301. forduló, 303. forduló, Drowsy Druid Abasc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. szept. 3. 9h:16'
EZ A 682. JÁTÉKHETED, 302. FORDULÓD
683. játékheted kezdete: szept. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4784
SZÁMLA : XXXX

DROWSY DRUID ABASC KALANDJAI


28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [28,-47] koordinátán.
A táborozás 18. napján összefutsz egy tüsi ősz hajú, szürke szemű, bajuszos ember férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr eljövendő papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját és egy ryuku nadrágot visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy vadász quwarg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Két izmos kar által kettétört varászpálca. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy ragyás burástya. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Magnusz. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Nantosvelta, amikor összefutottatok, adott neked 2 gyöngymangót. Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Varázserőd regenerálódik. (+119 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A plusz TU-kat 15 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 724. hetének nyerőszámai: 18, 22, 17. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 136 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+10 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 469.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 429.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 424.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 424.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 419.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 414.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 409.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 404.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Elejtettél egy testes antilopot. Húshegyek! (+7 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [40 pontot használtál fel, van még 364.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 364.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [30 pontot használtál fel, van még 334.]

ek 116 75 58 t. energia kisütése: 116 75 58
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 75 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás).

(Továbbmész...) [28,-48] A terep továbbra is ritka erdő. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Az odabent lapuló vortexmágus harciasan megindul feléd.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 56 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Megmarkolva a raptor szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a vortexmágus ködlő lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 56 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 fiatalság itala. 1215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.]
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... A fiú, aki eddig kísért, egy gnómhoz vezet. Ő arról érdeklődik, tudod-e, hogy az elmúlt napok időjárásából következően a holnapi nap folyamán mire lehet számítani. Bemérgesedsz, hogy ilyen agyament dolgot kellett kérdeznie, de ez nem segít, így sem tudod a választ. 360 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy bávatag golombár. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy lajhárlord nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lajhárlord testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a lajhárlord bamba arcát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsával oldalba lök. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lajhárlord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [53 pontot használtál fel, van még 281.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 276.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 276.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
[28,-49] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy zombi intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a zombi bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Nicsak, itt van valami érdekes: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 ubuk tüske. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy dögkeselyű jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögkeselyű jobb szárnyát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az autentikus vámpír bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rákpajzs és egy szöges páncél. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) [28,-50] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 230.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) [28,-49] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Találsz egy friss csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [33 pontot használtál fel, van még 197.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[28,-48] A síkságot ritka erdő váltja fel. Észreveszel valamit a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) [28,-47] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bávatag golombár nem jelenthet komoly veszélyt. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar behemót lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót fejét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vasalt bunkóval eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. [31 pontot használtál fel, van még 166.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 166.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) [28,-46] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Holdűző Vermithrax irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fényűző villa (600. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [28 pontot használtál fel, van még 138.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 133.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[28,-45] Dombos terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ekharion bébi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bébi testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod az ekharion bébi testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bébi pufók lábszárát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az ekharion bébi jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked az ekharion bébi! (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 72, gyógyulás: 15, összesen: -57 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) [28,-44] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 94.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 94.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) [28,-43] Amerre csak a szem ellát, dombok. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze nyugatra látsz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [26 pontot használtál fel, van még 68.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+46 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 63.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 53.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 53 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

* 5. BP: keresed az 55. szörnyet a 91. szörnyet a 360. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy rőtmanót. [0 pontot használtál fel, van még 53.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 29, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 53 pontod maradt, ebből a következő körre 53 pontot vihetsz át. Kapsz még 443 pontot. A következő körben tehát 518 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Drowsy Druid Abasc, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 302. fordulód.

Erő: 36 Szint: 18 Merészség: 7/5 Magasság: 123 cm
IQ: 33 (35) Támadás: 17 Agresszió: 6 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 34 Védekezés: 38 Menekülés: 40 % Életkor: 109/109 év
Egészség: 35 (37) Életpont: 278/278 Jellem: semleges Tul. pont: -15
Szerencse: 35 (36) Varázspont: 764/275 Pénz: 5622 arany Kép. pont: -2
Tudatpont: 28/28 EFejl: 30
Eddig összesen 2113 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7380 TP-t kaptál. Jelenleg 292237 TP-d van. A következő szinthez még 47763 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, hordóagyú mameluk, trikornis herceg. A 282. fordulódban 5200 arany került a bankszámládra. 5720 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/96 (+48%) ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 17/2 (+3%)
vágófegyverek: 20/63 (+6%) ütőfegyverek: 27/92 (+1%) lőfegyverek: 27/79
dobófegyverek: 18/78

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << raptor szablya (#482) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/89 2. nyomkövetés: 81/15 (+32%) 3. lopás: 1/23
4. mászás: 12/95 5. csapdakészítés: 31/36 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/32
7. gyógyítás: 29/49 8. titkosírás: 13/49 9. felderítés: 31/90 (+2%)
10. szörnyidomítás: 13/39 11. teológia: 46/15 (+20%) 12. taumaturgia: 39/9 (+1%)
13. versengés: 3/63 (+16%) 14. zene: 22/8 (+30%) 15. szörnyismeret: 16/8
16. zárnyitás: 1/9 17. vadászat: 12/33 (+40%) 18. bányászat: 16/37 (+30%)
19. úszás: 16/22 (+24%) 20. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) ketrec-csapdával (#218), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tormikus egér (#218) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
természet haragja (#141) >> Zan Rendje (#9110) természet haragja (#141) >> Mesterek Bandája (#9112)
villámcsapás (#50) >> qwarg rohamosztagos (#242) jégcsóva (#41) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214) villámcsapás (#50) >> trikornis herceg (#261)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> Leah hívők (#991) varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 gyöngymangó (#135) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
116 arany (#50) 1 fiatalság itala (#473) 3 kaja (#2)
2 lajhár csont (#236) 7 madártoll (#112) 1 óndarab (#85)
1 rákpajzs (#98) 1 rézdarab (#70) 1 szöges páncél (#65)
1 szvó-ektoplazma (#151) 5 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(28,-50) vércápa (#193)
(28,-49) zombi (#49), dögkeselyű (#174), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), oltár, 42. jellempróba, szent tölgyfa (#393), vércápa (#193)
(28,-48) vortexmágus (#418), bávatag golombár (#165), lajhárlord (#757), vércápa (#193)
(28,-47) vércápa (#193), bávatag golombár (#165), varkaudar behemót (#189)
(28,-46) fényűző villa (#600), a 68. labirintus bejárata, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), 50. jellempróba, művészi porolit (#720), vércápa (#193)
(28,-45) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Raia oltár, érclelőhely, ekharion bébi (#768), vércápa (#193)
(28,-44) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, vércápa (#193)
(28,-43) 38. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek