29. forduló, 31. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 20. 23h:18'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: máj. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4430
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

BLACK PITT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [39,33] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.)

ep 146 120 építed a 146. tárgyat 120 pontért
Folytatod az építést. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült az oltár. 88 tapasztalati pontot kaptál. [118 pontot használtál fel, van még 51.]

f 14 kísérletezel a 14. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz szöges bunkót. (ld. enc.) 39 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 41.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[40,33] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy púpos burástya. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a púpos burástya fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a púpos burástya testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [41,33] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy tintacsiga. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Mivel a bőröd már fekete, nincs rád hatással a dolog. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tintacsiga beleharap a kezedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tintacsiga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kaszabolósáska közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal felnyársalod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kaszabolósáska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,33] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos sallank közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöföd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a gyilkos sallank jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 11.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 170 pontot. A következő körben tehát 181 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖGES BUNKÓ (8. TÁRGY)
Brutális ütőfegyver a szöges bunkó a maga 3d6+2-es sebzésével. Koponyák és kitinpáncél bezúzására egyaránt alkalmas. A KT 8 paranccsal készíthetsz egyet 16 pontért. Ennek eredményeként leülsz, és egy bunkóba beleszurkálsz egy tucat acélkeménységű sünmedve tüskét.

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr híve vagy. Ez a 30. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 8 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 11 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 17 Életpont: 129/85 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 10 (11) Varázspont: 0/0 Pénz: 81 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 118 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 751 TP-t kaptál. Jelenleg 5 905 TP-d van. A következő szinthez még 1 095 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, púpos burástya. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 8 (+1) ütőfegyverek: 7
lőfegyverek: 4

42,81 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 681 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 3
4. gyógyítás: 13 5. vadászat: 1 6. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer)
mászol max. 40 TVP-ért

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 15, 53.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 2 mászókarom (#78) 1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 bunkó (#5) 2 csontkés (#11)
1 * csontszurony (#12) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 * kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36)
18 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
2 vizestömlő (#3) [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 8]
1 zöld üveg (#82) [benne 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 10]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
12 drótszőr (#37) 2 fekete gyöngy (#99) 2 királygyík bőr (#44)
3 lapkorong (#80) 16 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
4 mandibulapenge (#125) 3 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
1 rákpáncél (#97) 3 rézdarab (#70) 21 sallank karom (#128)
10 smirglilevél (#29) 5 sünmedve tüske (#14) 1 szuperkötél (#209)
1 vadász tatu bőr (#15)

Összsúly: 48.16 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 kerek kő (#19) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 mandibulapenge (#125) 5 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

38 39 40 41 42 43
32
33
34
(40,33) púpos burástya (#92), Tharr oltár
(41,33) tintacsigák (#74), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár, 15. jellempróba, kaszabolósáska (#83)
(42,33) gyilkos sallank (#85)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Black Pitt 30. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) drótszőrű pincsi (#22) királygyík (#26) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) manó (#36) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39)
óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) technokolin (#50) gyíkember (#51) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) drasmólyom (#60)
hegyi rák (#61) kőevő (#62) húsevő magszim (#67) evaporőr (#69) tintacsiga (#74)
gitonga (#76) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
mérges nyukmár (#95) gyilkos tetű (#116) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) útonálló (#130)
csontlepke (#746) csodabogár (#755)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) csontkés (#11) csontszurony (#12)
kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16) szögletes kő (#17)
parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21) tüske (#22)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37)
gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) tükör (#43) királygyík bőr (#44)
kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) antilopbőr (#48) bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) tigroszlán fog (#63) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71)
rézsisak (#72) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99) magszim bél (#103)
evaporőr háj (#105) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118) púderkő (#119) mandibulapenge (#125) sallank karom (#128)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136)
két kard szimbólum (#144) oltár (#146) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nekrofun (#173)
óriás lián (#208) szuperkötél (#209) phua-kúp (#372) sörsátor (#486) erődítmény (#488)
manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) varkaudar falu (#1109)
Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) varkaudar fellegvár (#1821) varkaudar barlang (#2200)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra

Üzenet küldése a karakternek