Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 20. 10h:13' EZ A 318. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD 319. játékheted kezdete: febr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2773 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés gigaféreg ízelt testét. Kritikus ütés! (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg bal oldalát. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. A tüskés gigaféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tüskés gigaféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 3018 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 42, gyógyulás: 62, összesen: +20 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 615. tárggyal az 527. tárgyat |
* 7. KP: | használod az 1167. tárgyat |
vv 71 209 161 | elmormolod a 71. varázslatot a 209. varázslatot a 161. varázslatot |
v 15 68 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 238 578 2 | elmormolod a 238. varázslatot |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
h 341 127 1 | használod a 341. tárgyat |
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rothasztó testét. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a kék rothasztó bal első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5819 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 41, gyógyulás: 101, összesen: +60 ÉP}
kb 176 60 | kiveszel a bankból a 176. tárgyat (60 darabot) |
fa 176 3836 60 | feladod a 176. tárgyat a 3836. kalandozónak (60 darabot) |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a varkaudar hírnök nyakát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a varkaudar hírnök bal vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1652 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 11, gyógyulás: 6, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [204,59] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Hmm, csak egy varkaudar hírnök. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb karját. Kritikus ütés! (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1652 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (4 támadással 152 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1587 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc. 1815 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1587 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar bal lábát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Félrehajolsz, de a nőstény varkaudar karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. 2835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 6, gyógyulás: 69, összesen: +63 ÉP}
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a liumbe vaskos szárát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A liumbe összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 liumbe bimbó. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
v 181 186 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,61] Lakott területre érkeztél. Látsz egy templomot. Fairlight híveié. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a liumbe testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védett meg.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és egy manifeszt.nyúlvány. 2181 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 29, gyógyulás: 43, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [185,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd az őrült varázsló fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy xirnox szív és egy rókafarok. 2181 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 6, gyógyulás: 6, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[204,59] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy ekharion bébi egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Felismered a közeledőt. Csak egy borzalmas varkaudar. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű. 1815 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 10, gyógyulás: 31, összesen: +21 ÉP}
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 198 198 28 | elmormolod a 198. varázslatot |
[198,28] Az új terep hegyvidék. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot.
h 697 999 | használod a 697. tárgyat |
bpk 11 | bef. parancs kivétele: 11 |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 336 1 | használod a 336. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
vv 83 79 167 | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
bpb | bef. parancs berakása: |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
bpb | bef. parancs berakása: |
im 0 3 | imádkozol |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion ragyás testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod az ekharion bal lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod az ekharion testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Az ekharion egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 38 aranyat. 1965 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 202 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Din cséphadarójával gyengén megütöd az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 45 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az orbitális mackósajt száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 61, gyógyulás: 6, összesen: -55 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 205 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt idétlen testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd az orbitális mackósajt bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Din cséphadarójával gyengén megütöd az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 42 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 59, gyógyulás: 6, összesen: -53 ÉP}
bpb | bef. parancs berakása: |
kb 1158 1 | kiveszel a bankból az 1158. tárgyat (1 darabot) |
bpb | bef. parancs berakása: |
kf 1158 531 533 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat az 531. tárggyal az 533. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
kb 124 2 | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (2 darabot) |
kpb | kezd. parancs berakása: |
bb 1158 124 997 | beraksz a bankba az 1158. tárgyat (124 darabot) |
ek 273 2 227 | t. energia kisütése: 273 2 227 |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
ek 273 11 206 | t. energia kisütése: 273 11 206 |
szk 256 254 361 | keresed a 256. szörnyet a 254. szörnyet a 361. szörnyet |
Erő: | 59 (78) | Szint: | 31 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 47 (44) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 480 kg |
Ügyesség: | 35 (43) | Védekezés: | 81 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/25 év |
Egészség: | 44 (52) | Életpont: | 654/627 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 50 (57) | Varázspont: | 1259/617 | Pénz: | 1966 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 35/9 | Pszi pont: | 340/137 | Halhatatlanság: | 4 % | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/43 | ökölvívás: | 4/9 | szúrófegyverek: | *21/100 (+22%) |
vágófegyverek: | 8/89 | ütőfegyverek: | 37/55 (+1%) | lőfegyverek: | 31/73 (+7%) |
dobófegyverek: | 14/4 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << Daramoula pálcája (#950) (70%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/29 | 2. nyomkövetés: | 55/80 (+19%) | 3. mászás: | 12/18 |
4. csapdakészítés: | 25/28 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/56 | 6. gyógyítás: | 23/24 |
7. titkosírás: | 4/63 | 8. felderítés: | 23/15 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 13/37 |
10. teológia: | 79/44 (+79%) | 11. taumaturgia: | 93/18 (+40%) | 12. szerencsejáték: | 2/64 (+11%) |
13. versengés: | 20/84 (+19%) | 14. harcművészetek: | 9/60 | 15. zene: | 7/71 |
16. szörnyismeret: | 42/10 (-170%) | 17. pszi: | 23/62 (+41%) | 18. zárnyitás: | 21/85 |
19. vadászat: | 15/28 (-200%) | 20. vitalitás: | 2/18 | 21. bányászat: | 30/58 (+4%) |
22. testépítés: | 64/6 | 23. úszás: | 15/20 | 24. főzés: | 10/58 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), massza (#217), liumbe (#349), kamionoszaurusz (#767), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
szintszívó (#96), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) |
vámpirizáció (#1) | csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 21. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | pszi őselementál (#258) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | tűzgolyó (#155) | >> | noth szellem (#250) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | halálelementál (#279) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | kamionoszaurusz (#767) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 28. szintű lényekre | tűzgolyó (#155) | >> | lidércúr (#252) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | élőholt ősmágus (#179) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Meg kell tisztítanod az Iszonyat Citadelláját: küldd a Semmibe Molgant! |
2.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. (számláló: 0) |
3.) Töröld el az élőholtakat a föld színéről: használj háromszor élőholt pozdorja varázslatot! (számláló: 2) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | bumeráng (#249) | |||
1 | bunthar bőr (#733) | 1 | deus ex machina (#1) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 4 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
3 | fekete bőrcsizma (#247) | 4 | gyöngymangó (#135) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manakristály (#500) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 6 | mérg. ubuk tüske (#137) | 2 | pszi kő (#248) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | rézgolyó (#343) | |||
2 | rézsisak (#72) | 2 | rókafarok (#124) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | ryuku vadászing (#1158) | 1 | sárga erőöv (#276) | 3 | spiritusz (#170) | |||
2 | szent jogar (#150) | 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | varázskő (#305) | 2 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasvért (#164) | |||
52 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
435 | arany (#50) | 1 | ében toboz (#578) | 6 | kék orchidea (#68) | |||
1 | liumbe bimbó (#656) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | óndarab (#85) | 2 | pirkit (#153) | 4 | sáfránypor (#211) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | xirnox szív (#213) |