Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. márc. 14. 9h:04' EZ A 596. JÁTÉKHETED, 303. FORDULÓD 597. játékheted kezdete: márc. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3485 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 138. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 16. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 8. KP: | használod a 70. pszi képességet |
* 9. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
vi 8 5 30 | viselkedésed: 8 5 30 |
ffk 200 200 100 | felt.fv.kozkázata: 200 200 100 |
kf 373 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
fas 100 | felt. ásás 100 pontért |
v 96 185 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,60] Lakott területre érkeztél.
ve 1 2 | megveszed az 1. tárgyat 2 |
ve 124 5 | megveszed a 124. tárgyat 5 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[185,43] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar behemót. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 17 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel néhányszor megkarcolod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megpöccinted a varkaudar behemót testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [184,43] Fák, mindenütt csak fák. Látsz egy kék orchideacserjét. Találsz egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz Rodger profi üstjét. (ld. enc.) Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.
m 6 5 3 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délkeletre |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 7 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Csontodig hatol a hideg. (53 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 3 kazmár gyökér, 10 ugh méreg, 7 gyöngymangó, dözmöng szív, ezüst gyűrű, 9 gyenge méreg. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval néhányszor épp csak megérinted a drakolich jobb vállát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a drakolich farkát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (3 életpontot sebezve). A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval megpöccinted a drakolich testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd a drakolich csontos vázát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (3 életpontot sebezve). A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 1758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}
(Továbbmész...) [182,44] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy magger. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Tüzet köpsz ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval néhányszor épp csak megérinted a magger éles mandibuláját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a magger jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (4 életpontot sebezve). Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval párszor súrolva eltalálod a magger testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megpöccinted a magger testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
(Továbbmész...) [183,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
m 2 3 4 | mozogsz keletre, délkeletre, délre |
Tüzet köpsz. 5 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval gyengén megütögeted a woorgard testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (3 életpontot sebezve). A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval párszor megpöccinted a woorgard testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (2 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [185,46] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy tyrannoszaurusz rex nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Kitátod a szádat, és lehelsz. 6 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval gyengén megütögeted a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (2 életpontot sebezve). A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor megpöccinted a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (4 életpontot sebezve). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki bal karját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki jobb karját. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (3 életpontot sebezve). A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 131 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a Droma Shelagoru jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel néhányszor súrolod a Droma Shelagoru testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a Droma Shelagoru testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (3 életpontot sebezve). Könnyedén félreszökkensz a Droma Shelagoru csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A Droma Shelagoru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 denevér szimbólum. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 8 csepp spirituszt. 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}
(Továbbmész...) [185,47] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Találsz egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy drakolich közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Tüzet köpsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drakolich fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (52 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: smirglilevél, liumbe hajtás, fűszertartó, szockó hólyag, 6 gyenge méreg, 3 téfea-agy. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval párszor megpöccinted a drakolich testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a drakolich csontos vázát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (4 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval épp hogy eltalálod a drakolich jobb vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megpöccinted a drakolich csontos vázát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (4 életpontot sebezve). A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 1758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
szk 156 | keresed a 156. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
f 153 | kísérletezel a 153. tárggyal |
f 153 | kísérletezel a 153. tárggyal |
f 29 | kísérletezel a 29. tárggyal |
f 29 | kísérletezel a 29. tárggyal |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | alakváltás 10 |
* 3. BP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
RODGER ÜSTJE PROFIKNAK (1168. TÁRGY) A sarokba hajítva egy fényesre suvickolt üstöt pillantasz meg. Ez Rodger üstje lesz, a király volt szakácsáé! Huh, titkon talán te is főzőcskéznél kicsit, ehhez azonban meg kell előbb szerezned az elf kószától ezt a tárgyat. Ártatlan képpel szóba hozod neki az üstre vonatkozó üzleti ajánlatodat. Az elf felkacag. - Aranyért nem adom! Viszont mivel már többször láttalak erre, hajlandó vagyok neked adni. Én majd szerzek egy másik üstöt magamnak, hiszen Rodger közeli ismerősöm, nem fog gondot jelenteni. Tehát mit is hozz, hogy ezt neked adjam? Kellene pár konyhai alapanyag, várlak velük legközelebb: 12 gyöngymangó, 6 kék orchidea, 3 karbin plazma, 1 dorony tüdő, 5 tasak fűszerkeverék. Na meg 1 teknőcteknő is kellene, remek lesz tárolóedénynek a testesebb ételeknél. Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1168 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik elf kósza háznál. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1168 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd. Az üst nem átadható. |
DROMA SHELAGORU (973. ELLENFÉL) Sutor Kragoru unokahúgaként Droma Shelagoru olyan képzést kapott, ami után méltán nevezhetjük a mágia mesterének. Ráadásul elég gátlástalan is ahhoz, hogy - a sötét gnómok közt az egyetlen vezető pozícióban lévő - nőként egyéb adottságait is felhasználja. Ezek után annyira nem is meglepő, ha kiderül, ő az egyetlen sötét főgnóm, aki egyesíteni tudta a széthúzó, egymással ellenségeskedő klánokat. Hogy mi lehet ezzel a célja? Még nagyhatalmú nagybátyja is csak a vállát vonogatja, ha erről kérdezik, de egy biztos: Dornodon főpapjaként nem a jó ügyét szolgálja. |
KÉTFEJŰ CSATABÁRD (1754. TÁRGY) Akarsz egy igazán brutális fegyvert? Készítsd el magadnak! Szükséged lesz hozzá először is egy vaskohóra és egy kőkalapácsra, no és persze némi jártasságra a fémmegmunkálás terén (10-es bányászat). Először is fűtsd fel a kohót 10 pirkit elégetésével, majd izzíts fel benne 12 vasércet. Ezután 50 TVP-ért k ovácsolj ki belőle egy nagy, kétélű bárdfejet, rögzítsd egy fémrúdra, majd a markolati részt, hogy ne csússzon, vondd be két rájabőrrel. És készen is van ez a félelmetes kinézetű fegyver! Ha ezzel odacsapsz, ott hús szakad, csont törik... Ennek viszont ára van: A nehéz, pengére súlyozott fegyver szakszerű forgatásához sokszor mindkét kezedre szükséged lesz, ezért a védelmed csökken. Bár a fegyver pengével öl, de mégis inkább ütőfegyveres technikával használod, így ezt a szakértelmet kell ismerned legalább 15-ös szinten. Cserébe viszont kapsz egy 3d12+6-ot sebző ütőfegyvert. |
Erő: | 37 (39) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 32 (29) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 33 (39) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/42 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 349/253 | Jellem: | jó (601) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (32) | Varázspont: | 547/88 | Pénz: | 910 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 9/-4 | Pszi pont: | 142/1 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/25 | ökölvívás: | 1/33 | szúrófegyverek: | 8/67 |
vágófegyverek: | 23/82 (+2%) | ütőfegyverek: | 27/17 (+9%) | lőfegyverek: | 23/91 (+7%) |
dobófegyverek: | 7/72 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) << mágusölő (#422) (200%) << tyrex bunkó (#421) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/65 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 48/93 | 3. mászás: | 12/89 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 14/91 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 11/69 | 6. gyógyítás: | 98/60 (+115%) |
7. titkosírás: | 4/40 | 8. felderítés: | 25/33 | 9. szörnyidomítás: | 6/51 |
10. teológia: | 27/87 (+19%) | 11. taumaturgia: | 29/23 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 4/77 |
13. versengés: | 7/39 | 14. zene: | 25/88 | 15. szörnyismeret: | 13/19 |
16. pszi: | 15/95 (+19%) | 17. zárnyitás: | 5/3 | 18. vadászat: | 19/14 |
19. bányászat: | 30/19 (+3%) | 20. úszás: | 10/71 | 21. főzés: | 5/90 (+18%) |
22. csapatmunka: | 2/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
udvarolsz a 3879. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
vízionár (#66), Ciang Csí (#978), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (164,3) | bűvölés (#20) (259,7) | bűvölés (#20) (415,4) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | csábmosoly (#16) | mentális pajzs (#72) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | gonoszok (#988) | energiatüskék (#29) | >> | sötét gnóm (#132) | |
agyroppantás (#91) | >> | nők (#999) | agyroppantás (#91) | >> | férfiak (#998) | |
tisztítótűz (#44) | >> | 13. szintű lényekre | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | varázsvédelem (#34) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nők (#999) | tüskepajzs (#30) | >> | sötét gnóm (#132) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 0) |
2.) Mókás kis élőlények a poszogó möszék. Imádkozz úgy, hogy tizet dédelgetsz e szeretreméltó állatkákból! |
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: kasztrp.fejlesztés (113) gyógyító totem (116) illúziók világa I. (160) kaszt.kiteljesedés (166) beszéd állatokkal (171) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) mágikus kisülés (218) fantomharc (234) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) teljes illúzió (309) a bolondok mágiája (384) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2924. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
115 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
15 | gyenge méreg (#26) | 7 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | kaja (#2) | 3 | kazmár gyökér (#205) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
3 | nyílvessző (#108) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
1 | szockó hólyag (#355) | 3 | téfea-agy (#172) | 10 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varázskő (#305) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 11 | bordacsont (#16) | 1 | denevér szimbólum (#140) | |||
2 | deus ex machina (#1) | 2 | kerek kő (#19) | 1 | kőszem (#304) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 5 | rókafarok (#124) | 8 | spiritusz (#170) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | vasérc (#152) |