Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 3. 9h:13' EZ A 620. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD 621. játékheted kezdete: okt. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1666 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester nyakát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Zombilapítóval meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 9, gyógyulás: 42, összesen: +33 ÉP}
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 71 26 224 | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 59 182 165 | elmormolod az 59. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
vv 19 70 | elmormolod a 19. varázslatot a 70. varázslatot |
bb 716 152 153 | beraksz a bankba a 716. tárgyat (152 darabot) |
bb 743 1088 531 | beraksz a bankba a 743. tárgyat (1088 darabot) |
bb 475 1 | beraksz a bankba a 475. tárgyat (1 darabot) |
fku 100 | felt. kutatás 100 |
m 1 3 1 | mozogsz északkeletre, délkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika jobb középső lábát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika bal első lábát. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Zombilapítóval épp hogy eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 45, gyógyulás: 43, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [203,60] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nőstény varkaudar. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a nőstény varkaudar bal lábát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Zombilapítóval párszor keményen megütöd a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a nőstény varkaudar bal lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a nőstény varkaudar jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 45, gyógyulás: 60, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [204,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy varkaudar vajákos. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a varkaudar vajákos testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 86 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a varkaudar vajákos fejét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Zombilapítóval néhányszor súrolod a varkaudar vajákos testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 46 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 401, gyógyulás: 96, összesen: -305 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb karját. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök bal oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Zombilapítóval eltalálod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+6 jóság.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 14, gyógyulás: 20, összesen: +6 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Zombilapítóval meghorzsolod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc, egy arany és egy fűszertartó. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 11, gyógyulás: 19, összesen: +8 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök nyakát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Zombilapítóval súrolod a varkaudar hírnök nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 20, gyógyulás: 27, összesen: +7 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar bal karját. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Zombilapítóval párszor keményen megütöd a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával csak érinted a nőstény varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Zombilapítóval súrolod a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 39, gyógyulás: 61, összesen: +22 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rothasztó testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Zombilapítóval párszor megpöccinted a kék rothasztó testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rothasztó talizmán (ld. enc.). 2786 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 12, gyógyulás: 46, összesen: +34 ÉP}
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Zombilapítóval súrolod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 10, gyógyulás: 42, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [204,57] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A 10 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (10 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A 7 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Zombilapítóval megpöccinted a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2730 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 101, gyógyulás: 148, összesen: +47 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál fejét. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a pszi őselementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-4 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 21, gyógyulás: 43, összesen: +22 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (46 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath bal lábát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Zombilapítóval többször eltalálod a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (185,60)-> 20 arany, -2 ÉP] 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 68, gyógyulás: 43, összesen: -25 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Zombilapítóval néhányszor megcsapod a taalru póklábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-3 varázspont.) Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a taalru fejét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Zombilapítóval megpöccinted a taalru egyik lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP], 5 gyöngymangó, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 9 arany és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (185,60)-> 20 arany, -2 ÉP] Mosolyogva kidobod a nevetséges orbitális mackósajt trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes taalru trófeát. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 87, gyógyulás: 76, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [203,57] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Shadow előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
m 5 8 7 | mozogsz délnyugatra, északra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich bal oldalát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [202,57] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy.
(Továbbmész...) [201,56] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Zombilapítóval megütöd a púpos burástya testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
v 96 186 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Fairlight hívői építették. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
vi 0 10 50 | viselkedésed: 10 50 |
be 654 | bemész a 654. épületbe |
Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a törpe kovács jobb lábát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Zombilapítóval megütöd a törpe kovács jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A törpe kovács összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1356 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 15, gyógyulás: 37, összesen: +22 ÉP}
vi 0 4 50 | viselkedésed: 4 50 |
vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
szk 187 | keresed a 187. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | viselkedésed: 90 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 15 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 15 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az adószedő testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az adószedő fejét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Zombilapítóval meghorzsolod az adószedő bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az adószedő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az adószedő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 15 aranyat. 2766 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 76, gyógyulás: 42, összesen: -34 ÉP}
TÖRPE BAKANCS (475. TÁRGY) A törpék mágikus bakancsa ugyan nem annyira kényelmes és elegáns, mint egy zangrozi csizma, viszont sokkal előnyösebb, ha a föld alá ereszkedsz: ha a törpe bakancsot viseled, a labirintusban való alapmozgásod 5 helyett csak 3 TVP-be kerül! Ez elég tetemes megtakarítást jelenthet egy kétszintes, egyenként 80 referenciapontból álló labirintusban. Mellesleg a törpe bakancs ad 2-t a védettségedhez is. |
HÓSÁRKÁNYBŐR CSIZMA (1088. TÁRGY) A hósárkányok ráncos bőréből ellenállóbb csizma készíthető, mint a világ bármely anyagából - és ehhez még varázstárgy készítés sem szükséges, pusztán a hósárkány mágikus erejének köszönhetően létre tudod hozni a relikviát, ha szerencsés vagy. Praktikus viselet, amely védettségedet 13-mal növeli meg, ezenkívül hidegalapú varázslatokkal szembeni mentődobásodat 4-gyel növeli, max. ÉP-det pedig 30-cal, mindemellett még egészségedre is kapsz +5-öt. A csizma viseletéhez szükséges minimális szint 25. |
BO'ADHUN GYŰRŰ (743. TÁRGY) Ez a tárgy régen nem volt túl értékes, bármely bo'adhun berzerker élettelen ujjáról lehúzhattad a csatatéren. A támadó képességeket hathatósan megnöveli - +5 támadást, és +5 erőt ad -, azonban védekezésed és ügyességed is lecsökken 5-tel. Viseletéhez legalább 25. szint szükséges. |
MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG) A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik. |
TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen. |
NŐSTÉNY VARKAUDAR (689. SZÖRNY) A varkaudarok fajának gyengébbik neméhez tartozó példányaival olyan ritkán lehet találkozni, mint kőszáli disznóval a hegyeken kívül. Elsősorban az ennek az oka, hogy kevesen élnek már közülük. Másrészt a varkaudar hierarchiában minden rétegnek megvan a maga feladata, így a férfiaké az idegenekkel való kommunikáció (értsd: minden útjukba kerülő kalandozó kinyiffantása), a nőké pedig... nos, elsősorban a férfiak noszogatása, hogy önként vállalkozva apró-cseprő dolgokkal könnyebbé tegyék a nők életét. Persze mindig vannak kivételek. Ott van például Sistergő Pumpa, aki önerőből egészen a hadvezérségig jutott. Az ő példájából is tudjuk, hogy a nőstény varkaudarok agresszivitásban egyáltalán nem maradnak el fajtársaiktól. Könnyen kellemetlen meglepetésben lehet részed, ha nem kötöd fel a ryuku (vagy egyéb) nadrágod a vele való találkozáskor. |
VARKAUDAR VAJÁKOS (690. SZÖRNY) Az egységbe verődött varkaudar törzseknek mindig jól jön egy vajákos, aki szükség esetén elűzi a gonosz szellemeket, meggyógyítja a betegségeket, átkot szór a gonosz betolakodókra. Persze, mint két dorony-dudás Alanor bármelyik kocsmájában, két vajákos sem tűri meg egymást ugyanabban a varkaudar faluban. Nem volt ez mindig így! Az invázió során varkaudar vajákosok hada loholt a hátsó sorban, hogy varázstudásukkal segítsék a kalandozók elleni harcot. Mert a mágiához aztán értenek. És nem csak ahhoz, hogyan csillapítsanak le egy felbőszült varkaudart. Könnyen eszükbe jut az is, hogy az invázió alatt mit kellett tenniük - kiirtani minden ellenszegülő kalandozót. |
VARKAUDAR FALU (1109. TEREPTÁRGY) Amint megpillantod a sátrakat a távolban, a hatodik érzéked veszélyt jelez. Aztán ezt nyomatékosítandó, megpillantod a sátrak csúcsára tűzött koponyákat, melyek akár valamelyik fajtársadtól is származhatnak. Jobb lesz óvatosnak lenni! Aztán hangos vitatkozás zaja üti meg a füledet, hangszínükből ítélve cseppet sem békés varkaudarok ülik körbe a vidám füstfellegeket eregető tűzhelyet a falu közepén. Most még dönthetsz, hogy nagy ívben elkerülöd ezeket a vérszomjas teremtményeket, vagy kivont fegyverrel rohansz közéjük. Ha utóbbi cselekedet mellett döntesz, a KUT 45 parancsot használd, ekkor dacolva a félelemmel 45 TVP-nyi időt a varkaudar falu sátrai közti kutakodással töltesz. |
VARKAUDAR HÍRNÖK (686. SZÖRNY) Ha megpillantasz egy varkaudart remákháton szélsebesen közlekedni, akkor az nagy valószínűséggel az egyik varkaudar táborból tart éppen a másikba, hogy értékes híreket szállítson az ott élő fajtársai számára. Legalábbis a varkaudar hírnököknek ezek a külső ismertetőjegyei. Persze az is előfordulhat, hogy egyes hírnökök inkább bíznak a lábuk gyorsaságában, mint a remákok bizonytalan sebességében. Egy biztos: felesleges időpazarlás lenne utána rohannod, józan érveléssel képtelen lennél rábírni, hogy adja át neked az általa hordozott látógömböket vagy egyéb iratokat, merthogy te is borzasztóan kíváncsi vagy a részletekre. Ha azonban a véletlen úgy hozza, hogy nem csak a távolban elsuhanva pillantasz meg egy ilyen fontos tisztséget betöltő varkaudart, bizonyára rá tudod beszélni a veled való együttműködésre, ha máshogy nem, hát fegyvered élével kényszerítve. |
VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY) A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet! |
ROTHASZTÓ TALIZMÁN (815. TÁRGY) Sokat találgatták, hogyan készülhetett ez az aranyérményi nagyságú varázstárgy, de erre még senkinek sem sikerült rájönnie. A talizmán átlagos és semmitmondó külseje azonban komoly belső értéket takar: viselőjének szerencséjét növeli kettővel. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható tárgy. |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
RYUKU OSTROMTEKNŐS (362. SZÖRNY) A félsziget északi részén partra szállt ryuku inváziós hadsereg hátasállatai ezek az óriási méretű, szárazföldi teknőcök. Ugyan igencsak lomhák, azonban hatalmas méretüknek és páncéljuknak köszönhetően megállíthatatlan harci gépezetek. Az ostromteknős étvágya igencsak kielégíthetetlen - talán ez az oka, hogy a partraszálló egységek kénytelenek voltak szabadon engedni állataik egy részét, és azok most szabadon kószálnak. |
TÖRPE KOVÁCS (90. ELLENFÉL) A törpéket amellett, hogy a legjobb bányászokként tartják számon, a kiásott ércek megmunkálásában is az élre sorolják. Talán nem véletlen, hogy a legismertebb fegyverboltok tulajdonosaiban is törpéket tisztelhetünk, hiszen senki nem tud egy fegyvert olyan törhetetlenre, vagy egy páncélruhát olyan acélosan simára és karcolhatatlanra készíteni, mint az üllő mögött álló törpe nagymesterek. Persze a kézműves tudás mit sem érne, ha nem társulna mellé egy kis olvasztókemence mellett vaskossá izzadt izomzat, mellyel e fegyvereket olyan ügyességgel képes forgatni, mintha az a karja folytatása lenne. Ha egy cseppnyi ész szorult beléd, nem kezdesz ki egy ilyen alakkal. |
Erő: | 29 (34) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 29 (30) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 35 kg |
Ügyesség: | 28 | Védekezés: | 63 | Menekülés: | 60 % | Életkor: | 32/33 év |
Egészség: | 30 (31) | Életpont: | 406/398 | Jellem: | gonosz (555) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 40 (50) | Varázspont: | 693/556 | Pénz: | 1111 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 21/11 | Pszi pont: | 75/-1 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/84 | ökölvívás: | 3/10 | szúrófegyverek: | 2/15 |
vágófegyverek: | 16/39 | ütőfegyverek: | 31/28 (+16%) | lőfegyverek: | 28/58 (+6%) |
dobófegyverek: | 10/45 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (150%) << tyrex bunkó (#421) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ezüsttollú nyíl (#363) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/90 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 71/72 (+14%) | 3. lopás: | 32/3 |
4. mászás: | 6/21 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 21/98 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 22/71 |
7. gyógyítás: | 34/69 (+11%) | 8. titkosírás: | 2/94 | 9. felderítés: | 22/62 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 5/68 | 11. teológia: | 71/10 (+52%) | 12. taumaturgia: | 40/76 (+31%) |
13. szerencsejáték: | 6/45 (+11%) | 14. versengés: | 8/23 (+45%) | 15. harcművészetek: | 7/34 |
16. zene: | 1/22 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 12/72 (+25%) | 18. pszi: | 8/16 (+18%) |
19. zárnyitás: | 14/26 | 20. vadászat: | 10/73 (+11%) | 21. bányászat: | 12/27 (+34%) |
22. úszás: | 3/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a trolloktól (5) aranyat (#50) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 36 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), aurapollátor (#222) (csak egyszer), adószedő (#234) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
Ördögi Kör (#9140), Éjharcosok (#9131), Ördögi Kör (#9116), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kronotapír (#286), quwarg ősmágus (#302), tüskés gigaféreg (#256), ősdentor (#282), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
becsületjel (#158) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
puha ütés (#60) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! |
2.) Zúzz apró darabokra oltáromnál három esszenciakristályt! |
3.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 vadász, 1 nagymester, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | deus ex machina (#1) | 5 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | fémrúd (#104) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | lidérckorona (#531) | 11 | madártoll (#112) | 20 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
8 | spiritusz (#170) | 2 | varázskő (#305) | 21 | vasérc (#152) | |||
1 | Zinthurg pallos (#716) | 1 | törpe bakancs (#475) | 1 | hósárkánybőr csizma (#1088) | |||
1 | bo'adhun gyűrű (#743) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
83 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 9 | drótszőr (#37) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fűszertartó (#210) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | varkaudar csizma (#317) |