Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 18. 9h:09' EZ A 306. JÁTÉKHETED, 302. FORDULÓD 307. játékheted kezdete: aug. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az albinó küklopsz bal oldalát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az albinó küklopsz jobb lábát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 88, gyógyulás: 80, összesen: -8 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
ftv 146 426 | felt. tám/véd. varázslat a 146. varázslatot a 426. szörnyet |
v 96 310 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.
ve 108 20 | megveszed a 108. tárgyat 20 |
ve 643 20 | megveszed a 643. tárgyat 20 |
ve 269 20 | megveszed a 269. tárgyat 20 |
bb 643 20 | beraksz a bankba a 643. tárgyat (20 darabot) |
vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
m 2 5 7 | mozogsz keletre, délnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [367,11] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy pordémon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy morgud hagymatövet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (312,11)-> 1 arany, -2 ÉP] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Arsa. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Arsa fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 210 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (91 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Arsa nyakát. (6 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az Arsa testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Az Arsa harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel gyengén megütöd az Arsa ízelt testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Din cséphadarójával súrolod az Arsa testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 manakristály. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 5 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 11794 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1170, sebződés: 364, gyógyulás: 190, összesen: -174 ÉP}
(Továbbmész...) [366,10] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy pordémon előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Látsz egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy morgud hagymatövet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (312,11)-> 3 arany, -2 ÉP] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kiütéses negátor került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kiütéses negátor jobb szárnyát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kiütéses negátor testét. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kiütéses negátor jobb lábát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A kiütéses negátor belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 48 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 48 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 157, gyógyulás: 4, összesen: -153 ÉP}
kb 260 10 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot) |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 2 | imádkozol |
h 1168 2 | használod az 1168. tárgyat |
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
Ellenfeledre háló varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kiütéses negátor körberepkedő testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kiütéses negátor bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 391 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a kiütéses negátor testét. Kritikus ütés! (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 56 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Csőrével a kiütéses negátor belemar kézfejedbe. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 51 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 51 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 173, gyógyulás: 4, összesen: -169 ÉP}
(Továbbmész...) [365,8] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy ében halálhajcsár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Din cséphadarójával megütöd az ében halálhajcsár jobb lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5258 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 24, gyógyulás: 81, összesen: +57 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 119 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 82 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány jobb szárnyát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány fejét. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel többször eltalálod a zafír sárkány testét. (4 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 vas dobónyíl, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1405, sebződés: 607, gyógyulás: 242, összesen: -365 ÉP}
(Továbbmész...) [364,7] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Felismered a közeledőt. Csak egy elemi rin. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi rin bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi rin testét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az elemi rin testét. Kritikus ütés! (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Patájával az elemi rin többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-12 TVP). Az elemi rin többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel többször eltalálod az elemi rin fejét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával súrolod az elemi rin testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 81 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Az elemi rin rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. [holdbőr ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] 6849 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 857, sebződés: 140, gyógyulás: 123, összesen: -17 ÉP}
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
m 8 7 2 | mozogsz északra, északnyugatra, keletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 40 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia angyala angyali szárnyát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Raia angyala jobb vállát. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Raia angyala testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Raia angyala nyakát. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a Raia angyala bal szárnyát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi hatás! A Raia angyala fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A Raia angyala szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 10116 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1066, sebződés: 157, gyógyulás: 181, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [363,5] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ében hadúr került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ében hadúr páncélozott testét. Kritikus ütés! (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 86, gyógyulás: 118, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [364,5] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hmm, csak egy áldott okerón. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón fejét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az áldott okerón kitines ollóját. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1030 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 11, gyógyulás: 120, összesen: +109 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia angyala bal vállát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Raia angyala fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Raia angyala bal szárnyát. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (21 életpontot sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A Raia angyala most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 10116 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 163, gyógyulás: 135, összesen: -28 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi fejét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Din cséphadarójával megütöd a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3709 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 34, gyógyulás: 61, összesen: +27 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály fejét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidérckirály testét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a lidérckirály bal vállát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Törpe szekercével épp hogy eltalálod a lidérckirály jobb lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a lidérckirály testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 860, sebződés: 78, gyógyulás: 136, összesen: +58 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Thargodan mágus bal lábát. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével végigvagdosod a Thargodan mágus testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a Thargodan mágus jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 138 életpontot vesztettél. A Thargodan mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP]. 8143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1048, sebződés: 140, gyógyulás: 154, összesen: +14 ÉP}
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Sötétség Hercege jobb oldalát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Sötétség Hercege testét. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Sötétség Hercege fejét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 47 életpontot vesztettél. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a Sötétség Hercege testét. Kritikus ütés! (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 92 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 8242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1047, sebződés: 399, gyógyulás: 178, összesen: -221 ÉP}
szk 333 | keresed a 333. szörnyet |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
ARSA (964. SZÖRNY) Voltál már szorult helyzetben, de ez a mostani minden eddiginél kilátástalanabb. Amit magad előtt látsz, a legnagyobb méregféreg, amivel valaha találkoztál. Régi mesékben hallottál már Arsáról, aki egy-egy csatában több tucat Thargodant és ongóliantot is leterített, de most, így életnagyságban... még a legendák hősszörnyénél is félelmetesebb. Még nem volt olyan kalandozó, aki képes lett volna Arsát legyőzni (e feljegyzés írásának pillanatában, legalábbis.) |
Erő: | 50 (78) | Szint: | 40 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 57 (67) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 51 (68) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/266 év |
Egészség: | 50 (69) | Életpont: | 1171/1236 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 61 (86) | Varázspont: | 1924/517 | Pénz: | 3943 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 28/9 | Pszi pont: | 449/186 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 31/64 (+9%) | ütőfegyverek: | 39/98 (+7%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | *33/100 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/85 | 2. nyomkövetés: | 73/9 (+50%) | 3. mászás: | 20/71 |
4. csapdakészítés: | 20/83 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/83 | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 24/73 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 125/27 (+78%) | 11. taumaturgia: | 110/87 (+53%) | 12. szerencsejáték: | 2/86 |
13. versengés: | 17/35 | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/57 |
16. szörnyismeret: | 39/49 (+25%) | 17. pszi: | 28/12 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/61 | 20. vitalitás: | 5/11 | 21. bányászat: | 33/83 (+18%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 14/33 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +30 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +27 vp 25 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (128,3,2) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | mágikus ütés (#147) |
tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) | varázsenergia (#161) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | drótszőrű mópat (#426) | ongóliant tombolás (#146) | >> | 41. szintű lényekre | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 2) |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
976 | arany (#50) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | grifftojás (#179) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | quwarg tojás (#360) | 13 | ragasztó (#83) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 12 | spiritusz (#170) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | amniosz (#203) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | aranytű (#272) | 9 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csalánvirág (#582) | |||
3 | csuklyavirág (#133) | 1 | dlathog kőzet (#829) | 6 | ében toboz (#578) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fűszertartó (#210) | 3 | jégkristály (#593) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | küklopsz szem (#643) | 8 | madártoll (#112) | |||
8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manakristály (#500) | 19 | nyílvessző (#108) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | vas dobónyíl (#189) |