Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 30. 9h:11' EZ A 306. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD 307. játékheted kezdete: aug. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3471 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat az 1534. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg nagymester jobb oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Varkaudar szablyával épp hogy eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 30, gyógyulás: 8, összesen: -22 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus fejét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 mocsári penke és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
vv 71 73 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 22 190 | elmormolod a 22. varázslatot |
bb 1113 15 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (15 darabot) |
kt 685 1 | elkészíted a 685. tárgyat (1 darabot) |
hu 182 148 | hulladék: 182 148 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
kb 2 25 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (25 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ve 667 20 | megveszed a 667. tárgyat 20 |
ve 669 20 | megveszed a 669. tárgyat 20 |
ve 331 20 | megveszed a 331. tárgyat 20 |
ve 657 14 | megveszed a 657. tárgyat 14 |
m 2 7 8 | mozogsz keletre, északnyugatra, északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a ryuku gárdista, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [102,90] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy patakot. Északra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy törpemammut nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a törpemammut fejét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,89] Továbbra is síkságon vagy. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [102,87] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [102,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sörényes ubuk. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk farkát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kilukasztod az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ryuku légiós ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [102,83] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.
(Továbbmész...) [102,82] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 254. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nektoraf testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A nektoraf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 18 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 18 pontért |
Erő: | 41 (49) | Szint: | 24 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 40 (53) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 33 (36) | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/24 év |
Egészség: | 40 | Életpont: | 449/365 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 42 (57) | Varázspont: | 844/1 | Pénz: | 29413 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 28/18 | Pszi pont: | 190/16 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 35 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/64 | ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 8/51 |
vágófegyverek: | *23/100 | ütőfegyverek: | 27/39 | lőfegyverek: | 27/12 (+2%) |
dobófegyverek: | 4/73 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüsttollú nyíl (#363) (5 -12.); ezüsttollú nyíl (#363) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/68 | 2. nyomkövetés: | 46/93 (+14%) | 3. mászás: | 15/92 |
4. csapdakészítés: | 22/99 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/61 | 6. gyógyítás: | 37/47 |
7. titkosírás: | 7/56 | 8. felderítés: | 20/56 | 9. szörnyidomítás: | 12/28 |
10. teológia: | 41/53 (+6%) | 11. taumaturgia: | 42/59 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 7/65 |
13. versengés: | 15/82 | 14. zene: | 11/57 | 15. szörnyismeret: | 39/43 (+20%) |
16. pszi: | 25/65 (+22%) | 17. zárnyitás: | 14/38 | 18. vadászat: | 16/16 |
19. bányászat: | 30/19 (+1%) | 20. testépítés: | 39/59 | 21. úszás: | 8/57 |
22. főzés: | 9/31 (+10%) | 23. csapatmunka: | 5/72 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), élőholt quwarg (#202), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiafolyam (#136) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | |
tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | energiafolyam (#136) | >> | nómenklatúra (#158) | |
energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | 18. szintű lényekre | tűzeső (#61) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | quwarg ősmágus (#302) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
hhaar burka II (#162) | >> | nők (#999) | védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | pszi-acéltorony (#98) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | elektromos pajzs (#51) | >> | hadroszaurusz (#162) | |
tompítás (#40) | >> | quwarg szabotőr (#301) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | |
hhaar burka II (#162) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.) |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 11 |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 9290. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 158. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
10 | mocsári penke (#148) | 1 | rézdarab (#70) | 11 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | vashegyű lándzsa (#182) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
47 | arany (#50) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 29 | kaja (#2) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
5 | ubuk tüske (#131) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 6 | víz (#27) |