Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. márc. 8. 9h:04' EZ A 596. JÁTÉKHETED, 302. FORDULÓD 597. játékheted kezdete: márc. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3485 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 138. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 16. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 8. KP: | használod a 70. pszi képességet |
* 9. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
fog | elfogod parancsok törlése |
fog 117 219 | elfogod a 117. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 146 217 | elfogod a 146. szörnyet a 217. tárggyal |
fog 156 219 | elfogod a 156. szörnyet a 219. tárggyal |
vi 10 5 30 | viselkedésed: 10 5 30 |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
kpb 10 | kezd. parancs berakása: 10 |
v 165 | elmormolod a 165. varázslatot |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tisztítótűz. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel párszor súrolva eltalálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütögeted az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (3 életpontot sebezve). Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 19 életpontot vesztettél. Mágusölővel kissé megkarcolod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Zombilapítóval súrolod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (2 életpontot sebezve). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma és 2 sallank karom. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [187,60] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Meglapulsz egy árok mélyén. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy rubin sárkány közeledik feléd! (ld. enc.) Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
be 631 4 | bemész a 631. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. Semmi hatás! Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó fejét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kicsit megvagdalod a részeg kalandozó jobb lábát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megpöccinted a részeg kalandozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (4 életpontot sebezve). A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű és egy obszidián függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
vtn 181 | varázslat tanulás: a 181. varázslatot |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [185,60] Folytatod sétádat a házak közt. A kövezett utcán hangos kopogásra leszel figyelmes, hátrafordulva egy közeledő csatamént veszel észre, amely csillogó vértezetű férfit visz a hátán. Melléd érve hirtelen megtorpan. Felcsapja a sisakrostélyát, megpillantod hetyke bajuszát és szúrós tekintetét, mellyel végigmér. Nem méreget sokáig, meg is szólal:
- Látom jó kiállású harcos vagy és nyilván láttál, megéltél már ezt azt.
- Aztán mi köze ahhoz? - kérdezel vissza kihívóan és gyanakodva.
Az idegen leugrik a hátasról, páncélzata nagyot csörren rajta. Közel hajol hozzád és halkabban folytatja:
- Beszélgessünk valahol.
Felkeltette az érdeklődésedet, így aztán félrevonulsz vele egy diszkrét alanori kocsma csendes asztalához.
- Igen kényes ügyről van szó - mondja, láthatóan nehezére esik suttogni, inkább parancsszavak kiabálásához van szokva. - A nevem Orkanev, a királyi palota testőrségének kapitánya vagyok. Tisztem a király biztonságának védelme. Szükségem lenne négy új testőrre, egyetlen éjszaka erejéig. Megtermett, szálas fickók kellenek, akik kinéznek is valahogy, meg persze nem árt ha a fegyvert is jól forgatják, de ugyanakkor társaságban sem hoznak szégyent a védett személyre, szóval ne valami tuskók legyenek.
Beszélgettek még egy darabig, elmondja hogy a királyi palotában lesz az estély, és oda kellene menni a négy, egyenruhába öltözött testőrnek. Megadja az egyenruha leírását - zangrozi csizma, rejtőköpeny, elit csatavért, vas fejpánt, díszes rézpajzs, rövid kard - ezeket mindenképpen viselnetek kell. Felkér, hogy szedj össze egy alkalmas csapatot, lehetőleg olyanokat, akik megbízhatóak. A fizetséget pedig majd a kincstár állja, biztosít róla, hogy nem szűkmarkúan. Egyelőre nem ígérsz neki semmit, csak azt, hogy körülnézel az ismerőseid között. Kifizeti az italodat, majd elköszöntök egymástól. (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő csontpálca. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 49 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő ryuku buzogány. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel néhányszor megkarcolod az őrült varázsló testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod az őrült varázsló jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (2 életpontot sebezve). Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó és egy téfea-agy. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
ee 329 123 174 | eladod a 329. tárgyat a 123. tárgyat a 174. tárgyat |
ee 696 8 20 | eladod a 696. tárgyat a 8. tárgyat a 20. tárgyat |
ee 1272 137 131 | eladod az 1272. tárgyat a 137. tárgyat a 131. tárgyat |
ee 57 6 233 | eladod az 57. tárgyat a 6. tárgyat a 233. tárgyat |
ee 133 201 1276 | eladod a 133. tárgyat a 201. tárgyat az 1276. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megpöccinted a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (3 életpontot sebezve). A részeg kalandozó egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Nem találtad el. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kissé megkarcolgatod a csontváz hadúr zörgő csontjait. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a csontváz hadúr testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (4 életpontot sebezve). Sajnos nem sikerült a csontváz hadúr minden csapását hárítanod. (3 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 22 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[189,41] Továbbra is síkságon vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [188,41] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy ongóliant. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (24 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval párszor megpöccinted az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod az ongóliant testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (2 életpontot sebezve). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval gyengén megütögeted az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütögeted az ongóliant testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 3 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval néhány helyen meghorzsolod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a Chara-din fattya bal karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval néhány helyen meghorzsolod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (3 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval néhányszor súrolod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (3 életpontot sebezve). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kissé megkarcolgatod a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod a pszi őselementál bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (3 életpontot sebezve). A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-3 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 8 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Zinthurg bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (2 életpontot sebezve). A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Tüzet köpsz. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval néhányszor súrolod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a Notermanthi kosfejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (2 életpontot sebezve). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled dörgő hangon megismétli a Hatalom Szavát. Megáll a szíved, és összecsuklasz.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[185,43] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő varkaudar behemót mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Kitátod a szádat, és lehelsz. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kissé megkarcolgatod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a varkaudar behemót nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (2 életpontot sebezve). Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | alakváltás 10 |
* 3. BP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
RUBIN SÁRKÁNY (330. SZÖRNY) Minden sárkányok közül a leghatalmasabb, legfélelmetesebb, pusztító tűzözöne eléget mindent: Thargodant, Rémet, vagy akár egy másik sárkányt... Hegyként tornyosul bárki és bármi fölé a sivatagokban magányosan vadászó rubin sárkány. Nem ismer mást, csak gyűlöletet, mindenben, ami mozog, a kincsére vadászó kalandort lát. És ne is reménykedj benne, halandó, hogy majd egy védelem a tűztől varázslattal e behemót közelébe tudsz settenkedni... A rubin sárkány a Sötét Földön a leghalálosabb ellenfél, nem csoda, ha csakis direktben rá kiadott FT paranccsal tudod megtámadni. |
VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod. |
CSONTVÁZ HADÚR (423. SZÖRNY) Ez a megsárgult csontokból álló élőholt lény még holtában is remek harcos. Koponyáját fedő, szögecsekkel kivert fejfedője alól pirosan izzó szemek merednek rád, és már ezzel képes felszítani lelked mélyén nyugvó félelmedet. Ha szúrófegyvered van, hiába kerülsz a közelébe, lándzsád akadálytalanul szalad át a bordái között, ezzel a legnehezebb kárt tenned benne. Persze a többi fegyverrel sem könnyű. |
CHARA-DIN FATTYA (236. SZÖRNY) Chara-din fattyai a káoszból, a pusztulásból, a borzalmasan sötét és gonosz aurájú helyek szennyéből születnek és szaporodnak ellenőrizetlenül. Minden egyes leölt fattynak kettő másik ugrik a helyébe, ezért sokszor egy tucatnyit is kardélre kell hánynod ahhoz, hogy megszabadulj tőlük: hiába nem ellenfél egy fatty, egy tucatnyi még egy nagyhatalmú harcost is ízekre szed. Még ha ez nem lenne elég, a gonosz fattyak ocsmány varázslattal próbálnak haláluk előtt minél nagyobb kárt okozni ellenfelüknek. |
NOTERMANTHI (257. SZÖRNY) A Notermanthi óriási termetű Thargodan, izmos embertesttel és kosfejjel. A Notermanthi a holtak negatív energiájából táplálkozik, így leginkább csatamezőkön akadhatsz össze vele. Megsebzéséhez legalábbis ezüstfegyver szükséges. Vigyázz, a Notermanthi egyike a legfélelmetesebb Thargodanoknak, amelyekkel Ghallán találkozhatsz: a legendák szerint egyetlen lélegzetvétele elég ahhoz, hogy a hús összeaszalódva pöndörödjön le csontjaidról. |
Erő: | 37 (39) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 32 (29) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 33 (39) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/42 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 348/262 | Jellem: | jó (600) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (32) | Varázspont: | 547/0 | Pénz: | 1025 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 9/-5 | Pszi pont: | 142/-2 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/25 | ökölvívás: | 1/33 | szúrófegyverek: | 8/67 (+5%) |
vágófegyverek: | 23/80 (+11%) | ütőfegyverek: | 27/8 (+8%) | lőfegyverek: | 23/84 (+9%) |
dobófegyverek: | 7/72 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << mágusölő (#422) (140%) << tyrex bunkó (#421) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/54 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 48/93 | 3. mászás: | 12/83 |
4. csapdakészítés: | 14/85 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 11/69 | 6. gyógyítás: | 97/45 (+138%) |
7. titkosírás: | 4/40 | 8. felderítés: | 25/33 | 9. szörnyidomítás: | 6/51 |
10. teológia: | 27/68 (-178%) | 11. taumaturgia: | 29/16 (+2%) | 12. szerencsejáték: | 4/77 |
13. versengés: | 7/39 (+9%) | 14. zene: | 25/88 | 15. szörnyismeret: | 13/19 |
16. pszi: | 15/76 (+23%) | 17. zárnyitás: | 5/3 | 18. vadászat: | 19/14 |
19. bányászat: | 30/16 (+3%) | 20. úszás: | 10/71 | 21. főzés: | 5/72 |
22. csapatmunka: | 2/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
udvarolsz a 3879. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
vízionár (#66), Ciang Csí (#978), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (164,3) | bűvölés (#20) (259,7) | bűvölés (#20) (415,4) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | csábmosoly (#16) | mentális pajzs (#72) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | gonoszok (#988) | energiatüskék (#29) | >> | sötét gnóm (#132) | |
agyroppantás (#91) | >> | nők (#999) | agyroppantás (#91) | >> | férfiak (#998) | |
tisztítótűz (#44) | >> | 13. szintű lényekre | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | varázsvédelem (#34) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nők (#999) | tüskepajzs (#30) | >> | sötét gnóm (#132) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 0) |
2.) Mókás kis élőlények a poszogó möszék. Imádkozz úgy, hogy tizet dédelgetsz e szeretreméltó állatkákból! |
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: kasztrp.fejlesztés (113) gyógyító totem (116) illúziók világa I. (160) kaszt.kiteljesedés (166) beszéd állatokkal (171) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) mágikus kisülés (218) fantomharc (234) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) teljes illúzió (309) a bolondok mágiája (384) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2924. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
204 | arany (#50) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
7 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csontpálca (#329) | 14 | csuklyavirág (#133) | |||
3 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 1 | fúvócső (#20) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | gyíkfű (#201) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
1 | harci kalapács (#174) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
15 | kaja (#2) | 7 | Kaldor varázspora (#1272) | 7 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | ryuku buzogány (#696) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 6 | ubuk tüske (#131) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüstdarab (#326) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 2 | obszidián függő (#195) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | rézdarab (#70) | 2 | sallank karom (#128) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | Thargodan esszencia (#328) |