306. forduló, 308. forduló, Mr. Elem-Elek összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 6. 9h:14'
EZ A 621. JÁTÉKHETED, 307. FORDULÓD
622. játékheted kezdete: okt. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1666
SZÁMLA : XXXX

MR. ELEM-ELEK KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Wartburg Touristtal. Dornodon személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy értépő sarkantyút, egy gyakorlónadrágot, egy háború gyűrűjét, egy játékmesteri palástot, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Sshreakza amulettjét, egy tleikan kesztyűt, egy törpe bakancsot, egy uglaok láncköpenyt, egy Vlagyimir-díjat és egy Xanathal karkötőjét visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy kreiton jótündér trófea és egy kreiton lich trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 ryuku karvédőt (889 arany), 1 súlyzót (150 arany), 1 Baghar korbácsát (222 arany), 1 mászókampót (200 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Wartburg Tourist, amikor összefutottatok, adott neked egy denevér szimbólumot, egy ryuku mellvértet (ld. enc.), egy ryuku kesztyűt (ld. enc.), egy ryuku nadrágot (ld. enc.), egy ryuku csizmát (ld. enc.), egy ryuku köpenyt (ld. enc.) és egy ryuku sisakot (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+137 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) A kasztroplanáris uralom ismét bizonyította erejét. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy részeg kalandozó nyomok után kutattál. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 640.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 638.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 636.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 636.]

* 2. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 636.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 634.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 632.]

bb 690 347 693 beraksz a bankba a 690. tárgyat (347 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku kesztyűt. Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

kb 743 716 716 kiveszel a bankból a 743. tárgyat (716 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 bo'adhun gyűrűt. Kiveszel a bank széfjéből 1 Zinthurg pallost. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

bb 687 688 689 beraksz a bankba a 687. tárgyat (688 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku karvédőt. Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku sisakot. Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

kf 691 692 kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal
Felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 632.]
Leveszed a zangrozi csizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

kf 357 2 kézbeveszed/felveszed a 357. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a Zombilapítót, majd a bal kezedbe veszed a Baghar korbácsát. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

ffk 250 150 150 felt.fv.kozkázata: 250 150 150
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 250 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 150 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 150 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

fgo felt. gonoszkodás
Minden fgo parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 627.]

vv 19 70 72 elmormolod a 19. varázslatot a 70. varázslatot a 72. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 625.]
8 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 625.]
8 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 625.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[185,60] Folytatod sétádat a házak közt.

északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [15 pontot használtál fel, van még 610.]

vi 0 10 50 viselkedésed: 10 50
Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

be 616 bemész a 616. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Lamzorgárpók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz. Dühödt csatakiáltással fegyvert rántasz, jelezve, hogy nem kívánsz a vásárolt árukért fizetni. Kiderül, hogy a gnóm sem teljesen védtelen. Varázsmintákat kezd az ujjával a levegőbe rajzolni. (ld. enc.)

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 16 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a gnóm boltos testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megcsapod a gnóm boltos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A gnóm boltos feléd döf, de csak ijesztésképp. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ez a támadás elég alattomos volt. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 605.]

be 619 bemész a 619. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Gyémántgyúró Duirgan vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz. Gonosz mosollyal fegyvert rántasz - nem akarod, hogy a nyomorult törpe a válogatásban zavarjon. A törpe válaszképp hatalmas, bronzból készült harci szekercét kap elő.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a törpe kovács testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megütöd a törpe kovács fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Sajnos nem sikerült a törpe kovács minden csapását hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A törpe kovács még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ez egy agresszív húzás volt. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 600.]

vi 0 4 50 viselkedésed: 4 50
A szörnyeket és az ellentétes jellemű kalandozókat megtámadod, a többiekkel barátságos vagy. Barátsági szinted mostantól 4. Ha életerőd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 600.]

m 8 mozogsz északra
[185,59] Folytatod sétádat a házak közt.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Sheran hívői építették. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Egyszercsak egy mutáns nő rohan ki a szörnypiac kapuján, kétségbeesetten üvöltözik, és valami majmokat emleget. A szörnykert gondozóinak ruházatát viseli, oldalán korbács, öve mögé dugva vasalt bőrkesztyű. Bár te nem látsz semmilyen majmot a közelben, azért odamész, hátha tudsz neki segíteni. Kapkodva szedi a levegőt, szegény alig tudja elmondani, mi is történt.
- A ketrecek... pedig én úgy vigyáztam... nyolc veszett gorilla... megszökött! - lihegi neked. Aztán lassanként kiszeded belőle, hogy mi történt. Egy egész rakomány gorilla érkezett két napja a távoli Esthar Császárságból, és már mindet lefoglalózta Russlan, a cirkuszigazgató. Erre valahogy kinyitották a ketrecüket, és megszöktek. Miközben a gondozó beszél, lézengő kalandozók csoportosulnak körétek.
- Ha visszahozza őket valaki, esküszöm, bőkezűen megjutalmazom! Segítsetek! - fogja könyörgőre.
Egyszercsak egy hájas, troll fickó érkezik futva. Hentesköpenyben van, és bárdjával hadonászik. Elmondja, hogy egy hatalmas gorillát látott az imént a Csodák Kútjánál. Összenéztek a többi kalandorral. No ez a pont nektek való feladat! Csupán szólni kéne egy-két belevaló ismerősnek, és szervezni egy jó kis hajtóvadászatot! A Csodák Kútja remek kiindulópont lenne! A részleteken morfondírozva hagyod ott a nőt, aki újra és újra elmondja a történetet az újonnan érkezőknek. (12. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen délre 9 mérföldre teljesítheted.) Megvilágosodik előtted, hogyan indulhatnál társakkal együtt közös kalandra. (ld. enc.) nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Borzalmas büdöset érzel, és mindenféle morgást, hörgést, sivítást hallasz a város szélén fekvő állatpiacról. Rajta egy felirat: "Laenshela szörnypiaca." Haha, itt lehet mindenféle dögöt adni-venni! (648. épület.)
Van itt még egy tanácsadó bölcselő (657. épület.). [15 pontot használtál fel, van még 585.]

be 648 bemész a 648. épületbe
Belépsz a kapun. Azonnal elősiet egy délceg elf kalandozó.
- Üdvözöllek, én vagyok Gralea, e piac tulajdonosa. Rengeteg munkámba és kalandomba került, amíg sikerült egy olyan, biztonságos létesítményt építenem, amelyben mindenféle szörnyet képes vagyok tárolni. Esetleg valamilyen hátasra van szükséged? Vagy teherhordóra? Talán túl sokat zabál az élőholt ősmágusod vagy az ongóliantod, és meg akarsz tőle szabadulni? Itt mindent lehet adni-venni! - Az elf megmutatja, hogy jelenleg milyen eladó állatai vannak, és megnézi, hogy neked van-e valamilyen jó állapotban levő szörnyed. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések a vásárlásra is vonatkoznak.]
A következő eladó szörnyeket látod (zárójelben a szörny sorszáma):
sullár (#101) 67 ap /db, tüskés harci gromak (#156) 160 ap /db, sivatagi doareg (#240) 376 ap /db, hordóagyú mameluk (#254) 379 ap /db, eszement trappoló (#549) 2440 ap /db, magh-goth párduc (#871) 5392 ap /db.
A következő szörnyeidet hajlandó a kalandozó megvásárolni:
Nincs ilyen szörny. [5 pontot használtál fel, van még 580.]

ve 240 megveszed a 240. tárgyat
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

id 240 40 idomítod a 240. szörnyet 40 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

vi 0 10 50 viselkedésed: 10 50
Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

be 657 bemész a 657. épületbe
Félve lépsz be a nyitott ajtón. Plafonig érő, könyvektől roskadozó polcokkal teli előszobában állsz. Érkezésedkor egy kis gnóm siet elő, és rögtön be is mutatkozik: ő Kakkzorjiuspók, a bölcsek bölcse. Dühödt csatakiáltással fegyvert rántasz, jelezve, hogy nem tartod kívánatosnak a gnóm faj fennmaradását. Kiderül, hogy a gnóm sem teljesen védtelen. Varázsmintákat kezd az ujjával a levegőbe rajzolni.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a gnóm boltos jobb lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megütöd a gnóm boltos jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A gnóm boltos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A gnóm boltos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Ez nem volt valami angyali cselekedet. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 575.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[200,55] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Annak előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy törpe bányát. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orbitális mackósajt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt egyik lábát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhányszor megcsapod az orbitális mackósajt idétlen testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 33 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával meghorzsolod az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (5 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 34 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +98 életerő.) Körbevizsgálódsz. Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[15 pontot használtál fel, van még 560.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[200,54] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gránátkaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dr. Dragon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orbitális mackósajt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az orbitális mackósajt egyik lábát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával többször eltalálod az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 35 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával gyengén megütöd az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 34 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az orbitális mackósajt száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +110 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [199,53] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.

Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot!

(Továbbmész...) [198,52] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tímárkunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz rinóbőr övet. (ld. enc.) Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Wiftohi el Dohren formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [61 pontot használtál fel, van még 499.]

v 96 183 30 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(198,52) bűbájlidérc (#761), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tímárkunyhó (#684), 43. jellempróba, Sheran oltár, szopógödör (#177), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(199,53) Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(200,54) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Sheran oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, orbitális mackósajtok (#229)
(200,55) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), orbitális mackósajt (#229)

[183,30] Épületek tűnnek fel. Találsz egy templomot. Sheran híveié. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.

A következő épületeket látod: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 489.]

be 656 bemész a 656. épületbe
Félve lépsz be a nyitott ajtón. Plafonig érő, könyvektől roskadozó polcokkal teli előszobában állsz. Érkezésedkor egy kis gnóm siet elő, és rögtön be is mutatkozik: ő Lamzorvanlopp, a bölcsek bölcse. Dühödt csatakiáltással fegyvert rántasz, jelezve, hogy nem tartod kívánatosnak a gnóm faj fennmaradását. Kiderül, hogy a gnóm sem teljesen védtelen. Varázsmintákat kezd az ujjával a levegőbe rajzolni.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gnóm boltos bal karját. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megütöd a gnóm boltos nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A gnóm boltos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A gnóm boltos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ez a támadás elég alattomos volt. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 484.]

m 4 mozogsz délre
[183,31] Még mindig a városban vagy.

Van itt egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). [15 pontot használtál fel, van még 469.]

be 618 bemész a 618. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Bronzhajlító Rain vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz. Gonosz mosollyal fegyvert rántasz - nem akarod, hogy a nyomorult törpe a válogatásban zavarjon. A törpe válaszképp hatalmas, bronzból készült harci szekercét kap elő.

Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpe kovács jobb lábát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megcsapod a törpe kovács jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Sajnos nem sikerült a törpe kovács minden csapását hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A törpe kovács összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ez nem volt valami angyali cselekedet. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 464.]

be 615 bemész a 615. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Roóklóptúrhhum, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz. Dühödt csatakiáltással fegyvert rántasz, jelezve, hogy nem kívánsz a vásárolt árukért fizetni. Kiderül, hogy a gnóm sem teljesen védtelen. Varázsmintákat kezd az ujjával a levegőbe rajzolni.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 21 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gnóm boltos testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gnóm boltos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Kisebb sebet ejt oldaladon a gnóm boltos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Ez nem volt valami angyali cselekedet. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 459.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +85 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 459.]

vi 0 4 50 viselkedésed: 4 50
A szörnyeket és az ellentétes jellemű kalandozókat megtámadod, a többiekkel barátságos vagy. Barátsági szinted mostantól 4. Ha életerőd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

m 6 mozogsz nyugatra
[182,31] Még mindig a városban vagy.

Egy szürke, a többi ház között megbújó épületre leszel figyelmes, aminek kinézete már gyanúsan egyszerű. A vaskeretes tölgyfaajtón épp egy sunyi árnymanó lendül ki az utcára, és észre sem véve, hogy figyeled, beleveti magát a tömegbe, majd egy a szakállába motyogó törpe zsebébe nyúl, hogy egy kisebb tárgyat emeljen ki belőle. Aztán eltűnik a szemed elől. (699. épület.)
[15 pontot használtál fel, van még 444.]

be 599 bemész az 599. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

m 6 1 mozogsz nyugatra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,52] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő kputtyintó csalán nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával párszor súrolva eltalálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhányszor épp csak megérinted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Találsz egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz tűzfényt. (ld. enc.) Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Wiftohi el Dohren, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [199,51] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy zoloboo sámán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo sámán bal vállát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megcsapod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a zoloboo sámán vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy darázsfelhő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a darázsfelhő feléd eső részét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Farokcsapások csattannak a hasadon. (15 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a darázsfelhő nagyját. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megpöccinted a darázsfelhő feléd eső részét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A darázsfelhő farka jobb karodra és kezedre csap le. (15 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A darázsfelhő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 darázsfarok (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 3 darázsszárnyat. (ld. enc.) 1950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +100 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +113 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 414.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 1185 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 404.]

ek 273 9 244 t. energia kisütése: 273 9 244
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 44 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

vv 161 171 171 elmormolod a 161. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 402.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 402.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Felhasználod a manakristályt. (+655 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]

ek 273 13 5 t. energia kisütése: 273 13 5
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 13 VP-nél kevesebb, plusz 5 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 13 VP-nél kevesebb, plusz 5 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

szk 230 keresed a 230. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 397.]

* 2. BP: viselkedésed: 90
Ha életerőd az eredeti érték 60 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 357.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 317.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 277.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 150 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 237.]

tf 2 37 fejleszted a 2. tulajdonságodat 37 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 106 TVP-t kell elköltened.] [37 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Nagyon gyorsan vizet kéne találnod, ha nem akarsz szomjan pusztulni. (-2 életerő.) A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-47 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 13, 12.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 448 pontot. A következő körben tehát 648 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU MELLVÉRT (689. TÁRGY)
Ez a díszes páncéldarab a ryuku vértezet fő ékessége. Ha kellően karbantartod, gyönyörűen csillog a napfényben, ahogy csatába masírozol. Persze, egy szörny becserkészésénél ez nem akkora előny, mint például egy császári díszszemlén. Amellett, hogy védettségedet 8-cal növeli, egyet ad az erődhöz, és 5-öt a max. ép-dhez. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

RYUKU KESZTYŰ (690. TÁRGY)
A díszes, kékre lakkozott ryuku kesztyűk meglepően kényelmesek ahhoz képest, hogy mennyire nehezek és kemények. Persze, észlelhető rajtuk a mágiának halvány nyoma... Védettségedet kettővel növeli, ezenkívül támadásodhoz is ad egyet. Harcművészek +3 sebzést tudnak vele okozni. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

RYUKU NADRÁG (691. TÁRGY)
Ez a kék páncéldarab az ágyékot és a felső lábszárat védelmezi, és persze kiválóan kiegészíti a ryuku mellvértet. Ha viseled a KF 691 paranccsal (nadrágként KF-eled), védettségedet hárommal növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

RYUKU CSIZMA (692. TÁRGY)
A ryuku csizmák puhák és kényelmesek - a többi páncéldarabbal ellentétben, itt a mozgékonyság fontosabb szempont volt a védelemnél. A csizma tehát csak kettőt ad a védettségedhez - viszont a ráhelyezett bűbájnak köszönhetően, eggyel megnöveli a szerencsédet is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

RYUKU KÖPENY (693. TÁRGY)
A ryuku díszöltözék elengedhetetlen kelléke a kék selyemköpeny, ezüsthímzéssel. Inkább a mágikus természetének, mint fizikai képességeinek köszönhető, hogy kettővel megnöveli a védettségedet, sőt, még egyet ad az intelligenciádhoz is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

RYUKU SISAK (688. TÁRGY)
Igen, a ryuku császári testőrség legendás sisakja! Kékre lakkozott, hosszúkás sisak, oldalán két faragott szárnyacskával. Azonban nemcsak díszes viselet, de praktikus is: védettségedet néggyel, egészségedet eggyel növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

RYUKU KARVÉDŐ (687. TÁRGY)
Ez a kék fényben csillogó, lakkozott karvédő mágikus erejének köszönhetően kettővel megnöveli a védettségedet, ha a KF 687 paranccsal viseled (karkötőként). 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

BAGHAR KORBÁCSA (357. TÁRGY)
Az elsőt ezekből a félelmetes fegyverekből Baghar, a Thargodan lord készítette. Ez egy hatágú korbács, amelyet Baghar eredetileg azért készített, hogy az alacsonyabb rangú, engedetlen Thargodanokat büntesse vele. A korbács félelmetes sebzésű (6d5), az okozott sebzés mágikus, és a fegyvert balkezes fegyverként is lehet használni. Használatakor +3 támadást kapsz, és védettséged is nő 3-mal. Természetesen, csakis gonosz jelleműek vehetik kézbe, és használatához minimum 15-ös ütőfegyver szükséges.

GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL)
Amikor egy kereskedő boltot nyit a Túlélők Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem előtt tartania. Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az alattomos szándékkal érkező látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma, a gnómok kereskedők legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvető formuláival, és szükség esetén képes kisebb varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát.
Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot!
Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele.
Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni.
Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani.
A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.)
A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből.
Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban!
Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról:
- Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar.
- Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja.
- Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz.
- Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.)
- Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik.
- Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el.
- Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem.
- Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek.
- Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül.
- A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod).
- A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik.

TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY)
Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent.
- Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél!
[Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY)
A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg.

TŰZFÉNY (686. TÁRGY)
Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. Mindenesetre, a tűzfényt nem adod oda senkinek (és ellopni sem lehet).

DARÁZSFELHŐ (763. SZÖRNY)
Ha a sűrű erdők mélyén jársz, könnyen előfordulhat, hogy vészes távolságra megközelítesz egy darázsfészket úgy, hogy talán észre sem veszed. Csak ha már késő, és az apró rovarok csapatban rontanak rád, hogy halálra csipkedéseddel elűzzenek a környékről. Szúrófegyverrel védekeznél? Haha, a gyorsröptű darazsak ellen teljesen reménytelen lenne ilyen fegyvert forgatni, inkább egy jókora husángot, vagy egyéb ütőfegyvert ajánlanánk. A varázslatokkal szintén nem sokra mész, hiszen a szétszóródott darazsak rendre kirepülnek mágiád hatóköréből.

DARÁZSFAROK (654. TÁRGY)
Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned.

DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY)
Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz.

KARAKTERLAP

Mr. Elem-Elek, egy barna, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Dornodon félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 789. Az Ördögi Kör (#9111) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 307. fordulód.

Erő: 29 (34) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 104 cm
IQ: 30 (31) Támadás: 29 Agresszió: 4 Testsúly: 35 kg
Ügyesség: 28 Védekezés: 65 Menekülés: 60 % Életkor: 32/33 év
Egészség: 30 (31) Életpont: 406/307 Jellem: gonosz (585) Tul. pont: 2
Szerencse: 40 (51) Varázspont: 693/537 Pénz: 3 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 21/13 Pszi pont: 75/8 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 1
Eddig összesen 1781 szörnyet (10 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 15494 TP-t kaptál. Jelenleg 1328833 TP-d van. A következő szinthez még 71167 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, trikornis herceg, taalru. A 307. fordulódban 9803 arany került a bankszámládra. 9803 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/84 ökölvívás: 3/10 szúrófegyverek: 2/15
vágófegyverek: 16/39 ütőfegyverek: 31/37 (+9%) lőfegyverek: 28/59 (+1%)
dobófegyverek: 10/45

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (250%) << tyrex bunkó (#421) (150%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ezüsttollú nyíl (#363) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/6 (+16%) 2. nyomkövetés: 71/94 (+22%) 3. lopás: 32/3
4. mászás: 6/21 5. csapdakészítés: 22/4 (+6%) 6. csapdaészlelés: 22/71
7. gyógyítás: 34/69 8. titkosírás: 2/94 9. felderítés: 22/62
10. szörnyidomítás: 5/68 11. teológia: 72/22 (+112%) 12. taumaturgia: 40/94 (+18%)
13. szerencsejáték: 6/45 14. versengés: 8/23 15. harcművészetek: 7/34
16. zene: 1/22 17. szörnyismeret: 12/90 (+18%) 18. pszi: 8/25 (+9%)
19. zárnyitás: 14/26 20. vadászat: 10/73 21. bányászat: 12/61 (+34%)
22. úszás: 3/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz a trolloktól (5) aranyat (#50)
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot, csak egyszer)
mászol max. 36 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), aurapollátor (#222) (csak egyszer), adószedő (#234)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Ördögi Kör (#9140), Éjharcosok (#9131), Ördögi Kör (#9116), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kronotapír (#286), quwarg ősmágus (#302), tüskés gigaféreg (#256), ősdentor (#282), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) sötét rítus (#131, 30 VP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 13 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182)
esszenciavédelem (#165) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) puha ütés (#60) >> kultúrmasztodon (#227)
puha ütés (#60) >> qwarg rohamosztagos (#242)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!
2.) Zúzz apró darabokra oltáromnál három esszenciakristályt!
3.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 vadász, 1 nagymester, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos, 1 ősmágus.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 5 gyógykenőcs (#313)
1 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2) 5 madártoll (#112)
1 manakristály (#500) 1 quwarg tojás (#360) 1 sáfránypor (#211)
1 varázskő (#305) 1 ryuku karvédő (#687) 1 súlyzó (#347)
1 ryuku sisak (#688) 1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku kesztyű (#690)
1 ryuku mellvért (#689)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 bo'adhun gyűrű (#743)
1 darázsfarok (#654) 3 darázsszárny (#652) 1 rézdarab (#70)
1 sötét tekercs (#535) 1 Zinthurg pallos (#716)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(198,52) bűbájlidérc (#761), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tímárkunyhó (#684), 43. jellempróba, Sheran oltár, szopógödör (#177), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), kputtyintó csalán (#247)
(199,51) művészi porolit (#720), zoloboo sámánok (#230), darázsfelhő (#763)

Üzenet küldése a karakternek