Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 2. 9h:29' EZ A 677. JÁTÉKHETED, 297. FORDULÓD 678. játékheted kezdete: ápr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírtőrrel jól megszúrod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó, ezenkívül 1 ryuku védőkenőcs (ld. enc.). 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc jobb lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku futárbérenc fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 2, gyógyulás: 11, összesen: +9 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 12. varázslatot |
* 3. KP: | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | elmormolod a 70. varázslatot a 184. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1269. tárgyat |
av 13 | alakváltás 13 |
tno 5 3 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kf 820 531 1323 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 531. tárggyal az 1323. tárgyat |
bb 1156 1 | beraksz a bankba az 1156. tárgyat (1 darabot) |
hu 317 451 364 | hulladék: 317 451 364 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
ff 28 422 568 | felt. fegyverváltás: 28 422 568 |
ffk 140 140 140 | felt.fv.kozkázata: 140 140 140 |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
le 422 | leveszed/lerakod a 422. tárgyat |
v 96 188 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,106] Épületek tűnnek fel.
be 632 3 | bemész a 632. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
im | imádkozol |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló jobb oldalát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
ve 37 100 | megveszed a 37. tárgyat 100 |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Pengepajzzsal megvágod az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nőstény varkaudar. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 182 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor keményen megütöd a nőstény varkaudar jobb karját. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Pengepajzzsal megkarcolod a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 95 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 117 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (34 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos jobb vállát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Pengepajzzsal súrolod a varkaudar iszákos jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Skinhead. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. A feléd közeledő varkaudar varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán bal lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel megcsapod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zoloboo sámán bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán vágása nem talált el. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy varázsvédelem mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 100 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb karját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb vállát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 101 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb vállát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvágod a varkaudar iszákos fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar iszákos jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
szk 230 765 253 | keresed a 230. szörnyet a 765. szörnyet a 253. szörnyet |
* 1. BP: | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 2. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
RYUKU VÉDŐKENŐCS (1154. TÁRGY) Ez a hosszúkás tubusnyi folyékony, kéken világító kence a ryuku kuruzslók messziföldön létrehozott csodaszere, mellyel elég, ha vastagon bekenegeted a tárgyaid felszínét, és rögtön megtapasztalhatod az eredményét: holmidnak az elemi energiák már nem nagyon képesek ártani. Persze 100%-os biztonságot így sem lehet elérni, de tény, hogy egy-egy sárkány elemésztő leheletét több tárgyad fogja megúszni, mint ha nem használsz a csodaszerből. A védőkenőcs sajnos folyamatosan párolog, így hatása csak a kör végéig tart, a táborozás végeztével kénytelen leszel újra bekenegetni a tárgyaidat. A H 1154 paranccsal életre hívott akció 4 TVP-be kerül, a játék nyelvén pedig a védelem azt jelenti, tárgyaid +8 mentődobást kapnak minden ellenük intézett támadással szemben. |
DIN FORMÁLÓ MINTA (301. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélyvörös színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kardot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Din formázó minta. A Din a vágófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok kard alakúra formázni. |
KHÓR MASZKJA (1138. TÁRGY) Ocsmány maszk, amelyet a varkaudar sámánok öltenek magukra, hogy még ijesztőbbek legyenek. Ha odáig alacsonyodsz, hogy eltakard vele arcodat, a KF 1138 parancsot kell kiadnod. A maszk más tárgy elől helyet nem foglal. Védettségedet és szerencsédet 2-vel, max. ÉP-det 20-szal növeli meg. Kicsit nehezebben látsz ki belőle, ezért kapsz -1 támadást, és persze arcod koszos és izzadt lesz, hajad csimbókokban fog lógni. |
Erő: | 29 (37) | Szint: | 25 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 31 (48) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 25 (40) | Védekezés: | 91 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/40 év |
Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 351/252 | Jellem: | jó (522) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (52) | Varázspont: | 647/43 | Pénz: | 3862 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 28/27 | Pszi pont: | 162/43 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/85 | ökölvívás: | 23/68 (+10%) | szúrófegyverek: | 23/96 (+2%) |
vágófegyverek: | 24/4 (+4%) | ütőfegyverek: | 6/35 | lőfegyverek: | 24/76 (+17%) |
dobófegyverek: | 25/88 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << mágusölő (#422) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -11.); ezüsttollú nyíl (#363) (12 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/34 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 74/99 (+20%) | 3. mászás: | 9/32 |
4. csapdakészítés: | 18/11 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/2 | 6. gyógyítás: | 61/50 |
7. titkosírás: | 4/2 | 8. felderítés: | 24/51 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 11/77 |
10. teológia: | 51/4 (+1037%) | 11. taumaturgia: | 47/94 (+859%) | 12. szerencsejáték: | 1/9 |
13. versengés: | 8/47 | 14. harcművészetek: | 17/18 | 15. zene: | 10/38 |
16. szörnyismeret: | 34/4 (+52%) | 17. pszi: | 14/88 (+30%) | 18. zárnyitás: | 5/49 |
19. vadászat: | 12/44 | 20. bányászat: | 31/59 | 21. úszás: | 7/36 |
22. főzés: | 9/81 (+1%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 56 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | agyburok (#90) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | varázsszem (#184) | hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs II (#63) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar bajnok (#190) | tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar íjász (#687) | |
villámcsapás (#50) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) | varázsvédelem (#34) | >> | pókkirálynő (#7079) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
328 | arany (#50) | 1 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | |||
3 | pirkit (#153) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | ryuku ökölgyolcs (#1156) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | vámpírtőr (#364) | 1 | varányszem (#30) | |||
1 | varkaudar csizma (#317) | 1 | zangrozi csizma (#451) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 11 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bumeráng (#249) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 89 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 22 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 1 | Khór maszkja (#1138) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
7 | nyílvessző (#108) | 3 | rézgolyó (#343) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
4 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | 21 | víz (#27) |