307. forduló, 309. forduló, Zoat összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 14. 15h:12'
EZ A 460. JÁTÉKHETED, 308. FORDULÓD
461. játékheted kezdete: jún. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 85 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1589
SZÁMLA : XXXX

ZOAT KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,54] koordinátán.
A kinemfogyó tegez termelt 8 mérgezett tüskét. Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. Varázserőd regenerálódik. (+212 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 663. hetének nyerőszámai: 24, 29, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 658.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 653.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 648.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-13 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 643.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-13 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 638.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 638.]

* 7. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 633.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 623.]

* 9. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

a 244 2056 6 átadod a 244. tárgyat a 2056. kalandozónak (6 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

a 352 2056 4 átadod a 352. tárgyat a 2056. kalandozónak (4 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

a 397 2056 1 átadod a 397. tárgyat a 2056. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[180,53] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Felfedeztél egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [179,53] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Találsz egy óriás liánt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy erdei bölcs háza (667. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [18 pontot használtál fel, van még 605.]

be 667 bemész a 667. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [7500 tapasztalati pontot kaptál.] A bölcs kezébe veszi az újabb darabot. Most már te is nagyon izgatott vagy. Egy ilyen hihetetlen relikvia! A bot ötödik darabján valamilyen figurának a csonkja van díszítésképp: talán őrá támad a bot köré fonódó sárkány? A mostani összeillesztés minden eddiginél nagyobb detonációval jár. Szanaszét repülnek a bölcs könyvei, és te is kiszállsz az ajtón. Amikor végre összeszeditek magatokat, a bölcs megjegyzi, hogy a következő összeillesztést talán a szabadban kellene elvégezni. Ismét megjelenik a labirintus, majd az apóka morogva nekiáll rendet rakni. Közben megjegyzi:
- Attól tartok, ez túl kemény dió lesz még a te számodra is. Ha minden igaz, ez Naedlorath Mnebi, a Thargodan herceg búvóhelye: sokak szerint még a mai napig is ezen a síkon tartózkodik, persze taalru bőrbe bújva. Mi, hogy nem tudod, mi az a taalru? Egy Thargodan bábfigura, a nagyhatalmú Thargodanok "utazókocsija". Ha akkor érsz oda, amikor a herceg épp az "utazókocsiban" tartózkodik, véged!

20 19 4 11 14
3 2 12 13
5 7 15
22 1 17
21 6 8 18
16
44 27 9 10 29
28 24 23 33
46 45 37 34 30 26
41 25
38 35
77 31 32
47
40 39 42 36
78 60
61 59
48 54
49 43 79 67 66
62
50 51 52 53 68 58
80 63 65
71 64
84 55 57
81 56
70
83 69 72 74 75 76
82 73
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
51: 1. térkép 52. pont
52: 1. térkép 51. pont
84: kijárat

Ez a 79. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 96, délre 138 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 600.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[179,54] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Találsz valamit: 1 kötél. Magadhoz veszed.

(Továbbmész...) [180,55] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy grok-képződményt. Északra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tyrannoszaurusz rex. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Pengepajzzsal végigvagdosod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Varkaudar lándzsával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 115, gyógyulás: 115, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [181,56] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Találsz egy óriás liánt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy éjkornis. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt ellenfeledre rohansz. Óriásölővel párszor kilyukasztod az éjkornis bal hátsó lábát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Pengepajzzsal megvágod az éjkornis bal hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó és egy gyöngysor. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 90, gyógyulás: 45, összesen: -45 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 573.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[182,57] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Demizson. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy patakot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy barátság szent tüze van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat qwarg rohamosztagos lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (9 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Pengepajzzsal súrolod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 32, gyógyulás: 96, összesen: +64 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [183,57] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg királynő. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Pengepajzzsal megcsapod a quwarg királynő jobb első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 11, gyógyulás: 30, összesen: +19 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Leon Silver I., amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bo'adhun gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy Eldereth kristályt, egy életköves gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy élőholt ősmágus trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy Főnix. Jobb kezében egy helytartói jogart, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Alba Locsy. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. "Dicsőség Eleniosnak, a szerelem istennőjének" mondja Tanaka. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [184,58] Bozótos terepre értél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg parafenomén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Tüzet köpsz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy pézsmatököt. (ld. enc.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gort Grán lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillagbozótost. (ld. enc.) Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. Erőd TF-elődött. [29 pontot használtál fel, van még 544.]

usz 30 úszol 30 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy moszatrája!

Elszántan a másikra támadsz. Szigonnyal teljesen átdöföd a moszatrája moszatszerű testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A moszatrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [30 pontot használtál fel, van még 514.]

usz 30 úszol 30 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha!

Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva az óriásölőt, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy ezüst nyaklánc! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [30 pontot használtál fel, van még 484.]

usz 30 úszol 30 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva az óriásölőt, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [30 pontot használtál fel, van még 454.]

usz 30 úszol 30 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [30 pontot használtál fel, van még 424.]

usz 30 úszol 30 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Néhány perc múlva felmész levegőt venni, majd újból lebuksz, de semmi érdekeset sem találsz. [30 pontot használtál fel, van még 394.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[183,59] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Tüzet köpsz. 37 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre támadsz. Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő torát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 10, gyógyulás: 30, összesen: +20 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy triklem drakolder előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 fáklya. Elteszed. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 385.]

im 2 4 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ősdentor.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy Tharr haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre ugrasz. Óriásölővel párszor kilyukasztod az ősdentor nyakát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az ősdentor jobb karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Óriásölővel többször mélyen végigmetszed az ősdentor testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az ősdentor jobb karját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 74, gyógyulás: 16, összesen: -58 ÉP}

Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-3400 TP] [30 pontot használtál fel, van még 355.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku csapásvezető.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Tüzet köpsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 183 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető bal karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra rohansz. Óriásölővel párszor kilyukasztod a ryuku csapásvezető bal lábát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengepajzzsal felnyitod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc. 1452 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 199, gyógyulás: 34, összesen: -165 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 325.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku csapásvezető.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku csapásvezető testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengepajzzsal megkarcolod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű. 1452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 18, gyógyulás: 30, összesen: +12 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 295.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy tyrannoszaurusz rex.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Tüzet köpsz. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pengepajzzsal megvagdalod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Varkaudar lándzsával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. Kritikus ütés! (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 145, gyógyulás: 118, összesen: -27 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 265.]

szk 153 keresed a 153. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy quwarg királynőt. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

in 2056 760 142 leírod a 2056. kalandozónak a 760. szörnyet a 142. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy drakolich. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szem szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

in 2056 204 419 leírod a 2056. kalandozónak a 204. szörnyet a 419. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bazaltelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fpi formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

in 2056 205 139 leírod a 2056. kalandozónak a 205. szörnyet a 139. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gránitelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) koponya szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

in 2056 257 143 leírod a 2056. kalandozónak a 257. szörnyet a 143. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Notermanthi. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) virág szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

in 2056 236 145 leírod a 2056. kalandozónak a 236. szörnyet a 145. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Chara-din fattya. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) villám szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

* 2. BP: használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [20 pontot használtál fel, van még 245.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 245.]

* 4. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 240.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 175 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 5, 4.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. A kavicselementál megeteti hatalmas társát. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 449 pontot. A következő körben tehát 649 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PÉZSMATÖK (933. TÁRGY)
Messziről felismerhető, sötétnarancs termésű növény a pézsmatök. Általában a hegyoldalak lankáin található, hiszen ott sok fény érheti hajtásait. Ha közel merészkedsz, és vállalva a tüskés levelek okozta kockázatot, kibontod a pézsmatök jókora, ovális termését, belül egy kisebb, gömbforma magot találsz. Egy pézsmatökmag kibontása 3 TVP-be kerül, KT 934 paranccsal. A belsejében lévő olajat talán fel lehet valahol-valamire használni... Mivel a pézsmatökmag begyűjtése nem egy bonyolult feladat, és nagy pénzek sincsenek a kereskedelmében, ezért nem fogsz másik kalandozónak szedni belőle (azaz nem átadható).

CSILLAGBOZÓTOS (928. TÁRGY)
A csillagbozótos Kelet-Ghalla őshonos növényfajta. Egy-egy tőről kb. egy tucat vaskos ág nyúlik a nyolc különböző égtáj felé, melyeknek vége tömör, ugyancsak nyolcágú, csillagszerű fejben végződik. Ha rászánsz némi időt (úgy 3 TVP-nyit a KT 929 paranccsal), a hosszú szárú, nehéz ágakból egyet lemetszhetsz a bozótról. Első ötletként az ütőfegyverként felhasználása jut eszedbe, de hamar rájössz, ha hadonászni kezdesz vele, a csillagbot fején nyíló réseken félelmetes anyag kezd kifelé áramlani, ami akár a Te egészségedre is veszélyes lehet. Az élősködő gombaspórák, melyeket a termés feje tartalmaz, extra sebzést okozhatnának ellenfelednek. Valamilyen módon ezt ki lehetne aknázni... Csillagbotot rabszolgamunkában másnak gyűjteni? Brrr... eszedbe nem jutna. Emiatt a csillagbot nem átadható.

KARAKTERLAP

Zoat, egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Papi hited: 628. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 308. fordulód.

Erő: 41 (64) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 184 cm
IQ: 43 (48) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 87 kg
Ügyesség: 31 Védekezés: 64 Menekülés: 38 % Életkor: 44/51 év
Egészség: 34 (40) Életpont: 458/438 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 53 (61) Varázspont: 675/80 Pénz: 2948 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/10 Pszi pont: 155/300 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2108 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21074 TP-t kaptál. Jelenleg 1827139 TP-d van. A következő szinthez még 172861 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, szánalmas pondró, umbatari bromag. A 299. fordulódban 1219 arany került a bankszámládra. 1328 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/94 (+24%) ökölvívás: 18/17 szúrófegyverek: 31/37 (+3%)
vágófegyverek: 20/24 (+16%) ütőfegyverek: 8/57 lőfegyverek: 12/3 (+12%)
dobófegyverek: 27/96 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: óriásölő (#528) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/64 2. nyomkövetés: 63/24 (+32%) 3. lopás: 1/109
4. mászás: 16/43 5. csapdakészítés: 18/52 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/0
7. gyógyítás: 64/91 8. titkosírás: 2/11 9. felderítés: 12/96
10. szörnyidomítás: 3/99 11. teológia: 77/5 (+26%) 12. taumaturgia: 39/61 (+14%)
13. szerencsejáték: 5/72 14. versengés: 8/85 15. harcművészetek: 12/82
16. zene: 14/41 (+23%) 17. szörnyismeret: 11/90 18. pszi: 21/16 (+1%)
19. zárnyitás: 1/14 20. vadászat: 16/11 21. bányászat: 31/57
22. úszás: 9/24 (+85%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 9 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 15 darabot ), morgud hagymatövet (#402) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
gonoszok (#988), adószedő (#234), trikornis herceg (#261), Raia szent lovagja (#239), bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) óriáserő (#53)
tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> férfiak (#998) Tharr haragja (#145) >> nők (#999)
puha ütés (#60) >> kultúrmasztodon (#227) puha ütés (#60) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
Tharr haragja (#145) >> ongóliant (#159) puha ütés (#60) >> norpadolótika (#226)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180) puha ütés (#60) >> Chara-din fattya (#236)
tűzeső (#61) >> taalru (#249) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)
puha ütés (#60) >> qwarg rohamosztagos (#242) Tharr haragja (#145) >> ősdentor (#282)
Tharr haragja (#145) >> Tguarkhan (#212) Tharr haragja (#145) >> pszi őselementál (#258)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) puha ütés (#60) >> tüskés gigaféreg (#256)
Tharr haragja (#145) >> átokmurgattyú (#225) Tharr haragja (#145) >> nanda (#224)
Tharr haragja (#145) >> woorgard (#231)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
varázsvédelem (#34) >> taalru (#249) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) örvénykerítés (#42) >> nők (#999)
örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK;

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2)
3.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XV. olimpián, első hely a 3. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 madártoll (#112) 1 sallank karom (#128) 6 tüske (#22)
1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
61 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 fáklya (#36)
1 fűszertartó (#210) 1 gyöngysor (#192) 7 kaja (#2)
1 kötél (#92) 8 mérgezett tüske (#23) 1 rájabőr (#404)
1 trikornis szarv (#198) 2 tyrex csont (#280) 10 ugh méreg (#166)
1 vasérc (#152) 13 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(179,53) erdei bölcs háza (#667), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), művészi porolit (#720)
(180,53) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Dornodon oltár
(180,55) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, szopógödör (#177), Chara-din monolitja (#534), 22. jellempróba, tyrannoszaurusz rex (#160)
(181,56) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), Chara-din monolitja (#534), éjkornis (#228)
(182,57) Dornodon oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 49. jellempróba, qwarg rohamosztagosok (#242)
(183,57) quwarg királynők (#153), patak, kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), Alba Locsy (4825. kalandozó)
(183,59) quwarg királynők (#153), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), 41. jellempróba, ősdentor (#282), ryuku csapásvezető (#778), tyrannoszaurusz rex (#160)
(184,58) quwarg parafenomén (#248), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, Tharr oltár, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), 26. jellempróba, moszatrája (#198), hínárevő piranha (#194), trosnyogó szakóca (#192)

Üzenet küldése a karakternek