Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 6. 9h:14' EZ A 621. JÁTÉKHETED, 307. FORDULÓD 622. játékheted kezdete: okt. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1666 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot |
bb 690 347 693 | beraksz a bankba a 690. tárgyat (347 darabot) |
kb 743 716 716 | kiveszel a bankból a 743. tárgyat (716 darabot) |
bb 687 688 689 | beraksz a bankba a 687. tárgyat (688 darabot) |
kf 691 692 | kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal |
kf 357 2 | kézbeveszed/felveszed a 357. tárgyat a bal kezedbe |
ffk 250 150 150 | felt.fv.kozkázata: 250 150 150 |
fgo | felt. gonoszkodás |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
vv 19 70 72 | elmormolod a 19. varázslatot a 70. varázslatot a 72. varázslatot |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
vi 0 10 50 | viselkedésed: 10 50 |
be 616 | bemész a 616. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 16 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a gnóm boltos testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megcsapod a gnóm boltos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A gnóm boltos feléd döf, de csak ijesztésképp. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
be 619 | bemész a 619. épületbe |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a törpe kovács testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megütöd a törpe kovács fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Sajnos nem sikerült a törpe kovács minden csapását hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A törpe kovács még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
vi 0 4 50 | viselkedésed: 4 50 |
m 8 | mozogsz északra |
be 648 | bemész a 648. épületbe |
ve 240 | megveszed a 240. tárgyat |
id 240 40 | idomítod a 240. szörnyet 40 pontért |
vi 0 10 50 | viselkedésed: 10 50 |
be 657 | bemész a 657. épületbe |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a gnóm boltos jobb lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megütöd a gnóm boltos jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A gnóm boltos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A gnóm boltos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt egyik lábát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhányszor megcsapod az orbitális mackósajt idétlen testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 33 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával meghorzsolod az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (5 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 34 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az orbitális mackósajt egyik lábát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával többször eltalálod az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 35 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával gyengén megütöd az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 34 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az orbitális mackósajt száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}
(Továbbmész...) [199,53] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.
(Továbbmész...) [198,52] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
v 96 183 30 | elmormolod a 96. varázslatot |
[183,30] Épületek tűnnek fel. Találsz egy templomot. Sheran híveié. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
be 656 | bemész a 656. épületbe |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gnóm boltos bal karját. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megütöd a gnóm boltos nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A gnóm boltos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A gnóm boltos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
be 618 | bemész a 618. épületbe |
Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpe kovács jobb lábát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megcsapod a törpe kovács jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Sajnos nem sikerült a törpe kovács minden csapását hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A törpe kovács összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
be 615 | bemész a 615. épületbe |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 21 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gnóm boltos testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gnóm boltos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Kisebb sebet ejt oldaladon a gnóm boltos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
vi 0 4 50 | viselkedésed: 4 50 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 599 | bemész az 599. épületbe |
m 6 1 | mozogsz nyugatra, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával párszor súrolva eltalálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhányszor épp csak megérinted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [199,51] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy zoloboo sámán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo sámán bal vállát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megcsapod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a zoloboo sámán vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a darázsfelhő feléd eső részét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Farokcsapások csattannak a hasadon. (15 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a darázsfelhő nagyját. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megpöccinted a darázsfelhő feléd eső részét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A darázsfelhő farka jobb karodra és kezedre csap le. (15 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A darázsfelhő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 darázsfarok (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 3 darázsszárnyat. (ld. enc.) 1950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
ek 273 9 244 | t. energia kisütése: 273 9 244 |
vv 161 171 171 | elmormolod a 161. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
ek 273 13 5 | t. energia kisütése: 273 13 5 |
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | viselkedésed: 90 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 37 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 37 pontért |
RYUKU MELLVÉRT (689. TÁRGY) Ez a díszes páncéldarab a ryuku vértezet fő ékessége. Ha kellően karbantartod, gyönyörűen csillog a napfényben, ahogy csatába masírozol. Persze, egy szörny becserkészésénél ez nem akkora előny, mint például egy császári díszszemlén. Amellett, hogy védettségedet 8-cal növeli, egyet ad az erődhöz, és 5-öt a max. ép-dhez. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
RYUKU KESZTYŰ (690. TÁRGY) A díszes, kékre lakkozott ryuku kesztyűk meglepően kényelmesek ahhoz képest, hogy mennyire nehezek és kemények. Persze, észlelhető rajtuk a mágiának halvány nyoma... Védettségedet kettővel növeli, ezenkívül támadásodhoz is ad egyet. Harcművészek +3 sebzést tudnak vele okozni. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
RYUKU NADRÁG (691. TÁRGY) Ez a kék páncéldarab az ágyékot és a felső lábszárat védelmezi, és persze kiválóan kiegészíti a ryuku mellvértet. Ha viseled a KF 691 paranccsal (nadrágként KF-eled), védettségedet hárommal növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
RYUKU CSIZMA (692. TÁRGY) A ryuku csizmák puhák és kényelmesek - a többi páncéldarabbal ellentétben, itt a mozgékonyság fontosabb szempont volt a védelemnél. A csizma tehát csak kettőt ad a védettségedhez - viszont a ráhelyezett bűbájnak köszönhetően, eggyel megnöveli a szerencsédet is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
RYUKU KÖPENY (693. TÁRGY) A ryuku díszöltözék elengedhetetlen kelléke a kék selyemköpeny, ezüsthímzéssel. Inkább a mágikus természetének, mint fizikai képességeinek köszönhető, hogy kettővel megnöveli a védettségedet, sőt, még egyet ad az intelligenciádhoz is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
RYUKU SISAK (688. TÁRGY) Igen, a ryuku császári testőrség legendás sisakja! Kékre lakkozott, hosszúkás sisak, oldalán két faragott szárnyacskával. Azonban nemcsak díszes viselet, de praktikus is: védettségedet néggyel, egészségedet eggyel növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
RYUKU KARVÉDŐ (687. TÁRGY) Ez a kék fényben csillogó, lakkozott karvédő mágikus erejének köszönhetően kettővel megnöveli a védettségedet, ha a KF 687 paranccsal viseled (karkötőként). 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
BAGHAR KORBÁCSA (357. TÁRGY) Az elsőt ezekből a félelmetes fegyverekből Baghar, a Thargodan lord készítette. Ez egy hatágú korbács, amelyet Baghar eredetileg azért készített, hogy az alacsonyabb rangú, engedetlen Thargodanokat büntesse vele. A korbács félelmetes sebzésű (6d5), az okozott sebzés mágikus, és a fegyvert balkezes fegyverként is lehet használni. Használatakor +3 támadást kapsz, és védettséged is nő 3-mal. Természetesen, csakis gonosz jelleműek vehetik kézbe, és használatához minimum 15-ös ütőfegyver szükséges. |
GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL) Amikor egy kereskedő boltot nyit a Túlélők Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem előtt tartania. Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az alattomos szándékkal érkező látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma, a gnómok kereskedők legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvető formuláival, és szükség esetén képes kisebb varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY) Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent. - Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél! [Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY) A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg. |
TŰZFÉNY (686. TÁRGY) Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. Mindenesetre, a tűzfényt nem adod oda senkinek (és ellopni sem lehet). |
DARÁZSFELHŐ (763. SZÖRNY) Ha a sűrű erdők mélyén jársz, könnyen előfordulhat, hogy vészes távolságra megközelítesz egy darázsfészket úgy, hogy talán észre sem veszed. Csak ha már késő, és az apró rovarok csapatban rontanak rád, hogy halálra csipkedéseddel elűzzenek a környékről. Szúrófegyverrel védekeznél? Haha, a gyorsröptű darazsak ellen teljesen reménytelen lenne ilyen fegyvert forgatni, inkább egy jókora husángot, vagy egyéb ütőfegyvert ajánlanánk. A varázslatokkal szintén nem sokra mész, hiszen a szétszóródott darazsak rendre kirepülnek mágiád hatóköréből. |
DARÁZSFAROK (654. TÁRGY) Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned. |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
Erő: | 29 (34) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 30 (31) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 35 kg |
Ügyesség: | 28 | Védekezés: | 65 | Menekülés: | 60 % | Életkor: | 32/33 év |
Egészség: | 30 (31) | Életpont: | 406/307 | Jellem: | gonosz (585) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 40 (51) | Varázspont: | 693/537 | Pénz: | 3 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 21/13 | Pszi pont: | 75/8 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/84 | ökölvívás: | 3/10 | szúrófegyverek: | 2/15 |
vágófegyverek: | 16/39 | ütőfegyverek: | 31/37 (+9%) | lőfegyverek: | 28/59 (+1%) |
dobófegyverek: | 10/45 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (250%) << tyrex bunkó (#421) (150%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ezüsttollú nyíl (#363) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/6 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 71/94 (+22%) | 3. lopás: | 32/3 |
4. mászás: | 6/21 | 5. csapdakészítés: | 22/4 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 22/71 |
7. gyógyítás: | 34/69 | 8. titkosírás: | 2/94 | 9. felderítés: | 22/62 |
10. szörnyidomítás: | 5/68 | 11. teológia: | 72/22 (+112%) | 12. taumaturgia: | 40/94 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 6/45 | 14. versengés: | 8/23 | 15. harcművészetek: | 7/34 |
16. zene: | 1/22 | 17. szörnyismeret: | 12/90 (+18%) | 18. pszi: | 8/25 (+9%) |
19. zárnyitás: | 14/26 | 20. vadászat: | 10/73 | 21. bányászat: | 12/61 (+34%) |
22. úszás: | 3/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a trolloktól (5) aranyat (#50) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 36 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), aurapollátor (#222) (csak egyszer), adószedő (#234) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
Ördögi Kör (#9140), Éjharcosok (#9131), Ördögi Kör (#9116), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kronotapír (#286), quwarg ősmágus (#302), tüskés gigaféreg (#256), ősdentor (#282), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 13 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
becsületjel (#158) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem (#165) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
puha ütés (#60) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! |
2.) Zúzz apró darabokra oltáromnál három esszenciakristályt! |
3.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 vadász, 1 nagymester, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 5 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | ryuku karvédő (#687) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | ryuku sisak (#688) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | |||
1 | ryuku mellvért (#689) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | bo'adhun gyűrű (#743) | |||
1 | darázsfarok (#654) | 3 | darázsszárny (#652) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | Zinthurg pallos (#716) |