305. forduló, 307. forduló, Főnix összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 20. 10h:13'
EZ A 318. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD
319. játékheted kezdete: febr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2773
SZÁMLA : XXXX

FŐNIX KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [203,59] koordinátán. Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+518 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+82 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 647. hetének nyerőszámai: 16, 17, 26. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 15 arany nyereményt kapsz.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy tüskés gigaféreg nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés gigaféreg ízelt testét. Kritikus ütés! (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg bal oldalát. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. A tüskés gigaféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tüskés gigaféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 3018 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 42, gyógyulás: 62, összesen: +20 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 455.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 445.]

* 2. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 443.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 441.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 441.]

* 3. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot a 182. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 439.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 437.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 435.]

* 5. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 433.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 431.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 431.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 615. tárggyal az 527. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
Leveszed a vortex talizmánt, majd a nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

* 7. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 431.]

vv 71 209 161 elmormolod a 71. varázslatot a 209. varázslatot a 161. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 429.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 427.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 425.]

v 15 68 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új kék orchidea. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 395.]

v 238 578 2 elmormolod a 238. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új ében toboz. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 390.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

hh 248 248 használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-63 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 384.]
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-55 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 378.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

h 341 127 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 25 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

v 181 144 61 elmormolod a 181. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(203,59) tüskés gigaféreg (#256)

[144,61] Lakott területre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rothasztó testét. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a kék rothasztó bal első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5819 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 41, gyógyulás: 101, összesen: +60 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt.
- Elhoztál mindent - köszönt az öregasszony mosolyogva és elveszi a tárgyakat. - Jutalmul a tied a teremtés zsákja. - Örömmámorban úszva hagyod el a sátrat.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Sötét halál, 2 Sötét motyogó, 1 Piromenyét. Ez két pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 2 Sötét halál, 2 Sötét motyogó, 1 Szerencsejáték. Semmi változás. Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Illúziósárkány, 2 Tisztítótűz, 1 Déja vu, 1 Sötét halál. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Vérfürdető magszim, 1 Sötét motyogó, 1 Illúziósárkány, 1 Tisztítótűz. Ez egy pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 1036 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 77 aranyad, ami most már az övé.
Hirtelen a titokzatos szellemkastély bukkan fel előtted. Lenyűgöz nagysága, valamint ködbe vesző gigantikus mérete. A bejárat előtt egy kísértet áll, unott arca semmilyen érzelmet nem tükröz. Amikor közelebb lépsz, félreáll, hogy beengedjen a rémségek birodalmába. Belépsz. Egy sötét folyosón jársz. A félelmedet takargatva magabiztos léptekkel indulsz el az úton. Hirtelen megelevenedik előtted a folyosó, falaiból mindenhonnan különféle alakok lépnek elő, akik leginkább élőholt csontvázakra emlékeztetnek. Nem kell hosszú idő, hogy észrevegyenek, és szinte egy emberként meginduljanak feléd. Úgy döntesz, nem várod meg, míg kiderül, miféle szerzetek ezek, hátat fordítasz, és kirohansz az ajtón, ahol érkeztél. Távoztodban még egyszer visszanézel a kastély épületére, de arra gondolva, vajon mi várhatott rád a próbák végeztével, csak elkeseredsz.

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [50 pontot használtál fel, van még 328.]

kb 176 60 kiveszel a bankból a 176. tárgyat (60 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 60 vashegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

fa 176 3836 60 feladod a 176. tárgyat a 3836. kalandozónak (60 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Süsü részére szánod. Átadsz 60 vashegyű nyilat. Ennek elküldése 88 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 325.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[203,59] A vidék sivatagosra vált. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Felfedeztél egy csillagbozótost. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Találsz egy pézsmatököt. Találsz egy kreommat-liliomot. Látsz egy raaba-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy varkaudar falut. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar hírnök. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a varkaudar hírnök nyakát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a varkaudar hírnök bal vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1652 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 11, gyógyulás: 6, összesen: -5 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [204,59] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Hmm, csak egy varkaudar hírnök. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb karját. Kritikus ütés! (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1652 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (4 támadással 152 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1587 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 9 ubuk tüske, egy rövid íj, egy kígyóbőr kesztyű, egy rézpáncél és 2 bronzhegyű nyíl. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc. 1815 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1587 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy nőstény varkaudar jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar bal lábát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Félrehajolsz, de a nőstény varkaudar karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. 2835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 6, gyógyulás: 69, összesen: +63 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vashegyű lándzsa és egy zangrozi csizma. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy ekharion bébi előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Falcon Castagirral. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy Natharion karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy mösze uralkodó trófea és egy ősöreg góliát trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[59 pontot használtál fel, van még 266.]

v 84 349 elmormolod a 84. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy liumbét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy liumbe! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a liumbe vaskos szárát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A liumbe összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 liumbe bimbó. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 256.]

v 181 186 61 elmormolod a 181. varázslatot
Felhasználod a manakristályt. (+1223 varázspont.) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(203,59) tüskés gigaféreg (#256), Elenios rúnaköve, csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), Dornodon oltár, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), varkaudar hírnök (#686)
(204,59) varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Falcon Castagir (1316. kalandozó), liumbe (#349)

[186,61] Lakott területre érkeztél. Látsz egy templomot. Fairlight híveié. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

A következő épületeket látod: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 2 ezüst gyűrűt 12 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért.
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 246.]

v 84 349 elmormolod a 84. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy liumbét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy liumbe! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a liumbe testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 236.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[185,60] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védett meg.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és egy manifeszt.nyúlvány. 2181 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 29, gyógyulás: 43, összesen: +14 ÉP}

északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 2 bronzhegyű lándzsát 20 aranyért, 5 bronzhegyű nyilat 25 aranyért, 2 bumerángot 8 aranyért, 4 ezüsthegyű nyilat 16 aranyért, 1 ezüsttőrt 8 aranyért, 3 fekete bőrcsizmát 48 aranyért, 2 kígyóbőr kesztyűt 10 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 6 mérg. ubuk tüskét 12 aranyért, 9 ubuk tüskét 9 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 1 rézgolyót 1 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért, 2 rövid íjat 16 aranyért, 1 sárga erőövet 25 aranyért, 2 szent jogart 100 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 tolmokov-koktélt 8 aranyért, 2 varkaudar csontot 8 aranyért, 1 varkaudar lándzsát 5 aranyért, 1 vas dobónyilat 7 aranyért, 1 vasvértet 60 aranyért, 1 vashegyű lándzsát 18 aranyért, 1 zangrozi csizmát 25 aranyért.

(Továbbmész...) [185,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd az őrült varázsló fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy xirnox szív és egy rókafarok. 2181 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 6, gyógyulás: 6, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Sheran hívei emelték. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Épületeket látsz: egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (657. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[204,59] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy ekharion bébi egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Felismered a közeledőt. Csak egy borzalmas varkaudar. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű. 1815 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 10, gyógyulás: 31, összesen: +21 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[21 pontot használtál fel, van még 215.]

v 84 349 elmormolod a 84. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy liumbét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 205.]

v 198 198 28 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(204,59) varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Falcon Castagir (1316. kalandozó), liumbe (#349)

[198,28] Az új terep hegyvidék. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Longnower lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 190.]

h 697 999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+375 varázspont, -750 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 190.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+101 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 160.]

bpk 11 bef. parancs kivétele: 11
Minden befejezési parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

bpb bef. parancs berakása:

h 336 1 használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 159.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

vv 83 79 167 elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 159.]
Szupersebesen mormolsz. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 154.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 149.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 149.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ekharion.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion ragyás testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod az ekharion bal lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod az ekharion testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Az ekharion egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 38 aranyat. 1965 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 119.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+1 szerencse.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy orbitális mackósajt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 202 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Din cséphadarójával gyengén megütöd az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 45 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az orbitális mackósajt száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 61, gyógyulás: 6, összesen: -55 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 89.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy orbitális mackósajt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 205 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt idétlen testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd az orbitális mackósajt bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Din cséphadarójával gyengén megütöd az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 42 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 59, gyógyulás: 6, összesen: -53 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [35 pontot használtál fel, van még 54.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

kb 1158 1 kiveszel a bankból az 1158. tárgyat (1 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 54.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

kf 1158 531 533 kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat az 531. tárggyal az 533. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 54.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 54.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 54.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

kb 124 2 kiveszel a bankból a 124. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 54.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

bb 1158 124 997 beraksz a bankba az 1158. tárgyat (124 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku vadászinget. Beraksz a bank széfjébe 4 rókafarkat. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 54.]
[A parancs tárolásra került.]

ek 273 2 227 t. energia kisütése: 273 2 227
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 27 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 54.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 54.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 54.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 54.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 54.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 54.]

ek 273 11 206 t. energia kisütése: 273 11 206
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 11 VP-nél kevesebb, plusz 6 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

szk 256 254 361 keresed a 256. szörnyet a 254. szörnyet a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy hordóagyú mamelukot. [0 pontot használtál fel, van még 54.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 6, 1.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Egy kaját habzsol be a roguena. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 54 pontod maradt, ebből a következő körre 54 pontot vihetsz át. Kapsz még 447 pontot. A következő körben tehát 501 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Főnix, egy szőke, copfos hajú, piros szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 306. fordulód.

Erő: 59 (78) Szint: 31 Merészség: 9/5 Magasság: 260 cm
IQ: 47 (44) Támadás: 56 Agresszió: 3 Testsúly: 480 kg
Ügyesség: 35 (43) Védekezés: 81 Menekülés: 30 % Életkor: 23/25 év
Egészség: 44 (52) Életpont: 654/627 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 50 (57) Varázspont: 1259/617 Pénz: 1966 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 35/9 Pszi pont: 340/137 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 28
Eddig összesen 2539 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35225 TP-t kaptál. Jelenleg 3884718 TP-d van. A következő szinthez még 115282 TP szükséges. Trófeáid: tollaskígyó, kisebb quwarg isten, triklem drakolder. A 301. fordulódban 11622 arany került a bankszámládra. 11912 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/43 ökölvívás: 4/9 szúrófegyverek: *21/100 (+22%)
vágófegyverek: 8/89 ütőfegyverek: 37/55 (+1%) lőfegyverek: 31/73 (+7%)
dobófegyverek: 14/4

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << Daramoula pálcája (#950) (70%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/29 2. nyomkövetés: 55/80 (+19%) 3. mászás: 12/18
4. csapdakészítés: 25/28 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/56 6. gyógyítás: 23/24
7. titkosírás: 4/63 8. felderítés: 23/15 (+5%) 9. szörnyidomítás: 13/37
10. teológia: 79/44 (+79%) 11. taumaturgia: 93/18 (+40%) 12. szerencsejáték: 2/64 (+11%)
13. versengés: 20/84 (+19%) 14. harcművészetek: 9/60 15. zene: 7/71
16. szörnyismeret: 42/10 (-170%) 17. pszi: 23/62 (+41%) 18. zárnyitás: 21/85
19. vadászat: 15/28 (-200%) 20. vitalitás: 2/18 21. bányászat: 30/58 (+4%)
22. testépítés: 64/6 23. úszás: 15/20 24. főzés: 10/58

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 250 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), massza (#217), liumbe (#349), kamionoszaurusz (#767), triklem drakolder (#275) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
szintszívó (#96), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Asylux csapdája (#233, 20 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14) áldomás II (#169)
vámpirizáció (#1) csupasz izom (#28) láth. észlelése (#78) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> nők (#999) tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998)
tűzgolyó (#155) >> 21. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
tűzgolyó (#155) >> élőholt ősmágus (#179) tűzgolyó (#155) >> pszi őselementál (#258)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) tűzgolyó (#155) >> noth szellem (#250)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) izomernyesztés (#33) >> halálelementál (#279)
Asylux csapdája (#233) >> kamionoszaurusz (#767) háló (#186) >> magnetikus praglonc (#200)
tűzgolyó (#155) >> 28. szintű lényekre tűzgolyó (#155) >> lidércúr (#252)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291) pszi-acéltorony (#98) >> aranyfecske (#283)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
védelem sav ellen (#36) >> élőholt ősmágus (#179) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Meg kell tisztítanod az Iszonyat Citadelláját: küldd a Semmibe Molgant!
2.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. (számláló: 0)
3.) Töröld el az élőholtakat a föld színéről: használj háromszor élőholt pozdorja varázslatot! (számláló: 2)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 bumeráng (#249)
1 bunthar bőr (#733) 1 deus ex machina (#1) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst karkötő (#158) 4 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 ezüsttőr (#322)
3 fekete bőrcsizma (#247) 4 gyöngymangó (#135) 7 kaja (#2)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kristálygömb (#265) 1 liumbe hajtás (#655)
6 mákrózsa virág (#56) 1 manakristály (#500) 1 mandibulakasza (#127)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6 mérg. ubuk tüske (#137) 2 pszi kő (#248)
1 quwarg tojás (#360) 1 rejtőköpeny (#277) 1 rézgolyó (#343)
2 rézsisak (#72) 2 rókafarok (#124) 1 rövid íj (#107)
1 ryuku vadászing (#1158) 1 sárga erőöv (#276) 3 spiritusz (#170)
2 szent jogar (#150) 1 szöges bunkó (#8) 1 szöges páncél (#65)
1 tolmokov-koktél (#351) 2 varázskő (#305) 2 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar lándzsa (#224) 1 vas dobónyíl (#189) 1 vasvért (#164)
52 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
435 arany (#50) 1 ében toboz (#578) 6 kék orchidea (#68)
1 liumbe bimbó (#656) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 nyílvessző (#108)
1 óndarab (#85) 2 pirkit (#153) 4 sáfránypor (#211)
1 teremtés zsákja (#818) 1 varkaudar látógömb (#1107) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(198,28) a 95. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), Elenios oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, ekharion (#232), orbitális mackósajt (#229)

Üzenet küldése a karakternek