Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 21. 12h:01' EZ A 453. JÁTÉKHETED, 303. FORDULÓD 454. játékheted kezdete: ápr. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 120 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #1589 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: örvénykerítés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 4 tolmokov-koktél. A lövedékek perforálják a testedet. (4 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az árnymanó jobb oldalát. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Kőkalapáccsal megpöccinted az árnymanó jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Káoszkígyóval az árnymanó több döféssel felnyársalja a bal válladat. (4 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +33 ÉP.) Sárkánytőrrel az árnymanó többször eltalálja a testedet. (3 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +19 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 443, gyógyulás: 128, összesen: -315 ÉP}
Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+226 életerő.) [20 pontot használtál fel.] A táborozás hátralevő részét azzal töltöd, hogy visszacammogsz a táborozásod eredeti helyszínére.Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy örvénykerítés varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy Tharr haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. (-20 támadás). Vas dobónyilat markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a testedet. (4 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel többször eltalálod a mutáns bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Vámpírkarddal a mutáns többször mélyen végigmetszi a testedet. (5 támadástól 276 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +56 ÉP.) Möszehát pajzzsal a mutáns mély sebeket nyitva megvagdossa a jobb karodat. (3 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 79 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 494, gyógyulás: 99, összesen: -395 ÉP}
Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+395 életerő.) [20 pontot használtál fel.] A táborozás hátralevő részét azzal töltöd, hogy visszacammogsz a táborozásod eredeti helyszínére. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Nem volt helyed elrakni az aukción nyert 1 ryuku függőt (503 arany). Ezeket az ügynök hamarosan újra próbálja kézbesíteni.
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 9. KP: | használod a 745. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
tno 2 3 | növeled a 2. tulajdonságodat |
kno 11 3 | képesség-növelés 11 |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
kf 456 | kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat |
kf 464 | kézbeveszed/felveszed a 464. tárgyat |
kf 425 2 | kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe |
dd 6 114 122 | eldobod a 6. tárgyat a 114. tárgyat a 122. tárgyat |
m 3 4 2 | mozogsz délkeletre, délre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a ryuku csapásvezető jobb karját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku csapásvezető megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Kvazár karddal felnyitod a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a ryuku csapásvezető jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku csapásvezető fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 16, gyógyulás: 3, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [154,52] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy tűzfőnix egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tükörpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet köpsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. A lény mereven rádnéz. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kőkorszaki szaki bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 36 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed az óriáspók testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az óriáspók testét. Kritikus ütés! (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [155,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Tüzet köpsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Kvazár karddal felnyitod a Raia szent lovagja nyakát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pengepajzzsal súrolod a Raia szent lovagja nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 53, gyógyulás: 66, összesen: +13 ÉP}
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Pengepajzzsal megkarcolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Bronz taiderrel megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 70, gyógyulás: 113, összesen: +43 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötted. Tüzet köpsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. A lény mereven rádnéz. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a kőkorszaki szaki fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Tüzet köpsz. 40 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal végigmetszed a sötét gnóm testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [157,53] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebzett szutykos remák. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [158,53] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol.
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az átokmurgattyú testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szopókövet. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 885 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Tharr haragja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal végigvágod a nanda testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengepajzzsal felnyitod a nanda testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nanda belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [159,55] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Véres Holló vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Továbbmész...) [160,56] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
usz 30 | úszol 30 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A trosnyogó szakóca csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
usz 30 | úszol 30 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
usz 30 | úszol 30 pontért |
Elszántan a másikra támadsz. Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
usz 30 | úszol 30 pontért |
usz 30 | úszol 30 pontért |
m 3 | mozogsz délkeletre |
im 2 4 | imádkozol |
szk 156 | keresed a 156. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 234. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 243. tárgyat |
KÖTÉLBŰVÖLÉS (381. TUDATI KÉPESSÉG) Gyermekkori emlékeid legszebbjei közé tartoznak a nagy nyári vásárok, a forgatag, a sok látnivaló (persze a Világégéssel ez örökre a múlté). Egyik kedvenced a kígyóbűvölő volt. Bár jelenlegi tudományodhoz képest az igen silány muzsikát játszott, ám ez is elég volt egy surranókígyó megbűvöléséhez. A kígyó teljes révületben ágaskodott magasba a furulyaszó hallatára, és bár csak pár centire volt "áldozatától" a bűvölőtől, nem marta meg azt. Egyszer láttad ugyanezt a mutatványt a kígyó helyett kötéllel is előadva. Sokáig azt hitted, csak egyszerű trükk az élettelen tárgyat élőként mozgatni a zene segítségével, most rájöttél, a zene hatalma erre tényleg képes. Mivel jártasságod a zene misztikumában messze meghaladja egy egyszerű mutatványosét, sokkal többre is vagy képes, mint egy kosárból kimozgatni a kötelet. Zenéd segítségével a több méteres kötelet (vagy akár egy egyszerű liánt is) képes vagy olyan irányba mozgatni, hogy azon akár le, akár fel tudj mászni valahová, tehát ezentúl nem lesz szükséged kötélre, mászókampóra stb. Persze azért megfelelő mászás szakértelem szükséges, mert anélkül nem találnád meg a megközelítendő objektum bejáratát, ill. nem volnál képes bemászni rajta. A kötélbűvölés használatához az EK 381 parancsot add ki, de automatikusan bekapcsol feltételes mászás esetén is. |
LEONEYDEAS (976. SZÖRNY) Leoneydeas az egyetlen olyan noth szellem, akinek való életéről máig fennmaradt néhány feljegyzés. Állítólag ez az egykor oly délceg elf férfiú, sok ezer évvel ezelőtt messzi földön híres vándor és prémvadász volt, akinek íjásztechnikáját még az armingtoni akadémián is oktatták. Aztán a véletlen úgy hozta, hogy a helytartói udvarba került, s néhány év elteltével már az utód nélkül eltávozó uralkodó helyébe, annak fogadott fiaként lépett. Persze intrika és ármány áldozata lett, ahogyan azt barátai jó előre megjósolták. Előbb évekre börtönbe vetették, majd száműzték. Leoneydeas hosszúra nyúlt életét a bosszúnak szentelte, és egyre elvakultabbá, egyre gonoszabbá vált, s mikor pedig az elkerülhetetlen halál elragadta, békétlen lelke aenouth-ként, azaz noth-szellemként kísértett tovább. Jobb, ha nem háborgatod őt, mert érintése képes aszott múmiává öregíteni téged! Épp ezért csak FT paranccsal fogod megtámadni, de mágikus fegyver hiányában ez eszedbe se jusson! |
Erő: | 39 (63) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 43 (48) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 87 kg |
Ügyesség: | 31 | Védekezés: | 73 | Menekülés: | 38 % | Életkor: | 44/51 év |
Egészség: | 34 (40) | Életpont: | 422/389 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 53 (57) | Varázspont: | 653/44 | Pénz: | 1357 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 155/220 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 (+18%) | ökölvívás: | 18/17 | szúrófegyverek: | 31/3 (+2%) |
vágófegyverek: | 19/71 (+19%) | ütőfegyverek: | 8/57 | lőfegyverek: | 11/71 |
dobófegyverek: | 27/76 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/53 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 61/77 (+19%) | 3. lopás: | 1/109 |
4. mászás: | 16/28 (+17%) | 5. csapdakészítés: | 18/22 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/0 |
7. gyógyítás: | 64/91 | 8. titkosírás: | 2/11 | 9. felderítés: | 12/73 (+23%) |
10. szörnyidomítás: | 3/99 | 11. teológia: | 75/86 (+316%) | 12. taumaturgia: | 38/85 (+16%) |
13. szerencsejáték: | 5/72 | 14. versengés: | 8/85 | 15. harcművészetek: | 10/78 |
16. zene: | 13/26 (+23%) | 17. szörnyismeret: | 11/40 | 18. pszi: | 21/11 (+1%) |
19. zárnyitás: | 1/14 | 20. vadászat: | 16/11 | 21. bányászat: | 31/15 |
22. úszás: | 7/69 (+94%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 9 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 15 darabot ), morgud hagymatövet (#402) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
gonoszok (#988), adószedő (#234), trikornis herceg (#261), Raia szent lovagja (#239), bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | férfiak (#998) | Tharr haragja (#145) | >> | nők (#999) | |
puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | puha ütés (#60) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | |
Tharr haragja (#145) | >> | ongóliant (#159) | puha ütés (#60) | >> | norpadolótika (#226) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | puha ütés (#60) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
tűzeső (#61) | >> | taalru (#249) | tűzeső (#61) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
puha ütés (#60) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Tharr haragja (#145) | >> | ősdentor (#282) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Tguarkhan (#212) | Tharr haragja (#145) | >> | pszi őselementál (#258) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | puha ütés (#60) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | |
Tharr haragja (#145) | >> | átokmurgattyú (#225) | Tharr haragja (#145) | >> | nanda (#224) | |
Tharr haragja (#145) | >> | woorgard (#231) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
varázsvédelem (#34) | >> | taalru (#249) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | |
örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK; |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
3.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XV. olimpián, első hely a 3. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | gyöngymangó (#135) | 116 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kőkés (#6) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
2 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
64 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüsttőr (#322) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 3 | spiritusz (#170) | |||
30 | tüske (#22) | 1 | tyrex csont (#280) | 1 | víz (#27) |