Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. márc. 26. 23h:48' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: ápr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3083 SZÁMLA : XXXX |
tno 2 7 | növeled a 2. tulajdonságodat |
lm 9 10 9 | mozogsz 9 10 9 |
lm 10 1 1 | mozogsz 10 1 1 |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 5 3 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [70,67] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Felfedeztél egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő emberevő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az emberevő fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az emberevő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 12 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [71,68] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nyuhaj karbin. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [71,70] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy mélységi grittang. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
be 551 | bemész az 551. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 85.]
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a drasmólyom testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a drasmólyom. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. (ld. enc.) 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az emberevő bal karját. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod az emberevő bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 6 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a spagulár fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a spagulár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A spagulár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [76,72] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Találsz egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a topránypolip puha testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a topránypolip testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 81 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
h 242 | használod a 242. tárgyat |
SZVÓ-EKTOPLAZMA (151. TÁRGY) Ha elpusztítasz egy szintszívót, és képes vagy leküzdeni a határtalan undort, amit a borzalmas bűzt árasztó tetem megérintése okoz, akkor kivághatod a test közepén még mindig pulzáló szvó-ektoplazmát. Ez a kocsonyás matéria félelmetes varázserővel bír, ha sötét lelkű papok kezébe kerül, és a megfelelő varázslathoz felhasználják. |
MADÁRTOLL (112. TÁRGY) Sok madárszerű lényről szerezhetsz tollakat. Ha párnatömésre nem is, esetleg nyílvessző-tollnak jók lesznek. |
TITKOSÍRÁSOK MEGFEJTÉSE A régi népek rengetegféle jelet használtak a szövegek, fontos iratok rejtjelezésére. Mára az egyes szövegekre vonatkozó ABC-k szinte teljesen eltűntek, ezért az írást mindenkinek magának kell megfejtenie. Szerencsére már akkor is a közös nyelvet használták, és senkinek sem jutott eszébe, hogy ezeket a szövegeket más nyelven írják. Ha egy ilyen szöveggel találkozol, a megfejtése két lépésből áll. Először is rá kell jönnöd, hogy melyik jel milyen betűnek felel meg a magyar abc-ben. Az egyszerűség kedvéért a betűk (jelek) kizárólag az alábbiak közül kerülhetnek ki: a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . , 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 (A betűket besorszámoztuk, az 'a' az 1-es, az 'á' a 2-es, és így tovább, egészen a ','-ig, ami a 32-es. Erre később lesz szükség.) A hosszú magánhangzók helyett is rövidet használunk, és nincsenek a szövegben nagybetűk. Írásjelek közül is kizárólag vessző és pont van, a könnyebb érthetőség kedvéért. A pont mindig a mondatokat zárja le (így a szöveg utolsó jele szinte mindig pont!) A pont és vessző is valamilyen jellel van helyettesítve, és egybe van írva az előtte álló szóval. A szavak viszont (általában) szóközzel vannak elválasztva. Nézzünk egy példát. Legyen a titkos szöveg: % #$;*$+GQX" % +$[X\w" %#o:$[x$+ZG&%GX\" G%;*%) 9$ :o;l=\\" % *Q[$[$# <X:Q?l$oG +=>w9) Ez így első pillantásra elég zagyvaságnak tűnik. Azonban azon rögtön el lehet gondolkodni, hogy vajon mi is lehet az a szó, ami egyetlen '%'-ból áll? Nyilván ez az 'a'. Ezenkívül megszámoljuk még, hogy melyik jel fordul elő még nagyon gyakran: a '$', valószínűleg ez lesz az 'e' betű. A szövegek általában egy titkos jelszóra utalnak, tehát érdemes megnézni, hogy van-e a szövegben olyan jelcsoport, amelyik ugyanannyi betűből áll, mint pl. a "megfejtés", "jelszó", "bejutás" és hasonló szavak, és az 'a' ill. 'e' betűk is a helyükön vannak bennük. Igen, pl. a 2. szó lehet megfejtés. Tehát akkor a '#' az m betű, a ';' a g betű, stb. Ilyen és hasonló okoskodással eljutunk végül a megoldáshoz: a megfejtés, a jelszo, amivel bejuthatsz, tagfa. de vigyázz, a félelem ösvényeit járod. Ez persze csak egy példa, ilyen rövid szövegből nagyon nehéz rájönni, hogy melyik betű mit jelent, a játékban azonban hosszabb szövegek lesznek. Ezenkívül, ha valahol titkosírásra bukkansz, kiadhatod a Titkosírás Megfejtése (TIM) parancsot, amellyel megtudhatod néhány jelről, hogy milyen betűt jelent, tovább könnyítve a megoldást. Miután megfejtetted a szöveget, jön a második lépés. A szövegből megkaptál egy jelszót (itt pl. tagfa). Nincs más dolgod, mint a fenti táblázatból kikeresed sorban a jelszó betűinek megfelelő számokat, és ezeket a számokat egymás mellé leírod, egy papírra. A tagfa esetén ez 231981 lesz. Az így kapott, akár nagyon hosszú szám első négy számjegye (tehát itt 2319) lesz a kód, amit a Jelszó Kimondása (JLK) parancs paramétereként ki kell adnod. A fenti példában JLK 2319. Ez a parancs 5 pontba kerül. Ha sikerült megfejtened a szöveget, megtudtad a jelszót, kiszámoltad a jelszó kódját, és kiadod a JLK parancsot, sok érdekes dolog történhet: pl. egy mínosz-kúp titkosírása esetén megkapod a kúp alatt rejtőzködő labirintus teljes térképét. [Megjegyzések: a fenti 'tagfa' csak egy példa volt, a játékban más szövegek és kódok fordulnak elő. Ezek a kódok minden játékos esetén mások, ezért hiába fejti meg egy barátod egy mínosz-kúp kódját, te ugyanazt a kódot nem tudod használni - bár a barátod segíteni tud a megfejtésben. Két különböző titkosírásban ugyanaz a jel jelenthet más betűt - hiába fejtetted meg egyszer, hogy a '$' e betűt jelent, a következő szövegben jelenthet b betűt. További információt ld. a titkosírás szakértelem és a mínosz-kúp leírásánál. |
TITKOSÍRÁS Előfordulhat, hogy titkosírással vagy esetleg találós kérdéssel találkozol a TF-en, amely egy számodra fontos jelszót ad meg. A Titkosírások Megfejtése c. E.F. részletes ismertetést tartalmaz arról, hogy milyen módszerrel lehet egy ilyen szöveget kibogarászni. A módszer persze mindig különböző, hol a névelők megfejtésével kezded a dolgot, hol egyszercsak beugrik egy szó, amelyet már ismersz, és van, amikor kiderül, hogy ezt a szöveget már ismered, csak más kódolással és más jelszóval. Előfordulhat az is, hogy a titkosírás túl kemény feladat, nem tudod megfejteni: ilyenkor kell a Titkosírás Megfejtése parancsot (TIM) kiadnod. A parancsot azon a helyszínen kell kiadnod, ahol a titkosírást találtad. Paraméterként azt kell megadnod, hogy hány pontot szánsz a feladatra. A siker az elköltött pontok mennyiségétől, a titkosírás szakértelmedtől, és kis mértékben az IQ-dtól is függ. Sikertelenség esetén semmit sem tudsz meg, csekély siker esetén néhány betűt, közepes siker esetén 6-8 betűt, teljes siker esetén a teljes szöveget megfejti a karaktered. Első szintű titkosírás esetén legalább 60 TVP-ért kell a TIM parancsot kiadnod (TIM 60), hogy a csekély siker biztos legyen. Bonyolultabb titkosírás esetén, ahol speciális kódolás is van (ilyennel csak nagyon sokára fogsz találkozni) a TIM-mel megtudhatsz valamit a kódolásról is. Ez a szakértelmed a TIM parancs kiadásakor fejlődik, valamint akkor, amikor egy sikeres JLK (jelszó kimondása) parancsot használsz, ezzel igazolva, hogy megfejtetted a titkosírást. Egy példa a titkosírás szakértelem használatára: Találsz egy mezőn egy mínosz-kúpot. Kiadod ott a KUT 20 parancsot. Megtalálod a titkosírást. Megfejted (esetleg a TIM parancs használatával). Kiszámolod a jelszó négyjegyű kódját, és ugyanezen a mezőn kimondod a JLK paranccsal. Megkapod a térképet, ami alapján bemész az így megismert labirintusba. A titkosírás szakértelem és a TIM parancs másik felhasználási módja a találós kérdések megfejtése. Ha egy találós kérdést nem tudsz megfejteni, használhatod erre a TIM parancsot is, így TVP-ért a karaktered "helyetted" megfejti a rejtvényt. Erről részletesebben akkor olvashatsz, ha találsz egy phua-kúpot. |
SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY) Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni. |
ZÖLD ÜVEG (82. TÁRGY) Ma már senki sem tudja, hogy a régiek hogyan készítettek üveget, ezért ez a furcsa, kemény anyag kezd egyre értékesebb lenni. A zöld üveg egy kisebb, zárható edény, amelynek megvan az a sajátossága, hogy nem köt meg benne a Technokolin bogár váladéka. Egy ilyen üvegbe 20 csepp ragasztó fér. |
GYÖKEREK (10. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Az állatok leutánzása után kísérletezni kezdesz a növényekkel. Ez még nagyobb kihívás! Ha az eredmény nem is tökéletes, de néhány növényi funkciót már képes vagy leutánozni. Lábaidat gyökerekké alakítva, képes vagy nedvességet felszívni a talajból (kivéve természetesen a sivatagot és a magashegységet). Ettől fogva soha nem lesz gondod a szomjúságra, hiszen ily módon rengeteg vizet tudsz magadhoz venni. Használatához az alakváltás: AV 10 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. |
Erő: | 12 | Szint: | 11 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 10 (12) | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 138/116 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 17 (18) | Varázspont: | 39/15 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 13 (+1) | ütőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 3 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
76,72 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 184 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 (+1) | 2. nyomkövetés: | 10 (+1) | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 14 |
7. titkosírás: | 1 (+1) | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. taumaturgia: | 1 | 11. zárnyitás: | 1 | 12. vadászat: | 1 |
13. bányászat: | 2 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A fő áldozat természetesen pénz: 50 aranyat kell nekem feláldoznod. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 34. labirintus (70,4). cseréptetős torony (549): 42. labirintus (75,60). városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 41, 42. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 4. Szerzett pont: 402. Beállított erő: 0 Összpont: 402 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | |
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | ||
1 | * | orgyilkos tőr (#225) | 6 | ubuk tüske (#131) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | villám szimbólum (#145) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | fáklya (#36) | 17 | kaja (#2) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | szeksztáns (#32) | 3 | + | tüskecsapda (#242) | ||
1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 15 csepp spiritusz (#170), fér még: 5] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 15 korty víz (#27), fér még: 25] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
6 | álompor (#396) | 12 | aurach fog (#657) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 5 | madártoll (#112) | 6 | móri gyümölcs (#116) | |||
4 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 4 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 5 | smirglilevél (#29) | 6 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) |
Összsúly: 23.09 kg | Megterheltség: 52% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 132 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | grákóbőr (#41) | 14 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | |||
2 | óndarab (#85) | 2 | rézdarab (#70) | 6 | spiritusz (#170) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | zöld üveg (#82) |
69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | |
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) |
sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
acélkolosszus (#35) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) |
tigroszlán (#43) | zombi (#49) | technokolin (#50) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) |
kőevő (#62) | goldugar (#65) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | garokk (#73) |
tintacsiga (#74) | színes dözmöng (#78) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) |
bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) |
alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) |
piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) | mélységi grittang (#103) | nyuhaj karbin (#110) |
ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) |
trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) |
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) |
kardfogú fülemüle (#146) | karmazsin huhogó (#185) | élőholt quwarg (#202) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) |
troll ritualista (#365) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | Nehéz Norbi (#7119) |
halálos morf (#7618) | harcias morf (#7619) | brutális morf (#7620) | lomha morf (#7621) | védelmező morf (#7622) |
mágiamorfáló (#7623) | domináns morf (#7624) | éltető morf (#7625) | változatos morf (#7626) |
kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | kőkés (#6) |
kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | dárda (#10) | csontkés (#11) | csontszurony (#12) |
kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) |
parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) |
kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) |
smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) |
ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) |
zárnyitó készlet (#39) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) |
kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) |
arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) |
tigroszlán fog (#63) | szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) |
csontkulcs (#74) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) |
bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) |
mély kút (#93) | aranyló ugarhéj (#100) | evaporőr háj (#105) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) |
dözmöng szív (#122) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | ubuk tüske (#131) |
hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | grok-képződmény (#149) | szvó-ektoplazma (#151) | mély szakadék (#154) |
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | vassisak (#160) | sullár hólyag (#168) | spiritusz (#170) |
nekrofun (#173) | mínosz-kúp (#178) | vaskulcs (#183) | obszidián függő (#195) | amniosz-fa (#202) |
amniosz (#203) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | dorony tüdő (#212) | orgyilkos tőr (#225) |
tüskecsapda (#242) | fekete bőrcsizma (#247) | bumeráng (#249) | templom (#256) | nehezék (#258) |
rézgolyó (#343) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) |
álompor (#396) | főutca (#399) | ház (#400) | réz fejpánt (#406) | bronz fejpánt (#407) |
törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) |
sárkánytanya (#492) | aurach fog (#657) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | tubarkő (#700) |
rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) |
szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) |
névjegykártya (#1846) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés ERO [százalék] minieseményben maximális erősítés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban PBE pénz [kalandozó] [hányszor] - pénz berakása bankba PKI pénz [hányszor] - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZV téma szavazat - szavazás T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VTN varázslat [varázsl] [varázsl] 35 var. tanulása mestertől |
Strucclábak | Izmos hát | A ló kitartása | Ragadozó | Izmosabb hát |
A vadász kitartása | Párduclábak | Tigroszlán karmok | Sasszárnyak | Gyökerek |