301. forduló, 303. forduló, Ezüsthajú Bali összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 19. 15h:01'
EZ A 536. JÁTÉKHETED, 302. FORDULÓD
537. játékheted kezdete: júl. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2641
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTHAJÚ BALI KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,102] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 20 nyílvesszőt (1 arany kikiáltási áron), 30 kerek követ (1 arany kikiáltási áron), 1 láncinget (75 arany kikiáltási áron), 1 ezüsttőrt (1 arany kikiáltási áron), 2 vas dobónyilat (1 arany kikiáltási áron), 10 ubuk dobónyílat (1 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar szablyát (40 arany kikiáltási áron), 5 ezüstshurikent (1 arany kikiáltási áron), 1 Mágikus Koponyát (1 arany kikiáltási áron), 2 szürke bőrkesztyűt (222 arany kikiáltási áron), 7 elkarog szőrt (22 arany kikiáltási áron), 1 grifftojást (1 arany kikiáltási áron), 1 moa gyöngyöt (1 arany kikiáltási áron), 1 ormánygőte csontot (33 arany kikiáltási áron), 8 remák szivet (1 arany kikiáltási áron), 200 tintát (777 arany kikiáltási áron), 15 uzbány csőrt (1 arany kikiáltási áron), 100 tintát (366 arany kikiáltási áron), 100 tintát (311 arany kikiáltási áron), 100 tintát (312 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 5 aranyló ugarhéjat (599 arany). Átveszed a sikeresen eladott 100 tinta (eladási ár: 344 arany, ebből a kezelési költség: 27 arany) ellenértékét.
A táborozás 2. napján Loreen Hunter leszívott rólad pszivel 36 életpontot.
A 2. napon megintcsak találkozol Loreen Hunter. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+7 életpont.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 2. napon összefutsz Caius Brutusszal. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vérvörös köpenyt visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy spagulár a hátasa. Elismerően fejet hajt előtted. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 kis ónixkulcs (eladási ár: 7532 arany, ebből a kezelési költség: 602 arany), 100 tinta (eladási ár: 360 arany, ebből a kezelési költség: 28 arany), 100 tinta (eladási ár: 365 arany, ebből a kezelési költség: 29 arany), 100 tinta (eladási ár: 343 arany, ebből a kezelési költség: 27 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 20 nyílvessző (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 30 kerek kő (eladási ár: 120 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany), 1 ezüsttőr (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 2 vas dobónyíl (eladási ár: 60 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 2 szürke bőrkesztyű (eladási ár: 340 arany, ebből a kezelési költség: 27 arany), 7 elkarog szőr (eladási ár: 22 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 grifftojás (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 8 remák szív (eladási ár: 1800 arany, ebből a kezelési költség: 144 arany), 15 uzbány csőr (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany), 100 tinta (eladási ár: 366 arany, ebből a kezelési költség: 29 arany) ellenértékét.
Az 5. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi.
A 6. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy árnyszőttest, egy bíbor erőövet, egy gyöngysort, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy rejtőköpenyt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy szutykos remák trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Liallan. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 6. napon találkozol LADY Elisával. Elenios püspöke. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy ryuku vadászinget, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy acélkolosszus trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy vidáman csipogó széncinege kíséri. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+3 életpont gyógyulás.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 100 tintát (302 arany kikiáltási áron), 100 tintát (303 arany kikiáltási áron), 100 tintát (304 arany kikiáltási áron), 100 tintát (305 arany kikiáltási áron), 100 tintát (306 arany kikiáltási áron), 100 tintát (307 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 láncing (eladási ár: 75 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 10 ubuk dobónyíl (eladási ár: 170 arany, ebből a kezelési költség: 13 arany), 1 Mágikus Koponya (eladási ár: 90 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany), 1 moa gyöngy (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 1 ormánygőte csont (eladási ár: 33 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 100 tinta (eladási ár: 311 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany), 100 tinta (eladási ár: 342 arany, ebből a kezelési költség: 27 arany) ellenértékét.
Megvilágosodva ébredsz fel álmodból: soha nem gondoltad volna korábban, hogy a vér iható...
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Az aranytermő erszény 29 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+44 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+187 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.) A lottó 668. hetének nyerőszámai: 23, 19, 13. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ongóliant nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (23 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal végigvagdosod az ongóliant testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor súrolod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Csatabárddal végigvagdosod az ongóliant testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor súrolod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 128, gyógyulás: 22, összesen: -106 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 645.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 645.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 645.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 640.]

* 4. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 610.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 610.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 605.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(100,102) ongóliantok (#159)

[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy vortexmágus.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 108 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus bal karját. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a vortexmágus testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor megkarcolod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 98 életpontot vesztettél. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvagdalod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 106 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 312, gyógyulás: 0, összesen: -312 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.]

Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 bronzhegyű lándzsát 10 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 2 kígyóbőr kesztyűt 10 aranyért, 1 mérg. ubuk tüskét 2 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért, 5 sallank nyilat 15 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 vashegyű lándzsát 18 aranyért.
[-50 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 570.]

be 593 bemész az 593. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Nrimdorjiusmurr, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db,
távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db,
bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 6 ap /db,
ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db,
rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db,
magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db,
vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db,
mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db,
gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db,
pirkit (#153) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db,
spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db,
amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db,
xirnox szív (#213) 20 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db,
acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db,
dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db,
kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db,
fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, purifikátor háj (#269) 36 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db,
tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db,
bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, kőszem (#304) 10 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db,
mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db,
molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db,
moa obszidián (#380) 24 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, rájabőr (#404) 6 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db,
darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db,
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db,
yetiszív (#1070) 16 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db,
varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
álompor (#396) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, borkonyó bibe (#312) 5 ap /db,
deus ex machina (#1) 25 ap /db, ezüstdarab (#326) 4 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db,
hűségérme (#1141) 40 ap /db, kék orchidea (#68) 4 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, kristálygömb (#265) 10 ap /db,
madártoll (#112) 1 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db,
purifikátor háj (#269) 18 ap /db, remák szív (#264) 12 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rinóbőr (#651) 5 ap /db,
ryuku köpeny (#693) 85 ap /db, ryuku nadrág (#691) 85 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db, sáska amulett (#668) 15 ap /db,
szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, szent kehely (#257) 16 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje,
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 100 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db,
vizestömlő (#3) 7 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 565.]

ve 36 100 megveszed a 36. tárgyat 100
Vásároltál 100 fáklyát. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

ve 80 4 megveszed a 80. tárgyat 4
Vásároltál 4 lapkorongot. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

ve 171 1 megveszed a 171. tárgyat 1
Vásároltál 1 rövid kardot. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

ve 264 100 megveszed a 264. tárgyat 100
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

ve 78 1 megveszed a 78. tárgyat 1
Vásároltál 1 mászókarmot. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

ve 331 100 megveszed a 331. tárgyat 100
Mindössze 4 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 4 mutáns csontot. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

ve 1 100 megveszed az 1. tárgyat 100
Vásároltál 100 deus ex machinát. 5000 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 565.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kőkést, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,102] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos fejét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a quwarg harcos jobb első lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csatabárddal kicsit megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 30, gyógyulás: 3, összesen: -27 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-15 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Jo-Lee a Mágus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg jobb oldalát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csatabárddal megvagdalod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz LADY Elisával. Elenios püspöke. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy ryuku vadászinget, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy acélkolosszus trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy széncinege piheg a vállán. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [101,101] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar mágus lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus jobb lábát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " High Density Szent Mákrózsa Bokra " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Jo-Lee a Mágus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aki ki meri irtani a Szent Mákrózsa Bokrot, felkerül a halállistára és Leah előtt felel a bűnéért! " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Halállista a Szent Mákrózsa Bokorhoz: Sonka Nery, ... " Észreveszel valamit a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,101] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy varkaudar íjász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 15 életpontot sebződsz. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar íjász jobb vállát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 120, gyógyulás: 21, összesen: -99 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy élőholt mirg jön feléd.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mirg testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rákpajzs, egy rézpáncél és egy ubuk dobónyíl. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák védelmezi a vadászterületét.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák fejét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a szutykos remák szőrös testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-7 pszi pont.) (-3 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasalt bunkó, 5 mérg. ubuk tüske, egy ezüstshuriken és egy sámán gyógykenőcs. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Meglepetésedre látszik nála egy furulya, ami a régi korok míves hangszereit idézi. Sheran eljövendő papja. Egy ezüst papi karkötőt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy szeksztánst tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Holmiját egy törpemammut cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Megadeathka. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[100 pontot használtál fel, van még 465.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(100,102) ongóliantok (#159), quwarg harcos (#201), Raia rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), 42. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), élőholt quwarg (#202), LADY Elisa (1639. kalandozó)
(101,101) varkaudar mágus (#128), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Leah oltár, művészi porolit (#720)
(102,101) varkaudar íjász (#687), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), Sheran oltár, Chara-din rúnaköve, tündöklő szobor (#1587), Megadeathka (3851. kalandozó)

[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 10400 TVP épült bele.)

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összeakadsz Szürke Camone-nal. Leah hűséges követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy sóhajtó dorony trófea, egy ork sámán trófea és egy szürke rinocérosz trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 455.]

kb 331 15 kiveszel a bankból a 331. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

fa 331 1648 50 feladod a 331. tárgyat az 1648. kalandozónak (50 darabot)
Nincs nálad annyi a tárgyból, amennyit paraméterként megadtál!
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Manó Qpica Kedvese részére szánod. Átadsz 19 mutáns csontot. Ennek elküldése 48 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 452.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[102,101] Továbbra is síkságon vagy. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadász varkaudar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar bal lábát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a vadász varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Utad során felfedezel egy varkaudar falut. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,100] Még mindig füves síkságon vagy. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Csatabárddal egy hatalmas csapással felmetszed az uzbány testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,99] Síkság, továbbra is csak síkság. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy templomot. Dornodon hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar bajnok nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok fejét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 32, gyógyulás: 3, összesen: -29 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 402.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[105,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar bajnok. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok nyakát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok bal karját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a varkaudar bajnok jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [106,99] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [107,98] Továbbra is síkságon vagy. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy élőholt mirg támad rád.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal oldalát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 orgyilkos tőr, egy rövid íj, egy mutáns csont és 4 nyílvessző. Egy élőholt mirg támad rád.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg tollas testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mirg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar támad rád.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót védelmezi a vadászterületét.

Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót jobb karját. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szürke bőrkesztyű, 2 mérg. ubuk dobónyíl, egy mutáns csont, egy bőrsisak, 3 bronzhegyű nyíl, egy kígyóbőr kesztyű, 2 orgyilkos tőr és egy sámán gyógykenőcs. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar mágus. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus bal karját. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar mágus testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 2 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött. [140 pontot használtál fel, van még 262.]

kt 22 400 elkészíted a 22. tárgyat (400 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

szk 189 keresed a 189. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy varkaudar behemótot. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

fker 2305 K.T. fel. kérése a 2305. kalandozót
Mentálisan javaslod a csoportvezetőnek Ron, a Kóborló felfüggesztését. (Ez a parancs mindaddig - de csak addig! - érvényben marad, amíg egy újabb KÖKI, FKÉR vagy BEAJ parancsot nem adsz ki.) [0 pontot használtál fel, van még 262.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 261.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 261.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 95 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 221.]

tf 4 21 fejleszted a 4. tulajdonságodat 21 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 74 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 11, 23.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 443 pontot. A következő körben tehát 643 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ezüsthajú Bali, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Sheran bíborosa vagy. Papi hited: 170. A Sheran Múmiák (#9137) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 302. fordulód.

Erő: 41 Szint: 22 Merészség: 8/1 Magasság: 119 cm
IQ: 27 (30) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 52 (54) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 20 Életpont: 448/337 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (28) Varázspont: 603/305 Pénz: 15014 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/-4 Pszi pont: 7/0
Eddig összesen 1759 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10350 TP-t kaptál. Jelenleg 906928 TP-d van. A következő szinthez még 93072 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, ongóliant, varkaudar íjász. A 285. fordulódban 5084 arany került a bankszámládra. 5516 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 12/20 (+28%) szúrófegyverek: 7/80 vágófegyverek: 26/56 (+15%)
ütőfegyverek: 22/88 (+3%) lőfegyverek: 23/91 (+9%) dobófegyverek: *20/102

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << csontpálca (#329) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -10.); tüske (#22) (11 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/0 2. nyomkövetés: 94/47 (+36%) 3. lopás: 1/15
4. mászás: 7/38 (+2%) 5. csapdakészítés: 19/12 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/65
7. gyógyítás: 43/27 8. titkosírás: 4/72 9. felderítés: 21/19 (+26%)
10. szörnyidomítás: 9/69 11. teológia: 35/22 (+12%) 12. taumaturgia: 53/93 (+9%)
13. szerencsejáték: 2/30 14. versengés: 7/63 (+8%) 15. szörnyismeret: 23/56 (+22%)
16. pszi: 1/60 17. zárnyitás: 5/94 18. vadászat: 14/53
19. bányászat: 32/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz tolmokov-koktélt (#351) (max. 10 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 200 darabot, csak egyszer), hűségérmét (#1141) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 99 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
fémbontó szójer (#150)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
törpe (#3), trikornis (#104), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> pszi elementál (#221) szárazság (#48) >> massza (#217)
szárazság (#48) >> quwarg szabotőr (#301) szárazság (#48) >> élőholt quwarg (#202)
szárazság (#48) >> quwarg harcos (#201) szárazság (#48) >> varkaudar behemót (#189)
szárazság (#48) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
védelem tűz ellen (#38) >> quwarg királynő (#153) varázsvédelem (#34) >> jégtroll (#164)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) tompítás (#40) >> quwarg szabotőr (#301)
varázsvédelem (#34) >> élőholt quwarg (#202) varázsvédelem (#34) >> 56. szintű lényekre
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) varázsvédelem (#34) >> 66. szintű lényekre
varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186) varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> mosolygó rettenet (#97)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot!
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 15 felderítő, 2 szabotőr, 2 királynő.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5085 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 bronzsisak (#88) 1 fekete bőrcsizma (#247) 7 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 2 kaja (#2) 1 kerek kő (#19)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 nyu-shuriken (#157) 5 sallank nyíl (#129)
1 szöges páncél (#65) 26 tüske (#22) 1 vashegyű lándzsa (#182)
1 vérvörös rózsa (#1622)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 borkonyó bibe (#312) 1 bőrsisak (#57) 3 bronzhegyű nyíl (#94)
100 deus ex machina (#1) 1 ezüstshuriken (#327) 100 fáklya (#36)
1 főnixtoll (#563) 1 kaktusztüske (#114) 4 lapkorong (#80)
8 madártoll (#112) 18 mákrózsa virág (#56) 1 mászókarom (#78)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mocsári penke (#148)
2 mutáns csont (#331) 5 nyílvessző (#108) 4 orgyilkos tőr (#225)
1 remák szív (#264) 1 rövid íj (#107) 1 rövid kard (#171)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smirglilevél (#29) 5 szárnyas hernyó (#69)
1 szürke bőrkesztyű (#271) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 uzbány csőr (#169)
3 varkaudar csont (#1113) 1 vasalt bunkó (#181)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(102,101) varkaudar íjász (#687), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), Sheran oltár, Chara-din rúnaköve, tündöklő szobor (#1587), Megadeathka (3851. kalandozó), vadász varkaudar (#108)
(103,100) patak, Chara-din monolitja (#534), oltár, uzbányok (#102)
(104,99) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár, varkaudar bajnok (#190)
(105,100) varkaudar bajnok (#190), tavacska, Tharr oltár, 25. jellempróba
(106,99) Leah oltár, szent tölgyfa (#393), varkaudar (#64)
(107,98) Dornodon oltár, élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar behemót (#189), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), varkaudar mágus (#128)

Üzenet küldése a karakternek