303. forduló, 305. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 28. 9h:26'
EZ A 307. JÁTÉKHETED, 304. FORDULÓD
308. játékheted kezdete: aug. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [310,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy kopasz, piros szemű kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy cirkuszi kitűzőt, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy regeneráló övet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy teriadan karkötőt, egy tűzúr csizmáját, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy Morghatal A'ton trófea, egy fertőzött ent trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Tisztítótűz. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja.
Az 1. napon találkozol Hasítóbárd Krourmmal. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy kyorg köpenyt, egy lidérckoronát, egy mihlanil övet, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Tharr Keresztjét és egy teriádbőr karkötőt visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy Shengoroth trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összeakadsz egy kopasz, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy cápabőr csizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy monstrum vállvédőt, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku nyakláncot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy őselemek köpenyét visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy lidérckirály trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Tohony a Melák. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tohony a Melákot kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Hosszasan küzdötök, de sokáig egyikőtök sem bír a másikkal. Végül ellenfeled ereje fogy el előbb, és győzelemittasan lenyomod! Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja.
Az 1. napon összefutsz Deafblind Dumbbal. Raia személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy szerencsetalizmánt, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Shengoroth trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy trikornis! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol egy szőke, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia halandók felett uralkodó helyettese. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányköpenyt, egy bársony övsálat, egy Bropxat vállvédőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy háború gyűrűjét, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy Kabol gyűrűjét, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját és egy tűzúr csizmáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Dl'orkhaugruk trófea és egy trakuun lidérc trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Reno Rainess. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt.
Az 1. napon összefutsz Gandarral. Fairlight első számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit csizmát, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit karvédőt, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy Morgan sipkáját, egy óriás fülbevalót, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tleikan kesztyűt, egy troglodita gyűrűt, egy Urgod fétisét és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy teriád ámokfutó trófea és egy ryuku ősszellem trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 2. napon összefutsz egy barna, copfos hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy adamantit kesztyűt, egy csillogó karkötőt, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy gólemgyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy Kabol gyűrűjét, egy kabutót, egy Natharion amulettet, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy ősi vállvédőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy torz fülkarikát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy kreiton jótündér trófea és egy rd'alv lélektipró trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy nunchakut tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy élőholt sullár a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bűvös Bonyók. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 angyalok gyűrűjét (2000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 3. napon ismét összefutsz Gandarral. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Zu'lit tarsolya termel 1 manifeszt.nyúlványt. [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot. Varázserőd regenerálódik. (+1228 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+101 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 674. hetének nyerőszámai: 11, 4, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 599.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 597.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 593.]

* 3. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 593.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 593.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-39 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 591.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 589.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 587.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 585.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

* 7. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 585.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 584.]

* 8. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 584.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 582.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 580.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

ftv 92 426 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 426. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

ftv 146 41 felt. tám/véd. varázslat a 146. varázslatot a 41. szörnyet
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 575.]

bb 643 20 beraksz a bankba a 643. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 küklopsz szemet. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

ve 2 111 megveszed a 2. tárgyat 111
Vásároltál 111 kaját. 222 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 575.]

bb 2 111 beraksz a bankba a 2. tárgyat (111 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 111 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

ek 116 60 830 t. energia kisütése: 116 60 830
Huddens elixírje gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 60 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 575.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-24 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve teljes őrület. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 545.]

m 2 mozogsz keletre
[311,64] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A távolból robbanások hangját hallod. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy megsebesített ezerszemű bestia. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról háló varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 69 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-38 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (66 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével megvagdalod az ezerszemű bestia bal oldalát. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Din cséphadarójával súrolod az ezerszemű bestia jobb csápját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 54 életpontot vesztettél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-19 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 70 arany, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. [galachmit ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 6696 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 392, gyógyulás: 65, összesen: -327 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy kátránygödröt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gort Grán orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. IQ-d TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 537.]

v 96 360 64 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 537.]

be 686 4 bemész a 686. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 537.]

m 2 8 7 mozogsz keletre, északra, északnyugatra
[312,64] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nekrit parazita lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy ongóliant tombolás varázslat! Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nekrit parazita testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a nekrit parazita bal lábát. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a nekrit parazita testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). A nekrit parazita újból meg újból lesújt rád. (7 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmez. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a nekrit parazita bal lábát. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a nekrit parazita fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). A nekrit parazita kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (7 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz. A nekrit parazita összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 42 arany, egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1027, sebződés: 350, gyógyulás: 8, összesen: -342 ÉP}

Behörpintesz egy adag Huddens elixírjét. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +690 életerő.)
(Feltételes készítés:) Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. Legyártottál 1 Huddens elixírjét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [312,63] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Utad során felfedezel egy ősvortexet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hmm, csak egy smaragd sárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Semmi hatás! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 210 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (86 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a smaragd sárkány jobb szárnyát. (6 támadással 529 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a smaragd sárkány testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a smaragd sárkány fejét. (4 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a smaragd sárkány testét. Kritikus ütés! (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1424, sebződés: 463, gyógyulás: 249, összesen: -214 ÉP}


(Továbbmész...) [311,62] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (adamantit) kell, hogy legyen! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy márvány sárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 98 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány jobb hátsó lábát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (6 támadással 660 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a márvány sárkány bal első lábát. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a márvány sárkány bal oldalát. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával súrolod a márvány sárkány óriási karmát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1323, sebződés: 555, gyógyulás: 239, összesen: -316 ÉP}

Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag Huddens elixírjét. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +526 életerő.)
(Feltételes készítés:) Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. Legyártottál 1 Huddens elixírjét. IQ-d TF-elődött. [28 pontot használtál fel, van még 509.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[310,61] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Mozgást észlelsz oldalról. Hmm, csak egy drótszőrű mópat. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fürgülés vibrál körülötted. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 290 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drótszőrű mópat bal középső lábát. (7 támadással 614 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a drótszőrű mópat bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drótszőrű mópat testét. (7 támadással 617 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a drótszőrű mópat jobb első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Agyarával a drótszőrű mópat felkarcolja a combodat. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A drótszőrű mópat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] Mosolyogva kidobod a nevetséges zafír sárkány trófeát, és diadalmasan beszerzel egy drótszőrű mópat trófeát. 16484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1888, sebződés: 631, gyógyulás: 8, összesen: -623 ÉP}

Ledöntesz egy adagnyi Huddens elixírjét. A hatás rögtön érezhető! ( +619 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősvortexet.
(Feltételes készítés:) Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázsital főzése varázslatot! Varázslatod miniatűr tűzijátékot eredményez. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. Legyártottál 1 Huddens elixírjét. IQ-d TF-elődött. [11 pontot használtál fel, van még 498.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! Durr! A zsákodat megvizsgálva, látod, hogy darabokban hever egy kholden kulcs [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 493.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 493.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+642 varázspont, -1284 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 493.]
Megiszol egy adagnyi Huddens elixírjét. A hatás rögtön érezhető! ( +1276 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 493.]

m 7 6 8 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északra
[309,60] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hmm, csak egy drótszőrű mópat. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fürgülés vibrál körülötted. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 252 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drótszőrű mópat ocsmány testét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a drótszőrű mópat testét. (7 támadással 613 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a drótszőrű mópat ocsmány testét. Kritikus ütés! (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Agyarával a drótszőrű mópat kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drótszőrű mópat testét. (7 támadással 596 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a drótszőrű mópat testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). A drótszőrű mópat agyarát a bal combodba döfi. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A drótszőrű mópat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 16484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1900, sebződés: 600, gyógyulás: 8, összesen: -592 ÉP}

Ledöntesz egy adagnyi Huddens elixírjét. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +592 életerő.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. Legyártottál 2 Huddens elixírjét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [308,60] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy ében hadúr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 55 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az ében hadúr bal vállát. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ében hadúr testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével súrolod az ében hadúr testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd az ében hadúr fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Az ében hadúr vágása nem talált el. Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 805, sebződés: 55, gyógyulás: 136, összesen: +81 ÉP}


(Továbbmész...) [308,59] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Észreveszel egy ősvortexet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy drótszőrű mópat került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fürgülés varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 254 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drótszőrű mópat ocsmány testét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drótszőrű mópat bal első lábát. (7 támadással 579 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat jobb első lábát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a drótszőrű mópat testét. (7 támadással 591 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a drótszőrű mópat testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). A drótszőrű mópat agyarát a jobb combodba döfi. (1 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A drótszőrű mópat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (310,64)-> 18 arany, -2 ÉP] 16484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1824, sebződés: 635, gyógyulás: 8, összesen: -627 ÉP}

Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag Huddens elixírjét. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +542 életerő.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [28 pontot használtál fel, van még 465.]

m 6 8 mozogsz nyugatra, északra
[307,59] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mópat bolyt. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy árnylord. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az árnylord fénytelen testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az árnylord fénytelen testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnylord fénytelen testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Az árnylord fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az árnylord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 3937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 44, gyógyulás: 83, összesen: +39 ÉP}


(Továbbmész...) [307,58] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy viharóriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás villámló testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a viharóriás testét. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a viharóriás villámló testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A viharóriás egy picit megüti a bal karodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Törpe szekercével megkarcolod a viharóriás testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a viharóriás jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A viharóriás egy picit megüti a bal karodat. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 84 aranyat. 7245 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 277, gyógyulás: 139, összesen: -138 ÉP}

[14 pontot használtál fel, van még 451.]

szk 309 keresed a 309. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy mópat gigászt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 451.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 448.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 445.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő ősöreg góliát mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősöreg góliát óriási talpát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősöreg góliát óriási talpát. Kritikus ütés! (6 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ősöreg góliát bokáját. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 57 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Az ősöreg góliát nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősöreg góliát jobb lábát. (5 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd az ősöreg góliát testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Az ősöreg góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 13909 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1561, sebződés: 305, gyógyulás: 268, összesen: -37 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 405.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 365.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 295 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 325.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 255 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 285.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 215 TVP-t kell elköltened.] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy albinó küklopsz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz jobb lábát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az albinó küklopsz testét. Kritikus ütés! (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted az albinó küklopsz testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 44, gyógyulás: 76, összesen: +32 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 245.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 175 TVP-t kell elköltened.] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Banyapók. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a Banyapók testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A Banyapók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Törpe szekercével végigvagdosod a Banyapók egyik lábát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Banyapók testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Csáprágójával a Banyapók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A Banyapók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] 6008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 24, gyógyulás: 114, összesen: +90 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 205.]

tf 2 5 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 170 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 19, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 445 pontot. A következő körben tehát 645 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TELJES ŐRÜLET (118. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
A Teljes őrület, ha csak rövid időre is, nyálát csorgató őrültet csinál a célpontból, ezenfelül maradandó károsodást is okozhat. Ha a célpont elrontja mentális mentődobását, és nem védi Pszi-Acéltorony vagy valamilyen más védelem, a harc időtartamára kap -10 támadást és -10 védelmet. Ezenfelül elveszíti összes varázspontját, és ha ismer varázslói varázslatokat, akkor azok közül egy kitörlődik az agyából. Ezenfelül max. varázspontja is csökken 3 ponttal. A Teljes őrület csak harcban használható, 12 pszi pontért. Arra, hogy az ellenfél elrontsa mentődobását, kisebb esély van, mint egyéb pszi támadásoknál (tehát igazán hatékony csak az Elme Fölényével vagy az Elme Hatalmával együtt lesz).

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr személyes tanácsadója vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 304. fordulód.

Erő: 50 (78) Szint: 41 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 58 (68) Támadás: 69 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 51 (68) Védekezés: 104 Menekülés: 30 % Életkor: 64/281 év
Egészség: 50 (74) Életpont: 1237/1277 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 8
Szerencse: 61 (86) Varázspont: 2028/254 Pénz: 1337 arany Kép. pont: 36
Tudatpont: 28/17 Pszi pont: 458/56 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 25
Eddig összesen 3091 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 139086 TP-t kaptál. Jelenleg 8989924 TP-d van. A következő szinthez még 610076 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, drótszőrű mópat, smaragd sárkány. A 303. fordulódban 5086 arany került a bankszámládra. 5111 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 31/88 (+8%) ütőfegyverek: *39/100 lőfegyverek: 7/28
dobófegyverek: 34/5 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/85 2. nyomkövetés: 73/59 3. mászás: 20/71
4. csapdakészítés: 20/95 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/83 6. gyógyítás: 30/27
7. titkosírás: 3/81 8. felderítés: 24/80 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 126/37 (+53%) 11. taumaturgia: 112/4 (+61%) 12. szerencsejáték: 2/86
13. versengés: 17/35 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/57
16. szörnyismeret: 39/82 17. pszi: 29/2 (+88%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 6/61 20. vitalitás: 5/36 (+10%) 21. bányászat: 34/2 (+3%)
22. úszás: 6/75 23. főzés: 14/43

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (Huddens elixírje (#830))
kutatsz max. 135 TVP-ért
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +30 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +27 vp 25 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (128,3,2) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182)
esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) hadiszerencse II (#24) mágikus ütés (#147)
tárgyvédelem (#178) hatalomvarázs (#220) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> drótszőrű mópat (#426) fürgülés (#92) >> nők (#999)
fürgülés (#92) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 2)
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 1 borkonyó bibe (#312) 5 dlathog kőzet (#829)
1 Huddens elixírje (#830) 4 isteni könnycsepp (#260) 1 kholden kulcs (#470)
24 küklopsz szem (#643) 1 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269)
1 quwarg tojás (#360) 13 ragasztó (#83) 3 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 8 spiritusz (#170) 31 víz (#27)
1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
595 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 aranytű (#272)
1 csuklyavirág (#133) 1 sötét ital (#284) 2 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(307,58) viharóriás (#278), ősöreg góliát (#313), albinó küklopsz (#338), Banyapók (#305)
(307,59) mópat boly (#583), árnylord (#342)
(308,59) ősvortex (#587), drótszőrű mópat (#426)
(308,60) ében hadúr (#294)
(309,60) drótszőrű mópat (#426)
(310,61) drótszőrű mópat (#426), ősvortex (#587)
(310,64) Thargodan vegyesbolt (#678), Thargodan fegyverbolt (#681)
(311,62) érclelőhely, márvány sárkány (#328)
(311,64) ezerszemű bestia (#288), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), művészi porolit (#720), Tharr oltár, érclelőhely
(312,63) ősvortex (#587), smaragd sárkány (#326)
(312,64) nekrit parazita (#787)

Üzenet küldése a karakternek