305. forduló, 307. forduló, Drowsy Druid Abasc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 12. 9h:27'
EZ A 692. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD
693. játékheted kezdete: nov. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4784
SZÁMLA : XXXX

DROWSY DRUID ABASC KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [28,-14] koordinátán.
A 4. napon Kismedve lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba! Laurana átadott neked a 7. napon 4 TU-t. [20 TVP-t használtál fel.] Desertus Anima átadott neked a 7. napon 13 TU-t. [65 TVP-t használtál fel.] Nantosvelta átadott neked a 8. napon 4 TU-t. Syd átadott neked a 8. napon 4 TU-t. ELFelejett Álmok átadott neked a 9. napon 3 TU-t.
Laurana, amikor összefutottatok, adott neked 4 gyöngymangót.
Desertus Anima, amikor találkoztál vele, adott neked 2 gyöngymangót. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+238 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A plusz TU-kat 40 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 736. hetének nyerőszámai: 30, 11, 27. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+10 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 361.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a quwarg királynő testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 321.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 281.]

ek 42 100 t. energia kisütése: 42 100
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 102 varázspontot. [-17 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 281.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 276.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 271.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +27 max. életerő, +27 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 266.]

hu 665 hulladék: 665
Hulladékgyűjtés törölve: elkarog szőr. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

kb 1 1 kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

h 1 50 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

bb 1 10 beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) [28,-13] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [33 pontot használtál fel, van még 233.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[28,-12] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a karmos tankány bal oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmos tankány testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) [28,-11] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Sardullah Sharpa lábát masszírozza. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy szürke rinocérosz. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rinóbőr. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] [31 pontot használtál fel, van még 202.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 172.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 142.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 112.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) [28,-10] Továbbra is síkságon vagy.

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy vadász tatu irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [28 pontot használtál fel, van még 84.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 79.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[28,-9] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Leah hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) [28,-8] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.)
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas árnymanó férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy szirén köpenyét és egy varkaudar szimbólumot visel. Rangja: inkvizítori besúgó. Felszerelését egy Tguarkhan trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Szükséged van egy kis testmozgásra - fegyvert rántasz, és felkészületlen ellenfeledre rontasz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy természet haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 76 életpontot sebeztél. Darabokra robban az ellenfél birtokában levő deus ex machina. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az árnymanó testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Teli erőből vas dobónyilat dob Rád az ellenfeled. Feléd repül 4 vas dobónyíl. A lövedékek perforálják a testedet. (4 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod az árnymanó testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod az árnymanó testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Inkvizítori korbáccsal az árnymanó párszor keményen megüti a bal lábadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (istened védelmez +10 ÉP.) Rövid karddal az árnymanó néhányszor meglegyinti a testedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (istened védelmez +7 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 152, gyógyulás: 32, összesen: -120 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] [36 pontot használtál fel, van még 43.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 43.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) [28,-7] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 47, gyógyulás: 11, összesen: -36 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [33 pontot használtál fel, van még 10.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 5.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

im 0 3 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még -10.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat -10 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: keresed az 55. szörnyet a 91. szörnyet a 360. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy rőtmanót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -10.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-27 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 15, 29.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -10 pontod maradt, ebből a következő körre -10 pontot vihetsz át. Kapsz még 447 pontot. A következő körben tehát 437 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Drowsy Druid Abasc, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 306. fordulód.

Erő: 36 Szint: 18 Merészség: 7/5 Magasság: 123 cm
IQ: 33 (35) Támadás: 17 Agresszió: 6 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 34 Védekezés: 38 Menekülés: 40 % Életkor: 109/109 év
Egészség: 35 (37) Életpont: 278/278 Jellem: semleges Tul. pont: -15
Szerencse: 35 (36) Varázspont: 764/599 Pénz: 5528 arany Kép. pont: -2
Tudatpont: 28/11 EFejl: 30
Eddig összesen 2155 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5481 TP-t kaptál. Jelenleg 317032 TP-d van. A következő szinthez még 22968 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, hordóagyú mameluk, trikornis herceg. A 304. fordulódban 5827 arany került a bankszámládra. 5885 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/1 (+42%) ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 17/31 (+6%)
vágófegyverek: 20/68 (+2%) ütőfegyverek: 27/96 (+2%) lőfegyverek: 27/80 (+1%)
dobófegyverek: 18/78

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << raptor szablya (#482) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/89 2. nyomkövetés: 81/79 3. lopás: 1/23
4. mászás: 12/95 5. csapdakészítés: 31/56 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/32
7. gyógyítás: 31/37 8. titkosírás: 13/49 9. felderítés: 31/90
10. szörnyidomítás: 13/39 11. teológia: 46/95 (+25%) 12. taumaturgia: 39/13 (+1%)
13. versengés: 3/79 14. zene: 23/28 (+30%) 15. szörnyismeret: 16/26
16. zárnyitás: 1/9 17. vadászat: 12/33 18. bányászat: 16/67
19. úszás: 17/58 (+28%) 20. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tormikus egér (#218) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
természet haragja (#141) >> Zan Rendje (#9110) természet haragja (#141) >> Mesterek Bandája (#9112)
villámcsapás (#50) >> qwarg rohamosztagos (#242) jégcsóva (#41) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214) villámcsapás (#50) >> trikornis herceg (#261)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> Leah hívők (#991) varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 2 kaja (#2)
1 smirglilevél (#29) 9 víz (#27) 2 gyöngymangó (#135)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 főnixtoll (#563) 9 isteni könnycsepp (#260)
1 rinóbőr (#651) 1 tankány karom (#237) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(28,-14) fényűző villa (#602), a 68. labirintus bejárata, quwarg királynő (#153), vércápa (#193)
(28,-13) oltár, művészi porolit (#720), vércápa (#193)
(28,-12) karmos tankányok (#137), oltár, Chara-din monolitja (#534), vércápa (#193)
(28,-11) művészi porolit (#720), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), szürke rinocérosz (#346), vércápa (#193)
(28,-10) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), vércápa (#193)
(28,-9) művészi porolit (#720), Leah oltár, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vércápa (#193)
(28,-8) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), egy árnymanó férfi, vércápa (#193)
(28,-7) szopógödör (#177), oltár, 40. jellempróba, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), vércápa (#193)

Üzenet küldése a karakternek