Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jan. 4. 9h:12' EZ A 621. JÁTÉKHETED, 308. FORDULÓD 622. játékheted kezdete: jan. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3530 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával kegyetlenül megütöd a hegyi rák jobb oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a hegyi rák kitinpáncélját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A hegyi rák ollója centiméterekre tőled záródik össze. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rákpáncélt. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 842. tárggyal |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 78. varázslatot a 23. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 137. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 90. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 139. varázslatot a 70. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 72. varázslatot |
bb 350 351 1088 | beraksz a bankba a 350. tárgyat (351 darabot) |
h 341 463 1 | használod a 341. tárgyat |
bb 153 35 | beraksz a bankba a 153. tárgyat (35 darabot) |
m 6 7 5 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk fejét. (4 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Kyorg tőrrel többször eltalálod a hordóagyú mameluk fejét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A hordóagyú mameluk meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 29 aranyat. 2579 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 12, gyógyulás: 83, összesen: +71 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekete griff bal lábát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Kyorg tőrrel felnyársalod a fekete griff testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranygriff jobb lábát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Kyorg tőrrel megdöföd az aranygriff testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az aranygriff karma a fejed mellett suhan el! Csőrével az aranygriff nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. (ld. enc.) 708 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [203,52] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Találsz egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [202,53] Továbbra is dombság. Találsz egy gránátkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy Thargodan csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy mantikór volt a rémület okozója. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
m 8 | mozogsz északra |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1550 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [203,50] A dombok tövénél ingoványos, lápi életben gazdag mocsár kezdődik. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt ősmágus. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 146 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az élőholt ősmágus fejét. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod az élőholt ősmágus fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 45 életpontot vesztettél. A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 884, sebződés: 138, gyógyulás: 97, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [203,49] Füves síkságra érkeztél.
A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Kyorg tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kőkorszaki szaki bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm nyakát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a sötét gnóm testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 8 2 1 | mozogsz északra, keletre, északkeletre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal oldalát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Kyorg tőrrel jól megszúrod a quwarg királynő torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 1318 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 52 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus jobb első lábát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Kyorg tőrrel megdöföd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy kék orchidea. 3061 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; 1100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 54, gyógyulás: 2, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [204,48] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A távolban sakálok üvöltenek. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy norpadolótika közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika szőrös gömbtestét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Kyorg tőrrel megdöföd a norpadolótika testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A norpadolótika csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (7 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2370 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 39, gyógyulás: 44, összesen: +5 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával kegyetlenül megütöd a légirozmár testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kyorg tőrrel felnyársalod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [205,47] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Észreveszel egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya!
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya jobb karját. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét főgnóm testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Kyorg tőrrel eltalálod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2817 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 26, gyógyulás: 45, összesen: +19 ÉP}
v 198 202 35 | elmormolod a 198. varázslatot |
[202,35] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.
hh 1107 1107 1107 | használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 2. térkép 76. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 75: kijárat 76: 1. térkép 2. pont |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 74.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 63.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 52.]
id 240 30 | idomítod a 240. szörnyet 30 pontért |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
tk 19 2358 | többszemélyes kaland 19 2358 |
* 1. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal |
* 6. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
ARANYGRIFF (304. SZÖRNY) Az aranygriffek ritka, de csodaszép teremtmények. Legfeljebb a sziklafészkekben találkozhatsz velük. Nyilvánvaló, hogy miért fenyegeti a kipusztulás ezeket a lényeket: aranyló tolluk miatt a vadorzók régen tömegével vadászták őket. Azért az aranygriffet sem kell félteni: hatalmas csőrével és éles karmaival képes megvédeni a fészkét a betolakodók ellen. |
ARANYTOLL (572. TÁRGY) Mára már igazi ritkaságszámba megy az aranygriffek tolla. A leggazdagabb nemesek lúdtoll helyett ilyet használnak írásra, és állítólag Boraxnak van egy tegezre való nyílvesszeje, amelyeket aranygriff toll ékesít. Gazdag úrhölgyek ruhájának gallérját és kalapját is szokta aranytoll díszíteni. Nem csoda, hogy a kereskedők komoly pénzeket kínálnak érte. |
MANTIKÓR (769. SZÖRNY) A mantikór egy nagytestű ragadozó. Izmos oroszlán testét hatalmas tollas szárnya egészíti ki, amivel nagyobb távolságokat is tud repülni. Általában karmaival és tépőfogaival teríti le ellenfeleit. Nem véletlen, hogy a mantikór Dornodon kedvenc állatai közé tartozik. Hűséges társ és nagy segítség a harcban, de persze csak ha elég jó idomár vagy ahhoz, hogy a magad oldalára állítsd. Brutalitása miatt a semleges és jó kalandozók csak a csupakarom, csupafog szörnyet látják benne, az igazi művészi gyilkolást csak a gonoszok tudják értékelni. A mantikórt természetellenes öregedést okozó képessége miatt csak akkor fogod megtámadni, ha direkt FT-t adsz ki rá, vagy van érvényben FT 9095 parancsod az öregítő lények csoportjára. |
QUWARG ŐSMÁGUS (302. SZÖRNY) A quwarg ősmágus a mágiára szinte teljesen immúnis, de nagy mágikus potenciállal rendelkező lény - minden bizonnyal egy másik létsíkra valahogy átkeveredett quwarg lárvából jött létre. Apró mérete ellenére hihetetlenül nehéz elpusztítani, ez nyilván mágikus képességeinek tudható be. |
Erő: | 48 (57) | Szint: | 33 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 42 (50) | Támadás: | 45 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 41 (55) | Védekezés: | 103 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 170/210 év |
Egészség: | 39 (51) | Életpont: | 654/870 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 50 (70) | Varázspont: | 1342/1171 | Pénz: | 4573 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 21/18 | Pszi pont: | 158/52 | Halhatatlanság: | 4 % | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/82 | ökölvívás: | 2/4 | szúrófegyverek: | 39/68 (+3%) |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 23/19 (+13%) | lőfegyverek: | 6/28 |
dobófegyverek: | 33/50 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (150%) << vámpírölő (#951) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -17.); bumeráng (#249) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/10 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 118/34 (+6%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 15/94 (+22%) | 5. csapdakészítés: | 19/10 | 6. csapdaészlelés: | 17/35 |
7. gyógyítás: | 39/99 | 8. titkosírás: | 16/68 | 9. felderítés: | 26/24 |
10. szörnyidomítás: | 10/84 (+34%) | 11. teológia: | 95/68 (+18%) | 12. taumaturgia: | 108/38 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 3/35 | 14. versengés: | 21/62 | 15. szörnyismeret: | 32/93 (+34%) |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 1/0 | 18. vadászat: | 12/5 |
19. vitalitás: | 2/30 | 20. bányászat: | 28/75 (+44%) | 21. úszás: | 5/41 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), trikornis (#104), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kputtyintó csalán (#247), trikornis herceg (#261), ősi szellem (#422), purifikátor császár (#393), noth szellem (#250), lidércúr (#252), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (95,2,3) | szürkeáll. aktiv (#71) |
láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
szemmelverés (#137) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse II (#24) | tárgyvédelem (#178) |
mentális pajzs (#72) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | tetemember (#123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | villámsújtás (#89) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzeső (#61) | >> | Notermanthi (#257) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | kultúrmasztodon (#227) | villámsújtás (#89) | >> | átokmurgattyú (#225) | |
háló (#186) | >> | szubreális vámpír (#223) | háló (#186) | >> | lidércúr (#252) | |
villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | armageddon (#218) | >> | 33. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +6 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Rakj be a bankszámládra legalább 2000 aranyat, és hagyd érintetlenül (ne vegyél ki róla és ne rakjál be hozzá) legalább 10 körig! Ezután IMádkozz (mielőtt hozzányúlnál a pénzhez). |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) bajnokok koronája (139) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a tanítók türelme (181) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) az őrzők ébersége (312) alattvalók védelme (345) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 166 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | esszenciakristály (#350) | 1 | hósárkánybőr csizma (#1088) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | mithril kesztyű (#463) | 36 | pirkit (#153) | 9 | tolmokov-koktél (#351) | |||
3 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
368 | arany (#50) | 1 | aranytoll (#572) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
6 | kaja (#2) | 10 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | rákpáncél (#97) |