Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. márc. 10. 21h:10' EZ A 3. FORDULÓD EZ A 3. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
f 16 | kísérletezel a 16. tárggyal |
kt 11 | elkészíted a 11. tárgyat |
f 11 | kísérletezel a 11. tárggyal |
t 17 | támadod a 17. szörnyet |
Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A bolhakutya fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. Előremozdulva, a bolhakutya kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A grákó denevér belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 6 életpontot vesztettél. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a grákó denevér jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a grákó denevér, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 2 életpontot vesztettél. A grákó denevér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
kt 12 1 | elkészíted a 12. tárgyat (1 darabot) |
kf 12 1 | kézbeveszed/felveszed a 12. tárgyat a jobb kezedbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Oopssz, ez mellément! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal felnyársalod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a homokvarány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A homokvarány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. (ld. enc.) 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [17,9] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy gonyolék. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Elszántan a másikra támadsz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A gonyolék ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal felnyársalod a gonyolék bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gonyolék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [18,9] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ez a kellemes, óceáni éghajlatú vidék nagyon közel van a tengerhez. Régen, amikor még voltak errefelé sirályok, nyilván egész mélyen berepültek néha a szárazföld felé, ezért is hívják ezt Sirály Síkságnak. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy démontetű közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal felnyársalod a démontetű fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 7.]
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
CSONTKÉS (11. TÁRGY) A bolhakutya hosszú és éles bordacsontjából egy igen hatékony szúrófegyvert készíthetsz, a csontkést, amely balkezes fegyverként is használható. Sebzése d4+3, elkészítése a KT 11 paranccsal, 4 pontért történik. |
CSONTSZURONY (12. TÁRGY) Ha már nem készíthetsz szuronyos puskát, elégedj meg egyenlőre a szuronyos bottal. Egy csontkést a botod végére erősítve, egy hosszú, nagy sebet ejtő (3d4+2) szúrófegyvert kapsz. Rohamra fel! A csontszurony készítéséhez a KT 12 parancsot kell kiadnod, 20 pontért. |
GRÁKÓ DENEVÉR (25. SZÖRNY) A grákó denevér, ellentétben a normális denevérrel, nappal vadászik, és nemcsak barlangokban, hanem a szabadban is igen jól érzi magát, és kiválóan tud tájékozódni. Szívós támadók: ha lecsapnak valakire, elkezdik a vérét szívni, és addig nem hagyják abba, amíg jól nem laknak, vagy el nem pusztítják őket. |
GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY) Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni. |
OLVASZTÓKEMENCE (86. ÉPÍTMÉNY) A földből kibányászott ércek kiolvasztásához, fémek ötvözéséhez kiválóan alkalmas a szögletes kövekből épített olvasztókemence, amelyet dombos vagy alacsonyhegységgel borított területen lehet építeni, összesen 70 pontért. Használatakor először fát kell gyűjtened, és az egészet felfűtened, ezért az ilyen tevékenység általában elég sok pontba kerül. Ahhoz, hogy bizonyos fémek, ércek feldolgozására rájöjj, adj ki ezekre F parancsot olyan mezőn, ahol van olvasztókemence. |
SZÖGLETES KŐ (17. TÁRGY) Dombos és hegyvidéki terepen némi keresgéléssel találhatsz megfelelően szabályos, szögletes köveket (ehhez a KT 17 parancsot kell kiadnod, 2 pontért). Egy ilyen tárgynak számos hasznos felhasználási lehetősége van. |
VARÁNYSZEM (30. TÁRGY) Kiszedheted a homokvarány különösen kemény, merev szemeit, ha sikerül agyoncsapnod. |
GÁTVAKOND (57. SZÖRNY) Amikor hirtelen megmozdul alattad a föld, és karmok ragadják meg a lábadat, hirtelenjében a Tremors című film főhősének érezheted magad. Pedig nem, csak egy embernél kisebb, szőrős testű, hegyes karmú gátvakond fanyalodott Rád. Sajátos támadási módja miatt nagyobb meglepetéseket tud okozni, mint a Télapó. Legkényelmesebben egy ütőfegyverrel lehet agyoncsépelni. |
IZMOS HÁT (2. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Az egyik legalapvetőbb probléma, amellyel egy kalandozó találkozik, hogy hogyan legyen képes a sok-sok nála levő holmit elcipelni. Te, mint alakváltó, kifejlesztetted magadban azt a képességet, hogy bizonyos mértékig képes legyél átalakítani hátizmaid struktúráját, ezzel jelentősen megnövelve a teherbíró képességedet. Mostantól a teherbírásod automatikusan 5 kg-mal több. |
TRÓFEÁK Ahányszor megölsz egy szörnyet, megpróbálod kinyerni a hasznos alkatrészeit, ha van neki ilyen, és megvan a megfelelő eszközöd (pl. kőkés). Ha azonban egy szörnynek nincs is értelmes alkatrésze, akkor is felmerül az emberben/elfben/stb. a gondolat: miért ne törjem le a szarvát? Miért ne vágjam ki a fogát? Miért ne tépjem ki a nyelvét? És tűzzem a ruhámra vagy a sisakom mögé, bizonyítva, hogy képes voltam végezni vele? Trófeát tehát minden szörnyből lehet szerezni, mindenfajta segédeszköz nélkül. A trófeának nincs sorszáma, súlya, nem szerepel a tárgylistádon. Trófeát akkor gyűjtesz, ha megölsz egy olyan szörnyet, amely erősebb, mint az általad eddig megölt szörnyek legtöbbje (vagy még nincs trófeád). Ha 3-5. szintű vagy, akkor egyszerre csak egy, ha 6-8. szintű, akkor egyszerre kettő, ha 9. vagy magasabb szintű, akkor egyszerre három trófeád lehet - akkor cseréled le őket, ha jobb trófea szerzésére nyílik alkalmad. A trófea szerzésével kapcsolatban semmilyen parancs nincs, automatikusan gyűjtöd és hordod őket. |
TULAJDONSÁGAID FEJLESZTÉSE Az alaptulajdonságaid fejlesztése alapvető fontosságú, hiszen ahhoz, hogy több tárgyat elbírj, erősebbnek kell lenned, ahhoz, hogy bonyolultabb tárgyakat készíthess, intelligensebbnek, ahhoz, hogy a balkezes fegyvereket hátrány nélkül használhasd, ügyesebbnek, hogy csak néhány példát említsünk. Ezért lehetőség van a tulajdonságaid feljesztésére. Ehhez a TF (tulajdonság, pont) parancsot kell kiadnod. Először megadod, hogy melyik tulajdonságodat akarod fejleszteni. 1:Erő, 2:IQ, 3:Ügyesség, 4:Egészség. A szerencsédet természetesen nem fejlesztheted gyakorlással... Azt is meg kell adnod, hogy a dologra hány pontot szánsz (maximum 40-et lehet). Pl. a TF 2 30 hatására 30 tevékenység-pontot költesz arra, hogy az intelligenciádat fejleszd. Ahhoz, hogy egy tulajdonságod eggyel megnőjön, annyiszor 10 pontot kell a fejlesztésére költened, ahányra növelni akarod. Pl. ha az IQ-d 10, 11-re fejlesztése 110 pontba kerül. Mint látható, ez egy igen költséges módja a tulajdonságaid növelésének - van lényegesen egyszerűbb és kényelmesebb is. Csak akkor alkalmazd, ha már tényleg nincs más megoldás. |
Erő: | 11 | Szint: | 3 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 2 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 70/41 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 2 (+1) | ütőfegyverek: | 2 |
19,110 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 19 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 194 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 3 (+1) |
4. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): új. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
1 | * | csontszurony (#12) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | kőkés (#6) | ||
2 | kaja (#2) | |||||||
1 | grákóbőr (#41) | 2 | varányszem (#30) | |||||
1 | * | vizestömlő (#3) | [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4] |
Összsúly: 8.00 kg | Megterheltség: 21% |
Még 162 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontszurony (#12) | 1 | grákóbőr (#41) | 2 | kaja (#2) | |||
2 | varányszem (#30) |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | |
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|