Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. márc. 19. 9h:57' EZ A 597. JÁTÉKHETED, 304. FORDULÓD 598. játékheted kezdete: márc. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3485 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 138. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 16. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 8. KP: | használod a 70. pszi képességet |
* 9. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
fkt 203 140 | felt. készítesz a 203. tárgyat (140 darabot) |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [183,45] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dred Hornwill vigyorog kajánul. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy kristálypalota van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Raia szent lovagja. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
(Továbbmész...) [182,44] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A távolban sakálok üvöltenek. Látsz egy kristálypalotát. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy magger. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger éles mandibuláját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval néhányszor épp csak megérinted a magger testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor megpöccinted a magger testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (3 életpontot sebezve). Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval párszor súrolva eltalálod a magger jobb lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megpöccinted a magger testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (3 életpontot sebezve). Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A magger most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a magger testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval gyengén megütögeted a magger bal lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a magger éles mandibuláját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (4 életpontot sebezve). Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval néhány helyen meghorzsolod a magger bal oldalát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Zombilapítóval súrolod a magger fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (4 életpontot sebezve). Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A magger most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
(Továbbmész...) [180,42] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy kultúrmasztodon. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval párszor súrolva eltalálod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütögeted a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (3 életpontot sebezve). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval párszor megpöccinted a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a kultúrmasztodon nyakát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}
(Továbbmész...) [179,41] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval párszor súrolva eltalálod a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a zoloboo sámán jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (4 életpontot sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [177,39] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy épületet. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ezoterikus mardel nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval párszor súrolva eltalálod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Zombilapítóval csak érinted az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (2 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [176,39] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy alanori csatamén, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy ryuku csapásvezető. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 7 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (3 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos. (10 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor megpöccinted a qwarg rohamosztagos testét. Kritikus ütés! (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (3 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az 5 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
be 713 | bemész a 713. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
h 341 225 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 8 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 195 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 100 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 56 36 | használod a 341. tárgyat |
h 341 16 18 | használod a 341. tárgyat |
d 2 35 | eldobod a 2. tárgyat (35 darabot) |
d 19 2 | eldobod a 19. tárgyat (2 darabot) |
d 6 1 | eldobod a 6. tárgyat (1 darabot) |
f 390 | kísérletezel a 390. tárggyal |
f 404 | kísérletezel a 404. tárggyal |
f 124 | kísérletezel a 124. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | alakváltás 10 |
* 3. BP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat -5 pontért |
KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG) Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad. |
Erő: | 38 (40) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 32 (29) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 33 (39) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/42 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 350/245 | Jellem: | jó (607) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (32) | Varázspont: | 547/3 | Pénz: | 992 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 9/-3 | Pszi pont: | 151/3 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/25 | ökölvívás: | 1/33 | szúrófegyverek: | 8/67 |
vágófegyverek: | 23/82 | ütőfegyverek: | 27/25 (+8%) | lőfegyverek: | 23/93 (+2%) |
dobófegyverek: | 7/72 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) << mágusölő (#422) (200%) << tyrex bunkó (#421) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/76 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 49/3 (+10%) | 3. mászás: | 12/89 |
4. csapdakészítés: | 14/97 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 11/69 | 6. gyógyítás: | 99/29 (+69%) |
7. titkosírás: | 4/40 | 8. felderítés: | 25/39 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 6/51 |
10. teológia: | 28/7 (+20%) | 11. taumaturgia: | 29/27 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 4/77 |
13. versengés: | 7/39 | 14. zene: | 25/88 | 15. szörnyismeret: | 13/19 |
16. pszi: | 16/20 (+25%) | 17. zárnyitás: | 5/3 | 18. vadászat: | 19/14 |
19. bányászat: | 30/19 | 20. úszás: | 10/71 | 21. főzés: | 6/8 (+18%) |
22. csapatmunka: | 2/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
udvarolsz a 3879. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 140 darabot, csak egyszer) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
vízionár (#66), Ciang Csí (#978), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (164,3) | bűvölés (#20) (259,7) | bűvölés (#20) (415,4) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | csábmosoly (#16) | mentális pajzs (#72) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | gonoszok (#988) | energiatüskék (#29) | >> | sötét gnóm (#132) | |
agyroppantás (#91) | >> | nők (#999) | agyroppantás (#91) | >> | férfiak (#998) | |
tisztítótűz (#44) | >> | 13. szintű lényekre | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | varázsvédelem (#34) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nők (#999) | tüskepajzs (#30) | >> | sötét gnóm (#132) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 0) |
2.) Mókás kis élőlények a poszogó möszék. Imádkozz úgy, hogy tizet dédelgetsz e szeretreméltó állatkákból! |
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: kasztrp.fejlesztés (113) gyógyító totem (116) illúziók világa I. (160) kaszt.kiteljesedés (166) beszéd állatokkal (171) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) mágikus kisülés (218) fantomharc (234) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) teljes illúzió (309) a bolondok mágiája (384) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2924. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | 18 | bordacsont (#16) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
3 | fáklya (#36) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 17 | kaja (#2) | |||
2 | kerek kő (#19) | 1 | kőkés (#6) | 36 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
82 | arany (#50) | 84 | amniosz (#203) | 9 | drótszőr (#37) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 1 | varázskő (#305) |