Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 8. 9h:07' EZ A 305. JÁTÉKHETED, 299. FORDULÓD 306. játékheted kezdete: aug. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
tno 5 10 | növeled az 5. tulajdonságodat |
ftv 33 307 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 307. szörnyet |
ef 25 | energia fejlesztése 25 |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
tv 32 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot |
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
fkt 578 30 | felt. készítesz az 578. tárgyat (30 darabot) |
fkt 582 30 | felt. készítesz az 582. tárgyat (30 darabot) |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi bal lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Din cséphadarójával megütöd a Notermanthi testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3709 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 35, gyógyulás: 77, összesen: +42 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Thargodan zsoldos izmos testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5819 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 0, gyógyulás: 112, összesen: +112 ÉP}
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Thargodan zsoldos testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan zsoldos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5819 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 51, gyógyulás: 108, összesen: +57 ÉP}
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Rém sötét esszenciáját. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Rém testét. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Rém jobb oldalát. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Teriád pöröllyel megpöccinted a Rém jobb oldalát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a Rém sötét esszenciáját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1098, sebződés: 203, gyógyulás: 185, összesen: -18 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc nyakát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a magnetikus praglonc fejét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a magnetikus praglonc plazmáját. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával súrolod a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). A magnetikus praglonc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) (-3 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6533 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 833, sebződés: 19, gyógyulás: 155, összesen: +136 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-23 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (61 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (6 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 62 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 50 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő arany papi karkötő felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-23 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel megcsapod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. Kritikus ütés! (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. Kritikus ütés! (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vashegyű nyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-37 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 13393 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1105, sebződés: 570, gyógyulás: 189, összesen: -381 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
v 198 375 19 | elmormolod a 198. varázslatot |
[375,19] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt.
m 7 1 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai lángoló karját. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az Orkhan Thai bal lábát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 87, gyógyulás: 4, összesen: -83 ÉP}
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Thargodan zsoldos testét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5819 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 59, gyógyulás: 4, összesen: -55 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály bal lábát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a lidérckirály testét. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a lidérckirály csuklyáját. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (22 életpontot sebezve). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Törpe szekercével megkarcolod a lidérckirály jobb lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a lidérckirály bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 857, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 57 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-36 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (73 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (7 támadással 619 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-23 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki az ezerszemű bestia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 52 arany, -2 ÉP], 4 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 13393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1044, sebződés: 433, gyógyulás: 8, összesen: -425 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 53 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az ében hadúr fejét. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében hadúr bal vállát. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az ében hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 53, gyógyulás: 4, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [375,17] A terep még halottabb innét, ha lehet, mint előtte volt: a vörös sivatagban semmi sincs, csak homok. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy dűnelord nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a dűnelord testét. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a dűnelord kígyózó csápját. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a dűnelord egyik csápját. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a dűnelord örvénylő testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 6544 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [376,16] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy káoszbajnok. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a káoszbajnok tetovált testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a káoszbajnok állatpofáját. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a káoszbajnok jobb karját. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 62 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 65 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr páncélozott testét. Kritikus ütés! (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében hadúr testét. (5 támadással 326 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ében hadúr nyakát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az ében hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 721, sebződés: 65, gyógyulás: 4, összesen: -61 ÉP}
m 3 1 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre |
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lélekelementál anyagtalan testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a lélekelementál bal karját. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a lélekelementál testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 37 életpontot vesztettél. Törpe szekercével megvagdalod a lélekelementál testét. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a lélekelementál testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). A lélekelementál karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1026, sebződés: 229, gyógyulás: 0, összesen: -229 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tollaskígyó pikkelyes testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tollaskígyó pikkelyes testét. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a tollaskígyó farkát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a tollaskígyó, épp csak megsuhint. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-10 TVP). Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a tollaskígyó bal oldalát. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a tollaskígyó jobb vállát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tollaskígyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A tollaskígyó farkával a kezedre csap. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-11 TVP). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 37 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 madártollat. 10583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1210, sebződés: 305, gyógyulás: 0, összesen: -305 ÉP}
(Továbbmész...) [378,16] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő taalru herceg nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg bal karját. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a taalru herceg tigristestét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP]. 7418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 116 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 73 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány bal szárnyát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (86 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 554 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 447 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 32 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1506, sebződés: 719, gyógyulás: 0, összesen: -719 ÉP}
(Továbbmész...) [379,15] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. A messzeségben füstoszlopot látsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő albinó küklopsz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz jobb oldalát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (88 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az albinó küklopsz testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 198, gyógyulás: 0, összesen: -198 ÉP}
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [381,17] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között.
(Továbbmész...) [382,17] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy albinó küklopsz. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
szk 338 | keresed a 338. szörnyet |
kpb 10 | kezd. parancs berakása: 10 |
kf 1373 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
bpb 10 | bef. parancs berakása: 10 |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY) Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb egy tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni. |
Erő: | 50 (78) | Szint: | 40 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 56 (66) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 51 (68) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/261 év |
Egészség: | 50 (69) | Életpont: | 1168/299 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 61 (86) | Varázspont: | 1918/12 | Pénz: | 3725 arany | Kép. pont: | 34 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 441/311 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 31/41 (+17%) | ütőfegyverek: | 39/84 (+8%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 33/89 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/52 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 71/77 (+9%) | 3. mászás: | 20/71 |
4. csapdakészítés: | 20/65 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/83 | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 24/52 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 123/65 (+1053%) | 11. taumaturgia: | 109/77 (+1058%) | 12. szerencsejáték: | 2/86 |
13. versengés: | 17/35 | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/57 |
16. szörnyismeret: | 38/79 (+20%) | 17. pszi: | 27/10 (+5%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/61 | 20. vitalitás: | 4/95 (+14%) | 21. bányászat: | 33/38 (+13%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 14/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +30 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +27 vp 25 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (128,3,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | mágikus ütés (#147) | tárgyvédelem (#178) |
hatalomvarázs (#220) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | 37. szintű lényekre | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 2) |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | borkonyó bibe (#312) | 2 | dlathog kőzet (#829) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
8 | kaja (#2) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
13 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 21 | víz (#27) | |||
1 | küklopsz szem (#643) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
682 | arany (#50) | 2 | csalánvirág (#582) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | galachmit (#310) | 2 | Huddens elixírje (#830) | 10 | madártoll (#112) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | praglonc hártya (#215) | 4 | sáfránypor (#211) | |||
6 | sárkánypikkely (#292) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | vortex amulettje (#607) |