29. forduló, 31. forduló, Shakawatha összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 18. 12h:23'
EZ A 187. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD
188. játékheted kezdete: szept. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3624
SZÁMLA : XXXX

SHAKAWATHA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [50,-28] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

t 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
[50,-29] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Az Árnyékmocsár szélénél jársz. Ez egy sötét, gonosz hely, a legtöbben messze elkerülik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz csontamulettet. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy téfea magoflux volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [51,-29] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy varkaudar volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-6 életerő.)

(Továbbmész...) [51,-30] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel felnyitod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megvágod a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 3012 TP, -4 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-4 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 139.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 9 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 139.]

m 8 5 7 mozogsz északra, délnyugatra, északnyugatra
[51,-31] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy téfea magoflux. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zombi. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Kőkéssel felnyitod a zombi rotható húsát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [50,-30] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkéssel épp hogy eltalálod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 1000 TP, -6 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Kőkéssel kicsit megvágod a szintszívó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 500 TP, -5 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerő.)

(Továbbmész...) [49,-31] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy félelem-járó. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy zombi. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-5 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 109.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[49,-30] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy varkaudar. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [50,-29] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz kis mágneses bigyót. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-4 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 89.]

szk 96
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 29 TVP-t kell elköltened.]

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-4 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 49.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy félelem-járó. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Szörnyen éhezel. (-4 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 9.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [9 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

ext visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 170 pontot. A következő körben tehát 170 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTAMULETT (711. TÁRGY)
A remete már ismerősként üdvözöl.
- Ismét van valami, amit el tudnék készíteni számodra, kalandor! A legendás csontamulett! Szükségem lesz hozzá egy ritualista amulettre, és 1-1 mutáns, elf, troll, kobudera és gnóm csontra. Remélem, minél hamarabb sikerül ezeket megszerezned!
A csontamulett átvételéhez a Küldetés Teljesítése: KT 711 parancsot add ki, 5 TVP-ért a lápi hajlékon. A csontamulettet ha a nyakadba akasztod a KF 711 paranccsal, 2-vel megnöveli a szerencsédet, eggyel a védettségedet, és a tolvajoknak kisebb az esélye arra, hogy lopjanak tőled - lopás szakértelmük 25%-kal kevesebbnek számít.

KIS MÁGNESES BIGYÓ (1266. TÁRGY)
Mikor fáradtan megérkezel a nyomorúságos kunyhóhoz, nem is tudod, hogyan keveredtél oda. A házigazda eléd siet, és barátságosan üdvözöl, aztán megkérdi, mi járatban vagy. Végigméred ezt a fura figurát. Hm... mit is várhatnál tőle? Aztán észreveszel a nyakában egy különös medált. Az újdonságok mindig lázba hoztak, most sem tudod megállni, hogy rá ne kérdezz, mi a csuda az.
- Ez egy kis mágneses bigyó - mondja a remete vigyorogva. - Egy Nagy Mágneses Bigyóról szedtem le nem túl régen. Én nem tudom mire használni itt a mocsárban, ezért örömmel eladom neked, ha meg tudunk egyezni az árában.
- No, de mégis, mire való? - tudakolod tőle, és érzed, hogy valami nagy-nagy titoknak kerültél a közelébe.
- Óh, hát nem sokat tud, csupán magához vonzza az elhagyott fémtárgyakat... - legyint a gnóm.
Az agyad egyből lázas munkába kezd. Hiszen ezt a kütyüt nagyszerűen lehetne használni a csatamezőkön! - Mit kérsz érte? - alig vagy képes palástolni az izgalmadat, hiába tudod, hogy ez rontja az alkupozíciód.
- Lássuk csak... Ha hozol nekem egy Rodger féle, kezdő szakácsoknak való üstöt, szívesen neked adom.
[Ha szeretnéd megvenni a gnómtól ezt a tárgyat, add ki a KT (Küldetés Teljesítése) 1266 parancsot egy lápi hajléknál, és máris megkapod. A kis mágneses bigyót 3 TVP-ért a H 1266 paranccsal tudod használni bármelyik csatamezőn (de egy csatamezőn fordulónként csak egyszer). Hatására véletlenszerű fémtárgyakat fogsz találni, de csak olyan csatamezőn használhatod, amit nem KUTattál még ki más módon. Az így szerzett kincsek mennyisége, és értéke természetesen függ attól, hogy melyik csatamezőn használod a medált. A bigyót nagy becsben tartod, ezért nem fogod átadni senkinek.

KARAKTERLAP

Shakawatha, egy fekete, copfos hajú, piros szemű troll nő vagy. Bőröd színe zöld. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 30. fordulód.

Erő: 21 Szint: 5 Merészség: 1/5 Magasság: 222 cm
IQ: 22 Támadás: 4 Agresszió: 3 Testsúly: 449 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 16/16 év
Egészség: 14 Életpont: 98/69 Jellem: semleges Tul. pont: -4
Szerencse: 9 (10) Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/8
Eddig összesen 100 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 1 TP-t kaptál. Jelenleg 501 TP-d van. A következő szinthez még 499 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, gyilkos tetű.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 2/20 (+40%) ütőfegyverek: 10/29

50,71 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/55 (+77%) 2. nyomkövetés: 3/14 3. gyógyítás: 9/5
4. vadászat: 1/23 5. bányászat: 2/27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), szintszívó (#96)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 877 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 45.95 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

48 49 50 51 52
-32
-31
-30
-29
-28
-27
(49,-31) félelem-járó (#56), zombi (#49)
(49,-30) varkaudar (#64)
(50,-30) szintszívó (#96)
(50,-29) lápi hajlék (#670), téfea magoflux (#98), félelem-járó (#56)
(51,-31) téfea magoflux (#98), zombi (#49)
(51,-30) szintszívó (#96)
(51,-29) varkaudar (#64)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Shakawatha 30. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27)
sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
kőszáli disznó (#34) gorombilla (#38) hamupók (#40) tigroszlán (#43) zombi (#49)
gyíkember (#51) bakkura (#52) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) kőevő (#62) varkaudar (#64) evaporőr (#69) tintacsiga (#74)
gitonga (#76) zoloboo (#77) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) szintszívó (#96) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) mélységi grittang (#103)
gyilkos tetű (#116) acéldarázs (#140) veszett rozmár (#639) csontlepke (#746) csodabogár (#755)

Tárgyak

kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5) kőkés (#6)
szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) víz (#27)
ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) lapockacsont (#33)
ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38)
grákóbőr (#41) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) szöges bőrpajzs (#66) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
rát-fa (#77) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) mély kút (#93) bakkura bőr (#95)
fekete gyöngy (#99) evaporőr háj (#105) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) rókafarok (#124) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) rúnakő (#136) oltár (#146)
acélpengőke (#231) lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671) hibátlan gyémánt (#680) csontamulett (#711)
rőtmanó kacagány (#714) kis mágneses bigyó (#1266)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra

Üzenet küldése a karakternek