301. forduló, 303. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. dec. 17. 9h:03'
EZ A 326. JÁTÉKHETED, 302. FORDULÓD
327. játékheted kezdete: dec. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hófehér, kontyos hajú, homokóra szemű, rövid bajszú kobudera férfival. A bőre sötétbarna. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kvazár páncélt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Rangja: Inkvizíció fejlesztőbajnoka. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Rodrig trófea és egy elf mesterharcos trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy kvazár pajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Érzékeled auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon találkozol egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű elf nővel. Bőre bronzként csillog. Fairlight felszentelt papja. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy jegygyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy örökkéval. zafírját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd koszorút, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy smaragd védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy Brod trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Dulmina. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 varkaudar szablyát (30 arany kikiáltási áron), 2 molluszk házat (1 arany kikiáltási áron), 10 aurach fogat (30 arany kikiáltási áron), 2 cru formázó mintát (40 arany kikiáltási áron), 19 quwarg tojást (200 arany kikiáltási áron), 2 tükröt (1 arany kikiáltási áron), 1 moa gyöngyöt (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+139 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+322 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+43 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 559.]

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 554.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 554.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 552.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 550.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 548.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 548.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 548.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

* 5. KP: használod az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat az 1534. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 527.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 527.]
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 9 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos torát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg harcos torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg ősmágus! Ez a lény különleges, Quwargamanga a neve! Ezek szerint nem csak legenda a létezése!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 57 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 32 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Quwargamanga testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a Quwargamanga díszes potrohát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a Quwargamanga testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mallon botjával többször eltalálod a Quwargamanga díszes potrohát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a Quwargamanga bal középső lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 91 életpontot vesztettél. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 252, gyógyulás: 0, összesen: -252 ÉP}

A menekülést választod! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +86 életerő.) Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 486.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 374 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 483.]

vps 80 VP spórolása: 80
Félreraktunk, letiltottunk neked 80 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 483.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed a varkaudar kölyök jobb vállát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök nyakát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzpajzs [bronzpajzs ládikóba-> (97,107)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar jobb vállát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 32, gyógyulás: 3, összesen: -29 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rákpajzs [rákpajzs ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 ubuk dobónyíl [ubuk dobónyíl ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP], egy fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (97,107)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 sallank nyíl, egy mutáns csont és egy bronzhegyű nyíl. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +82 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 438.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[107,99] Még mindig füves síkságon vagy. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy élőholt mirg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy sötét főgnóm! Őrület, magát Droma Shelagorut sodorta eléd a vakszerencse! (ld. enc.)

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Droma Shelagoru bal karját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a Droma Shelagoru jobb karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a Droma Shelagoru testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Droma Shelagoru egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 denevér szimbólum. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 8 csepp spirituszt. 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 ezüst kulcsot. [ezüst kulcs ládikóba-> (97,107)-> 12 arany, -2 ÉP] Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra.
Összefutsz egy barna, tüsi hajú, kék szemű árnymanó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Egy denevér szimbólumot, egy Eldereth kristályt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy törpe kovács trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is. Összeismerkedtek. Az ő neve Aranykezű Rufus. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te rejtőzködés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a bányászat szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [107,100] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gárdista. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ryuku gárdista nyakát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 ryuku kesztyű (ld. enc.). 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [107,101] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [55 pontot használtál fel, van még 383.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[107,102] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy fémbontó szójer nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fémbontó szójer nyakát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A fémbontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. [vasérc ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy oltár van. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [107,103] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sziklafészket. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy griffőniksz!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a griffőniksz jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy fekete griff!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekete griff bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a fekete griff farkát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a fekete griff farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A fekete griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. A fekete griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 csontkulcsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [106,104] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [51 pontot használtál fel, van még 332.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[105,105] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy épület van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [104,106] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Észreveszel egy púdersziklát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [104,107] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Felfedeztél egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Dornodon hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Zanthia. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (97,107)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.
Találkozol egy kopasz, szürke szemű troll férfival. Bőre gránitszürke. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gronkh. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[27 pontot használtál fel, van még 305.]

kb 260 10 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

kb 483 1 kiveszel a bankból a 483. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 egykezes súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. (Befejlesztettél a tudati képességbe 2 TU-t.) Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 167 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 285.]

bb 483 1 beraksz a bankba a 483. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 egykezes súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

vpf 80 VP elővétele: 80
Felszabadítottunk neked 80 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(104,106) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), phua-kúp (#372), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(104,107) nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve, Dornodon oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), oltár, 27. jellempróba, Gronkh (4280. kalandozó)
(105,105) érclelőhely
(106,104) oltár, érclelőhely
(107,98) quwarg harcos (#201), Quwargamanga (#963), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190)
(107,99) élőholt mirg (#135), márványtorony (#175), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent liget (#439), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), ragyás burástya (#111), Droma Shelagoru (#973), Aranykezű Rufus (5415. kalandozó)
(107,100) patak, régészeti lelőhely (#1208), ryuku gárdista (#360)
(107,101) törpe bánya (#435), érclelőhely
(107,102) fémbontó szójer (#150), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(107,103) sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), griffőniksz (#106), fekete griff (#107), érclelőhely

[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Felfedeztél egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 275.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar iszákos

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 104 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos bal karját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (48 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a varkaudar iszákos bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Varkaudar szablyával kissé megkarcolod a varkaudar iszákos bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a varkaudar iszákos fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 160, gyógyulás: 23, összesen: -137 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar mágus

Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 5 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 230.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +106 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[104,107] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Találsz egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Dornodon hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Zanthia formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.
Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 kerek kő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[9 pontot használtál fel, van még 221.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

f 1170 264 kísérletezel az 1170. tárggyal a 264. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Eltelik egy óra... Semmi okosat nem sikerült kisütni. [12 pontot használtál fel, van még 209.]

f 1170 260 kísérletezel az 1170. tárggyal a 260. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Telik múlik az idő... Nos, ezekből a tárgyakból, így, ebben a formában, semmi újat nem lehet kihozni. [12 pontot használtál fel, van még 197.]

f 390 1170 201 kísérletezel a 390. tárggyal az 1170. tárggyal a 201. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Hmm... ha felhasználnád egy receptnél... Igen! Igen! Így kell halászlét készíteni! (ld. enc.) [12 pontot használtál fel, van még 185.]

f 69 27 kísérletezel a 69. tárggyal a 27. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Nocsak, ebből az összetevőből finom bátrak eledele készíthető! (ld. enc.) [12 pontot használtál fel, van még 173.]

hu 16 152 hulladék: 16 152
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bordacsontot. Hulladékgyűjtés törölve: vasérc. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 168.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 163.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 163.]

* 4. BP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+5 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 165.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 254. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 165.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 165.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 29, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Egy kaját nyel le a kardfogú fülemüle. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 165 pontod maradt, ebből a következő körre 165 pontot vihetsz át. Kapsz még 443 pontot. A következő körben tehát 608 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DROMA SHELAGORU (973. ELLENFÉL)
Sutor Kragoru unokahúgaként Droma Shelagoru olyan képzést kapott, ami után méltán nevezhetjük a mágia mesterének. Ráadásul elég gátlástalan is ahhoz, hogy - a sötét gnómok közt az egyetlen vezető pozícióban lévő - nőként egyéb adottságait is felhasználja. Ezek után annyira nem is meglepő, ha kiderül, ő az egyetlen sötét főgnóm, aki egyesíteni tudta a széthúzó, egymással ellenségeskedő klánokat. Hogy mi lehet ezzel a célja? Még nagyhatalmú nagybátyja is csak a vállát vonogatja, ha erről kérdezik, de egy biztos: Dornodon főpapjaként nem a jó ügyét szolgálja.

RYUKU KESZTYŰ (690. TÁRGY)
A díszes, kékre lakkozott ryuku kesztyűk meglepően kényelmesek ahhoz képest, hogy mennyire nehezek és kemények. Persze, észlelhető rajtuk a mágiának halvány nyoma... Védettségedet kettővel növeli, ezenkívül támadásodhoz is ad egyet. Harcművészek +3 sebzést tudnak vele okozni. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

HALÁSZLÉ (9. RECEPT)
Miközben új recepten töprengsz, a legutóbbi tóparti élményeid jutnak eszedbe. Hmm... milyen nagy kedved is lenne egy kis halhúshoz. Nosza, neki is fogsz, hogy kigondold a halászlé teljes receptjét. Mi is kell bele? Először is egy halcsont, ez fogja adni a jellegzetes ízt, egy gyíkfű leve pedig az iszonyú erejét. Egy tasak univerzális fűszerkeverékkel alaposan megszórod, hogy laktatóbb legyen, na meg hogy elnyerje a végleges ízét. Kell még 10 csepp víz és kb. 8 TVP-nyi idő a főzéshez. A halászlét forrón kell megenni. A hatás egyedülálló: mintha belül lángolni kezdene a szervezeted! Fura ugyan, de a főzettel közelebb kerülhetsz a víz alatti lényekhez: a köröd végéig úszásod 2-vel (persze, csak ha már legalább alapszintű volt), víz alatti védettséged pedig 5-tel nő. Az étel elkészítéséhez legalább 5-ös szintű főzés szakértelemre van szükség.

BÁTRAK ELEDELE (11. RECEPT)
Igazi bátorság kell ahhoz, hogy egy szárnyas hernyót lenyelj! Na de szerencsére mi kalandozók nem vagyunk civilizálatlanok, így lehetőségünk van egy kicsit ízletesebb ételt készíteni a csúszómászóból. Főleg, hogy itt az üst! Nos, lássuk a Bátrak eledelének receptjét: fogj 3 szárnyas hernyót és dobd 5 csepp lobogó vízbe. Főzd egy darabig, míg a lárvák masszív bőre kellően megpuhul, majd rakj még 3 mocsári penkét a készülő ételbe, a hernyók kesernyés ízének ellensúlyozására. Már csak rövid ideig kell főzni (összesen 4 TVP-nyiig), és lassan csak a kóstolás marad. Elég csak elképzelned a főtt hernyó képét magad elé, hogy tudd, miről kapta a Bátrak eledele a nevét. Ha lenyeled a még így is savanykás ételt, a kör végéig a következőt tapasztalhatod: az olyan szörnyeknek is nekitámadsz, amikhez amúgy FT parancs, vagy magasabb VI beállítás kellene. Persze azokat a lényeket, melyekre BA parancsod van, ezután sem támadod meg. A labirintusokat járó felfedezőknek kötelező étel!

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia főpapja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 302. fordulód.

Erő: 42 (50) Szint: 24 Merészség: 7/3 Magasság: 255 cm
IQ: 40 (53) Támadás: 39 Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 34 (37) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 23/26 év
Egészség: 40 Életpont: 449/236 Jellem: jó (777) Tul. pont: 2
Szerencse: 42 (55) Varázspont: 849/121 Pénz: 31688 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 28/16 Pszi pont: 190/280 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1771 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11329 TP-t kaptál. Jelenleg 1390531 TP-d van. A következő szinthez még 9469 TP szükséges. Trófeáid: Quwargamanga, acélkolosszus, ongóliant. A 279. fordulódban 18632 arany került a bankszámládra. 20774 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/64 ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51
vágófegyverek: 24/64 (+11%) ütőfegyverek: 27/45 (+2%) lőfegyverek: 27/34 (+5%)
dobófegyverek: 4/73

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüsttollú nyíl (#363) (5 -12.); ezüsttollú nyíl (#363) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/70 (+2%) 2. nyomkövetés: 47/93 (+28%) 3. mászás: 16/25 (+7%)
4. csapdakészítés: 23/32 (+5%) 5. csapdaészlelés: 15/61 6. gyógyítás: 37/47
7. titkosírás: 8/76 8. felderítés: 21/0 (+22%) 9. szörnyidomítás: 12/28
10. teológia: 42/13 (+7%) 11. taumaturgia: 43/38 (+15%) 12. szerencsejáték: 7/86
13. versengés: 16/27 14. zene: 11/57 15. szörnyismeret: 40/71 (+18%)
16. pszi: *25/100 17. zárnyitás: 14/38 18. vadászat: 16/16
19. bányászat: 30/28 (+6%) 20. testépítés: 41/33 (+10%) 21. úszás: 8/57
22. főzés: 9/78 (+9%) 23. csapatmunka: 5/72

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), élőholt quwarg (#202), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiafolyam (#136) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191)
tűzeső (#61) >> jók (#990) energiafolyam (#136) >> nómenklatúra (#158)
energiafolyam (#136) >> autentikus vámpír (#154) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> 18. szintű lényekre tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> quwarg ősmágus (#302) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
hhaar burka II (#162) >> nők (#999) védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759)
fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145) pszi-acéltorony (#98) >> autentikus vámpír (#154)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190) elektromos pajzs (#51) >> hadroszaurusz (#162)
tompítás (#40) >> quwarg szabotőr (#301) pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212)
fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106)
hhaar burka II (#162) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 11

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 211 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 502 Ebbe eddig 1 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99)
3 gyógykenőcs (#313) 17 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
75 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 3 borkonyó bibe (#312)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csontkulcs (#74) 1 denevér szimbólum (#140)
5 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2) 2 madártoll (#112)
1 mutáns csont (#331) 3 pirkit (#153) 1 ryuku kesztyű (#690)
2 sallank nyíl (#129) 6 spiritusz (#170) 3 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar látógömb (#1107) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(104,107) nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve, Dornodon oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), oltár, 27. jellempróba, Gronkh (4280. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek