Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 3. 14h:29' EZ A 625. JÁTÉKHETED, 309. FORDULÓD 626. játékheted kezdete: nov. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1666 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Marásokat ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos. (9 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Baghar korbácsával súrolod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Marásokat ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 33, gyógyulás: 101, összesen: +68 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot |
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
ek 116 70 313 | t. energia kisütése: 116 70 313 |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
vv 19 70 72 | elmormolod a 19. varázslatot a 70. varázslatot a 72. varázslatot |
kb 687 690 693 | kiveszel a bankból a 687. tárgyat (690 darabot) |
kb 688 688 688 | kiveszel a bankból a 688. tárgyat (688 darabot) |
ba 750 | nem támadod a 750. szörnyet |
flh 18 176 | felt. lőfegyver haszn. 18 a 176. tárggyal |
flh 998 363 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 363. tárggyal |
le 366 | leveszed/lerakod a 366. tárgyat |
kf 865 | kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath nyakát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (36 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 vasérc és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (185,60)-> 20 arany, -2 ÉP] 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 61, gyógyulás: 36, összesen: -25 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a pszi őselementál jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-3 pszi pont.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 9, gyógyulás: 32, összesen: +23 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál farkát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a pszi őselementál fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 11, gyógyulás: 34, összesen: +23 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi jobb oldalát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával súrolod a Notermanthi jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Baghar korbácsával súrolod a Notermanthi jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (185,60)-> 20 arany, -2 ÉP] Mosolyogva kidobod a nevetséges ongóliant trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Notermanthi trófeát. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 21, gyógyulás: 59, összesen: +38 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bal vállát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó jobb szárnyát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a halálhozó nyakát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 32 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával gyengén megütöd a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a halálhozó bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 32 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 2790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 95, gyógyulás: 60, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [199,51] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy zoloboo sámán lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a zoloboo sámán fejét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 40, gyógyulás: 47, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [198,52] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.
kt 697 | elkészíted a 697. tárgyat |
v 96 182 31 | elmormolod a 96. varázslatot |
[182,31] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 699 | bemész a 699. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
ve 240 | megveszed a 240. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
ek 7 19 6 | t. energia kisütése: 7 19 6 |
kld 1 | küldetés végrehajtása 1 |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [197,51] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
(Továbbmész...) [196,50] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán bal oldalát. (5 támadással 23 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Baghar korbácsával párszor súrolva eltalálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 23, gyógyulás: 57, összesen: +34 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika bal hátsó lábát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a norpadolótika testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi hatás! Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 54, gyógyulás: 43, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [197,48] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kultúrmasztodon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon nyakát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 22, gyógyulás: 54, összesen: +32 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod a ryuku gólem testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Baghar korbácsával néhányszor épp csak megérinted a ryuku gólem testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Baghar korbácsával néhányszor súrolod a ryuku gólem mellkasát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 170, gyógyulás: 35, összesen: -135 ÉP}
ek 273 9 244 | t. energia kisütése: 273 9 244 |
ek 116 30 284 | t. energia kisütése: 116 30 284 |
vv 161 171 171 | elmormolod a 161. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
h 697 1000 | használod a 697. tárgyat |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
ek 273 13 5 | t. energia kisütése: 273 13 5 |
ek 116 70 313 | t. energia kisütése: 116 70 313 |
szk 227 | keresed a 227. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | viselkedésed: 90 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 13 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 13 pontért |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
HALÁLHOZÓ (419. SZÖRNY) Ennek a denevérszerű lénynek a kedvenc támadási formája a sötétségből rontani a gyanútlan ellenfélre, és a meglepetés előnyét kihasználva halálra ijeszteni a szerencsétlent. A szörny minden tulajdonsága ezt hivatott elősegíteni: bőrszárnyának gyors verdesésével rendkívül ügyes manőverekre képes, mind támadáskor, mind védekezéskor a közelharcban, hosszú csőre pedig messziről mély sebet képes ejteni áldozatán. Ezenkívül a halálhozót körüllengő maró szag egyéb kellemetlen meglepetéseket is tartogat a felkészületlen támadóknak. |
HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY) Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható. |
CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY) Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás. |
RYUKU GÓLEM (394. SZÖRNY) Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye. Ezek a kékes fényben csillogó, fémes testű behemótok immúnisak a mágiára, csakis varázsfegyverrel sebezhetők, és minden fizikai sebzés, ami őket éri, fele sebzést okoz, de vágófegyverrel egyáltalán nem lehet őket megsebezni - igazi ellenfelek még a legképzettebb kalandozó számára is! |
Erő: | 29 (34) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 31 (32) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 35 kg |
Ügyesség: | 28 | Védekezés: | 66 | Menekülés: | 60 % | Életkor: | 32/33 év |
Egészség: | 30 (37) | Életpont: | 470/358 | Jellem: | gonosz (601) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 40 (52) | Varázspont: | 699/0 | Pénz: | 750 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 21/13 | Pszi pont: | 75/-1 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/84 | ökölvívás: | 3/10 | szúrófegyverek: | 2/15 |
vágófegyverek: | 16/39 | ütőfegyverek: | 31/65 (+9%) | lőfegyverek: | 28/77 (+10%) |
dobófegyverek: | 10/45 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (250%) << tyrex bunkó (#421) (150%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/22 | 2. nyomkövetés: | 72/29 (+20%) | 3. lopás: | 32/3 |
4. mászás: | 6/21 | 5. csapdakészítés: | 22/16 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 22/71 |
7. gyógyítás: | 34/69 | 8. titkosírás: | 2/94 | 9. felderítés: | 22/74 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 5/68 | 11. teológia: | 73/72 (+69%) | 12. taumaturgia: | 41/62 (+32%) |
13. szerencsejáték: | 2/56 (-389%) | 14. versengés: | 8/68 (+45%) | 15. harcművészetek: | 7/34 |
16. zene: | 1/22 | 17. szörnyismeret: | 13/49 (+34%) | 18. pszi: | 8/52 (+9%) |
19. zárnyitás: | 20/37 (+611%) | 20. vadászat: | 10/73 | 21. bányászat: | 12/61 |
22. úszás: | 3/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a trolloktól (5) aranyat (#50) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 36 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), aurapollátor (#222) (csak egyszer), adószedő (#234) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Ördögi Kör (#9140), Éjharcosok (#9131), Ördögi Kör (#9116), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kronotapír (#286), quwarg ősmágus (#302), tüskés gigaféreg (#256), ősdentor (#282), jók (#990), bűbájlidérc (#761), adamantit gólem (#750) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 13 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
becsületjel (#158) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) |
Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
puha ütés (#60) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! |
2.) Zúzz apró darabokra oltáromnál három esszenciakristályt! |
3.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 vadász, 1 nagymester, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
365 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | királyi borosüveg (#1092) | 9 | madártoll (#112) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku karvédő (#687) | |||
1 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | ryuku mellvért (#689) | |||
1 | ryuku nadrág (#691) | 1 | sötét ital (#284) | 8 | spiritusz (#170) | |||
1 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | Ezüstmágus kürt (#697) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | rézgolyó (#343) | 1 | tyrex csont (#280) | 2 | vasérc (#152) |