Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. szept. 6. 10h:03' EZ A 378. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD 379. játékheted kezdete: szept. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3225 SZÁMLA : XXXX |
vi 6 5 30 | viselkedésed: 6 5 30 |
ba 347 | nem támadod a 347. szörnyet |
dd 87 224 96 | eldobod a 87. tárgyat a 224. tárgyat a 96. tárgyat |
d 56 100 | eldobod az 56. tárgyat (100 darabot) |
t 111 | támadod a 111. szörnyet |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a rájanyék testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [100,101] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Észreveszel egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mélységi grittang került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [101,102] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy piromenyét. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a piromenyét testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az uzbány testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [104,100] Síkság, továbbra is csak síkság. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy varkaudar behemót ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar jobb lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [105,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy varkaudar behemót. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kósza testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel megütöd a varkaudar kósza testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar tekercs (ld. enc.). Eldobod az értéktelenné vált ragyás burástya trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő varkaudar kósza trófeát. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
(Továbbmész...) [107,98] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Cras Lorg vigyorog kajánul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy varkaudar. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [108,99] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Felfedeztél egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy mélységi grittang. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty bal oldalát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
ef 11 | energia fejlesztése 11 |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
VARKAUDAR TEKERCS (653. TÁRGY) Ez az apró, varkaudar rúnákkal televésett bőrtekercs minden bizonnyal valamilyen titkos rituálé leírását tartalmazza. Ámde bárhogy próbálod, képtelen vagy a misztikus jeleket megfejteni, nemhogy az írást el tudd olvasni. Mindenképp találnod kell egy hozzáértőt! A varkaudar tekercset féltve őrzöd, nem adod át senkinek, amíg rá nem jössz a titkára. |
Erő: | 13 (16) | Szint: | 13 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 131/31 | Jellem: | gonosz (14) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 24 (29) | Varázspont: | 118/47 | Pénz: | 3357 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 11/3 | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 12/45 (+27%) | ütőfegyverek: | 1/48 | dobófegyverek: | 12/92 (+44%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/59 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 4/23 (+129%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 3/19 | 5. csapdakészítés: | 4/21 (+13%) | 6. csapdaészlelés: | 2/9 |
7. gyógyítás: | 3/10 | 8. felderítés: | 2/43 | 9. teológia: | 1/15 |
10. taumaturgia: | 9/84 (+10%) | 11. szerencsejáték: | 1/99 | 12. harcművészetek: | 13/30 |
13. zene: | 1/0 | 14. vadászat: | 1/86 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
varkaudar behemót (#189) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot]. |
2.) Helyezz el számomra 3 új rúnakövet, terjeszd hitemet! (számláló: 0) |
3.) A nekrofun energiája a jólét alapja. Irts ki egyet ebből az ocsmány növényből! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1950 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 3 | bumeráng (#249) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 4 | kaja (#2) | 70 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | darázsszárny (#652) | 3 | mocsári penke (#148) | 2 | pirkit (#153) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | 2 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar tekercs (#653) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | ||||
démontetű (#15) | bolhakutya (#17) | mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) | gazda (#24) | ||||
királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | ||||
sünmedve (#33) | acélkolosszus (#35) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | zombi (#49) | ||||
technokolin (#50) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | ||||
hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | húsevő magszim (#67) | ||||
evaporőr (#69) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | gitonga (#76) | ||||
zoloboo (#77) | spagulár (#82) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | ||||
sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | ||||
sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | vadász varkaudar (#108) | ||||
ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | törpemammut (#115) | emberevő (#119) | ||||
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | ||||
sötét gnóm (#132) | elit palotaőr (#133) | palotaőr (#134) | élőholt mirg (#135) | karmos tankány (#137) | ||||
udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | ||||
varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | pszi elementál (#221) | manaelementál (#290) | ||||
ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) | halálmadár (#351) | ||||
tesh alligátor (#353) | dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | varkaudar kölyök (#685) | varkaudar íjász (#687) | ||||
pacaszúnyog (#751) | alattomos manó (#756) | ork bérgyilász (#781) | Quirov (#975) | Pikoló (#7010) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | ||||
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | bunkósbot (#9) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | ||||
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) | ||||
víz (#27) | ököl (#28) | szeksztáns (#32) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | ||||
fáklya (#36) | gumifa (#38) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | tükör (#43) | ||||
kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | arany (#50) | ||||
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | ||||
csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | ||||
rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | ||||
mászókarom (#78) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | manilla-fa (#91) | ||||
kötél (#92) | mély kút (#93) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | aranyló ugarhéj (#100) | ||||
tinta (#101) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | ezüst nyaklánc (#117) | ||||
púderszikla (#118) | púderkő (#119) | bronzpenge (#126) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ||||
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | ||||
oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) | ||||
pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) | ||||
karócsapda (#163) | vasvért (#164) | ugh méreg (#166) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | ||||
spiritusz (#170) | nekrofun (#173) | márványtorony (#175) | vashegyű nyíl (#176) | szopógödör (#177) | ||||
grifftojás (#179) | ezüst gyűrű (#180) | vaskulcs (#183) | nagy bronzkulcs (#185) | mérgezett vasnyíl (#187) | ||||
vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | aranylánc (#191) | aranygyűrű (#193) | obszidián függő (#195) | ||||
trikornis szarv (#198) | gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | ||||
kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | fűszertartó (#210) | ||||
sáfránypor (#211) | dorony tüdő (#212) | manifeszt.nyúlvány (#214) | smaragd védőgyűrű (#223) | varkaudar lándzsa (#224) | ||||
orgyilkos tőr (#225) | helytartói jogar (#228) | obszidián karkötő (#229) | furulya (#233) | tankány karom (#237) | ||||
kis aranykulcs (#240) | márványkulcs (#245) | nagy aranykulcs (#246) | fekete bőrcsizma (#247) | bumeráng (#249) | ||||
kvazár páncél (#251) | regeneráló gyűrű (#254) | tatu ködmön (#255) | templom (#256) | nehezék (#258) | ||||
remák szív (#264) | kvazár sisak (#266) | fülemüle agyar (#267) | purifikátor háj (#269) | szürke bőrkesztyű (#271) | ||||
galachmit (#310) | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | gyógykenőcs (#313) | varkaudar csizma (#317) | ||||
ezüstshuriken (#327) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | tolmokov-koktél (#351) | ||||
mithril (#352) | káosz szimbólum (#361) | phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fény szentélye (#376) | ||||
szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | főutca (#399) | ||||
ház (#400) | aranypikkely (#415) | Vlagyimir szobra (#433) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | ||||
sárkánytanya (#492) | manakristály (#500) | aranytermő ládikó (#504) | Chara-din ékköve (#517) | Chara-din monolitja (#534) | ||||
darázsszárny (#652) | varkaudar tekercs (#653) | szulfagor agyar (#677) | orvosságos zacskó (#682) | ryuku kesztyű (#690) | ||||
ryuku csizma (#692) | művészi porolit (#720) | csodák kútja (#1096) | varkaudar falu (#1109) | varkaudar csont (#1113) | ||||
moa varázsdoboz (#1133) | királyi őrsánc (#1140) | hűségérme (#1141) | vark. pecsétgyűrű (#1171) | régészeti lelőhely (#1208) | ||||
szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | hattyútoll (#1222) | Sheran cserepe (#1271) | csodabazár (#1404) | ||||
esélynövelő (#1409) | térhajlító kavics (#1539) | tündöklő szobor (#1587) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | illatos rózsaszál (#1595) | ||||
vérvörös rózsa (#1622) | aranyozott klipsz (#1623) | ork kunyhó (#1683) | ork sör (#1701) | névjegykártya (#1846) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TAN tippszám [tárgy] 10 tanulás bölcstől TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |