297. forduló, 299. forduló, Don Marquez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. febr. 23. 12h:07'
EZ A 594. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD
595. játékheted kezdete: márc. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3485
SZÁMLA : XXXX

DON MARQUEZ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,29] koordinátán.
Ostorcsapásként ér az elmédben felbukkanó gondolat: Lázadni az Örökkévalók ellen? Elpusztítani azt, ki ily tökéletest tudott alkotni? A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+50 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 636.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 636.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 634.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 634.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 624.]

* 4. KP: elmormolod a 138. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 619.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 6. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 287 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 616.]

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

kf 1550 kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

v 87 elmormolod a 87. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a bájital kreálása varázslatot! "Kórakegye, ólomlepnye, rakás csüldő belső szerve, hukk!" mormolod, miközben kikotyvasztasz 1 bájitalt. Elkészültél. (ld. enc.) [-25 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 611.]

v 87 elmormolod a 87. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a bájital kreálása varázslatot! "Kórakegye, ólomlepnye, rakás csüldő belső szerve, hukk!" mormolod, miközben kikotyvasztasz 1 bájitalt. Elkészültél. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 606.]

ba 989 nem támadod a semleges jelleműeket
BA 989 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

ba 990 nem támadod a jó jelleműeket
BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

v 20 415 2 elmormolod a 20. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a bűvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 601.]

v 54 3879 elmormolod az 54. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:363,Y:4. [-20 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 596.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[183,30] Lakott területre érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy őrült varázsló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tisztítótűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb oldalát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kicsit megvagdalod az őrült varázsló testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod az őrült varázsló bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (3 életpontot sebezve). Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz és egy fokhagyma. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Sheran hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Épületeket látsz: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.).

(Továbbmész...) [184,31] Még mindig a városban vagy. Észreveszel egy templomot. Raia hívői építették. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy királyi emlékművet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Vlagyimir szobrát.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (650. épület.).

(Továbbmész...) [184,32] Még mindig a városban vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Elhaladsz a mulatóhely előtt. Vajon még mindig keresnek itt kalandorokat? (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.)

A következő épületeket látod: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.).
Eladsz 1 ezüst karkötőt 14 aranyért.
[21 pontot használtál fel, van még 575.]

pki 1000 kiveszel a bankból 1000 aranyat
Kiveszel a bankból 1000 aranyat. A számládon van még 1591 arany. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[184,31] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tisztítótűz varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal karját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel néhányszor megkarcolod az őrült varázsló testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (4 életpontot sebezve). Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy és 7 spiritusz. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+84 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Raia híveié. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy királyi emlékművet. Utad során felfedezel egy Vlagyimir szobrát. Van itt egy királyi palota (650. épület.).

(Továbbmész...) [185,30] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kicsit megvagdalod az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod az őrült varázsló fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (3 életpontot sebezve). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 15 életpontot vesztettél. Mágusölővel épp hogy megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megpöccinted az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (2 életpontot sebezve). Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma és 2 mocsári penke. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Észreveszel egy templomot. Dornodon hívői építették. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (641. épület.). [44 pontot használtál fel, van még 531.]

vtn 277 varázslat tanulás: a 277. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: filofaxáció. (ld. enc.) A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 496.]

v 277 elmormolod a 277. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a filofaxáció varázslatot! Kutakodni kezdesz az emlékeid között, hogy összeszedd, mely épületekben kaptál még teljesítetlen küldetéseket, és hamarosan ki is alakul a lista:
királyi palota - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod;
Invázióügyi Minisztérium - szeretnének 7 Thargodan esszenciát, 1 pszi követ, meg még valamit. [-20 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 486.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[184,29] Továbbmész a város utcáján.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Leah hívői építették.

(Továbbmész...) [183,29] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról tisztítótűz varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 14 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó bal lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel néhányszor súrolod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (2 életpontot sebezve). Elhajolsz a részeg kalandozó ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját.
Összefutsz Beterp Eszterrel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Amélia köpenyét, egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot és egy törpe védőgyűrűt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. (Bűvölés:) Rámosolyogsz a másikra, és megkérded, hogy tudna-e adni neked 2 aranypikkelyt. Közben megkínálod egy adag bájitallal, aminek nem tud ellenállni, és felhörpinti. Ő örömmel bólint, és átnyújt 1 aranypikkelyt. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [14 pontot használtál fel, van még 472.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a mászás szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 9 százalékkal nőtt.) Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 469.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen meglódul a lábad alatt a talaj, és egy étkezőben találod magad. Egy asztalnál ülsz, melynél a legelképesztőbb formába bújt alakváltók az asztaltársaid. Hangosan csócsálják az ízletes falatokat a tányérjaikról. Csak te nem eszel, nem érted mi ez az egész... Aztán megérkezik a pincér és megkérdezi, hozhat-e még valamit. Miközben megrázod a fejed, felnézel rá, és szíved kis híján azon nyomban leáll. A pincér egy triklem drakolder... Földbe gyökerezett lábbal állsz a kút előtt. Nem tudod hova tenni ezt a látomást, bár annyira élethű volt. 5241 tapasztalati pontot kaptál. Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 466.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+23 varázspont.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 463.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Innen keletre 6, délre 108 mérföldre van egy szopógödör. Valószínűleg kóbor szörnyektől nyüzsög a környék. Ideális hely a megmérettetésre." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [3 pontot használtál fel, van még 460.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tűnnek. Központi témájuk az úszás. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 10 százalékkal nőtt.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 457.]

m 6 1 7 mozogsz nyugatra, északkeletre, északnyugatra
[182,29] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy U.M.A. egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy óriáspók!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 63 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az óriáspók csupasz testét. Kritikus ütés! (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz.

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [183,28] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Észreveszel egy kristálypalotát. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Emella a Bombázó. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Leah templomot. Délre egy csodák kútja van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy Raia szent lovagja. Ettől nincs semmi félnivalód. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [182,27] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sebesült drakolich. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy tisztítótűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy alanori csatamén lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Egy apró vályogviskót pillantasz meg, melynek kéményéből vastag, fekete füst kígyózik az ég felé. A viskó mellett néhány birka legelészik. Látszik, hogy a ház igencsak rossz állapotban van: a tulajdonosnak vagy ideje, vagy ereje nincs arra, hogy karbantartsa a parányi házikót. Lehet, hogy itt lakik a sokat emlegetett erdei bölcs! (666. épület.)
Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [62 pontot használtál fel, van még 395.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 390.]

* 2. BP: alakváltás 10
Lassan gyökereket eresztesz a földbe, és pótolod a szervezetedből hiányzó nedvességet. De jó! (+2 életerő.) Aztán a gyökerek újra lábakká alakulnak. [10 pontot használtál fel, van még 380.]

* 3. BP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 340.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 123 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 300.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 83 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 260.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 43 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 220.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 23 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 2, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 2 szöges bunkó.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 439 pontot. A következő körben tehát 639 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ILLATOS BÁJITAL (261. TÁRGY)
Ez a parányi, levélszerű tartóban fortyogó sűrű főzet fantasztikus és bódító illatot áraszt. Ahogy beleszagolsz, körülötted énekelni, gyönyörű színekben csillogni kezd a világ. Minden olyan csodálatos, olyan mámorítóan szép! A bájital hívogat, hogy hörpintsd fel, váljon még csodálatosabbá ez a mennyei érzés. A bájital sikertelennek induló feltételes udvarlásnál és bűvölésnél automatikusan átadásra kerül, az előbbinél biztosítva a sikert, az utóbbinál 10-el csökkentve az áldozat mentődobását. A tárgy nem átadható.

FILOFAXÁCIÓ (277. VARÁZSLAT)
Biztos találkoztál már a kissé céltalan érzéssel egy-egy küldetés befejezése után: most akkor merre és hogyan tovább? Aztán beugrott, hogy még valahova menned kellene, hiszen meg is ígérted valakinek, de bárhogy is erőlködsz, nem jut eszedbe, hogy hol is történt ez! Nos, a visszaemlékezés megkönnyítésére itt ez a praktikus varázslat. Miközben öklödbe zársz egy fényesen csillogó aranyérmét, és elköltesz 20 varázspontot, rövid utazásra indulsz az emlékeidben, és megtudod, melyek azok az épületek, melyekben küldetést vállaltál, és még nem teljesítetted. Többnyire a küldetés milyenségére vonatkozóan is kapsz némi támpontot, de nem mindig pontosan, hiszen ehhez sokkal mélyebbre le kellene ásni, mint azt ekkora energia-befektetéssel megtehetnéd. A varázslattal való emlékezés ideje: 10 TVP-nyi.

KARAKTERLAP

Don Marquez, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Elenios püspöke vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 298. fordulód.

Erő: 31 (35) Szint: 23 Merészség: 6/5 Magasság: 186 cm
IQ: 32 (33) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 33 (41) Védekezés: 78 Menekülés: 30 % Életkor: 41/41 év
Egészség: 30 (34) Életpont: 344/245 Jellem: jó (593) Tul. pont: 5
Szerencse: 24 (31) Varázspont: 541/26 Pénz: 801 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 9/-9 Pszi pont: 131/24 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 4
Eddig összesen 1629 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15075 TP-t kaptál. Jelenleg 1029804 TP-d van. A következő szinthez még 170196 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Blounther apó, Hoxxurton. A 298. fordulódban 1591 arany került a bankszámládra. 1591 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/25 ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 8/42
vágófegyverek: 23/49 (+7%) ütőfegyverek: 26/97 (+1%) lőfegyverek: 23/60 (+6%)
dobófegyverek: 7/72

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << mágusölő (#422) (140%) << tyrex bunkó (#421)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/21 2. nyomkövetés: 48/79 (+10%) 3. mászás: 12/77 (+16%)
4. csapdakészítés: 14/55 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/69 6. gyógyítás: 94/0 (+23%)
7. titkosírás: 4/29 8. felderítés: 25/25 9. szörnyidomítás: 6/51
10. teológia: 29/21 (+31%) 11. taumaturgia: 28/95 (+8%) 12. szerencsejáték: 4/77
13. versengés: 7/30 14. zene: 25/88 15. szörnyismeret: 13/19
16. pszi: 14/83 (+11%) 17. zárnyitás: 3/3 18. vadászat: 19/14
19. bányászat: 30/13 20. úszás: 10/71 (+11%) 21. főzés: 5/18 (+18%)
22. csapatmunka: 2/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 3879. karakternek
kutatsz max. 30 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
vízionár (#66), Ciang Csí (#978), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) bűvölés (#20) (164,3) bűvölés (#20) (259,7) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> sötét gnóm (#132)
agyroppantás (#91) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> férfiak (#998)
tisztítótűz (#44) >> 13. szintű lényekre tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 0)
2.) Mókás kis élőlények a poszogó möszék. Imádkozz úgy, hogy tizet dédelgetsz e szeretreméltó állatkákból!
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kasztrp.fejlesztés (113)
gyógyító totem (116)
illúziók világa I. (160)
kaszt.kiteljesedés (166)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
fantomharc (234)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
teljes illúzió (309)
a bolondok mágiája (384)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2924.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 2 drótszőr (#37) 1 ezüst karkötő (#158)
5 fáklya (#36) 1 fekete gyöngy (#99) 2 kék orchidea (#68)
2 madártoll (#112) 2 mákrózsa virág (#56) 1 szöges bunkó (#8)
2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
265 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bájital (#261)
6 bordacsont (#16) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 fokhagyma (#403) 1 karbin plazma (#199) 2 mocsári penke (#148)
1 rézdarab (#70) 14 spiritusz (#170) 1 téfea-agy (#172)
1 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(182,27) drakolich (#760), erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(182,29) márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), ragyás burástya (#111), óriáspók (#303)
(183,28) kristálypalota (#401), Raia oltár, művészi porolit (#720), Raia szent lovagja (#239)
(183,29) részeg kalandozó (#187), szopógödör (#177), csodák kútja (#1096), Beterp Eszter (3877. kalandozó)
(183,30) őrült varázsló (#255), szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656), Sheran oltár, nekrofun (#173), szopógödör (#177)
(184,29) Leah oltár
(184,31) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), őrült varázsló (#255)
(184,32) bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár, 43. többszemélyes kaland
(185,30) őrült varázsló (#255), fekete mágustorony (#641), Dornodon oltár

Üzenet küldése a karakternek