296. forduló, 298. forduló, Ezusterem összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. dec. 12. 16h:10'
EZ A 413. JÁTÉKHETED, 297. FORDULÓD
414. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2061
SZÁMLA : XXXX

EZUSTEREM KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [173,15] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ).
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben Zaks Boelnir személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Az aranytermő erszény 95 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+219 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+174 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+73 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy áeratikus hasnyák fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 579. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 574. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 569. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [5 pontot használtál fel, van még 564. Kapsz 1 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 1 453 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 563.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 558. Kapsz 1 VP-t.]

ef 4 502 energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 530. Kapsz 5 VP-t.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[173,16] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt tigris! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt tigris farkát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az élőholt tigris jobb karját. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az élőholt tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 1 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [173,17] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy magger közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a magger testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a magger testét. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. [16 pontot használtál fel, van még 514. Kapsz 3 VP-t.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

172 173 174
14
15
16
17
18
(173,16) tavacska, gumifa (#38), oltár, élőholt tigris (#766), bűbájlidérc (#761)
(173,17) magger (#747), Leah oltár

[144,61] Épületek tűnnek fel.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Arénagödröt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 504. Kapsz 2 VP-t.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+126 életerő). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 499. Kapsz 1 VP-t.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet elkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+24 arany). Ez jól esett! (+1 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 469. Kapsz 6 VP-t.]

vtn 467 443 varázslat tanulás: a 467. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: gázpajzs. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: harci induló. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [70 pontot használtál fel, van még 399. Kapsz 14 VP-t.]

tv 467 támadó/véd. varázslat a 467. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: gázpajzs. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

vv 11 12 13 elmormolod a 11. varázslatot a 12. varázslatot a 13. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 397.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 395.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 393.]

v 443 elmormolod a 443. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 388. Kapsz 1 VP-t.]

h 1755 300 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+300 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 383. Kapsz 1 VP-t.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy aranyfecske.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az aranyfecske testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 501 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vadászkés felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 46 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel megcsapod az aranyfecske testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vashegyű nyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 48 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. 6 994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 130, gyógyulás: 0, összesen: -130 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy hegyi góliát.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (2 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a hegyi góliát testét. (4 támadással 349 életpontot sebezve.) A hegyi góliát csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. 2 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl és 4 arany. 2 096 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar iszákos.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy gázpajzs varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Köszönhetően gázpajzs védelmednek.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar iszákos fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos bal oldalát. (5 támadással 427 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vadász varkaudar.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával teljesen átszúrod a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy áldott okerón.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az áldott okerón kitines ollóját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áldott okerón testét. (6 támadással 529 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad az áldott okerón ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel megcsapod az áldott okerón kitines ollóját. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar iszákos.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy gázpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (gázpajzs védelmez.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar iszákos bal karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 419 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy ében halálhajcsár.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében halálhajcsár jobb lábát. (6 támadással 509 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 298. Kapsz 17 VP-t.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+40 életerő). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 293. Kapsz 1 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy részeg kalandozó. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó jobb oldalát. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaskulcs. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Találsz egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy pusztulás sírjait. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 285. Kapsz 1 VP-t.]

ve 25 2 megveszed a 25. tárgyat 2
Vásároltál 2 kavadu iszákot. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

ve 26 15 megveszed a 26. tárgyat 15
Vásároltál 15 gyenge mérget. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

ve 1 1 megveszed az 1. tárgyat 1
Vásároltál 1 deus ex machinát. 50 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[173,17] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy ezoterikus mardel. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [172,16] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku csapásvezető. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 264 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. 1 810 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 264, gyógyulás: 0, összesen: -264 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. [16 pontot használtál fel, van még 269. Kapsz 3 VP-t.]

v 181 183 29 elmormolod a 181. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

171 172 173 174
15
16
17
18
(172,16) ryuku csapásvezető (#778), Fairlight oltár
(173,17) magger (#747), Leah oltár, ezoterikus mardel (#184)

[183,29] Lakott területre érkeztél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.)
[-60 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 259. Kapsz 2 VP-t.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Hallottál már arról, milyen sokat ér az elemi fagyförgeteg? Egyedülálló eszköz ez a papi hideg alapú varázslatok sorában." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [3 pontot használtál fel, van még 256.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Vadássz Raia szent lovagját, hiszen mindig ezüsttőrt találsz nála!" Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [3 pontot használtál fel, van még 253.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "A következő varázslat, amit megtanulsz a nagyobb tűzel. id. legyen! Ez a varázslói varázslatok egyike." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [3 pontot használtál fel, van még 250.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen gyógyító fuvallat söpör végig a testeden, ami olyan hatással van rád, mintha egy vadászgörény bal szemét nyalogattad volna fél órán keresztül. Gyógyultál 24 életerőpontot. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [3 pontot használtál fel, van még 247.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Varlzortripbolk boltjának raktáraiban még 4 vékony ryuku kulcsot találhat az élelmes vásárló." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [3 pontot használtál fel, van még 244.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 214. Kapsz 6 VP-t.]

h 234 40 használod a 234. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+31 arany). Ez jól esett! (+1 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 174. Kapsz 8 VP-t.]

v 15 312 3 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új borkonyó bibe. [-21 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 159. Kapsz 3 VP-t.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[172,16] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat q. rohamosztagos közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 429 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A 9 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Továbbmész...) [171,15] Dombos terepre érkeztél.

Felfedeztél egy púdersziklát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [170,14] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.

[29 pontot használtál fel, van még 130. Kapsz 5 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[171,14] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

[8 pontot használtál fel, van még 122. Kapsz 1 VP-t.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy roguena lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a roguena fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a roguena malacfejét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) A roguena karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a roguena száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 2 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 112. Kapsz 2 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[172,14] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz tubarkövet. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.

[13 pontot használtál fel, van még 99. Kapsz 2 VP-t.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy woorgard. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard testét. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a woorgard testét. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a woorgard. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A woorgard még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 619 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 893, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ekharion. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az ekharion jobb lábát. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Az ekharion egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 2 270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 89. Kapsz 2 VP-t.]

ek 503 204 59 t. energia kisütése: 503 204 59
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

169 170 171 172 173
13
14
15
16
17
(170,14) Leah rúnaköve, Leah oltár
(171,14) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia szent lovagja (#239), roguena (#779)
(171,15) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), művészi porolit (#720), érclelőhely
(172,14) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), manóodú (#698), Raia oltár, érclelőhely, woorgard (#231), ekharion (#232)
(172,16) ryuku csapásvezető (#778), Fairlight oltár, q. rohamosztagos (#242)

[204,59] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Találsz egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy bíborcserjét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy ekharion bébi vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy gránátkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 84. Kapsz 1 VP-t.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 79. Kapsz 1 VP-t.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar hírnök jön feléd.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 101 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 333 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. A következő kincseket találtad: egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> (185,60)-> 11 arany, -2 ÉP], egy rákpajzs, 2 ubuk dobónyíl, 5 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP]. Egy varkaudar íjász támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 98 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 28 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP]. 7 715 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar íjász támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 33 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP]. 8 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar iszákos intéz feléd kihívást.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: gázpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! (gázpajzs védelmez.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos bal lábát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Mélyet szippantasz a levegőből, közben mosolyogsz. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 521 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1318, sebződés: 296, gyógyulás: 0, összesen: -296 ÉP}

Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. Alaposan körbevizsgálódsz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [45 pontot használtál fel, van még 34. Kapsz 9 VP-t.]

kt 312 3 elkészíted a 312. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 4. Kapsz 6 VP-t.]

kt 20 1 elkészíted a 20. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen fúvócsövet is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

kt 138 3 elkészíted a 138. tárgyat (3 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen ubuk dobónyílat is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 243 keresed a 243. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy áeratikus hasnyákot. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 16, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a roguena. 2 kaját nyel le a goldugar. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a gyilkos szilmill. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 438 pontot. A következő körben tehát 441 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GÁZPAJZS (467. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ennek az egyszerű védekező varázslatnak az elmondásához nem kell más mint 20 varázspont, valamint 1 csepp gyenge méreg. Ha sikeresen elvarázsolod, akkor rövid ideig (azaz egy csata erejéig) teljesen védett leszel a méreg alapú varázslatoktól és a szörnyek méreg vagy gáz alapú leheletétől pl. bűzlehelet, vagy mérgező lehelet.

HARCI INDULÓ (443. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Minden valamirevaló bárd képes arra, hogy nem csak másokat, de saját magát is inspirálja, ezáltal emberfeletti teljesítményre ösztönözze. Nem kivétel ezek alól sem az emberek énekmondói, sem a törpék harcidudásai, a trollok harcidobosai, az elfek hangbűvölői vagy a kobuderák ütemharcosai sem. Sőt, mindenki, aki képes a mágia alapfokú használatára, és rendelkezik némi alap zeneismerettel, képes arra, hogy kifejlesszen magának egy belső dalt, nótát, ütemet - mindegy, hogyan nevezzük -, amire ráhangolódva a maximumot hozza ki magából az élethalál harcokban. [Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy minden fordulódben egyszer kiadhatod a V 443 parancsot 5 TVP-ért és 50 VP-ért. Ekkor a következő táborozásig zene szakértelem/10 támadást kapsz, de max. 20-at.

TUBARKŐ (700. TÁRGY)
Az árnymanó koszos ingujjából egy még koszosabb, fekete követ varázsol elő.
- Ez ám a mágikus hatalmú kő! - mondja nagy hangon. - Ha nálad van, hihetetlen szerencséd lesz - a holmijaid elpusztíthatatlanok lesznek, mit neked a szójer nyála vagy a sárkány lehelete! - nos, ha a fele igaz mindennek, akkor már jó üzlet! Az árnymanó nagyhangon folytatja.
- Mindössze egy alligátorbőr cipő kellene a fázós lábamra érte, meg egy liumbe bimbó, a kedvenc csemegém!
Ha a követ meg akarod szerezni, és a két tárgy a rendelkezésedre áll, a Küldetés Teljesítése: KT 700 parancsot add ki a manóodún, 5 TVP-ért. A tubarkővel kapcsolatban persze az árnymanó kicsit túlzott - valóban védelmet jelent a tárgyaidnak, de nem tökéleteset. Minden tárgynak a különböző támadási formák ellen - sav, tűz, törés, hideg, elektromosság - mentődobása van. Pl. egy üveg folyadéknak alacsony a mentődobása törés és hideg ellen, de tűzzel szemben ellenállóbb, mint pl. egy madártoll. A mentődobás 1 és 20 között van, a tubarkő a tárgy minden mentődobásához +3 -at ad! Egy második tubarkő további +2, egy harmadik további +1 bónuszt jelent - ha hajlandó vagy többször összegyűjteni a tárgyakat - tehát három tubarkő esetén összesen +6 lesz a bónusz. Háromnál több tubarkőnek már nincs jelentősége. A tubarkövet nem kell KF-elned.

KARAKTERLAP

Ezusterem, egy kopasz, piros szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran eljövendő papja vagy. Papi hited: 273. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 297. fordulód.

Erő: 39 (57) Szint: 39 Merészség: 7/5 Magasság: 259 cm
IQ: 42 (57) Támadás: 65 Agresszió: 3 Testsúly: 475 kg
Ügyesség: 41 (58) Védekezés: 96 Menekülés: 30 % Életkor: 23/33 év
Egészség: 43 (57) Életpont: 857/383 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (62) Varázspont: 1595/640 Pénz: 2588 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 35/28 Pszi pont: 159/176 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 4456 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 72 356 TP-t kaptál. Jelenleg 7 572 357 TP-d van. A következő szinthez még 527 643 TP szükséges. Trófeáid: vark. kardtáncos, varkaudar katona, csataremák. A 232. fordulódban 1404 arany került a bankszámládra. 2184 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/26 ökölvívás: *19/102 szúrófegyverek: 19/5 (+47%)
vágófegyverek: 29/78 ütőfegyverek: 39/79 (+7%) lőfegyverek: 25/31
dobófegyverek: 34/33 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: ryuku kopja (#694) (200%) << teriád pöröly (#1283)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bumeráng (#249) max. 1 db (18 -31.); vas dobónyíl (#189) (32 -987.); hajító csillag (#939) (988 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
204,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 172,14
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 209
Kedvenc táborhely: 204,59
JLKzott minoszkúpok: 62, 63, 61, 88, 90

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 62 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 572 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 68/23 (+12%) 2. nyomkövetés: 53/58 (+12%) 3. mászás: 17/86
4. csapdakészítés: 21/95 (+7%) 5. csapdaészlelés: 5/31 6. gyógyítás: 45/9
7. titkosírás: 20/17 8. felderítés: 29/42 (+5%) 9. szörnyidomítás: 14/54
10. teológia: 46/81 (+21%) 11. taumaturgia: 94/82 (+22%) 12. szerencsejáték: 2/26
13. versengés: 11/81 14. harcművészetek: 14/15 15. zene: 16/90 (+87%)
16. szörnyismeret: 34/94 (+22%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/84
19. vadászat: 29/3 (+24%) 20. vitalitás: 1/76 21. bányászat: 34/56 (+8%)
22. úszás: 15/23 23. főzés: 23/1 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: labirintus (16)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt tigris (#766), szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), Lady Amélia (#966), kronoelementál (#287) (csak egyszer), kronotapír (#286) (csak egyszer), királyi őrjáratos (#7006) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
noth szellem (#250), csontgólem (#392), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274), animált hókutya (#651), királyi őrjáratos (#7006), kronotapír (#286), mammut zombi (#654), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) harci induló (#443) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), életpajzs (#142), gázpajzs (#467)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> 10. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> 25. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 53, 61, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 88, 90.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18, 35, 36, 43, 44, 47, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 719, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 76415.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 488. Szerzett pont: 108092. Beállított erő: 0 Összpont: 108092

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
druida áldás (300)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
manapajzs töltése (565) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4753 TU szükséges.)
isteni regeneráció (572) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.

Összsúly: 385.67 kg Megterheltség: 132%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 34 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
687 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 4 borkonyó bibe (#312)
1 deus ex machina (#1) 5 drótszőr (#37) 12 gyenge méreg (#26)
4 isteni könnycsepp (#260) 10 kaja (#2) 2 kavadu iszák (#25)
2 mandibulapenge (#125) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 rákpajzs (#98)
1 rézdarab (#70) 1 Thargodan esszencia (#328) 7 tigroszlán fog (#63)
2 ubuk dobónyíl (#138) 2 vas dobónyíl (#189) 3 vasérc (#152)


Üzenet küldése a karakternek