300. forduló, 302. forduló, Don Marquez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. márc. 6. 9h:26'
EZ A 595. JÁTÉKHETED, 301. FORDULÓD
596. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3485
SZÁMLA : XXXX

DON MARQUEZ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,33] koordinátán.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+132 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+54 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 962. hetének nyerőszámai: 27, 13, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 639.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 639.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 637.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 627.]

* 4. KP: elmormolod a 138. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 madártoll). [0 pontot használtál fel, van még 627.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 622.]

* 6. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 287 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 619.]

* 7. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 16. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 617.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 615.]
Fürgén varázsolsz! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] Öregedtél 1 évet. (ld. enc.) Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 613.]

* 8. KP: használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 608.]

* 9. KP: használod a 70. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 606.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 606.]

tps 150 TVP spórolása: 150 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 150 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [150 pontot használtál fel, van még 456.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
V 59 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

kpb 9 kezd. parancs berakása: 9

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 451.]
[A parancs tárolásra került.]

jlk 1024 jelszó kimondása 1024
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít. Ráébredsz, hogy itt esélyed sincs, de legalábbis szörnyű permanens károsodást szenvedhetsz. Összevizeled magad, majd elrohansz. (A merészséged nem volt elég magas.) [15 pontot használtál fel, van még 436.]

fku 100 felt. kutatás 100
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 436.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[182,34] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]


(Továbbmész...) [183,35] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy sötét főgnóm!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm bal karját. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a sötét főgnóm testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a sötét főgnóm jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (4 életpontot sebezve). Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy ősi csatamező van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [184,36] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: ezoterikus mardel szagot érzel! Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded galyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Tágranyitott szemmel, majd bánatosan óbégatva konstatálod, hogy az ezoterikus mardel megúszta a csapdába ejtést. Vagy te voltál ügyetlen, vagy ő túl éber. Talán majd legközelebb! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 fáklyát. Erőd TF-elődött. [109 pontot használtál fel, van még 327.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[185,37] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy zombi készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Zombilapítóval iszonyatosan megcsapod a zombi testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (3 életpontot sebezve). A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Hohó, valamit találtál! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ubuk tüske és egy bőrsisak. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy tetemember készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy tisztítótűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy élőholt mágus támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus nyakát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (3 életpontot sebezve). Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 mérg. ubuk tüske és egy göcsörtös bunkó. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [186,38] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy kultúrmasztodon. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 3 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval gyengén megütögeted a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütögeted a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (4 életpontot sebezve). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval párszor súrolva eltalálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod a kultúrmasztodon bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (2 életpontot sebezve). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+89 életerő.) Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy kristálypalota van. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [187,39] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kultúrmasztodon közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 4 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Meglengetve a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval gyengén megütögeted a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor súrolod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (3 életpontot sebezve). Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval párszor súrolva eltalálod a kultúrmasztodon fejét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Zombilapítóval súrolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (2 életpontot sebezve). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+86 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kristálypalotát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy tímárkunyhót. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. [113 pontot használtál fel, van még 214.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[188,40] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Látsz egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány ezoterikus mardel nyomokat fedezel fel! Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ezoterikus mardel közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 10 életpontot sebeztél. A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kissé megkarcolgatod az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor súrolod az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (3 életpontot sebezve). Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 kaktusztüske. Elrakod őket.

(Továbbmész...) [189,41] Az erdőt síkság váltja fel.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. [18 pontot használtál fel, van még 196.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

v 96 186 60 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(182,34) Tharr oltár
(183,35) márványtorony (#175), oltár, Chara-din monolitja (#534), nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136)
(184,36) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár, ezoterikus mardelek (#184)
(185,37) Raia szent lovagja (#239), zombi (#49), tetemember (#123), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(186,38) kultúrmasztodon (#227), tavacska, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(187,39) kultúrmasztodon (#227), kristálypalota (#401), Raia oltár
(188,40) kihívás tornya (#502), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), ezoterikus mardelek (#184)

[186,60] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Raia hívei emelték. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy királyi emlékművet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Vlagyimir szobrát. Az Alanori palota felé vezető úton egy ifjú szólít le. A mágusiskola öltözetét viseli, és be is mutatkozik, hogy ő bizony tanonc, méghozzá a királyi mágusiskolában. Az egyik tanáruk küldte szét az ifjoncokat a városban, hogy hívjanak kalandozókat a palotába. No, ez érdekesen hangzik, hát közlöd a fiúval, hogy máris mész a palotába. Ott már több kalandozót is látsz, akik mind hasonló okokból jöhettek ide. A kisebbfajta gyülekezet hangosan tárgyalja kalandjait, egészen addig, míg a palota egyik erkélyén meg nem jelenik néhány udvari személy. A nagy csendben te is felnézel. Kíséretétől körülvéve maga a főmágus, Fellixus lép ki az erkélyre. Köszönt titeket, majd így szól:
- Kalandozók! A tudati teret megzavaró lény most nem jelent közvetlen veszélyt számotokra, főleg az után, hogy számtalan kisebb megtestesülését már elpusztítottátok. De a győzelem ezzel még nem teljes, és félő hogy nem is lehet az, de a lehetőség adott. Az entitás darabjaiból kinyert esszenciákat felhasználva megidézhető, és idézett formájában már le is győzhető. Az a közös tudat, amely késznek érzi magát a harcra, nálam jelentkezhet. Egy Alanorhoz közeli helyen megfelelő helyet alakítottunk ki az idézéshez. A közös tudatnak legalább öt tagja jelenjen ott meg, és hozzon magával félszázat az entitás esszenciájából. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 186.]

tpf 150 TVP elővétele: 150 pontért
Felszabadítottunk neked 150 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

ep 411 150 építed a 411. tárgyat 150 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 336.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[185,61] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő részeg kalandozó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet köpsz. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel néhányszor meglegyinted a részeg kalandozó jobb karját. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (3 életpontot sebezve). Elhajolsz a részeg kalandozó ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+86 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Úgy hallottad, hogy a Szende Ongólianthoz címzett fogadó tulajdonosa alkalmi szakácsokat keres. Mivel épp erre visz az utad, elhatározod, hogy utánajársz a hírnek. Hamar kiderül, hogy a pletyka igaz, miután Hétujjú Oszkár, a fogadós készségesen felvilágosít:
- Bizony! Maga a méltóságos Alechandro Diwax érkezik a városba néhány nap múlva! - mondja, és te bólogatsz bőszen, holott fogalmad sincs, ki lehet az illető. - Egész háza népe kíséri majd, és itt szállnak meg az Ongóliantban! Elvégre a mi fogadónk a legkitűnőbb egész Alanorban! - állítja, és hangjából csak úgy süt a büszkeség.
- Valóban. De miért kerestek alkalmi szakácsokat? - érdeklődsz udvariasan.
- Diwax nagyúr legendás ínyenc, és maga is mesterszakács! Ő egyáltalán nem tartja alantas, pórias hóbortnak a főzést, mint más főurak, és igen nagyra értékeli a valódi szakácsművészetet. Ha a városba tér, végiglátogatja a jó nevű fogadókat, és ismeretlen, új ízek után kutat. Még Őfelsége főszakácsát, Rodgert is kritizálta, és Királyunk ad a szavára! De ezt a történetet biztosan ismered. Ezért hagyta el az udvart Rodger. A baj csupán az, hogy a fogadósok versengenek a kegyeiért, és valamelyikük tegnap odáig vetemedett, hogy megmérgezte a szakácsainkat! Bizony! Így aztán félő, hogy nem tudunk illő étekkel előállni majd. Hát ezért.
- Megmérgezték a szakácsaitokat? - hüledezel, és a fogadós szomorúan bólogat. Aztán megkér, hogy vidd hírét mindennek, és ha ismersz főzésben jártas, ügyes kezű kalandozókat, jelentkezzetek nála legalább hárman, mihamarabb. Hozzáteszi, hogy bőséggel megjutalmaz titeket, ha kisegítitek szorult helyzetéből. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 63 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel néhányszor meglegyinted az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (4 életpontot sebezve). Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fokhagyma és 2 fekete gyöngy. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.).

(Továbbmész...) [185,62] Továbbmész a város utcáján.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. [48 pontot használtál fel, van még 288.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Innen nyugatra 21, északra 24 mérföldre van egy szopógödör. Látogasd meg, ha egy kis izgalomra vágysz!" Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [3 pontot használtál fel, van még 285.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Roóklóptúrhhum boltjában még 3 moa fogaskerék várja a vásárlókat." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [3 pontot használtál fel, van még 282.]

gyk 422 50 gyakorolsz a 422. tárggyal 50 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan.

[50 pontot használtál fel, van még 232.]

gyk 422 50 gyakorolsz a 422. tárggyal 50 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan.

[50 pontot használtál fel, van még 182.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 177.]

* 2. BP: alakváltás 10
Hozzálátsz a kicsit fájdalmas átalakuláshoz. Lábaid gyökerekké válnak, és a talajba fúródnak. Kellemes! (+5 életerő.) Már nem vagy szomjas. A gyökereid visszaváltoznak. [10 pontot használtál fel, van még 167.]

* 3. BP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 127.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 60 arany. Halkan szitkozódva, kifizetsz 60 aranyat. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 5, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 127 pontod maradt, ebből a következő körre 127 pontot vihetsz át. Kapsz még 442 pontot. A következő körben tehát 569 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS
Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen.

KARAKTERLAP

Don Marquez, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios püspöke vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 301. fordulód.

Erő: 37 (41) Szint: 23 Merészség: 6/5 Magasság: 186 cm
IQ: 32 (33) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 33 (41) Védekezés: 78 Menekülés: 30 % Életkor: 41/42 év
Egészség: 30 (34) Életpont: 347/246 Jellem: jó (599) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (34) Varázspont: 547/0 Pénz: 1229 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/-6 Pszi pont: 142/2 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 4
Eddig összesen 1648 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11674 TP-t kaptál. Jelenleg 1059269 TP-d van. A következő szinthez még 140731 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Blounther apó, Hoxxurton. A 298. fordulódban 1591 arany került a bankszámládra. 1638 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/25 ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 8/62 (+15%)
vágófegyverek: 23/69 (+8%) ütőfegyverek: *26/100 lőfegyverek: 23/75 (+6%)
dobófegyverek: 7/72

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << mágusölő (#422) (140%) << tyrex bunkó (#421)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/32 2. nyomkövetés: 48/93 3. mászás: 12/83 (+6%)
4. csapdakészítés: 14/79 (+12%) 5. csapdaészlelés: 11/69 6. gyógyítás: 96/7 (+69%)
7. titkosírás: 4/40 (+11%) 8. felderítés: 25/33 (+2%) 9. szörnyidomítás: 6/51
10. teológia: 29/46 (+13%) 11. taumaturgia: 29/14 (+6%) 12. szerencsejáték: 4/77
13. versengés: 7/30 14. zene: 25/88 15. szörnyismeret: 13/19
16. pszi: 15/53 (+25%) 17. zárnyitás: 5/3 18. vadászat: 19/14
19. bányászat: 30/13 20. úszás: 10/71 21. főzés: 5/72 (+18%)
22. csapatmunka: 2/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 3879. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
vízionár (#66), Ciang Csí (#978), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (164,3) bűvölés (#20) (259,7) bűvölés (#20) (415,4) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) láth. észlelése (#78) csábmosoly (#16) mentális pajzs (#72)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> sötét gnóm (#132)
agyroppantás (#91) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> férfiak (#998)
tisztítótűz (#44) >> 13. szintű lényekre tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 0)
2.) Mókás kis élőlények a poszogó möszék. Imádkozz úgy, hogy tizet dédelgetsz e szeretreméltó állatkákból!
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kasztrp.fejlesztés (113)
gyógyító totem (116)
illúziók világa I. (160)
kaszt.kiteljesedés (166)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
fantomharc (234)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
teljes illúzió (309)
a bolondok mágiája (384)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2924.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 nyílvessző (#108) 1 rókafarok (#124)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
10 drótszőr (#37) 10 fáklya (#36) 2 fekete gyöngy (#99)
1 fokhagyma (#403) 1 fűszertartó (#210) 1 göcsörtös bunkó (#123)
46 kaja (#2) 2 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
4 mérg. ubuk tüske (#137) 1 óndarab (#85) 1 pirkit (#153)
1 szöges bunkó (#8) 1 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,61) részeg kalandozók (#187), fogadó # (#622), 33. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255)
(185,62) csodák kútja (#1096)
(186,60) királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), 46. többszemélyes kaland

Üzenet küldése a karakternek