Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 12. 9h:24' EZ A 52. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD 53. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1309 SZÁMLA : XXXX |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
kf 711 | kézbeveszed/felveszed a 711. tárgyat |
m 4 5 2 | mozogsz délre, délnyugatra, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás skorpió testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az óriás skorpió farkát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió melléd csap a farkával! Gyengül a védelmed - az óriás skorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [76,67] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy tormikus egér közeledik feléd! Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás skorpió testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod az óriás skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az óriás skorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az óriás skorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [77,67] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy óriás skorpió nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás skorpió jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás skorpió jobb első lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió melléd csap a farkával! Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. Véres nyál csordul ki az óriás skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 1 4 | mozogsz délre, északkeletre, délre |
(Továbbmész...) [78,67] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy tormikus egér. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször eltalálod a dűnekukac szelvényezett hátát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a dűnekukac testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dűnekukac, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Mallon botjával párszor keményen megütöd a dűnekukac testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a dűnekukac testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kobudera testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Bumerángot markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 2 bumeráng. Szerencsére mellément. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször eltalálod a kobudera fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a kobudera bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ryuku szablyával a kobudera néhányszor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [78,68] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Csodás nekrofun tövében álmodni... Lendrin Vellian /<<Az Illúzió Mesterei>> " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Arisztotelész hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy dűnekukac közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával néhányszor megcsapod a dűnekukac testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A dűnekukac belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Mallon botjával néhányszor megcsapod a dűnekukac testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a dűnekukac testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [79,67] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Hmm, csak egy goldugar. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a goldugar csillogó páncélját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goldugar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával párszor keményen megütöd a dűnekukac farkát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a dűnekukac jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A dűnekukac belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Mallon botjával többször eltalálod a dűnekukac testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. A dűnekukac belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [79,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.
m 2 | mozogsz keletre |
be 170 | bemész a 170. titkos labirintusba |
lm 3 6 11 | mozogsz 3 6 11 |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a gigaféreg lárva bal vállát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 1 rézkulcs annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gigaféreg lárva testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 37 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva belecsíp a derekadba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 10 sallank karom úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a gigaféreg lárva fejét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a gigaféreg lárva fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A gigaféreg lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a gigaféreg lárva jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva belecsíp a derekadba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a homokféreg testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. A homokféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a homokféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 1 orgyilkos tőr úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gigaféreg lárva farkát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A gigaféreg lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 15 életpontot vesztettél. Mallon botjával néhányszor megcsapod a csupasz gigaféreg farkát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 8 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
lm 13 15 17 | mozogsz 13 15 17 |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a csupasz gigaféreg farkát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával néhányszor megcsapod a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a csupasz gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 16 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával párszor keményen megütöd a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 12 életpontot vesztettél. Mallon botjával párszor keményen megütöd a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 12 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a csupasz gigaféreg ízelt testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször eltalálod a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a csupasz gigaféreg szelvényes testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a csupasz gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 11 életpontot vesztettél. A csupasz gigaféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 1 manifeszt.nyúlvány úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
lm 19 20 24 | mozogsz 19 20 24 |
lm 28 30 25 | mozogsz 28 30 25 |
lm 42 43 45 | mozogsz 42 43 45 |
lm 49 50 1 | mozogsz 49 50 1 |
VASALT BUNKÓ (181. TÁRGY) A vasalt bunkó az egyik legiszonyatosabb ütőfegyver, amelyet a Túlélők Földjének nyugati részén elkészíthetsz. Szükséges hozzá először is egy göcsörtös bunkó, amelyre 10 szögelt vaslemezt erősítesz. A vaslemezeket egy vaskohónál kovácsolod ki, kőkalapáccsal, 10 vasércből, miután a kohót felfűtötted 20 pirkittel. Az egész tevékenység 50 TVP-be kerül, és 4-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. Sebzése 4d6+4, és ahhoz, hogy forgatni tudd, legalább 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges. |
VASHEGYŰ LÁNDZSA (182. TÁRGY) A vashegyű lándzsa valamivel jobb fegyver, mint a bronzhegyű: 4d6+1 a sebzése. Az igazi előnyei azonban a bronzhegyű lándzsával szemben: 1.) könnyebb, 2.) pontosabban tudsz vele célozni (+2 támadásod van, amíg ezzel harcolsz), 3.) nem kell hozzá fa, tehát nem tudja elpusztítani a fabontó szójer. Forgatásához azonban legalább 10-es szúrófegyver szakértelem szükséges. Elkészítéséhez szükséges 3 vasérc, amelyből a hegyet kovácsolod egy vaskohónál, egy fémrúd, amelyből a nyél lesz, 6 pirkit, amellyel a kemencét felfűtöd, és egy kőkalapács, amellyel a munkát elvégzed. A KT 182 parancs 30 TVP-be kerül, és 2-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. |
ÓRIÁS SKORPIÓ (72. SZÖRNY) Igen, többek között ez Ghalla előnye: méteres skorpiókkal nemcsak a rémálmodban, hanem a valóságban, pl. a sivatagban sétálva is találkozhatsz. Hát nem egy egzotikus élmény? Méregtől csöpögő farok, egy woor-antilopot is kettéroppantani képes ollók! Na ja, a dolgot túl lehet persze élni, de ahhoz több kell, mint egy tapasztalatlan zöldfülű. És ha valahogy le is győzöd az óriás skorpiót, mit csinálsz a közben a szervezetedbe juttatott méreggel? |
DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY) Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne. |
MEGJEGYZÉSEK A LABIRINTUSOKKAL KAPCSOLATBAN Szeretnénk, ha minél kevesebb problémát okozna a labirintusok bejárása. Ezért engedd meg, hogy néhány további információt/segítséget adjunk. Először is a labirintusok bejárásával kapcsolatban tudnod kell, hogy a számítógép a legrövidebb utat két pont között a valós távolság, nem pedig a referenciapontok száma alapján keresi! Ezért kérlek, hogy a labirintusban való mozgást, ha lehetséges, próbáld meg mindig pontról pontra meghatározni. Pl. ha az 1-es pontból a 6-osba a 2-es és 3-as, valamint a 4-es és 5-ös érintésével is el lehet jutni, ne LM 6-ot írjál hanem LM 2 3 6-ot ill. LM 4 5 6-ot mert így biztos, hogy azon az útvonalon fogsz mozogni, amelyiken akartál! Ha el akarod hagyni a labirintust, nem biztos, hogy elég egy LM 1: lehet, hogy a gép ilyenkor a rövidebb (de általad zárt ajtók és legyőzhetetlen szörnyek által lezárt) úton próbál kimozgatni! Ezért a labirintus elhagyásakor is add meg az útvonalat. A labirintusokkal kapcsolatban nem árt, ha tudod: 1.) egy láda kinyitásával egy körben csak egyszer próbálkozhatsz. De: egy ajtó ill. szörny leküzdésével többször is! Ez egyben azt is jelenti, ha nem vagy benne biztos, hogy mondjuk a 4. ponton álló szörnyet elsőre le tudod küzdeni az 5. pontra való átjutás reményében, érdemes többször megpróbálni a mozgást: LM 5 5 5. Ne felejtsd el azonban, hogy a labirintusok szörnyei egy harc után minden életpontjukat visszakapják, ha nem tudtad őket leölni! 2.) Vannak labirintusok, amelyek több helyen is megtalálhatóak. Ha egy adott sorszámú labirintust valahol már megpucoltál, és meglátogatsz egy ugyanolyan sorszámút egy másik helyen, akkor ott is üres lesz! (Tehát nem gyűjtheted ki az összes 1-es labirintusból a deus ex machinát.) 3.) A labirintusokban a szörnyekre kiadott BA parancs nem működik (de az FT igen). 4.) Labirintusban nem lehet gyógyítani, élelmet szerezni, kutatni. 5.) Bizonyos labirintusokban (a helyszűke miatt) nem használhatsz lő/dobófegyvereket, ugyanúgy, mint a sűrű erdőben és bizonyos be/megmászható sötét helyeken. 6.) Ha az előző körben egy labirintusban maradtál, ezt ne felejtsd a következő fordulódra! Tönkreteheti a fordulódat, ha a kör elején elfelejtesz kijönni a labirintusból, és a parancsaiddal a szabadban akarsz tevékenykedni. 7.) SOHA ne felejtsd el, hogy a labirintus bejárásához fáklya vagy egyéb világító alkalmatosság szükségeltetik! Hány, de hány játékos (még a legtapasztaltabbak is) járt pórul, pedig tökéletesen megtervezte a fordulóját, csak fáklyája nem volt a BE parancs kiadásakor... |
CSAPDAÉSZLELÉS A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz. Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs. |
GIGAFÉREG LÁRVA (7037. SZÖRNY) Nyilván hallottál már a tüskés gigaférgekről, netán pontos leírást is kaptál már róluk, ezért biztosan nem fogsz csodálkozni, hogy ezeknek a tényleg gigantikus szörnyeknek a lárvái is hatalmasak. Ha egy dűnekukac elegendő táplálékhoz jut, és megéri a bebábozódást, homokféreggé válik, ezt minden zöldfülű kalandozó tudja. A baj akkor van, ha a körülmények túlságosan is kedvezőek, és a kukacok százai egy helyre gyűlnek, és a sivatag homokja mélyén fészket alkotva, együtt bábozódnak be! Ilyenkor a bábokból - ki érti, hogyan? - nem homokférgek, hanem gigaféreg lárvák bújnak elő! Bár ezek nem tüskések, és mind szemük, mind szájszervük igen fejletlen, azért ne légy felelőtlen! Hiába lárva, mégiscsak egy gigaféreggel van dolgod, nem holmi nagyra nőtt földigilisztával! Ha sikerül elkerülnöd ragacsos váladékát, amivel a föld alatti járatok oldalfalát szilárdítja, már nem sok kárt tud tenni benned. Csapkodd fel apró szeletkékre bátran egy jóféle vágófegyverrel! |
FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY) Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele. |
SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY) Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz. |
SZENT KEHELY (257. TÁRGY) A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni. |
HOMOKFÉREG (121. SZÖRNY) A sivatagok mélyén közlekednek az öt-hat méter hosszú homokférgek, a shai-hulud távoli unokaöccsei. Váratlanul, a homok alól támadnak, megérezve a rezgéseket maguk fölött. Bár nem képesek egy felnőtt embert egyetlen harapással elnyelni, de három-négy jól irányzott harapás után már igen. Legyőzéséhez az ütőfegyverek ill. ökölvívás a legkevésbé hatékony módszer. |
CSUPASZ GIGAFÉREG (7038. SZÖRNY) Most, hogy kezdenek teljessé válni előtted a gigaférgek kifejlődésének fázisai, nemhogy megnyugodni nincs okod, de én a helyedben csak most kezdenék idegeskedni igazán! Ezek az óriási, csupasz egyedek tulajdonképpen csak degeszre hízott lárvák. Semmivel sem okosabbak, vagy agresszívebbek fejletlen testvéreiknél, inkább csak méretükben múlják felül azokat. Azért jobb, ha tudod: ha megjelennek valahol, szinte biztos, hogy a sivatag pár éven belül teljesen elnéptelenedik majd! Ez a szörnyeteg ugyanis már csak néhány apróságban különbözik a tüskés változattól, és falánkság dolgában nyugodtan versenyezhetnének! Szerencsére viszonylag vékony bőréből még nem merednek elő alkarnyi tüskék, így vágó és szúrófegyverrel is könnyedén felnyársálhatod. Izmos, nyálkás testét ütőfegyverrel támadni merő esztelenség. |
TELJES TRANSZFORMÁCIÓ (11. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Elérted minden alakváltó álmát, a legdédelgetettebb, legtitkosabb célt: monstantól képes vagy bármilyen, általad ismert szörny alakját felvenni. A "bármilyen" persze bizonyos korlátozások alá esik: ismerned kell, és tömege legfeljebb kétszer akkora lehet, mint a tied. A speciális képességeket is megkapod (pl. mérges csípés). Sajnos ezzel a módszerrel nem juthatsz pl. gyenge méreghez, surranó kígyóvá változva gyorsan belecsepegtetve a mérget egy edénybe, mert visszaváltozáskor a kinyert folyadék is visszaváltozik nyállá. Ez vonatkozik a többi speciális anyagra is. A teljes transzformációhoz az AV 11 <szörny száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért. Mivel szörnyalakban gyakorlatilag semmi értelmeset sem tudsz csinálni, ez a képesség igazándiból csak táborozás alatt hatékony. Tehát bármikor is adod ki az AV 11 parancsot, az csak az utolsó parancs után fog érvénybe lépni. A következő forduló elején automatikusan visszaváltozol. Mivel szörnyalakban az összes tárgyad is átváltozik, tested részévé válik, így táborozás közben nem tudnak meglopni. Ha valaki megtámad, a szörny minden képességét birtokolva harcolsz, kivéve az életpontjainak számát, az továbbra is a tied marad. Így pl. egy 120 életpontos vadász tatuként kellemes meglepetést okozhatsz barátaidnak. Vagy gondolj arra, hogy piromenyétként, a város közepén köpdösöd a járókelőket. Ha valaki megöl szörnyalakban, kimetszhet belőled szörnyalkatrészt, és te néhány óra múlva visszanyered alakodat - nem leszel halott, de nagyon gyenge leszel, és van rá esély, hogy ilyenkor az egészséged is csökken. Megjegyzés: varázsolni tudó és intelligens szörnyek alakját nem veheted fel. Mindenkivel, akivel találkozol a két forduló közt, harcolni is fogsz: mivel akivel nem találkoztál, az elbújt előled. A harcról azonban nem kapsz részletes leírást, csak a két fél által kiosztott sebzést tudod meg. Ezenkívül, amíg szörny vagy, a menekülés%-odat a program nem veszi figyelembe. Bár regenerálódhatsz szörny alakban (minden csata után, és ez nem kerül külön kijelzésre), életpontod nem emelkedhet így sem az átváltozáskori érték fölé. Foglyul ejteni nem tudnak. Labirintusban ezt a képességet nem tudod használni. |
Erő: | 14 | Szint: | 12 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 24 (26) | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 14 (15) | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 150/144 | Jellem: | gonosz (23) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 16 (22) | Varázspont: | 114/15 | Pénz: | 87 arany | Kép. pont: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 13 (+1) | dobófegyverek: | 10 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 8 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 (+1) | 6. gyógyítás: | 3 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. taumaturgia: | 2 (+1) | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
karmazsin huhogó (#185), fabontó szójer (#71), manaelementál (#290) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Rombolj porig egy világítótornyot. |
2.) Ölj meg egy nyavalyás, fényes szőrű trikornist! |
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 1 | fáklya (#36) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 10 | sallank karom (#128) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
38 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 5 | sáfránypor (#211) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | szent kehely (#257) | 9 | ugh méreg (#166) |
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) | ||||
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | drótszőrű pincsi (#22) | ||||
királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | sünmedve (#33) | ||||
kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | ||||
óriás patkány (#42) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | ||||
zombi (#49) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | ||||
félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | ||||
hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | goldugar (#65) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | ||||
evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | ||||
tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | ||||
spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | ||||
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | mérges nyukmár (#95) | ||||
szintszívó (#96) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | sullár (#101) | uzbány (#102) | ||||
mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | nyuhaj karbin (#110) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | ||||
gyilkos tetű (#116) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) | ||||
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | ||||
agglomerátor (#138) | szőrlajhár (#141) | fémbontó szójer (#150) | karmazsin huhogó (#185) | élőholt quwarg (#202) | ||||
tormikus egér (#218) | manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | khór darázs (#348) | halálmadár (#351) | ||||
nektoraf (#355) | dűnekukac (#357) | dombi yeti (#366) | csontlepke (#746) | pacaszúnyog (#751) | ||||
alattomos manó (#756) | Jerome (#956) | Quirov (#975) | gigaféreg lárva (#7037) | csupasz gigaféreg (#7038) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | bordacsont (#16) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) |
tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) |
víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) |
szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) |
drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) |
távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) |
surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) |
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) |
szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) |
rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) |
bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) |
bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) |
bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) |
tinta (#101) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | rövid íj (#107) |
nyílvessző (#108) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | mandibulapenge (#125) |
mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) |
csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) |
ubuk dobónyíl (#138) | denevér szimbólum (#140) | nap szimbólum (#141) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) |
mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) |
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) |
nagy vaspajzs (#161) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sullár hólyag (#168) |
uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) |
vashegyű nyíl (#176) | ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
vas dobónyíl (#189) | trikornis szarv (#198) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) |
kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) |
manifeszt.nyúlvány (#214) | dobóháló (#221) | láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | orgyilkos tőr (#225) |
lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) | lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | tüskecsapda (#242) |
pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | regeneráló gyűrű (#254) | szent kehely (#257) | nehezék (#258) |
umbatari karkötő (#278) | gyógykenőcs (#313) | varkaudar csizma (#317) | mutáns csont (#331) | rézgolyó (#343) |
phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) |
álompor (#396) | főutca (#399) | ház (#400) | réz fejpánt (#406) | bronz fejpánt (#407) |
bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | arany masszariasztó (#437) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) |
erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | varkaudar szablya (#516) | Chara-din monolitja (#534) | darázsszárny (#652) |
nektoraf faggyú (#667) | sáska amulett (#668) | nyomkereső talizmán (#671) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) |
tubarkő (#700) | csontamulett (#711) | művészi porolit (#720) | örökkéval. rubinja (#900) | cetbőr válltömés (#1091) |
párducbőr övtáska (#1117) | párducbőr pénztárca (#1118) | sámán gyógykenőcs (#1139) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) |
malom (#1204) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | Mallon botja (#1526) | Jerome köpenye (#1527) |
grifftoll kesztyű (#1578) | elhagyott bánya (#1685) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |