Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. jún. 20. 9h:10' EZ A 79. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD 80. játékheted kezdete: jún. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4808 |
mak 1 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [82,68] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A távolban sakálok üvöltenek. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bíborgörény. {támadása: 3.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a bíborgörény testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel felnyársalod a bíborgörény nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bíborgörény feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 22 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dűnekukac bal oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a dűnekukac testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dűnekukac bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a dűnekukac testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A dűnekukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 393 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [80,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Hamariberkenye orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy nekrofunt. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy goldugar. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a goldugar jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a goldugar csáprágóját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 113 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
be 170 | bemész a 170. titkos labirintusba |
lm 3 6 8 | mozogsz 3 6 8 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gigaféreg lárva nyakát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (ld. enc.) 542 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a gigaféreg lárva farkát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a gigaféreg lárva fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágójával a gigaféreg lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 542 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a gigaféreg lárva bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gigaféreg lárva fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a gigaféreg lárva bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A gigaféreg lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 542 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
lm 11 13 15 | mozogsz 11 13 15 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a csupasz gigaféreg ízelt testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A csupasz gigaféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 767 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a csupasz gigaféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 767 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 18, gyógyulás: 3, összesen: -15 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a csupasz gigaféreg jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csupasz gigaféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 767 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a gigaféreg lárva bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A gigaféreg lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gigaféreg lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 542 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
lm 17 18 19 | mozogsz 17 18 19 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a homokféreg ízelt testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a homokféreg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A homokféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A homokféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 656 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dűnekukac szelvényezett hátát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a dűnekukac testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vashegyű lándzsával felnyársalod a dűnekukac testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. A dűnekukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 393 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
lm 22 | mozogsz 22 |
XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY) Előveszed kőkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erős mágikus erővel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens. |
MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY) A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak. |
SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY) Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen. |
TITKOSÍRÁSOK MEGFEJTÉSE A régi népek rengetegféle jelet használtak a szövegek, fontos iratok rejtjelezésére. Mára az egyes szövegekre vonatkozó ABC-k szinte teljesen eltűntek, ezért az írást mindenkinek magának kell megfejtenie. Szerencsére már akkor is a közös nyelvet használták, és senkinek sem jutott eszébe, hogy ezeket a szövegeket más nyelven írják. Ha egy ilyen szöveggel találkozol, a megfejtése két lépésből áll. Először is rá kell jönnöd, hogy melyik jel milyen betűnek felel meg a magyar abc-ben. Az egyszerűség kedvéért a betűk (jelek) kizárólag az alábbiak közül kerülhetnek ki: a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . , 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 (A betűket besorszámoztuk, az 'a' az 1-es, az 'á' a 2-es, és így tovább, egészen a ','-ig, ami a 32-es. Erre később lesz szükség.) A hosszú magánhangzók helyett is rövidet használunk, és nincsenek a szövegben nagybetűk. Írásjelek közül is kizárólag vessző és pont van, a könnyebb érthetőség kedvéért. A pont mindig a mondatokat zárja le (így a szöveg utolsó jele szinte mindig pont!) A pont és vessző is valamilyen jellel van helyettesítve, és egybe van írva az előtte álló szóval. A szavak viszont (általában) szóközzel vannak elválasztva. Nézzünk egy példát. Legyen a titkos szöveg: % #$;*$+GQX" % +$[X\w" %#o:$[x$+ZG&%GX\" G%;*%) 9$ :o;l=\\" % *Q[$[$# <X:Q?l$oG +=>w9) Ez így első pillantásra elég zagyvaságnak tűnik. Azonban azon rögtön el lehet gondolkodni, hogy vajon mi is lehet az a szó, ami egyetlen '%'-ból áll? Nyilván ez az 'a'. Ezenkívül megszámoljuk még, hogy melyik jel fordul elő még nagyon gyakran: a '$', valószínűleg ez lesz az 'e' betű. A szövegek általában egy titkos jelszóra utalnak, tehát érdemes megnézni, hogy van-e a szövegben olyan jelcsoport, amelyik ugyanannyi betűből áll, mint pl. a "megfejtés", "jelszó", "bejutás" és hasonló szavak, és az 'a' ill. 'e' betűk is a helyükön vannak bennük. Igen, pl. a 2. szó lehet megfejtés. Tehát akkor a '#' az m betű, a ';' a g betű, stb. Ilyen és hasonló okoskodással eljutunk végül a megoldáshoz: a megfejtés, a jelszo, amivel bejuthatsz, tagfa. de vigyázz, a félelem ösvényeit járod. Ez persze csak egy példa, ilyen rövid szövegből nagyon nehéz rájönni, hogy melyik betű mit jelent, a játékban azonban hosszabb szövegek lesznek. Ezenkívül, ha valahol titkosírásra bukkansz, kiadhatod a Titkosírás Megfejtése (TIM) parancsot, amellyel megtudhatod néhány jelről, hogy milyen betűt jelent, tovább könnyítve a megoldást. Miután megfejtetted a szöveget, jön a második lépés. A szövegből megkaptál egy jelszót (itt pl. tagfa). Nincs más dolgod, mint a fenti táblázatból kikeresed sorban a jelszó betűinek megfelelő számokat, és ezeket a számokat egymás mellé leírod, egy papírra. A tagfa esetén ez 231981 lesz. Az így kapott, akár nagyon hosszú szám első négy számjegye (tehát itt 2319) lesz a kód, amit a Jelszó Kimondása (JLK) parancs paramétereként ki kell adnod. A fenti példában JLK 2319. Ez a parancs 5 pontba kerül. Ha sikerült megfejtened a szöveget, megtudtad a jelszót, kiszámoltad a jelszó kódját, és kiadod a JLK parancsot, sok érdekes dolog történhet: pl. egy mínosz-kúp titkosírása esetén megkapod a kúp alatt rejtőzködő labirintus teljes térképét. [Megjegyzések: a fenti 'tagfa' csak egy példa volt, a játékban más szövegek és kódok fordulnak elő. Ezek a kódok minden játékos esetén mások, ezért hiába fejti meg egy barátod egy mínosz-kúp kódját, te ugyanazt a kódot nem tudod használni - bár a barátod segíteni tud a megfejtésben. Két különböző titkosírásban ugyanaz a jel jelenthet más betűt - hiába fejtetted meg egyszer, hogy a '$' e betűt jelent, a következő szövegben jelenthet b betűt. További információt ld. a titkosírás szakértelem és a mínosz-kúp leírásánál. |
TITKOSÍRÁS Előfordulhat, hogy titkosírással vagy esetleg találós kérdéssel találkozol a TF-en, amely egy számodra fontos jelszót ad meg. A Titkosírások Megfejtése c. E.F. részletes ismertetést tartalmaz arról, hogy milyen módszerrel lehet egy ilyen szöveget kibogarászni. A módszer persze mindig különböző, hol a névelők megfejtésével kezded a dolgot, hol egyszercsak beugrik egy szó, amelyet már ismersz, és van, amikor kiderül, hogy ezt a szöveget már ismered, csak más kódolással és más jelszóval. Előfordulhat az is, hogy a titkosírás túl kemény feladat, nem tudod megfejteni: ilyenkor kell a Titkosírás Megfejtése parancsot (TIM) kiadnod. A parancsot azon a helyszínen kell kiadnod, ahol a titkosírást találtad. Paraméterként azt kell megadnod, hogy hány pontot szánsz a feladatra. A siker az elköltött pontok mennyiségétől, a titkosírás szakértelmedtől, és kis mértékben az IQ-dtól is függ. Sikertelenség esetén semmit sem tudsz meg, csekély siker esetén néhány betűt, közepes siker esetén 6-8 betűt, teljes siker esetén a teljes szöveget megfejti a karaktered. Első szintű titkosírás esetén legalább 60 TVP-ért kell a TIM parancsot kiadnod (TIM 60), hogy a csekély siker biztos legyen. Bonyolultabb titkosírás esetén, ahol speciális kódolás is van (ilyennel csak nagyon sokára fogsz találkozni) a TIM-mel megtudhatsz valamit a kódolásról is. Ez a szakértelmed a TIM parancs kiadásakor fejlődik, valamint akkor, amikor egy sikeres JLK (jelszó kimondása) parancsot használsz, ezzel igazolva, hogy megfejtetted a titkosírást. Egy példa a titkosírás szakértelem használatára: Találsz egy mezőn egy mínosz-kúpot. Kiadod ott a KUT 20 parancsot. Megtalálod a titkosírást. Megfejted (esetleg a TIM parancs használatával). Kiszámolod a jelszó négyjegyű kódját, és ugyanezen a mezőn kimondod a JLK paranccsal. Megkapod a térképet, ami alapján bemész az így megismert labirintusba. A titkosírás szakértelem és a TIM parancs másik felhasználási módja a találós kérdések megfejtése. Ha egy találós kérdést nem tudsz megfejteni, használhatod erre a TIM parancsot is, így TVP-ért a karaktered "helyetted" megfejti a rejtvényt. Erről részletesebben akkor olvashatsz, ha találsz egy phua-kúpot. |
ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY) A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd. |
GOLDUGAR (65. SZÖRNY) Ezt a csillogó testű, óriási bogarat sokan vadásszák még ma is, mert azt hiszik, hogy a páncélja aranyat tartalmaz. Erről persze szó sincs, állítják az alkimisták, de azért szép summát fizetnek egy-egy goldugar-héjért. A goldugarok leggyakrabban a meleg, homokos helyeket (tengerpart, sivatag) kedvelik, ahol jobban beolvadhatnak a háttérbe, és páncéljuk csillogását kihasználhatják az ellenfél megvakítására. Többen megfigyelték azonban, hogy a goldugarnak egy hideget jobban tűrő, magányt szerető alfaja megtalálható a magashegységekben. |
GIGAFÉREG LÁRVA (7037. SZÖRNY) Nyilván hallottál már a tüskés gigaférgekről, netán pontos leírást is kaptál már róluk, ezért biztosan nem fogsz csodálkozni, hogy ezeknek a tényleg gigantikus szörnyeknek a lárvái is hatalmasak. Ha egy dűnekukac elegendő táplálékhoz jut, és megéri a bebábozódást, homokféreggé válik, ezt minden zöldfülű kalandozó tudja. A baj akkor van, ha a körülmények túlságosan is kedvezőek, és a kukacok százai egy helyre gyűlnek, és a sivatag homokja mélyén fészket alkotva, együtt bábozódnak be! Ilyenkor a bábokból - ki érti, hogyan? - nem homokférgek, hanem gigaféreg lárvák bújnak elő! Bár ezek nem tüskések, és mind szemük, mind szájszervük igen fejletlen, azért ne légy felelőtlen! Hiába lárva, mégiscsak egy gigaféreggel van dolgod, nem holmi nagyra nőtt földigilisztával! Ha sikerül elkerülnöd ragacsos váladékát, amivel a föld alatti járatok oldalfalát szilárdítja, már nem sok kárt tud tenni benned. Csapkodd fel apró szeletkékre bátran egy jóféle vágófegyverrel! |
SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY) Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz. |
CSAPDAÉSZLELÉS A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz. Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs. |
CSUPASZ GIGAFÉREG (7038. SZÖRNY) Most, hogy kezdenek teljessé válni előtted a gigaférgek kifejlődésének fázisai, nemhogy megnyugodni nincs okod, de én a helyedben csak most kezdenék idegeskedni igazán! Ezek az óriási, csupasz egyedek tulajdonképpen csak degeszre hízott lárvák. Semmivel sem okosabbak, vagy agresszívebbek fejletlen testvéreiknél, inkább csak méretükben múlják felül azokat. Azért jobb, ha tudod: ha megjelennek valahol, szinte biztos, hogy a sivatag pár éven belül teljesen elnéptelenedik majd! Ez a szörnyeteg ugyanis már csak néhány apróságban különbözik a tüskés változattól, és falánkság dolgában nyugodtan versenyezhetnének! Szerencsére viszonylag vékony bőréből még nem merednek elő alkarnyi tüskék, így vágó és szúrófegyverrel is könnyedén felnyársálhatod. Izmos, nyálkás testét ütőfegyverrel támadni merő esztelenség. |
KÍGYÓBŐR ÖV (410. TÁRGY) Ha sikerül 4 surranó kígyót kitessékelned a bőréből, majd azokat 8 csepp spiritusz segítségével kicserzed, remek mívű, és felettébb díszes övet készíthetsz. A kikészítés 35 TVP-t emészt fel, de azon kívül, hogy öltözékedet igencsak feldobja e kiegészítő, még kisebb tárgyaidat is rá tudod akasztani, így azokat kisebb eséllyel tudják ellopni. (Mostantól eggyel több tárgyadra adhatod ki a KF <tárgy> 3 parancsot.) Ráadásul ez a könnyű öv nem foglal helyet más övek elől. |
BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY) Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is! |
SZENT KEHELY (257. TÁRGY) A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni. |
OLDÁS (372. VARÁZSLÓI VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Bosszantó dolog látni, ha egy nehezen beszerzett, fontos tárgyad megy tönkre egy kóbor technokolin vagy náthás rákfatty orrváladékától. Még bosszantóbb, hogy erre eddig nem is volt orvosságod - de immár van! Harcban FTV vagy TV paranccsal, 1 spiritusz és 15 VP árán olyan oldószeres varázspajzsot húzhatsz magad köré, ami az ilyen köpetek kártékony hatása ellen garantált védelmet nyújt! |
HOMOKFÉREG (121. SZÖRNY) A sivatagok mélyén közlekednek az öt-hat méter hosszú homokférgek, a shai-hulud távoli unokaöccsei. Váratlanul, a homok alól támadnak, megérezve a rezgéseket maguk fölött. Bár nem képesek egy felnőtt embert egyetlen harapással elnyelni, de három-négy jól irányzott harapás után már igen. Legyőzéséhez az ütőfegyverek ill. ökölvívás a legkevésbé hatékony módszer. |
Erő: | 15 (30) | Szint: | 14 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 17 (23) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 14 (20) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 15 (21) | Életpont: | 292/281 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 18 |
Szerencse: | 16 (35) | Varázspont: | 320/81 | Pénz: | 12 arany | Kép. pont: | 2 |
Pszi pont: | 60/16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 15 (+1) | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 9 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); nyu-shuriken (#157) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
80,66 mezőn táborozol, a 170. labirintusban, 1. szinten, 22. ponton |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 159 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. csapdakészítés: | 3 |
4. csapdaészlelés: | 1 (+1) | 5. gyógyítás: | 5 | 6. titkosírás: | 1 (+1) |
7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 5 | 9. taumaturgia: | 10 |
10. zene: | 1 | 11. pszi: | 8 | 12. vadászat: | 6 |
13. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
hegyi rák (#61) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (862,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse I (#13) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, p 64, v 12, v 13, v 28, h 147. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | grifftoll kesztyű (#1578) | |||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | kígyóbőr öv (#410) | 2 | * | kvazár kesztyű (#445) | |
1 | * | kvazár sisak (#266) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | tankány karom (#237) | ||
1 | teknőcpajzs (#417) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | 1 | vassisak (#160) | ||
1 | * | vasvért (#164) | 2 | * | zafír erőöv (#397) | |||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 21 | * | nyu-shuriken (#157) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | ||
30 | ubuk tüske (#131) | 1 | * | vámpírtőr (#364) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) |
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | 2 | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | |
2 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | Tharr Keresztje (#287) | 2 | * | zafír védőgyűrű (#532) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 2 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
14 | + | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | furulya (#233) | ||
5 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hebrencs csapda (#147) | 23 | kaja (#2) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 25 | krónika (#1725) | |||
1 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | rézkulcs (#75) | 3 | sáfránykő (#979) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 22 | varázskő (#305) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
5 | fűszertartó (#210) | [bennük 8 csepp sáfránypor (#211), fér még: 17] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 78] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [bennük 6 csepp ugh méreg (#166), fér még: 66] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
40 | álompor (#396) | 6 | aurach fog (#657) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
4 | dorony tüdő (#212) | 10 | drótszőr (#37) | 4 | evaporőr háj (#105) | |||
3 | fabontó (#106) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 2 | lapockacsont (#33) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
5 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 31 | pirkit (#153) | 7 | rézdarab (#70) | |||
1 | sallank karom (#128) | 6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 6 | varányszem (#30) | 2 | vasérc (#152) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 74.97 kg | Megterheltség: 83% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (8 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 15 | gyógykenőcs (#313) | 1 | lánckesztyű (#230) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | szigony (#389) | 1 | vasalt bunkó (#181) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | nyu-shuriken (#157) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kígyóbőr öv (#410) | 8 | sáfránypor (#211) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | szent kehely (#257) |
79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | |
65 | |
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) |
sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) |
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | zombi (#49) | technokolin (#50) | bakkura (#52) |
bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | goldugar (#65) | vízionár (#66) |
móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) |
garokk (#73) | tintacsiga (#74) | zoloboo (#77) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) |
spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) |
sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | piromenyét (#99) | sullár (#101) |
uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) |
süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) |
emberevő (#119) | homokféreg (#121) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) |
orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | karmos tankány (#137) | acéldarázs (#140) | arató csattanat (#144) |
kardfogú fülemüle (#146) | fémbontó szójer (#150) | élőholt quwarg (#202) | Tguarkhan (#212) | tormikus egér (#218) |
manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) | északi aurach (#350) |
nektoraf (#355) | dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | ryuku légiós (#361) | troll ritualista (#365) |
dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | csontlepke (#746) | érző szívű dromedár (#753) | Mallon (#960) |
gigaféreg lárva (#7037) | csupasz gigaféreg (#7038) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | szögletes kő (#17) |
parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) | kavadu iszák (#25) | víz (#27) |
ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) |
lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) |
gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | tükör (#43) | krómkaktusz (#46) |
surranó kígyó bőr (#47) | arany (#50) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | szöges bőrpajzs (#66) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) |
mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) | óndarab (#85) |
olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) |
mély kút (#93) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) |
fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | göcsörtös bunkó (#123) | mandibulapenge (#125) | mandibulakasza (#127) |
sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) |
grok-képződmény (#149) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) |
világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | vassisak (#160) | vasvért (#164) | ugh méreg (#166) |
sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | nekrofun (#173) | márványtorony (#175) |
grifftojás (#179) | vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) |
nagy bronzkulcs (#185) | nagy vaskulcs (#186) | trófea nyaklánc (#196) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) |
kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | dorony tüdő (#212) |
xirnox szív (#213) | manifeszt.nyúlvány (#214) | smaragd védőgyűrű (#223) | orgyilkos tőr (#225) | ramit kő (#226) |
obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | furulya (#233) | tankány karom (#237) | kis aranykulcs (#240) |
márványkulcs (#245) | fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | templom (#256) | szent kehely (#257) |
nehezék (#258) | kvazár sisak (#266) | aranytű (#272) | Tharr Keresztje (#287) | varázskő (#305) |
arany papi karkötő (#309) | gyógykenőcs (#313) | roxati zárfaló (#314) | varkaudar csizma (#317) | huhogó bibe (#332) |
vámpírtőr (#364) | phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fény szentélye (#376) | szigony (#389) |
szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | főutca (#399) |
ház (#400) | morgud hagymatő (#402) | fokhagyma (#403) | kígyóbőr öv (#410) | teknőcpajzs (#417) |
Vlagyimir szobra (#433) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | kvazár kesztyű (#445) | barátság szent tüze (#484) |
sörsátor (#486) | sárkánytanya (#492) | zafír védőgyűrű (#532) | Chara-din monolitja (#534) | Thargodan tábor (#588) |
darázsszárny (#652) | aurach fog (#657) | Morgan kristálya (#659) | szulfagor agyar (#677) | művészi porolit (#720) |
sáfránykő (#979) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | Jerome köpenye (#1527) | nodonrod kitűző (#1533) |
térhajlító kavics (#1539) | grifftoll kesztyű (#1578) | tündöklő szobor (#1587) | aranyozott klipsz (#1623) | krónika (#1725) |
varkaudar fellegvár (#1821) | örökkéval. éjköve (#2181) | leviatán hólyag (#2182) | varkaudar barlang (#2200) | mind. ametisztje (#2207) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás MAK sorszám [param1] [param2] - makró definiálása, futtatása OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Megvehető bónusz. |
Strucclábak | Izmos hát | A ló kitartása | Ragadozó | Izmosabb hát |
A vadász kitartása | Párduclábak | Tigroszlán karmok | Sasszárnyak | Gyökerek |
Teljes transzformáció | Testújjáépítés | Álcázás |