304. forduló, 306. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 30. 9h:12'
EZ A 308. JÁTÉKHETED, 305. FORDULÓD
309. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [307,58] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 11 Eldereth szilánk (eladási ár: 4650 arany, ebből a kezelési költség: 372 arany) ellenértékét.
Zu'lit tarsolya termel 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. Varázserőd regenerálódik. (+908 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+106 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 650.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 648.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 646.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 644.]

* 3. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 644.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 644.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-39 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 642.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 640.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 638.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 636.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

* 7. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 636.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 635.]

* 8. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 635.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 víz). [0 pontot használtál fel, van még 635.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 633.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 633.]

v 198 360 64 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Látsz egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Összeakadsz Gilette-tel. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy gólemgyűrűt, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt, egy törpe védőgyűrűt és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy tleikan főbíra trófea és egy mennydörgő titán trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Terhesnek látszik! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Gilette kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 623.]

ftv 92 426 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 426. szörnyet
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

ftv 92 999 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a nőket
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

ftv 92 998 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a férfiakat
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

ftv 155 426 felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 426. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

be 686 4 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 200 aranyat fizetségképp. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 573.]

kb 27 50 kiveszel a bankból a 27. tárgyat (50 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 50 vizet. [0 pontot használtál fel, van még 573.]

m 4 mozogsz délre
[360,65] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő magnetikus praglonc nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc bal lábát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a magnetikus praglonc fejét. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) (-2 TU.) Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a magnetikus praglonc jobb lábát. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A magnetikus praglonc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-1 TU.) A magnetikus praglonc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (310,64)-> 200 arany, -2 ÉP] 6533 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 20, gyógyulás: 149, összesen: +129 ÉP}

Látsz egy gejzírt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Analotha egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. És lám, kibányásztál egy mihlanil rögöt! Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. Legyártottál 1 Huddens elixírjét. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. IQ-d TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 548.]

h 578 10 használod az 578. tárgyat
Behajítasz 10 ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a tobozok kirepülnek, a héjuk felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg őket. Ez az! Fáradozásaidat siker koronázta - találtál 1 iknegurint. [50 pontot használtál fel, van még 498.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[361,66] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zafír sárkány. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 104 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 64 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány jobb első lábát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány bal oldalát. (6 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a zafír sárkány testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 21 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a zafír sárkány jobb első lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 5 arany, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1471, sebződés: 582, gyógyulás: 256, összesen: -326 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [362,67] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ében sárkány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 71 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd az ében sárkány fejét. (6 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ében sárkány fejét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd az ében sárkány jobb oldalát. (4 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Din cséphadarójával csak érinted az ében sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Az ében sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az ében sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 55 arany, egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] és 2 aranytű. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1381, sebződés: 597, gyógyulás: 249, összesen: -348 ÉP}

Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag Huddens elixírjét. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +511 életerő.) Utad során felfedezel egy életsziklát.
(Feltételes készítés:) Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. Legyártottál 1 Huddens elixírjét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [363,67] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Ráismersz a lényre. Egy Raia angyala. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia angyala testét. Kritikus ütés! (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Raia angyala angyali szárnyát. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Raia angyala jobb oldalát. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A Raia angyala még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 10116 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 794, sebződés: 154, gyógyulás: 127, összesen: -27 ÉP}

Találsz egy mópat bolyt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy tűzfőnix orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 463.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Kisvártatva megjelenik egy mópat. Figyelmeztetés nélkül kiragadja az általad tartott tárgyat a kezedből, és eltűnik vele a bolyban. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy mópat token. [mópat token ládikóba-> (310,64)-> 15 arany, -2 ÉP] [2 pontot használtál fel, van még 461.]

h 582 használod az 582. tárgyat
A mópatok hamar felbátorodnak, körüljárnak, aztán egyikük megfogja a tárgyat, amit leraktál, és elviszi. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy mópat token. [mópat token ládikóba-> (310,64)-> 15 arany, -2 ÉP] [2 pontot használtál fel, van még 459.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Előbújik egy mópat a bolyból. Rád bámul, aztán szájába ragadja az általad tartott tárgyat, és már el is tűnt a bolyban! Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy mópat token. [mópat token ládikóba-> (310,64)-> 15 arany, -2 ÉP] [2 pontot használtál fel, van még 457.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Kisvártatva megjelenik egy mópat. Figyelmeztetés nélkül kiragadja az általad tartott tárgyat a kezedből, és eltűnik vele a bolyban. Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy mópat token. [mópat token ládikóba-> (310,64)-> 15 arany, -2 ÉP] [2 pontot használtál fel, van még 455.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Nem kell sokáig várnod: megjelenik egy mópat, és elviszi a tárgyat. Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy mópat token. [mópat token ládikóba-> (310,64)-> 15 arany, -2 ÉP] [2 pontot használtál fel, van még 453.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (2 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 453.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+622 varázspont, -1244 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 453.]
Behörpintesz egy adag Huddens elixírjét. Már érzed is a hatást. ( +1277 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 453.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[364,68] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Utad során felfedezel egy lávatavat. Találsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Chaar-Lee irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy káoszbajnok nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok tetovált testét. Kritikus ütés! (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a káoszbajnok testét. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a káoszbajnok testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével megvagdalod a káoszbajnok jobb lábát. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a káoszbajnok testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6066 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 863, sebződés: 0, gyógyulás: 145, összesen: +145 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. Legyártottál 1 Huddens elixírjét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [364,69] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy vámpírféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vámpírféreg véres fejét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vámpírféreg jobb vállát. (6 támadással 542 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a vámpírféreg testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel többször eltalálod a vámpírféreg testét. (3 támadással 262 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a vámpírféreg testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. 12165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1280, sebződés: 587, gyógyulás: 8, összesen: -579 ÉP}


(Továbbmész...) [364,70] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Mozgást észlelsz oldalról. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia angyala közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 139 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia angyala testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Raia angyala jobb karját. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a Raia angyala fehér testét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 36 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével végigvagdosod a Raia angyala bal lábát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Raia angyala bal lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 26 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A Raia angyala fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 10116 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1086, sebződés: 404, gyógyulás: 178, összesen: -226 ÉP}

Megiszol egy adagnyi Huddens elixírjét. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +656 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. Legyártottál 1 Huddens elixírjét. IQ-d TF-elődött. [28 pontot használtál fel, van még 425.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[364,71] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ősöreg góliát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősöreg góliát bal lábát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősöreg góliát testét. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ősöreg góliát bokáját. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősöreg góliát testét. (6 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd az ősöreg góliát testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Az ősöreg góliát nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 13909 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1562, sebződés: 322, gyógyulás: 283, összesen: -39 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [364,72] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy elemi rin. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi rin bal vállát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi rin jobb oldalát. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az elemi rin jobb hátsó lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Az elemi rin rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi rin bal hátsó lábát. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod az elemi rin testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. [holdbőr ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] 6849 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 124, gyógyulás: 136, összesen: +12 ÉP}

Észreveszel egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. A tábor mögött gigantikus, sötét árny emelkedik. Egyetlen szavára a Thargodanok feléd kezdenek futni. Egy taalru támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru póklábát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru testét. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Din cséphadarójával megütöd a taalru póklábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 23 arany, egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3631 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 37, gyógyulás: 67, összesen: +30 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Máris magadhoz ragadod a zsákmányt, a leölt Thargodan holmiját. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyíkfű és egy fémrúd. Egy Thargodan légiós jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós jobb oldalát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan légiós testét. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Thargodan légiós testét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 68 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 824, sebződés: 0, gyógyulás: 126, összesen: +126 ÉP}

Felkészülsz a csata folytatására. A szörnyek már nem olyan bátrak, mint a csata kezdetén, látják, hogy méltó ellenfélre bukkantak. Egy lidérckirály jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály köpenyét. Kritikus ütés! (5 támadással 210 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a lidérckirály köpenyét. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a lidérckirály testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+500 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 768, sebződés: 34, gyógyulás: 117, összesen: +83 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy Rém készül a lemészárlásodra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Rém testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Rém borzalmas plazmáját. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Rém testét. Kritikus ütés! (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Törpe szekercével megvagdalod a Rém jobb oldalát. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával súrolod a Rém sötét esszenciáját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1100, sebződés: 180, gyógyulás: 178, összesen: -2 ÉP}

Benézel a csontokból összeeszkábált kalyibákba, kincs után kutatva. A következő kincseket találtad: 3 ugh méreg [ugh méreg ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 8 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy mérg. vas dobónyíl [mérg. vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy tudás gyöngye. Semmi értelme a szükségesnél több időt tölteni a tábornál, gyorsan távozol.
Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dred Hornwill vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Találsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss troll nyomok vezetnek délnyugatra.
Találkozol Darlanával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy che-vállszalagot, egy derit sodronynadrágot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd karkötőt, egy tűzúr csizmáját és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy zafír sárkány trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[84 pontot használtál fel, van még 329.]

szk 333 keresed a 333. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy Raia angyalát. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 326.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 323.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 283.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 243.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 203.]

tf 2 3 fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [3 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 27, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 446 pontot. A következő körben tehát 646 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr személyes tanácsadója vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 305. fordulód.

Erő: 50 (78) Szint: 41 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 59 (69) Támadás: 69 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 51 (68) Védekezés: 104 Menekülés: 30 % Életkor: 64/281 év
Egészség: 50 (74) Életpont: 1238/1496 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 8
Szerencse: 61 (86) Varázspont: 2028/342 Pénz: 6332 arany Kép. pont: 36
Tudatpont: 28/18 Pszi pont: 458/108 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 25
Eddig összesen 3104 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 128444 TP-t kaptál. Jelenleg 9118368 TP-d van. A következő szinthez még 481632 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, drótszőrű mópat, smaragd sárkány. A 303. fordulódban 5086 arany került a bankszámládra. 5136 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 31/98 (+10%) ütőfegyverek: 40/8 (+8%) lőfegyverek: 7/28
dobófegyverek: 34/10 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/85 2. nyomkövetés: 73/93 (+34%) 3. mászás: 20/71
4. csapdakészítés: 21/1 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/83 6. gyógyítás: 30/27
7. titkosírás: 3/81 8. felderítés: 24/87 (+7%) 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 126/93 (+56%) 11. taumaturgia: 112/71 (+67%) 12. szerencsejáték: 2/86
13. versengés: 17/35 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/57
16. szörnyismeret: 39/82 17. pszi: 29/6 (+4%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 6/61 20. vitalitás: 5/36 21. bányászat: 34/12 (+10%)
22. úszás: 6/75 23. főzés: 14/43

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (Huddens elixírje (#830))
kutatsz max. 135 TVP-ért
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +30 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +27 vp 25 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (128,3,2) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182)
esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) hadiszerencse II (#24) mágikus ütés (#147)
hatalomvarázs (#220) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> drótszőrű mópat (#426)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 3)
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 csalánvirág (#582) 4 dlathog kőzet (#829) 10 ében toboz (#578)
2 isteni könnycsepp (#260) 4 küklopsz szem (#643) 1 manakristály (#500)
1 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360)
12 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128) 12 spiritusz (#170)
2 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
717 arany (#50) 2 angyalok gyűrűje (#529) 2 aranytű (#272)
1 ezüstdarab (#326) 1 fémrúd (#104) 1 gyíkfű (#201)
1 Huddens elixírje (#830) 1 iknegurin (#541) 1 kaja (#2)
1 mihlanil (#539) 3 Thargodan esszencia (#328) 1 tudás gyöngye (#522)
2 vámpírfog (#1221) 23 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), 4. többszemélyes kaland, 15. többszemélyes kaland, Gilette (4126. kalandozó)
(360,65) magnetikus praglonc (#200), gejzír (#576), Tharr oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(361,66) Tharr oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(362,67) ében sárkány (#327), életszikla (#621)
(363,67) Raia angyala (#333), mópat boly (#583), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(364,68) lávató (#595), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), káoszbajnok (#293)
(364,69) vámpírféreg (#782)
(364,70) Chara-din monolitja (#534), Raia angyalai (#333)
(364,71) ősöreg góliát (#313), törpe bánya (#435), érclelőhely
(364,72) elemi rin (#786), taalru (#249), Thargodan légiós (#311), lidérckirály (#316), Rém (#315), Thargodan tábor (#588), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Tharr oltár, Darlana (3670. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek