302. forduló, 304. forduló, Don Marquez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. márc. 14. 9h:04'
EZ A 596. JÁTÉKHETED, 303. FORDULÓD
597. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3485
SZÁMLA : XXXX

DON MARQUEZ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,43] koordinátán.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+41 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+127 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+56 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 963. hetének nyerőszámai: 6, 1, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 504.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 502.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 502.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 492.]

* 4. KP: elmormolod a 138. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 madártoll). [0 pontot használtál fel, van még 492.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 287 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 489.]

* 6. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 16. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 487.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 485.]
Szupersebesen mormolsz. Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 483.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 478.]

* 8. KP: használod a 70. pszi képességet
13 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

* 9. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 473.]

* 10. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 468.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 473.]

vi 8 5 30 viselkedésed: 8 5 30
Mostantól nagyon bátor vagy. Nálad láthatóan nagyobb és erősebb szörnyeket is kihívsz. Merészségi szinted ettől kezdve 8. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

ffk 200 200 100 felt.fv.kozkázata: 200 200 100
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 200 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 200 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 100 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

fas 100 felt. ásás 100 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

v 96 185 60 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[185,60] Lakott területre érkeztél.

A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 kerek kő. Elrakod őket. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 463.]

ve 1 2 megveszed az 1. tárgyat 2
Vásároltál 2 deus ex machinát. 100 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 463.]

ve 124 5 megveszed a 124. tárgyat 5
Vásároltál 5 rókafarkat. 30 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 463.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[184,60] Folytatod sétádat a házak közt.

északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[185,43] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar behemót. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 17 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel néhányszor megkarcolod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megpöccinted a varkaudar behemót testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [184,43] Fák, mindenütt csak fák. Látsz egy kék orchideacserjét. Találsz egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz Rodger profi üstjét. (ld. enc.) Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 436.]

m 6 5 3 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délkeletre
[183,43] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő drakolich mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 7 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Csontodig hatol a hideg. (53 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 3 kazmár gyökér, 10 ugh méreg, 7 gyöngymangó, dözmöng szív, ezüst gyűrű, 9 gyenge méreg. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval néhányszor épp csak megérinted a drakolich jobb vállát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a drakolich farkát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (3 életpontot sebezve). A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval megpöccinted a drakolich testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd a drakolich csontos vázát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (3 életpontot sebezve). A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 1758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+89 életerő.) Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve.

(Továbbmész...) [182,44] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy magger. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval néhányszor épp csak megérinted a magger éles mandibuláját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a magger jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (4 életpontot sebezve). Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval párszor súrolva eltalálod a magger testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megpöccinted a magger testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+95 életerő.)

(Továbbmész...) [183,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy kihívás tornyát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dred Hornwill egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz valamit: 1 szögletes kő. Elrakod. [87 pontot használtál fel, van még 349.]

m 2 3 4 mozogsz keletre, délkeletre, délre
[184,45] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy woorgard. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Tüzet köpsz. 5 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval gyengén megütögeted a woorgard testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (3 életpontot sebezve). A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval párszor megpöccinted a woorgard testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (2 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,46] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy tyrannoszaurusz rex nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 6 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval gyengén megütögeted a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (2 életpontot sebezve). A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor megpöccinted a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (4 életpontot sebezve). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+141 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Jade Rawen formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki bal karját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki jobb karját. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (3 életpontot sebezve). A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy sötét főgnóm! Ajaj, ez Droma Shelagoru! (ld. enc.)

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 131 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a Droma Shelagoru jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel néhányszor súrolod a Droma Shelagoru testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a Droma Shelagoru testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (3 életpontot sebezve). Könnyedén félreszökkensz a Droma Shelagoru csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A Droma Shelagoru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 denevér szimbólum. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 8 csepp spirituszt. 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 aranygyűrűt. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+136 életerő.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol.

(Továbbmész...) [185,47] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Találsz egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy drakolich közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Tüzet köpsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drakolich fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (52 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: smirglilevél, liumbe hajtás, fűszertartó, szockó hólyag, 6 gyenge méreg, 3 téfea-agy. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval párszor megpöccinted a drakolich testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a drakolich csontos vázát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (4 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval épp hogy eltalálod a drakolich jobb vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megpöccinted a drakolich csontos vázát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (4 életpontot sebezve). A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 1758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+94 életerő.) Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. [153 pontot használtál fel, van még 196.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy tüskés harci gromakot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 193.]

f 153 kísérletezel a 153. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy kétfejű csatabárdot. (ld. enc.) 195 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 183.]

f 153 kísérletezel a 153. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Hosszú idő telik el... Semmi újat nem sikerült kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 173.]

f 29 kísérletezel a 29. tárggyal
Sajnos nincs nálad smirglilevél. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

f 29 kísérletezel a 29. tárggyal
Sajnos nincs nálad smirglilevél. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 173.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 168.]

* 2. BP: alakváltás 10
Megkezdődik a transzformáció! Gyökereket eresztesz, és vizet szívsz fel a talajból. Revitalizálódtál! (+2 életerő.) Szomjúságod elmúlt. A gyökerek újra lábakká válnak. [10 pontot használtál fel, van még 158.]

* 3. BP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 122 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 118.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 11, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 118 pontod maradt, ebből a következő körre 118 pontot vihetsz át. Kapsz még 444 pontot. A következő körben tehát 562 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RODGER ÜSTJE PROFIKNAK (1168. TÁRGY)
A sarokba hajítva egy fényesre suvickolt üstöt pillantasz meg. Ez Rodger üstje lesz, a király volt szakácsáé! Huh, titkon talán te is főzőcskéznél kicsit, ehhez azonban meg kell előbb szerezned az elf kószától ezt a tárgyat.
Ártatlan képpel szóba hozod neki az üstre vonatkozó üzleti ajánlatodat. Az elf felkacag.
- Aranyért nem adom! Viszont mivel már többször láttalak erre, hajlandó vagyok neked adni. Én majd szerzek egy másik üstöt magamnak, hiszen Rodger közeli ismerősöm, nem fog gondot jelenteni. Tehát mit is hozz, hogy ezt neked adjam? Kellene pár konyhai alapanyag, várlak velük legközelebb: 12 gyöngymangó, 6 kék orchidea, 3 karbin plazma, 1 dorony tüdő, 5 tasak fűszerkeverék. Na meg 1 teknőcteknő is kellene, remek lesz tárolóedénynek a testesebb ételeknél.
Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1168 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik elf kósza háznál. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1168 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd.
Az üst nem átadható.

DROMA SHELAGORU (973. ELLENFÉL)
Sutor Kragoru unokahúgaként Droma Shelagoru olyan képzést kapott, ami után méltán nevezhetjük a mágia mesterének. Ráadásul elég gátlástalan is ahhoz, hogy - a sötét gnómok közt az egyetlen vezető pozícióban lévő - nőként egyéb adottságait is felhasználja. Ezek után annyira nem is meglepő, ha kiderül, ő az egyetlen sötét főgnóm, aki egyesíteni tudta a széthúzó, egymással ellenségeskedő klánokat. Hogy mi lehet ezzel a célja? Még nagyhatalmú nagybátyja is csak a vállát vonogatja, ha erről kérdezik, de egy biztos: Dornodon főpapjaként nem a jó ügyét szolgálja.

KÉTFEJŰ CSATABÁRD (1754. TÁRGY)
Akarsz egy igazán brutális fegyvert? Készítsd el magadnak! Szükséged lesz hozzá először is egy vaskohóra és egy kőkalapácsra, no és persze némi jártasságra a fémmegmunkálás terén (10-es bányászat). Először is fűtsd fel a kohót 10 pirkit elégetésével, majd izzíts fel benne 12 vasércet. Ezután 50 TVP-ért k ovácsolj ki belőle egy nagy, kétélű bárdfejet, rögzítsd egy fémrúdra, majd a markolati részt, hogy ne csússzon, vondd be két rájabőrrel. És készen is van ez a félelmetes kinézetű fegyver! Ha ezzel odacsapsz, ott hús szakad, csont törik... Ennek viszont ára van: A nehéz, pengére súlyozott fegyver szakszerű forgatásához sokszor mindkét kezedre szükséged lesz, ezért a védelmed csökken. Bár a fegyver pengével öl, de mégis inkább ütőfegyveres technikával használod, így ezt a szakértelmet kell ismerned legalább 15-ös szinten. Cserébe viszont kapsz egy 3d12+6-ot sebző ütőfegyvert.

KARAKTERLAP

Don Marquez, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios püspöke vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 303. fordulód.

Erő: 37 (39) Szint: 23 Merészség: 8/5 Magasság: 186 cm
IQ: 32 (29) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 33 (39) Védekezés: 69 Menekülés: 30 % Életkor: 41/42 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 349/253 Jellem: jó (601) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (32) Varázspont: 547/88 Pénz: 910 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/-4 Pszi pont: 142/1 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 4
Eddig összesen 1662 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8523 TP-t kaptál. Jelenleg 1081532 TP-d van. A következő szinthez még 118468 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Blounther apó, Hoxxurton. A 298. fordulódban 1591 arany került a bankszámládra. 1670 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/25 ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 8/67
vágófegyverek: 23/82 (+2%) ütőfegyverek: 27/17 (+9%) lőfegyverek: 23/91 (+7%)
dobófegyverek: 7/72

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) << mágusölő (#422) (200%) << tyrex bunkó (#421) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/65 (+11%) 2. nyomkövetés: 48/93 3. mászás: 12/89 (+6%)
4. csapdakészítés: 14/91 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/69 6. gyógyítás: 98/60 (+115%)
7. titkosírás: 4/40 8. felderítés: 25/33 9. szörnyidomítás: 6/51
10. teológia: 27/87 (+19%) 11. taumaturgia: 29/23 (+7%) 12. szerencsejáték: 4/77
13. versengés: 7/39 14. zene: 25/88 15. szörnyismeret: 13/19
16. pszi: 15/95 (+19%) 17. zárnyitás: 5/3 18. vadászat: 19/14
19. bányászat: 30/19 (+3%) 20. úszás: 10/71 21. főzés: 5/90 (+18%)
22. csapatmunka: 2/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 3879. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
vízionár (#66), Ciang Csí (#978), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (164,3) bűvölés (#20) (259,7) bűvölés (#20) (415,4) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) láth. észlelése (#78) csábmosoly (#16) mentális pajzs (#72)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> sötét gnóm (#132)
agyroppantás (#91) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> férfiak (#998)
tisztítótűz (#44) >> 13. szintű lényekre tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 0)
2.) Mókás kis élőlények a poszogó möszék. Imádkozz úgy, hogy tizet dédelgetsz e szeretreméltó állatkákból!
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kasztrp.fejlesztés (113)
gyógyító totem (116)
illúziók világa I. (160)
kaszt.kiteljesedés (166)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
fantomharc (234)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
teljes illúzió (309)
a bolondok mágiája (384)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2924.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
115 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 dözmöng szív (#122) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 fűszertartó (#210)
15 gyenge méreg (#26) 7 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)
3 kaja (#2) 3 kazmár gyökér (#205) 1 liumbe hajtás (#655)
3 nyílvessző (#108) 1 sáfránypor (#211) 1 smirglilevél (#29)
1 szockó hólyag (#355) 3 téfea-agy (#172) 10 ugh méreg (#166)
1 varázskő (#305) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 11 bordacsont (#16) 1 denevér szimbólum (#140)
2 deus ex machina (#1) 2 kerek kő (#19) 1 kőszem (#304)
2 mandibulapenge (#125) 5 rókafarok (#124) 8 spiritusz (#170)
1 szögletes kő (#17) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(182,44) kristálypalota (#401), magger (#747)
(183,43) drakolich (#760), Dornodon rúnaköve
(183,45) Raia szent lovagja (#239), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720)
(184,43) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), elf kósza háza (#681)
(184,45) woorgard (#231), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Tharr oltár, 43. jellempróba, érclelőhely
(185,43) varkaudar behemótok (#189), Fairlight rúnaköve, bűbájlidérc (#761)
(185,46) tyrannoszaurusz rex (#160), márványtorony (#175), Leah oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), kőkorszaki szaki (#109), Droma Shelagoru (#973)
(185,47) kristálypalota (#401), Chara-din monolitja (#534), drakolich (#760)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az életvizet megissza a karakter minden alkalommal, amikor a feltételes gyógyítás vizsgálatra kerül, még mielőtt a gyógyítások kisülnének.
* - Az EXT parancs kiadható akkor is, ha a karakternek van lemradása, de van jelenlét bónusza is.

Üzenet küldése a karakternek