Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 10. 12h:11' EZ A 455. JÁTÉKHETED, 305. FORDULÓD 456. játékheted kezdete: máj. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1589 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal végigvagdosod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal súrolod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 8 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kvazár karddal néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kvazár karddal néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 35, gyógyulás: 99, összesen: +64 ÉP}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 9. KP: | használod a 745. tárgyat |
a 458 2056 | átadod a 458. tárgyat a 2056. kalandozónak |
a 420 2056 | átadod a 420. tárgyat a 2056. kalandozónak |
a 455 2056 | átadod a 455. tárgyat a 2056. kalandozónak |
ff | felt. fegyverváltás: |
ff 528 | felt. fegyverváltás: 528 |
ffk 200 | felt.fv.kozkázata: 200 |
kf 626 2 | kézbeveszed/felveszed a 626. tárgyat a bal kezedbe |
kf 138 | kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat |
kf 287 | kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat |
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [169,63] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
(Továbbmész...) [170,64] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orbitális mackósajt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt egyik lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az orbitális mackósajt jobb oldalát. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 33 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 62, gyógyulás: 51, összesen: -11 ÉP}
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 38 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a hegyi góliát testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a hegyi góliát bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 15 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 31, gyógyulás: 62, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [171,63] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő jégtroll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 49 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedéked átfúrja a jégtroll jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a jégtroll jeges testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a jégtroll jeges testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-14 életpont)! A jégtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 37, gyógyulás: 38, összesen: +1 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Tüzet köpsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a mutáns pók testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel felnyársalod a mutáns pók testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [171,62] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
be 661 | bemész a 661. épületbe |
be 661 | bemész a 661. épületbe |
be 661 | bemész a 661. épületbe |
be 661 | bemész a 661. épületbe |
be 661 | bemész a 661. épületbe |
be 661 | bemész a 661. épületbe |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [172,60] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is.
(Továbbmész...) [172,59] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt.
m 8 | mozogsz északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Tüzet köpsz. 41 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát bal oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a hegyi góliát bal lábát. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a hegyi góliát testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hegyi góliát összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 12 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 32, gyógyulás: 63, összesen: +31 ÉP}
szk 244 | keresed a 244. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 234. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 243. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
SZIKLAÖKÖL A kí energiák mélyebb, alaposabb megértése elvezetheti az Acél Ököl igazán értő használóját ennek fejlettebb formájához, a Sziklaökölhöz. Ez az előzőnek egy erősebb, koncentráltabb formája, nagyobb sebzést képes okozni. Természetesen jóval nehezebb is megtanulni. Használója +3d6 sebzést képes okozni egy ütésével. |
Erő: | 40 (65) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 43 (48) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 87 kg |
Ügyesség: | 31 | Védekezés: | 67 | Menekülés: | 38 % | Életkor: | 44/51 év |
Egészség: | 34 (40) | Életpont: | 424/585 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 53 (60) | Varázspont: | 659/93 | Pénz: | 1786 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 155/251 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/70 | ökölvívás: | 18/17 | szúrófegyverek: | 31/11 (+5%) |
vágófegyverek: | *19/100 | ütőfegyverek: | 8/57 | lőfegyverek: | 11/83 (+4%) |
dobófegyverek: | 27/84 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: óriásölő (#528) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/53 | 2. nyomkövetés: | 62/30 (+24%) | 3. lopás: | 1/109 |
4. mászás: | 16/30 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 18/34 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/0 |
7. gyógyítás: | 64/91 | 8. titkosírás: | 2/11 | 9. felderítés: | 12/96 |
10. szörnyidomítás: | 3/99 | 11. teológia: | 76/33 (+17%) | 12. taumaturgia: | 39/18 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 5/72 | 14. versengés: | 8/85 | 15. harcművészetek: | 12/82 (+204%) |
16. zene: | 13/72 (+23%) | 17. szörnyismeret: | 11/70 (+30%) | 18. pszi: | 21/13 (+1%) |
19. zárnyitás: | 1/14 | 20. vadászat: | 16/11 | 21. bányászat: | 31/46 (+27%) |
22. úszás: | 8/39 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 9 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 15 darabot ), morgud hagymatövet (#402) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
gonoszok (#988), adószedő (#234), trikornis herceg (#261), Raia szent lovagja (#239), bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | óriáserő (#53) |
tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | férfiak (#998) | Tharr haragja (#145) | >> | nők (#999) | |
puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | puha ütés (#60) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | |
Tharr haragja (#145) | >> | ongóliant (#159) | puha ütés (#60) | >> | norpadolótika (#226) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | puha ütés (#60) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
tűzeső (#61) | >> | taalru (#249) | tűzeső (#61) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
puha ütés (#60) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Tharr haragja (#145) | >> | ősdentor (#282) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Tguarkhan (#212) | Tharr haragja (#145) | >> | pszi őselementál (#258) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | puha ütés (#60) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | |
Tharr haragja (#145) | >> | átokmurgattyú (#225) | Tharr haragja (#145) | >> | nanda (#224) | |
Tharr haragja (#145) | >> | woorgard (#231) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
varázsvédelem (#34) | >> | taalru (#249) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | |
örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK; |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2) |
3.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XV. olimpián, első hely a 3. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
211 | arany (#50) | 1 | agyartőr (#420) | 1 | amniosz (#203) | |||
1 | kampós acélszigony (#455) | 1 | madártoll (#112) | 1 | Rhatt páncélja (#458) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | tüske (#22) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | jégszív (#282) | 8 | mérgezett tüske (#23) | 3 | mithril (#352) | |||
2 | óndarab (#85) | 3 | pular kristály (#239) | 1 | ubuk tüske (#131) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 2 | vasérc (#152) |