Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. júl. 3. 12h:22' EZ A 3. JÁTÉKHETED, 3. FORDULÓD 4. játékheted kezdete: júl. 10. A következő fordulódat legkorábban a 4. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5950 SZÁMLA : XXXX |
ext | visszadátumozás kérelem |
fl 1 | lopsz az 1. fajúaktól |
fl 2 | lopsz a 2. fajúaktól |
fl 3 | lopsz a 3. fajúaktól |
fl 5 | lopsz az 5. fajúaktól |
fl 6 | lopsz a 6. fajúaktól |
gyk 13 1 | gyakorolsz a 13. tárggyal 1 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
fgy 35 40 2 | felt. gyógyítás 35 40 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Elszántan a másikra ugrasz. Kőkéssel alaposan megvágod a lila brekk testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a lila brekk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lila brekk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a vadász tatu jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vadász tatu csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigmetszed a vadász tatu testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadász tatu megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadász tatu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. (ld. enc.) 6 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
go 22 | gonoszkodsz: 22 |
fgo 30 |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel alaposan megvágod a szárnyas gömböc fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [17,1] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy drótszőrű pincsi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel felnyitod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [18,2] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rambó bogár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel kilukasztod a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőkéssel alaposan megvágod a rambó bogár bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A rambó bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
kt 114 5 | elkészíted a 114. tárgyat (5 darabot) |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőkéssel alaposan megvágod a démontetű testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A démontetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a démontetű testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 9.]
t 10 | támadod a 10. szörnyet |
gyk 6 1 | gyakorolsz a 6. tárggyal 1 pontért |
BOT (4. TÁRGY) A bot a legegyszerűbb, de nem biztos, hogy a legveszélytelenebb fegyver. Egy bot beszerzése igen egyszerű: erdőben vagy bozótos területen kell kiadnod a KT 4 parancsot, 8 pontért. A bot nemcsak egy d6 sebzésű ütőfegyver, hanem kiváló alapanyag lehet később jobb fegyverek készítéséhez. |
VADÁSZ TATU (10. SZÖRNY) Ezek a malac méretű, vastag bőrű négylábú ragadozók leginkább bozótos terepen találhatók meg. Harcban mellső karmaikat használják. Nagyon agresszívak, gyakran megtámadják a náluk jóval nagyobb ellenfelet is. Itt az ideje, hogy megtanítsd őket a jó modorra... |
VADÁSZ TATU BŐR (15. TÁRGY) Ha van kőkésed, lenyúzhatod a vadász tatu vastag bőrét. Ez egy nagyon vastag és ellenálló anyag. Talán még jó lesz valamire. |
MÉLY KÚT (93. TEREPTÁRGY) Időnként a sík vidékeken rejtélyes, mély kutakkal találkozhatsz. Ezek mélyén néha elfelejtett kincsek, még ritkábban víz, de majdnem mindig egy éhes szörnyeteg lakik, aki több mint boldog, ha a sült galambok egyenesen a szájába repülnek. Ha kíváncsiságod mindenképpen legyőzi a bölcs előrelátásodat, akkor lemászhatsz, ha van köteled, a H 92 paranccsal, 14 pontért. Mivel azonban a dolog elég nehéz és veszélyes, azok, akiknek a Mászás szakértelme 2 alatt van, nem próbálkozhatnak a dologgal (ez ugyanis kimerítené az öngyilkosság fogalmát, és így a biztosító sem fizetne). |
DRÓTSZŐRŰ PINCSI (22. SZÖRNY) Állítólag hajdanában a kutyákat háziállatként tartották az emberek. Nos, igen nehéz elképzelni, hogy milyen szolgálatot tehettek ezek a mindenre elszánt, vérengző vad fenevadak az embernek. Ékes példája a gyilkos vadsággal támadni képes drótszőrű pincsi. Apró mérete ne tévesszen meg senkit: a fogai NAGYON hegyesek. |
XANTUSZ-KAKTUSZ (113. NÖVÉNY) A sok helyen megtalálható törpekaktuszt Xantuszról, a nagy gondolkodóról nevezték el, aki azáltal fedezte fel, hogy egyszer meditálás közben beleült. A xantusz-kaktusz tüskéjét óvatosan letörheted a KT 114 paranccsal, 3 pontért, de ennek úgy első pillantásra elég kevés értelme van. Fúvócső-lövedéknek, fegyver és páncél-tüskésítésnek túl apró, nem is mérgező... Talán valamilyen varázslatkomponensnek azért használható lesz. |
TULAJDONSÁGAID FEJLESZTÉSE Az alaptulajdonságaid fejlesztése alapvető fontosságú, hiszen ahhoz, hogy több tárgyat elbírj, erősebbnek kell lenned, ahhoz, hogy bonyolultabb tárgyakat készíthess, intelligensebbnek, ahhoz, hogy a balkezes fegyvereket hátrány nélkül használhasd, ügyesebbnek, hogy csak néhány példát említsünk. Ezért lehetőség van a tulajdonságaid feljesztésére. Ehhez a TF (tulajdonság, pont) parancsot kell kiadnod. Először megadod, hogy melyik tulajdonságodat akarod fejleszteni. 1:Erő, 2:IQ, 3:Ügyesség, 4:Egészség. A szerencsédet természetesen nem fejlesztheted gyakorlással... Azt is meg kell adnod, hogy a dologra hány pontot szánsz (maximum 40-et lehet). Pl. a TF 2 30 hatására 30 tevékenység-pontot költesz arra, hogy az intelligenciádat fejleszd. Ahhoz, hogy egy tulajdonságod eggyel megnőjön, annyiszor 10 pontot kell a fejlesztésére költened, ahányra növelni akarod. Pl. ha az IQ-d 10, 11-re fejlesztése 110 pontba kerül. Mint látható, ez egy igen költséges módja a tulajdonságaid növelésének - van lényegesen egyszerűbb és kényelmesebb is. Csak akkor alkalmazd, ha már tényleg nincs más megoldás. |
Erő: | 12 | Szint: | 2 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 94 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 1 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 59/41 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 3 (+1) | ütőfegyverek: | 1 (+1) |
18,90 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 121 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 2 |
4. gyógyítás: | 2 (+1) | 5. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
lopsz az alakváltóktól (7) bármit, az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
vadász tatu (#10) (csak egyszer) |
Összsúly: 11.31 kg | Megterheltség: 33% |
Még 139 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 5 | kaktusztüske (#114) | 1 | vadász tatu bőr (#15) |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | |
-3 | |
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|