Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jan. 1. 12h:09' EZ A 1931. JÁTÉKHETED, 3. FORDULÓD 1932. játékheted kezdete: jan. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2569 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 11 |
* 1. KP: h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
* 2. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
kf 2110 309 | kézbeveszed/felveszed a 2110. tárgyat a 309. tárggyal |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
mak 1 2 6 | makró 1 2 6 |
h 1945 | (makró mentése:) használod az 1945. tárgyat |
h 201 | (makró mentése:) használod a 201. tárgyat |
mak 1 1 10 | makró 1 1 10 |
tf 1 10 | (makró mentése:) fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
m 1 1 0 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vadászkutya fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadászkutya izmos testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a vadászkutya testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vadászkutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a vadászkutya nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a vadászkutya testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vadászkutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A vadászkutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 kaját. 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpemammut testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [126,73] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy törpemammut. {támadása: 16.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut bal vállát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a törpemammut bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 6 kaját. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (12 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}
e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 4 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az ork sámán testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ork sámán testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az ork sámán testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
m 1 1 0 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmos tankány testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 tankány karmot. 977 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány farkát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nukleáris cickány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 2 pirkitet. 1 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [128,71] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Ráismersz a lényre. Egy xirnox. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a xirnox farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a xirnox testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a xirnox testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A xirnox feléd szúr agyarával, de nem talál. Nyelvét a xirnox feléd löki, de eredménytelenül. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a xirnox testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a xirnox vékony nyelvét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A xirnox feléd szúr agyarával, de nem talál. A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A xirnox szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 692 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az arató csattanat testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges nukleáris cickány trófeát, és diadalmasan beszerzel egy arató csattanat trófeát. 1 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak pattanóböde trófeát, és diadalmasan beszerzel egy élőholt quwarg trófeát. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (14 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pattanóböde testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 5 kaktusztüskét. 1 098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}
al 70 128 36 | áldozol: a 70. tárgyat a 128. tárgyat a 36. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Lábával meglök az erszényes elkarog. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöföd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Patájával az erszényes elkarog kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 elkarog szőrt. Magad mögé lököd a pitiáner arató csattanat trófeát, és kiszedsz egy erszényes elkarog trófeát. 1 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
m 1 1 0 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány farkát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 2 pirkitet. 1 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}
Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bunthar gyapjas testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a bunthar testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a bunthar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bunthar patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A bunthar szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a bunthar testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a bunthar bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A bunthar feléd rúg, de nem talál el. Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 23, gyógyulás: 3, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [131,68] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nukleáris cickány került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A nukleáris cickány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 2 pirkitet. 1 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}
Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog jobb karját. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
m 1 1 0 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker jobb oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rőtmanó kacagány. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 47.]
e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
h 144 | használod a 144. tárgyat |
THARR MEGIDÉZÉSE Teljesen meglepődsz, amikor egy pattogó, kemény hang megszólal a fejedben: "Üdv, idegen! Ez Tharr, a háború és a föld istenének a rúnaköve! Én pedig egy arrthon, egy árnyékharcos vagyok. Nyilván nem véletlenül jöttél ide... nyilván te is bele akarsz kóstolni a hatalomba, amelyet Tharr, minden igazi harcos férfi istene kínál! Ha az istenem papja vagy, harcban megacélozza a kezed; megduplázza fegyvered erejét; megsokszorozza támadásaidat; és ha még így sem boldogulsz, segítségül hívhatod magát a földet, amelyen harcolsz! Cserébe viszont keménynek kell lenned, a becsületet és a méltóságodat mindig meg kell őrizned! Nem hazudhatsz, nem futamodhatsz meg az ellenféltől, nem gyilkolhatsz ártatlanokat! Mindig be kell tartanod az istened által megadott törvényeket - ezek nélkül ugyanis káoszba zuhanna a világ. Ahhoz, hogy Tharr papja lehess, áldozatot kell bemutatnod egy rúnakövénél. Az áldozat a férfias keménység három szimbólumából, egy rézdarabból, egy sallank karomból, és egy fáklyából álljon! Nem lehetsz sötétlelkű gonosz - az ilyenek képtelenek a törvények betartására. A jók viszont túl gyengék, hogy a háború vad törvényei szerint éljenek. Semleges kell, hogy legyen a jellemed! Most pedig indulj, és szerezd meg az áldozati tárgyakat." |
SZENT SZIMBÓLUM Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár. Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle. |
ÁLDOMÁS (6. VARÁZSLAT) A varázslat elmondásakor az istened megacélozza a kezedet, vezeti a fegyveredet, amikor lesújtasz: az áldomás elmondása utáni legközelebbi csatában lesz +4 támadásod. Ez 5 VP-be kerül, de második paraméterként megadhatod, hogy a csata végeztével elmondd-e az áldomást újból (ismét 5 VP-ért), és ha igen, hányszor. Pl. V 6 2 hatására maximum a legközelebbi három csatában fogod ezt a varázslatot elmondani. Ha akarod, 3. paraméterként megadhatsz egy szintet, szörnyekkel való harc esetén, ha ennél alacsonyabb szintű szörnnyel harcolsz, akkor nem fogod az áldomást használni. |
TULAJDONSÁGAID FEJLESZTÉSE Az alaptulajdonságaid fejlesztése alapvető fontosságú, hiszen ahhoz, hogy több tárgyat elbírj, erősebbnek kell lenned, ahhoz, hogy bonyolultabb tárgyakat készíthess, intelligensebbnek, ahhoz, hogy a balkezes fegyvereket hátrány nélkül használhasd, ügyesebbnek, hogy csak néhány példát említsünk. Ezért lehetőség van a tulajdonságaid feljesztésére. Ehhez a TF (tulajdonság, pont) parancsot kell kiadnod. Először megadod, hogy melyik tulajdonságodat akarod fejleszteni. 1:Erő, 2:IQ, 3:Ügyesség, 4:Egészség. A szerencsédet természetesen nem fejlesztheted gyakorlással... Azt is meg kell adnod, hogy a dologra hány pontot szánsz (maximum 40-et lehet). Pl. a TF 2 30 hatására 30 tevékenység-pontot költesz arra, hogy az intelligenciádat fejleszd. Ahhoz, hogy egy tulajdonságod eggyel megnőjön, annyiszor 10 pontot kell a fejlesztésére költened, ahányra növelni akarod. Pl. ha az IQ-d 10, 11-re fejlesztése 110 pontba kerül. Mint látható, ez egy igen költséges módja a tulajdonságaid növelésének - van lényegesen egyszerűbb és kényelmesebb is. Csak akkor alkalmazd, ha már tényleg nincs más megoldás. |
Erő: | 12 (33) | Szint: | 13 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 16 (49) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 16 (33) | Védekezés: | 55 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 14 (30) | Életpont: | 418/418 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 18 |
Szerencse: | 18 (42) | Varázspont: | 234/126 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 12 |
Pszi pont: | 18/18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 9 (+1) | dobófegyverek: | 9 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -8.); ében dobónyíl (#849) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
132,67 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 100 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. gyógyítás: | 1 |
4. taumaturgia: | 2 | 5. pszi: | 2 | 6. vadászat: | 4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 | |||
1. sebzés bónusz: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
tüskés harci gromak (#156), vadászkutya (#143), sullár (#101) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ISMERT LABIRINTUSOK |
170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181. |
HŐSTETTEID |
Részt vettél a kiégett földes II. quwarg rajzás végső bezárásában. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2908, pontszámod: 62969. |
A II. toronyháborúban összesen 392 győzelmet arattál, ezzel 13983 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1451, a megölt vezérek száma: 29, a pontszámod: 499 425. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 284, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 14, a pontszámod: 84 352. |
Részt vettél a kiégett földes III. quwarg rajzás végső bezárásában. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1442, pontszámod: 62 093. |
2017. I. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 313 10, h 1133, h 1269, h 248, h 1945, h 201, m 1 1, e 1, tf 1 10. |
Összsúly: 92.06 kg | Megterheltség: 45% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | célzóvíz (#1945) | 1 | fáklya (#36) | 10 | gyíkfű (#201) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 12 | sáfránypor (#211) | 3 | víz (#27) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | rézdarab (#70) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | elkarog szőr (#665) | 15 | kaja (#2) | 9 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | két kard szimbólum (#144) | 6 | pirkit (#153) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
1 | tankány karom (#237) |
123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | |
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|