TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2012. márc. 9. 15h:12'
EZ A 874. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD
875. játékheted kezdete: márc. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX
|
MEGADEATHKA KALANDJAI
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,108] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy uzbány nyomára bukkanj. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 636.]
* 1. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot az 5. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-25 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 636.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 634.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 632.]
* 2. KP: |
használod az 1133. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 632.]
h 233 30 |
használod a 233. tárgyat |
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+73 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy arató csattanat.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Becsapódva, megdöfi az arató csattanat fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod az arató csattanat bal oldalát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 602.]
h 313 |
használod a 313. tárgyat |
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +93 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 602.]
h 233 30 |
használod a 233. tárgyat |
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+73 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ryuku ostromteknős.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a ryuku ostromteknős fejét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 572.]
h 233 30 |
használod a 233. tárgyat |
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+73 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy erszényes elkarog.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az erszényes elkarog testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával kicsit megsebzed az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 542.]
v 96 99 79 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(100,108) arató csattanat (#144), ryuku ostromteknős (#362), erszényes elkarog (#354)
[99,79] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Van itt egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 532.]
be 573 5 |
bemész az 573. épületbe |
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 120 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 482.]
be 573 2 |
bemész az 573. épületbe |
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 432.]
be 598 |
bemész az 598. épületbe |
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
lángcsóva (#31) 25 aranyért, |
hhaar burka (#32) 42 aranyért, |
izomernyesztés (#33) 50 aranyért, |
varázsvédelem (#34) 35 aranyért, |
mágiatörés (#35) 38 aranyért, |
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, |
jégcsóva (#41) 80 aranyért, |
örvénykerítés (#42) 80 aranyért, |
fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, |
gigaököl (#49) 56 aranyért, |
elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, |
varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, |
mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, |
láthatatlanság (#76) 62 aranyért, |
fúzió (#77) 94 aranyért, |
láth. észlelése (#78) 42 aranyért, |
tükörpajzs (#101) 155 aranyért, |
varázsszem (#184) 65 aranyért, |
filofaxáció (#277) 800 aranyért, |
időcsere (#285) 100 aranyért, |
tolvajvér (#364) 90 aranyért, |
szívküldi (#368) 10 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért, |
böfögtető átok (#380) 140 aranyért. |
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 427.]
m 4 4 4 |
mozogsz délre, délre, délre |
[99,80] Továbbmész a város utcáján. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Szomjazva veted magad a vízre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. " Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Van itt egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "
(Továbbmész...) [99,81] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért.
(Továbbmész...) [99,82] Folytatod sétádat a házak közt.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Oldalt pillantva, meglátsz egy csodák kútját. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fejvadászcéh (758. épület.).
Összefutsz Takhisissel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Dornodon tanítványa. Egy denevér szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy nómenklatúra trófea és egy purifikátor trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy varkaudar szablyát tart. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően szörnyismeret szakértelmed. Eközben te zene szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összeismerkedtek. Az ő neve Brigella. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[45 pontot használtál fel, van még 382.]
a 1579 2869 1 |
átadod az 1579. tárgyat a 2869. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 griff nyakéket Takhisis részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]
aa 313 269 1117 |
átadod a 313. tárgyat a 269. tárgyat az 1117. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 8 gyógykenőcsöt Takhisis részére. Ok, sikeresen átadtál 2 purifikátor hájat Takhisis részére. Ok, sikeresen átadtál 1 párducbőr övtáskát Takhisis részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Hamarosan eljön a pillanat, hogy az analízist is elsajátíthatod. Ez egy a varázslói varázslatok közül." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 378.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Lebegő látomásként egy női fej jelenik meg előtted. Áttetsző ajkai elrebegnek néhány dolgot a mászás szakértelemről. (Szakértelmed 13 százalékkal nőtt.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 374.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Most veszed csak észre, hogy egy aprócska quwarg mászik végig a kút peremén. Tenyereddel csapsz rá, mielőtt még elfuthatna. Valahogy sokkal jobban érzed magad ettől az irgalmatlan cselekedettől. 1116 tapasztalati pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 370.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A kút szelleme megjelenik előtted. Lebegő kezei egy tárgyat nyújtanak feléd, miközben ajkai a nevedet suttogják. Szemügyre veszed, mit kaptál: egy lánckesztyűt. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 366.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad, valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93 ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent előtted. Értelmetlen látomás volt. 1079 tapasztalati pontot kaptál. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 362.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Jeges borzongás fut végig testeden, ahogy felvillan szemeid előtt az utoljára legyőzött varkaudar hadúr vádló tekintete. Vigyorogva meredsz vissza az üveges szemekbe. (+1 gonoszság.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 358.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Pár pillanat elteltével csoda történik: a környezet megváltozik, mindent élesebben látsz, minden mozdulat könnyedebb, mint előtte volt. (+3 erő forduló végéig.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 354.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Ölj alattomos manót, mert mindig szenzációs zsákmányt: tüskecsapdát találhatsz nála!" A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 350.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 erő forduló végéig.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 346.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A legutóbbi szörny által okozott sebzések maradéktalanul begyógyulnak, sőt... az összes többi sebed is. (+74 életerő.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 342.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya az Urgod kesztyűje, merthogy szerencsét növel, ha magukra aggatják." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 338.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a gnóm okuláré, merthogy intelligenciát növel, ha magukra aggatják." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 334.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Innen nyugatra 57 mérföldre van egy márványtorony. Izgalmas kalandok várnak ott rád." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 330.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 kristálygömb. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 326.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Ismerkedj meg mielőbb a gyémánt okuláréval! Már csak keveset kell gondolkodnod, hogy feltaláld." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 322.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Ölj adószedőt, mert mindig szenzációs zsákmányt: aranyat találhatsz nála!" Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 318.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Érdemes felkeresni a cseréptetős torony lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 1 láncinggel jutalmazzák." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 314.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Most veszed csak észre, milyen közel jött a mögötted álló kalandozó. Vaskos trollkezében piciny aranyérmét szorongat, biztos ő lesz a következő, aki a kutat használni akarja. Ideje megtréfálni. Egy gyors mozdulattal felmutatsz az égre, és azt kiáltod: "Zafír drakón!". Amikor a troll felnéz, egy óvatos mozdulattal elcsened tőle a pénzt, és a kútba hajítod. Amikor a troll visszafordul, és megkérdezi: "Ho van komám az a sárká?", elvigyorodsz. Még jó időbe telik, míg észreveszi, hogy alkoholbűzt kipárolgó mancsában már nincs ott a pénze. Kuncogva fordulsz el. (+1 gonoszság.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 310.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned a taumaturgia kapcsán. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 306.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 2 gyógykenőcs többletet jelez. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 302.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 22 varázspontot. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 298.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 3 csontkulcs. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 294.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Innen nyugatra 9, északra 180 mérföldre néhány vadtroll bujkál." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 290.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Érdemes felkeresni a cseréptetős torony lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 1 láncinggel jutalmazzák." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 286.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Tudd meg hát: a Toborzóiroda lakóinak szüksége van rád. Ha segítesz rajtuk, 1 lajstrom medállal fejezik ki hálájukat." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 282.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Egyetlen baj van az éjsötét rémcsizmával, hogy viselése intelligenciát csökkent." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 278.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Mit tegyél, ha a halálhozót sodorja utadba a vakszerencse? Támadd a hosszú csőrét, az a legérzékenyebb pontja." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 274.]
* 1. BP: |
használod az 1602. tárgyat |
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. A belsejébe 8 vizet dobsz. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 4 vasércet kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 271.]
* 2. BP: |
keresed a 102. szörnyet |
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy uzbányt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 231.]
tf 4 31 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 31 pontért |
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[31 pontot használtál fel, van még 200.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-15 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 28, 24.
Kicsit kövérnek látszol mostanában - nem ártana fogyózni! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a karmos tankány. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 439 pontot. A következő körben tehát 639 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 298. fordulód.
Erő: |
30 (35) |
Szint: |
21 |
Merészség: |
8/1 |
Magasság: |
105 cm |
IQ: |
28 (30) |
Támadás: |
20 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
42 kg |
Ügyesség: |
24 (26) |
Védekezés: |
29 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
91/91 év |
Egészség: |
42 (48) |
Életpont: |
329/314 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
5 |
Szerencse: |
22 (24) |
Varázspont: |
602/174 |
Pénz: |
4674 arany |
Kép. pont: |
9 |
Tudatpont: |
21/21 |
|
|
|
|
|
|
Eddig összesen 1424 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5748 TP-t kaptál. Jelenleg 609294 TP-d van. A következő szinthez még 190706 TP szükséges. Trófeáid:
varkaudar hadúr,
zombi mester,
láncravert quwarg. A 290. fordulódban 6135 arany került a bankszámládra. 6380 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1/82 |
szúrófegyverek: |
25/0 |
vágófegyverek: |
1/13 |
ütőfegyverek: |
4/10 |
lőfegyverek: |
24/0 |
dobófegyverek: |
6/11 |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (180%) << Aritma ostora (#1605) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
31/25 |
2. nyomkövetés: |
57/38 |
3. mászás: |
5/96 (+13%) |
4. csapdakészítés: |
16/57 |
5. csapdaészlelés: |
3/91 |
6. gyógyítás: |
52/83 |
7. titkosírás: |
3/86 |
8. felderítés: |
22/16 |
9. szörnyidomítás: |
6/33 |
10. teológia: |
31/53 (+6%) |
11. taumaturgia: |
35/28 (+11%) |
12. versengés: |
6/13 |
13. zene: |
142/65 (+90%) |
14. szörnyismeret: |
6/21 (+19%) |
15. vadászat: |
8/65 |
16. bányászat: |
8/82 |
17. csapatmunka: |
2/32 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), Sheran cserepét (#1271) (max. 10 darabot, csak egyszer), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 10 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
varkaudar hadúr (#270), vadász tatu (#10), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
|
|
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 20 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK |
feltámadás (#168) |
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 7, pontszámod: 95. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúzió trófea (137)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
díszes hangszer (280)
concerto grosso (308)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a zene ereje (396)
célzott lövés (408)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 822 TU szükséges.)
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)
(99,80) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)
(99,81) ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588), útonálló (#130)
(99,82) fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), Takhisis (2869. kalandozó), Brigella (4296. kalandozó), orgyilkos (#131)