Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 5. 9h:19' EZ A 309. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD 310. játékheted kezdete: szept. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
im 0 3 | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi rin testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd az elemi rin fejét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az elemi rin fejét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Az elemi rin szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Az elemi rin többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd az elemi rin testét. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod az elemi rin jobb első lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Az elemi rin rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. [holdbőr ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] 6849 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 124, gyógyulás: 143, összesen: +19 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 128 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia angyala jobb szárnyát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Raia angyala angyali szárnyát. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Raia angyala bal oldalát. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) A Raia angyala fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével végigvagdosod a Raia angyala angyali szárnyát. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a Raia angyala jobb vállát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A Raia angyala fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A Raia angyala fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 10116 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1111, sebződés: 386, gyógyulás: 182, összesen: -204 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns bunthar jobb első lábát. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a mutáns bunthar testét. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a mutáns bunthar szarva. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Nyelvével a mutáns bunthar eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 56 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns bunthar bal hátsó lábát. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a mutáns bunthar jobb első lábát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (21 életpontot sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A mutáns bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Nyelvével a mutáns bunthar eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 56 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. [bunthar bőr ládikóba-> (310,64)-> 5 arany, -2 ÉP] 5819 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1526, sebződés: 341, gyógyulás: 309, összesen: -32 ÉP}
h 1168 2 | használod az 1168. tárgyat |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath bal vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 210 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2147 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 142 életpontot vesztettél. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan mágus testét. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével épp hogy megvágod a Thargodan mágus jobb lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Thargodan mágus testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Thargodan mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 sáfránypor. 8143 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 907, sebződés: 144, gyógyulás: 145, összesen: +1 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidérckirály fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 210 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a lidérckirály jobb vállát. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a lidérckirály testét. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 40, gyógyulás: 123, összesen: +83 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (77 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezerszemű bestia testét. Kritikus ütés! (5 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Illúziósárkányod teríti le a lábáról (21 életpontot sebezve). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 40 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-21 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Törpe szekercével végigvagdosod az ezerszemű bestia bal vállát. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 53 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-28 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy pszi kő és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. [galachmit ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 13393 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1081, sebződés: 595, gyógyulás: 185, összesen: -410 ÉP}
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a méregféreg testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a méregféreg ízelt testét. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a méregféreg testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a méregféreg testét. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a méregféreg testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A méregféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 10153 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1120, sebződés: 62, gyógyulás: 185, összesen: +123 ÉP}
(Továbbmész...) [364,70] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia angyala került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 125 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia angyala bal lábát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Raia angyala jobb lábát. (5 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a Raia angyala fejét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Raia angyala megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) A Raia angyala megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Raia angyala bal lábát. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Din cséphadarójával súrolod a Raia angyala angyali szárnyát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A Raia angyala fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 10116 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1136, sebződés: 366, gyógyulás: 186, összesen: -180 ÉP}
(Továbbmész...) [364,69] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ében sárkány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 85 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében sárkány jobb első lábát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében sárkány jobb szárnyát. Kritikus ütés! (6 támadással 660 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az ében sárkány testét. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel többször eltalálod az ében sárkány testét. (3 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Din cséphadarójával csak érinted az ében sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ében sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], 2 arany, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1433, sebződés: 607, gyógyulás: 255, összesen: -352 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mópat gigász testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a mópat gigász testét. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a mópat gigász jobb oldalát. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Lábával meglök a mópat gigász. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a mópat gigász ragyás masszáját. (3 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a mópat gigász jobb oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). A mópat gigász megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A mópat gigász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10303 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1255, sebződés: 35, gyógyulás: 226, összesen: +191 ÉP}
(Továbbmész...) [362,67] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ében sárkány közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 114 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 75 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében sárkány bal első lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 210 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (87 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében sárkány fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 660 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az ében sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ében sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod az ében sárkány testét. (3 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted az ében sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az ében sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pszi kő, 6 arany, 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1440, sebződés: 734, gyógyulás: 250, összesen: -484 ÉP}
(Továbbmész...) [361,66] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zafír sárkány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 116 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 62 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (90 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 545 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a zafír sárkány testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a zafír sárkány testét. (4 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a zafír sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], 13 arany és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1399, sebződés: 681, gyógyulás: 240, összesen: -441 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
vi 10 1 30 | viselkedésed: 10 1 30 |
le 615 | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
kf 611 | kézbeveszed/felveszed a 611. tárgyat |
be 612 | bemész a 612. épületbe |
be 612 | bemész a 612. épületbe |
vi 10 5 30 | viselkedésed: 10 5 30 |
m 8 | mozogsz északra |
h 578 10 | használod az 578. tárgyat |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [361,63] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével alaposan megvágod a Mnebolath fejét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 50 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 9 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2147 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós bal karját. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Thargodan légiós jobb karját. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan légiós testét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 950, sebződés: 165, gyógyulás: 0, összesen: -165 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos bal karját. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan zsoldos jobb vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a Thargodan zsoldos fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Karmaival a Thargodan zsoldos megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5819 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 721, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Rém jobb oldalát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével végigvagdosod a Rém borzalmas plazmáját. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Rém sötét esszenciáját. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 64 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Törpe szekercével megvagdalod a Rém testét. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a Rém borzalmas plazmáját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1131, sebződés: 208, gyógyulás: 0, összesen: -208 ÉP}
szk 333 | keresed a 333. szörnyet |
v 96 312 11 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 677 | bemész a 677. épületbe |
ve 643 30 | megveszed a 643. tárgyat 30 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 22 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 22 pontért |
HAKAMA (1369. TÁRGY) A szamurájok szoknyaszerű bő nadrágját hakamának hívják. A szürkéskék színű holmi remekül passzol a harcosok sötét felsőruházatához. Ha a hakamát viselni szeretnéd, legalább 40. tapasztalati szintre lesz szükséged. Az általa adott bónuszok: +8 védelem, +8 támadás, +2 sebzés. |
HRO FORMÁLÓ MINTA (601. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, türkizszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy lábat formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Hro formázó minta. A Hro a csizmát jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok csizma alakúra formázni. |
VÖRÖS ZYEL (606. TÁRGY) Misztikus, vörös fénnyel lüktető, tojás alakú tárgy a vörös zyel. Egyesek szerint hihetetlen mennyiségű mágikus energia formázására és koncentrálására alkalmas, de hogy hogyan, és milyen formában, azt el sem tudod képzelni. Mindenesetre, a vörös zyel mágiája annyira erős, hogy gyakorlatilag képtelenség megszabadulni tőle. |
ÓRIÁS FÜLBEVALÓ (614. TÁRGY) Nagy ritkán az óriások megajándékoznak egy-egy halandót ezzel a különleges mágikus eljárással készített, a füledet alaposan lehúzó igazgyöngy fülbevalóval. A pletykák szerint a varázstárgy elkészítésében egy isteni hatalmú mágikus lénynek is része van. Igaz vagy nem igaz, tény, hogy az óriás fülbevaló hattal megnöveli a támadásodat, és kettővel a védekezésedet. Az ajándék természeténél fogva nem adható át, mert akkor azonnal elvesztené mágikus erejét. |
Erő: | 50 (78) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 59 (69) | Támadás: | 63 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 51 (68) | Védekezés: | 104 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/287 év |
Egészség: | 50 (72) | Életpont: | 1217/828 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 61 (86) | Varázspont: | 2034/7 | Pénz: | 3980 arany | Kép. pont: | 36 |
Tudatpont: | 28/22 | Pszi pont: | 458/185 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | *31/100 (+2%) | ütőfegyverek: | 40/14 (+6%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 34/18 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/85 | 2. nyomkövetés: | 74/30 (+37%) | 3. mászás: | 20/71 |
4. csapdakészítés: | 21/7 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/83 | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 24/94 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 127/43 (+50%) | 11. taumaturgia: | 113/19 (+48%) | 12. szerencsejáték: | 2/86 |
13. versengés: | 17/35 | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/57 |
16. szörnyismeret: | 40/2 (+20%) | 17. pszi: | 29/9 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/61 | 20. vitalitás: | 5/48 (+12%) | 21. bányászat: | 34/25 (+13%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 14/53 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (Huddens elixírje (#830)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +30 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +27 vp 25 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (128,3,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
hadiszerencse II (#24) | mágikus ütés (#147) | tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) |
varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | drótszőrű mópat (#426) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 4) |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dlathog kőzet (#829) | 10 | ében toboz (#578) | 6 | eknozol (#540) | |||
1 | grifftojás (#179) | 1 | Huddens elixírje (#830) | 1 | küklopsz szem (#643) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 9 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | |||
16 | spiritusz (#170) | 23 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
576 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | aranytű (#272) | 2 | ezüstdarab (#326) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | hro formázó minta (#601) | 1 | iknegurin (#541) | 29 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | óriás fülbevaló (#614) | 1 | pirkit (#153) | |||
2 | pszi kő (#248) | 1 | sáfránypor (#211) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vörös zyel (#606) | 1 | vortex amulettje (#607) |