Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. márc. 27. 9h:54' EZ A 598. JÁTÉKHETED, 305. FORDULÓD 599. játékheted kezdete: márc. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3485 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 138. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 16. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 8. KP: | használod a 70. pszi képességet |
* 9. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
be 713 | bemész a 713. épületbe |
be 713 | bemész a 713. épületbe |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tisztítótűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval néhányszor súrolod a smaragdgólem jobb lábát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a smaragdgólem testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (3 életpontot sebezve). A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Tyrex bunkóval súrolod a smaragdgólem jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Zombilapítóval csak érinted a smaragdgólem jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán. 2862 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}
(Továbbmész...) [176,37] Még mindig bozótos. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy sebesült kputtyintó csalán. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [176,36] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy tisztítótűz varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval néhányszor súrolod a quwarg harcos testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Zombilapítóval súrolod a quwarg harcos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (2 életpontot sebezve). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 25 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval párszor megpöccinted az élőholt quwarg testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megpöccinted az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (2 életpontot sebezve). Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [175,34] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz támad rád.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Kitátod a szádat, és lehelsz. 8 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Zombilapítóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (2 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 11 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az óriás csontváz jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel kicsit megvagdalod az óriás csontváz bal karját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütögeted az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (4 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc nyakát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (4 életpontot sebezve). Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (3 életpontot sebezve). Az autentikus vámpír karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
be 1212 15 | bemész az 1212. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 8 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel kissé megkarcolgatod a szutykos remák testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (3 életpontot sebezve). Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-4 pszi pont.) (-1 TU.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mély levegőt veszel, és lehelsz. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi eredménye! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Eláraszt a sav. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Tyrex bunkóval néhány helyen meghorzsolod az éjkornis farkát. Kritikus ütés! (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd az éjkornis fekete testét. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). Az éjkornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az éjkornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 ezüst gyűrű, egy nagy bronzkulcs, egy obszidián függő és 2 vasérc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 8 3 6 | mozogsz északra, délkeletre, nyugatra |
(Továbbmész...) [176,33] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél.
(Továbbmész...) [175,33] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. [27 pontot használtál fel, van még 109.]
f 390 | kísérletezel a 390. tárggyal |
f 85 | kísérletezel a 85. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | alakváltás 10 |
* 3. BP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Erő: | 38 (40) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 32 (29) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 33 (39) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/42 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 351/310 | Jellem: | jó (608) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (32) | Varázspont: | 547/0 | Pénz: | 940 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 9/-3 | Pszi pont: | 151/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/25 | ökölvívás: | 1/33 | szúrófegyverek: | 8/77 (+10%) |
vágófegyverek: | 23/85 (+3%) | ütőfegyverek: | 27/33 (+8%) | lőfegyverek: | 23/99 (+6%) |
dobófegyverek: | 7/72 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) << mágusölő (#422) (200%) << tyrex bunkó (#421) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/98 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 49/21 (+18%) | 3. mászás: | 12/89 |
4. csapdakészítés: | 15/3 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 11/69 | 6. gyógyítás: | 99/98 (+69%) |
7. titkosírás: | 4/40 | 8. felderítés: | 25/66 (+27%) | 9. szörnyidomítás: | 6/51 |
10. teológia: | 28/19 (+12%) | 11. taumaturgia: | 29/29 (+2%) | 12. szerencsejáték: | 4/88 (+11%) |
13. versengés: | 7/93 (+54%) | 14. zene: | 25/88 | 15. szörnyismeret: | 13/19 |
16. pszi: | 16/42 (+22%) | 17. zárnyitás: | 5/3 | 18. vadászat: | 19/14 |
19. bányászat: | 30/19 | 20. úszás: | 10/71 | 21. főzés: | 6/24 (+16%) |
22. csapatmunka: | 2/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
udvarolsz a 3879. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 140 darabot, csak egyszer) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
vízionár (#66), Ciang Csí (#978), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (164,3) | bűvölés (#20) (259,7) | bűvölés (#20) (415,4) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | csábmosoly (#16) | mentális pajzs (#72) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | gonoszok (#988) | energiatüskék (#29) | >> | sötét gnóm (#132) | |
agyroppantás (#91) | >> | nők (#999) | agyroppantás (#91) | >> | férfiak (#998) | |
tisztítótűz (#44) | >> | 13. szintű lényekre | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | varázsvédelem (#34) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nők (#999) | tüskepajzs (#30) | >> | sötét gnóm (#132) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 0) |
2.) Mókás kis élőlények a poszogó möszék. Imádkozz úgy, hogy tizet dédelgetsz e szeretreméltó állatkákból! |
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: kasztrp.fejlesztés (113) gyógyító totem (116) illúziók világa I. (160) kaszt.kiteljesedés (166) beszéd állatokkal (171) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) mágikus kisülés (218) fantomharc (234) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) teljes illúzió (309) a bolondok mágiája (384) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2924. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
52 | arany (#50) | 2 | fáklya (#36) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 4 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | trikornis szarv (#198) | 2 | vasérc (#152) |