bonyolult zárral lesz dolgod. Amikor a kapu hangos kattanás kíséretében kinyílik, megnyugszol: a zárnyitás szakértelmed elegendőnek bizonyult az ajtó jelentette akadály leküzdésére. Kettesével szedve a lépcsőfokokat, fellopakodsz az emeletre. Egy félhomályos, és sötét folyosóra érkezel, melyről több ajtó is nyílik. Mivel az épület látszólag üres, van időd, így hát bekukkantasz mindenhova. A helyiségek rendkívül gazdagon bútorozottak. Aztán Hamran gróf dolgozószobájába tévedsz, és nem tudsz ellenállni a késztetésnek, hogy belekukkants íróasztalának fiókjaiba. Pénzügyi kimutatások... a ház személyzetének listája... és egy vaskos könyv, melyet csupán egy viaszpecséttel zártak le. Nem törődve az efféle védelemmel, felhajtod a fedelét. A jegyzet neveket, és címeket tartalmaz. Egyetlenegy tűnik ismerősnek közülük: Limonerr neve. Na meg a címe. A város délkeleti végében találhatod. Még kutatsz egy kicsit, de mivel Hamran gróf ártatlanságára semmilyen bizonyítékot nem találsz, úgy döntesz, az áldozat házában folytatod a kutatást. [Ehhez a KLD 2 parancsot kell kiadnod a megfelelő mezőn!] [40 pontot használtál fel, van még 385.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Semmi nem történik... Most veszed csak észre, hogy egy tábla van a kút mellé leszúrva, rajta a következő szöveggel: "A csodák kútja! Potom egy aranyért minden kalandozó a neki kijáró csodában részesül". Nevetséges, neked a kút nem nyújtott semmit. Lábaddal ledöntöd a táblát, és jól megtaposod, majd egy végső mozdulattal behajítod a kútba. A mögötted álló kalandozók értetlenül bámulnak kíméletlen cselekedeted láttán. (+1 gonoszság.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 382.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Jeges borzongás fut végig testeden, ahogy felvillan szemeid előtt az utoljára legyőzött Notermanthi vádló tekintete. Vigyorogva meredsz vissza az üveges szemekbe. (+1 gonoszság.) Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 379.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 7 gyöngymangót. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. (A tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 376.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Sajgó végtagjaidba hirtelen új élet költözik. Gyógyultál 1 életerőpontot. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [3 pontot használtál fel, van még 373.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,52] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tímárkunyhót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Wiftohi el Dohren vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [197,51] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [196,50] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).

[45 pontot használtál fel, van még 328.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[196,49] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy kputtyintó csalán. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán bal oldalát. (5 támadással 23 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Baghar korbácsával párszor súrolva eltalálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 23, gyógyulás: 57, összesen: +34 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy norpadolótika. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika bal hátsó lábát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a norpadolótika testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi hatás! Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 54, gyógyulás: 43, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [197,48] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kultúrmasztodon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon nyakát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 22, gyógyulás: 54, összesen: +32 ÉP}

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő megsebesített ryuku gólem mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod a ryuku gólem testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Baghar korbácsával néhányszor épp csak megérinted a ryuku gólem testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Baghar korbácsával néhányszor súrolod a ryuku gólem mellkasát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 170, gyógyulás: 35, összesen: -135 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Találsz valamit: 1 bunkó[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [30 pontot használtál fel, van még 298.]

ek 273 9 244 t. energia kisütése: 273 9 244
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 44 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ek 116 30 284 t. energia kisütése: 116 30 284
Sötét ital gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

vv 161 171 171 elmormolod a 161. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 35 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 298.]
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 298.]
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 298.]
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 298.]
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 298.]
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 298.]
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

h 697 1000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+205 varázspont, -411 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 298.]
Ledöntesz egy adagnyi sötét italt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +503 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 298.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 298.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 298.]
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 298.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 298.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 298.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 298.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 298.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 298.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 298.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ek 273 13 5 t. energia kisütése: 273 13 5
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 13 VP-nél kevesebb, plusz 5 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 13 VP-nél kevesebb, plusz 5 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

szk 227 keresed a 227. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy kultúrmasztodont. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 2. BP: viselkedésed: 90
Ha életerőd az eredeti érték 60 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 156 TVP-t kell elköltened.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 253.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 108 TVP-t kell elköltened.] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 213.]

tf 2 13 fejleszted a 2. tulajdonságodat 13 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tyrannoszaurusz rex. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}

[13 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-43 max. életerő). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-23 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 3, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 450 pontot. A következő körben tehát 650 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

HALÁLHOZÓ (419. SZÖRNY)
Ennek a denevérszerű lénynek a kedvenc támadási formája a sötétségből rontani a gyanútlan ellenfélre, és a meglepetés előnyét kihasználva halálra ijeszteni a szerencsétlent. A szörny minden tulajdonsága ezt hivatott elősegíteni: bőrszárnyának gyors verdesésével rendkívül ügyes manőverekre képes, mind támadáskor, mind védekezéskor a közelharcban, hosszú csőre pedig messziről mély sebet képes ejteni áldozatán. Ezenkívül a halálhozót körüllengő maró szag egyéb kellemetlen meglepetéseket is tartogat a felkészületlen támadóknak.

HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY)
Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.

CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY)
Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás.

RYUKU GÓLEM (394. SZÖRNY)
Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye. Ezek a kékes fényben csillogó, fémes testű behemótok immúnisak a mágiára, csakis varázsfegyverrel sebezhetők, és minden fizikai sebzés, ami őket éri, fele sebzést okoz, de vágófegyverrel egyáltalán nem lehet őket megsebezni - igazi ellenfelek még a legképzettebb kalandozó számára is!

KARAKTERLAP

Mr. Elem-Elek, egy barna, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Dornodon félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 788. Az Ördögi Kör (#9111) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 309. fordulód.

Erő: 29 (34) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 104 cm
IQ: 31 (32) Támadás: 29 Agresszió: 5 Testsúly: 35 kg
Ügyesség: 28 Védekezés: 66 Menekülés: 60 % Életkor: 32/33 év
Egészség: 30 (37) Életpont: 470/358 Jellem: gonosz (601) Tul. pont: 2
Szerencse: 40 (52) Varázspont: 699/0 Pénz: 750 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 21/13 Pszi pont: 75/-1 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 1
Eddig összesen 1804 szörnyet (10 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 27777 TP-t kaptál. Jelenleg 1383898 TP-d van. A következő szinthez még 16102 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, Blounther apó, taalru. A 308. fordulódban 7124 arany került a bankszámládra. 7159 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/84 ökölvívás: 3/10 szúrófegyverek: 2/15
vágófegyverek: 16/39 ütőfegyverek: 31/65 (+9%) lőfegyverek: 28/77 (+10%)
dobófegyverek: 10/45

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (250%) << tyrex bunkó (#421) (150%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/22 2. nyomkövetés: 72/29 (+20%) 3. lopás: 32/3
4. mászás: 6/21 5. csapdakészítés: 22/16 (+6%) 6. csapdaészlelés: 22/71
7. gyógyítás: 34/69 8. titkosírás: 2/94 9. felderítés: 22/74 (+6%)
10. szörnyidomítás: 5/68 11. teológia: 73/72 (+69%) 12. taumaturgia: 41/62 (+32%)
13. szerencsejáték: 2/56 (-389%) 14. versengés: 8/68 (+45%) 15. harcművészetek: 7/34
16. zene: 1/22 17. szörnyismeret: 13/49 (+34%) 18. pszi: 8/52 (+9%)
19. zárnyitás: 20/37 (+611%) 20. vadászat: 10/73 21. bányászat: 12/61
22. úszás: 3/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz a trolloktól (5) aranyat (#50)
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot, csak egyszer)
mászol max. 36 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), aurapollátor (#222) (csak egyszer), adószedő (#234)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Ördögi Kör (#9140), Éjharcosok (#9131), Ördögi Kör (#9116), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kronotapír (#286), quwarg ősmágus (#302), tüskés gigaféreg (#256), ősdentor (#282), jók (#990), bűbájlidérc (#761), adamantit gólem (#750)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) sötét rítus (#131, 30 VP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 13 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59)
Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) puha ütés (#60) >> kultúrmasztodon (#227)
puha ütés (#60) >> qwarg rohamosztagos (#242)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!
2.) Zúzz apró darabokra oltáromnál három esszenciakristályt!
3.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 vadász, 1 nagymester, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos, 1 ősmágus.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
365 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 királyi borosüveg (#1092) 9 madártoll (#112) 1 quwarg tojás (#360)
1 rókafarok (#124) 1 ryuku csizma (#692) 1 ryuku karvédő (#687)
1 ryuku kesztyű (#690) 1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku mellvért (#689)
1 ryuku nadrág (#691) 1 sötét ital (#284) 8 spiritusz (#170)
1 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 Ezüstmágus kürt (#697)
1 fekete gyöngy (#99) 1 halálhozó talizmán (#813) 4 kaja (#2)
1 rézgolyó (#343) 1 tyrex csont (#280) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(196,49) kputtyintó csalán (#247), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 47. jellempróba, norpadolótika (#226)
(196,50) Tharr oltár, 36. jellempróba
(197,48) kultúrmasztodonok (#227), 46. jellempróba, ryuku gólem (#394), tyrannoszaurusz rex (#160)
(197,51) Elenios rúnaköve
(198,52) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tímárkunyhó (#684), 43. jellempróba, Sheran oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk!
2006. nov. 25-én szombaton 9 órától a szokásos helyen, a Láng Művelődési házban Beholder találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthető: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Mókás vetélkedők, észbontó TF-es árverés, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön, élő bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat, az Örökkévalóság drágakövét kérhet mindenki a karaktere részére. A találkozón veheted át a TF olimpiai fordulódat is. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2006. nov. 21. kedd.
A találkozón ezenkívül a Sárkánymágia nevű vadonatúj Hatalom Kártyái kiegészítő bemutató versenye lesz.
Várunk nov. 25-én!
A Beholder Kft. munkatársai.

Üzenet küldése a karakternek