Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 12. 9h:08' EZ A 535. JÁTÉKHETED, 301. FORDULÓD 536. játékheted kezdete: júl. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2641 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 15. varázslatot |
ek 40 14 | t. energia kisütése: 40 14 |
ftv 0 10 | felt. tám/véd. varázslat a 10. szörnyet |
kb 1107 69 214 | kiveszel a bankból az 1107. tárgyat (69 darabot) |
v 96 100 80 | elmormolod a 96. varázslatot |
[100,80] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
bb 101 214 43 | beraksz a bankba a 101. tárgyat (214 darabot) |
ve 101 500 | megveszed a 101. tárgyat 500 |
bb 101 500 | beraksz a bankba a 101. tárgyat (500 darabot) |
ve 101 500 | megveszed a 101. tárgyat 500 |
bb 101 500 | beraksz a bankba a 101. tárgyat (500 darabot) |
ve 101 500 | megveszed a 101. tárgyat 500 |
bb 101 500 | beraksz a bankba a 101. tárgyat (500 darabot) |
ve 101 500 | megveszed a 101. tárgyat 500 |
m 1 6 5 | mozogsz északkeletre, nyugatra, délnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg tollas testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kőkéssel végigvagdosod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csatabárddal alaposan megvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Kőkéssel megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar jobb vállát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a szutykos remák testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a szutykos remák testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-7 pszi pont.) (-2 TU.) Csatabárddal megvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kőkéssel kicsit megvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) (-1 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [106,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar kósza. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kósza testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kósza jobb lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Kőkéssel súrolod a varkaudar kósza jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar kósza fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 30, gyógyulás: 2, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [105,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy varkaudar behemót közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Kőkéssel súrolod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
fkt 22 200 | felt. készítesz a 22. tárgyat (200 darabot) |
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 9750 TVP épült bele.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az útonálló jobb karját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fa 101 1839 100 | feladod a 101. tárgyat az 1839. kalandozónak (100 darabot) |
fa 101 1247 100 | feladod a 101. tárgyat az 1247. kalandozónak (100 darabot) |
m 3 5 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus fejét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel megütöd a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Mozgást észlelsz oldalról. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar íjász lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal karját. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 15 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Kőkéssel épp hogy megvágod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 67, gyógyulás: 11, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [103,101] Félig kiégett területen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Csak egy varkaudar kósza. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kósza bal oldalát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a varkaudar kósza bal lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Kőkéssel kicsit megvágod a varkaudar kósza bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 42, gyógyulás: 3, összesen: -39 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mirg bal lábát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal kilukasztod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod a varkaudar kölyök bal középső lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal lábát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kőkéssel kissé megkarcolod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok bal oldalát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kőkéssel megvagdalod a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 40, gyógyulás: 1, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [101,101] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " High Density Szent Mákrózsa Bokra " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Fortuna szentélyét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Jo-Lee a Mágus előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki ki meri irtani a Szent Mákrózsa Bokrot, felkerül a halállistára és Leah előtt felel a bűnéért! " Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt mirg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg jobb szárnyát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg farkát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [100,102] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy megsebzett ongóliant. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (22 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal kicsit megvagdalod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kőkéssel néhányszor meglegyinted az ongóliant jobb lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Csatabárddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kőkéssel néhányszor megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 140, gyógyulás: 24, összesen: -116 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a kaffogó hebrencs nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 159 | keresed a 159. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY) Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban... |
Erő: | 41 | Szint: | 22 | Merészség: | 8/1 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 27 (30) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 52 (54) | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 447/404 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (28) | Varázspont: | 603/416 | Pénz: | 8767 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 14/-3 | Pszi pont: | 7/-1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 11/92 (+20%) | szúrófegyverek: | 7/80 | vágófegyverek: | 26/41 (+9%) |
ütőfegyverek: | 22/85 (+5%) | lőfegyverek: | 23/82 (+8%) | dobófegyverek: | *20/102 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << csontpálca (#329) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -10.); tüske (#22) (11 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/0 | 2. nyomkövetés: | 94/11 (+36%) | 3. lopás: | 1/15 |
4. mászás: | 7/36 | 5. csapdakészítés: | 19/7 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 3/65 |
7. gyógyítás: | 43/27 | 8. titkosírás: | 4/72 | 9. felderítés: | 20/93 (+44%) |
10. szörnyidomítás: | 9/69 | 11. teológia: | 35/10 (+9%) | 12. taumaturgia: | 53/84 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 2/30 | 14. versengés: | 7/55 | 15. szörnyismeret: | 23/34 |
16. pszi: | 1/60 | 17. zárnyitás: | 5/94 | 18. vadászat: | 14/53 |
19. bányászat: | 32/24 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz a 4938. karakternek |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
készítesz tolmokov-koktélt (#351) (max. 10 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 200 darabot, csak egyszer), hűségérmét (#1141) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 99 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
fémbontó szójer (#150) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
törpe (#3), trikornis (#104), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
99. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
szárazság (#48) | >> | pszi elementál (#221) | szárazság (#48) | >> | massza (#217) | |
szárazság (#48) | >> | quwarg szabotőr (#301) | szárazság (#48) | >> | élőholt quwarg (#202) | |
szárazság (#48) | >> | quwarg harcos (#201) | szárazság (#48) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
szárazság (#48) | >> | jégtroll (#164) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg királynő (#153) | varázsvédelem (#34) | >> | jégtroll (#164) | |
tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | tompítás (#40) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt quwarg (#202) | varázsvédelem (#34) | >> | 56. szintű lényekre | |
varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) | varázsvédelem (#34) | >> | 66. szintű lényekre | |
varázsvédelem (#34) | >> | szeppent rákfatty (#186) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) | |
varázsvédelem (#34) | >> | mosolygó rettenet (#97) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot! |
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 15 felderítő, 2 szabotőr, 2 királynő. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4116 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | főnixtoll (#563) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | 1 | kis vaspajzs (#159) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 7 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 25 | tüske (#22) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 2 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | láncing (#222) | 6 | madártoll (#112) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | rákpajzs (#98) | |||
1 | remák szív (#264) | 5 | sallank nyíl (#129) | 4 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 204 | tinta (#101) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 6 | ubuk tüske (#131) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
3 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) |