TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. jan. 25. 15h:32'
EZ A 511. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD
512. játékheted kezdete: febr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2641
SZÁMLA : XXXX
|
EZÜSTHAJÚ BALI KALANDJAI
244 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű gnóm nővel. Raia tanítványa. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lovagi tabardot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy szürke bőrkesztyűt visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított spagulár. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Luwnya. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
A 4. napon összeakadsz Calen Randirral. Egy sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár: ez a kép jelenik meg előtted, amikor ámulva nézed az ősök e nemes lovagját. Sheran eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyűrűjét és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy troll ritualista trófea, egy szőrös bozsó trófea és egy ryuku légiós trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy karmos tankány. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Meghallasz egy hangot! Mikor közelebb mész a hang forrásához és megérted, mit jelent az ének, szívedig hatol a fagyos érintés. A hang forrása egy vörös, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Ő a Jégmágusok Szövetségének Majdnem költő, Majdnem író, Majdnem élő, Majdnem halott, Majdnem józan, Majdnem szerelmes Bárdja és énekese: Vemhes Guppi. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 5. napon összefutsz Holdezüst Khítullal. Sheran hittérítője. Egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy optiri agysisakot, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy trófea nyakláncot, egy tünde tegezt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy kardfogú fülemüle trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ork bérgyilász trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 6. napon látod, hogy valaki közeledik feléd: felismered, ő High Density. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: felderítő. Felszerelését egy ryuku tolvaj trófea, egy teriád törzsfő trófea és egy teriád vadász trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Villámgyorsan elrejtőztél a másik kalandozó elől.
A 7. napon újból összeakadsz Holdezüst Khítullal. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 11. napon összefutsz Aquila Kyrával. Elenios felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tünde tegezt és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy vadász quwarg trófea és egy varkaudar behemót trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy sullár a hátasa. Holmiját egy törpemammut cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 11. napon összeakadsz Leslievel. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített dorony duda. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy császári kesztyűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy Ciang Csí trófea és egy woorgard trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 11. napon összeakadsz Villámló Pengével. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy vas fejpántot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy nyuhaj karbin trófea, egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lángoló Pentagramma. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A 12. napon ismét összefutsz Holdezüst Khítullal. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Tara Mortalis elszívott tőled 20 varázspontot a táborozásod 27. napján. Simónia önfeláldozása révén megmenekültél Á la Moucie pszi-regenerációjától. Simónia önfeláldozása révén megmenekültél Á la Moucie pszi-regenerációjától.
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+236 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy orgyilkos nyomára bukkanj. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 464.]
* 1. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 464.]
* 2. KP: |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 454.]
* 3. KP: |
elmormolod a 19. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 449.]
* 4. KP: |
elmormolod a 15. varázslatot |
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 449.]
kb 179 1 |
kiveszel a bankból a 179. tárgyat (1 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 grifftojást. [0 pontot használtál fel, van még 449.]
bb 260 10 |
beraksz a bankba a 260. tárgyat (10 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 449.]
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy útonálló.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az útonálló testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[30 pontot használtál fel, van még 419.]
bb 260 10 |
beraksz a bankba a 260. tárgyat (10 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 419.]
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy orgyilkos.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos jobb oldalát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[30 pontot használtál fel, van még 389.]
bb 260 10 |
beraksz a bankba a 260. tárgyat (10 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 389.]
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy orgyilkos.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[30 pontot használtál fel, van még 359.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,102] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ongóliant. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (23 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal néhányszor megcsapod az ongóliant testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Kőkéssel kissé megkarcolgatod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Csatabárddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Kőkéssel kicsit megvagdalod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 133, gyógyulás: 22, összesen: -111 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Jo-Lee a Mágus lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy erszényes elkarog nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog bal oldalát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Kőkéssel megkarcolod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy Ayagira Tanaka trófea, egy vadász quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy sullár! Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Scorpio. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Chara-din ministránsa. Egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget, egy ritualista amulettet, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy varkaudar bajnok trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: prédára leső drónkeselyű. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Holmiját egy sóhajtó dorony cipeli. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Borovicska. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[17 pontot használtál fel, van még 342.]
v 96 73 60 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(100,102) ongóliantok (38159), Raia rúnaköve, Dornodon oltár, szent tölgyfa (1094393), 2194. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), erszényes elkarog (#354), Scorpio (#. kalandozó), Borovicska (#. kalandozó)
[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kastélyt. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 6550 TVP épült bele.) Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összefutsz egy kopasz, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr követője. Egy bronzpáncélt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy rézsisakot visel. Ruházatát egy sötét gnóm trófea, egy ork sámán trófea és egy sullár trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Fangeur Typhon Cul. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, félszemű mutáns férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fairlight követője. Egy Métely páncélját és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy törpemammut trófea, egy pszi elementál trófea és egy szeppent rákfatty trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Rőt Asbard. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 332.]
fa 260 4348 10 |
feladod a 260. tárgyat a 4348. kalandozónak (10 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Birka részére szánod. Átadsz 10 isteni könnycseppet. Ennek elküldése 44 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 329.]
kb 260 10 |
kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 329.]
fa 260 4348 10 |
feladod a 260. tárgyat a 4348. kalandozónak (10 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Birka részére szánod. Átadsz 10 isteni könnycseppet. Ennek elküldése 44 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 326.]
kb 260 10 |
kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
fa 260 4348 10 |
feladod a 260. tárgyat a 4348. kalandozónak (10 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Birka részére szánod. Átadsz 10 isteni könnycseppet. Ennek elküldése 44 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 323.]
kb 260 10 |
kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 323.]
fa 260 4348 10 |
feladod a 260. tárgyat a 4348. kalandozónak (10 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Birka részére szánod. Átadsz 10 isteni könnycseppet. Ennek elküldése 44 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 320.]
fa 1137 4348 10 |
feladod az 1137. tárgyat a 4348. kalandozónak (10 darabot) |
Nincs nálad annyi a tárgyból, amennyit paraméterként megadtál!
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Birka részére szánod. Átadsz 3 varkaudar pálinkát. Ennek elküldése 27 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 317.]
m 3 2 1 |
mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,102] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Jo-Lee a Mágus, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [101,102] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy királyi őrsáncot. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Találsz egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy sötét főgnóm irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a piromenyét testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kérődző etra lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a kérődző etra foltos testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra támadsz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a kérődző etra testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Kőkéssel kicsit megvágod a kérődző etra testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 18, gyógyulás: 1, összesen: -17 ÉP}
Észreveszel valamit a földön. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia főpap-jelöltje. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított trikornis. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lauzit. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+5 életpont.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összeakadsz Myotis Canisszal. Sheran félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz egy szőke hajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia bíborosa. Egy gólem talizmánt, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Thpreg Yw'Hite. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
(Továbbmész...) [102,101] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy khór darázs. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a khór darázs bal oldalát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a khór darázs testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Kőkéssel súrolod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg tollas testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzpajzs és 3 mérg. ubuk tüske. Egy varkaudar támad rád.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A sorból újabb helybeli lép eléd. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák intéz feléd kihívást.
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a szutykos remák testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kőkéssel kissé megkarcolod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-6 pszi pont.) (-1 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Immortalis Viatorral. Ilyen agyarat humanoid szájában még nem láttál. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bronzpáncélt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy ekharion trófea és egy Poomr Ko trófea díszíti. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[81 pontot használtál fel, van még 236.]
m 2 1 2 |
mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
[103,101] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy varkaudar íjász közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb vállát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 20 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kőkéssel épp hogy megvágod a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 71, gyógyulás: 11, összesen: -60 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy aranygyűrűt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy kérődző etra trófea, egy varkaudar kósza trófea és egy vérfürdető magszim trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy gyermek van vele. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Arana. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szutykos remák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal felnyitod a szutykos remák testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) (-2 TU.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Bakacsinnal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
(Továbbmész...) [105,100] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szutykos remák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 93 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák lebegő nyúlványait. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal felnyitod a szutykos remák fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a szutykos remák jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) (-1 TU.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [41 pontot használtál fel, van még 195.]
m 1 1 |
mozogsz északkeletre, északkeletre |
[106,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő khór darázs nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a khór darázs jobb szárnyát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kőkéssel párszor súrolva eltalálod a khór darázs jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 darázsfarok. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [107,98] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy varkaudar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Apa Tifusz előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar kölyök támad rád.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök fejét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 bumeráng és egy bronzhegyű lándzsa. Egy varkaudar jön feléd.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy élőholt mirg támad rád.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar bajnok védelmezi a vadászterületét.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Hiszen ez kibírhatatlan!
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy szent tölgyfát.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Wirnox a tomboló táborát. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku mellvértet, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Rangja: inkvizítori kínzómester. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[74 pontot használtál fel, van még 121.]
* 1. BP: |
használod a 336. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 120.]
* 2. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 120.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 18, 26.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 120 pontod maradt, ebből a következő körre 120 pontot vihetsz át. Kapsz még 437 pontot. A következő körben tehát 557 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Ezüsthajú Bali, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Sheran bíborosa vagy. Papi hited: 170. A Sheran Múmiák (#9137) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 296. fordulód.
Erő: |
38 |
Szint: |
22 |
Merészség: |
8/1 |
Magasság: |
119 cm |
IQ: |
27 (30) |
Támadás: |
21 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
68 kg |
Ügyesség: |
52 (54) |
Védekezés: |
51 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
66/66 év |
Egészség: |
20 |
Életpont: |
442/395 |
Jellem: |
semleges (+2) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
26 (28) |
Varázspont: |
603/341 |
Pénz: |
3504 arany |
Kép. pont: |
5 |
Tudatpont: |
14/-3 |
Pszi pont: |
7/-2 |
|
|
|
|
Eddig összesen 1654 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10030 TP-t kaptál. Jelenleg 849158 TP-d van. A következő szinthez még 150842 TP szükséges. Trófeáid:
ekharion,
ongóliant,
varkaudar íjász. A 285. fordulódban 5084 arany került a bankszámládra. 5363 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
10/88 (+12%) |
szúrófegyverek: |
7/80 |
vágófegyverek: |
*25/100 (+8%) |
ütőfegyverek: |
22/75 (+1%) |
lőfegyverek: |
23/64 (+9%) |
dobófegyverek: |
20/69 (+21%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << csontpálca (#329) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -10.); tüske (#22) (11 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
37/0 |
2. nyomkövetés: |
92/43 (+36%) |
3. lopás: |
1/15 |
4. mászás: |
7/36 |
5. csapdakészítés: |
18/82 (+5%) |
6. csapdaészlelés: |
3/65 |
7. gyógyítás: |
43/27 |
8. titkosírás: |
4/72 |
9. felderítés: |
18/73 (+44%) |
10. szörnyidomítás: |
9/69 |
11. teológia: |
34/75 (+7%) |
12. taumaturgia: |
53/49 (+9%) |
13. szerencsejáték: |
2/30 |
14. versengés: |
7/7 |
15. szörnyismeret: |
23/12 (+18%) |
16. pszi: |
1/59 |
17. zárnyitás: |
5/94 |
18. vadászat: |
14/53 |
19. bányászat: |
32/24 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz a 4938. karakternek |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
készítesz tolmokov-koktélt (#351) (max. 10 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), hűségérmét (#1141) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 99 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
fémbontó szójer (#150) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
törpe (#3), trikornis (#104), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
|
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 7 költség alatt; |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot! |
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 15 felderítő, 2 szabotőr, 2 királynő. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(100,102) ongóliantok (38159), Raia rúnaköve, Dornodon oltár, szent tölgyfa (1094393), 2194. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), erszényes elkarog (#354), Scorpio (#. kalandozó), Borovicska (#. kalandozó)
(101,102) tavacska, királyi őrsánc (24881140), Sheran oltár, szent tölgyfa (3247393), művészi porolit (5102720), piromenyétek (#99), kérődző etra (#368), Lauzit (#. kalandozó), Myotis Canis (#. kalandozó), Thpreg Yw'Hite (#. kalandozó)
(102,101) khór darázs (2421348), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), oltár, Chara-din rúnaköve, Immortalis Viator (#. kalandozó)
(103,101) varkaudar íjász (1505687), oltár, Chara-din monolitja (#534), Arana (#. kalandozó)
(104,100) szutykos remák (2795191), tavacska, Chara-din rúnaköve, oltár, Bakacsin (#. kalandozó)
(105,100) szutykos remák (32191), tavacska, Tharr oltár, #. jellempróba
(106,99) khór darázs (#348)
(107,98) varkaudar (172364), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), Wirnox a tomboló (#. kalandozó)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* 2005. június 14-től 2005. augusztus 15-ig beköszöntöttek a fejlődés hónapjai a Túlélők Földjén. A TF csapat Beholder találkozós TF-ŐV párviadalban nyújtott teljesítményének köszönhetően ebben az időszakban minden szörny 10%-kal több Tapasztalati Pontot ér. Másfajta TP szerzési módra nem terjed ki ez a bónusz.
* A KB (kivét bankszéfből) parancs folyadékra való kiadásakor képes volt a karakter többet kivenni a bankból, mint amennyi a nála lévő tartókba fért, és a felesleg azonnal elveszett. Ezt javítottuk, most már csak annyit vesz ki a karakter (a paraméterként megadott nagyobb szám esetén is), amennyit el is tud rakni.
* Különválasztottuk az MXTU-t és a tárgyakból kapott MXTU-t. Ennek annyi az általatok érzékelhető eredménye, hogy ahol az MXTU változik, mostantól az alappal számolunk (pl. AMT paranccsal történő MXTU átadáskor a két fél MXTU-ja közötti relációba nem számítanak bele a tárgyakból kapott bónuszok, vagy MXTU TF-elésekor nem a tárgyakkal megnövelt MXTU alapján kell a TVP-t elkölteni). Ez a változás az egyes tevékenységek során kapott TU mennyiségére nincs hatással. A karakterlapon továbbra is a tárgyakkal növelt értéket láthatjátok.
* A nagy quwarg taposó tappancs enciklopédiájában hibásan azt írtuk, hogy 3 MXTU-t ad a tárgy. Valójában 7-et ad.
* A tűzkéz, villámkéz, méregcsók, jéghalál KT varázslatoknál kalandozóharcban való használatukkor volt egy kis hiba, az ellenfél szemszögéből úgy tűnt, mintha ő lőtte volna a varázslatot. Javítottuk.
* Neves szörnyek! A Túlélők Földje találkozón leadott szörnytervező pályázat alkotásait kiértékeltük, leszelektáltuk, több helyen változtattunk, több hasonlót összemixeltünk, majd leprogramoztuk őket, úgyhogy a mai naptól senki sincs biztonságban, már a 220+ előtti területeken (nyugat, kelet, Sötét Föld) is neves szörnyek leselkednek a kalandozókra. Megjelenésük esélye a korábbi neves szörnyekéhez idomul, vagyis olyan hű-de-nagyon azért nem lesznek gyakoriak. Legtöbbjük két tárgyat hordoz (egy gyakorit és egy ritkát), mint már azt az ősi birodalom neves szörnyeitől megszokhattátok, de persze vannak kivételek. Ezek a neves szörnyek nem növelik a számlálót a neves szörnyekre vonatkozó isteni küldetésben, illetve nem jöhetnek az Őrzők ébersége KT képességgel történő imádkozáskor (illetve más hasonló, KT képességes szörnygeneráláskor sem).
* A forduló eleji szörnykereséskor a karakter nem volt hajlandó elfogni olyan szörnyet, aminek a merészsége alapján nem mert volna nekitámadni. A FOG parancs ilyenkor előbbre való lesz.
* Az őrzők éberségével, illetve tudati fétissel történő imádkozás során előfordulhatott, hogy amikor a karakter elDEMezett az adott mezőről, a következő IMre már varázslatot próbált megtanulni a VP regenből megvehetőek közül (általában a varázsfestéket). A hibát javítottuk. A DEMezés után az imádkozás folytatódik, ha van az adott helyszínen is oltár.
* A karakterlapon mostantól látszik az is, a karakternek a beállítottakon kívül hány feltételes parancsa lehet még. A korlátba a DX, a gyógyító totem beállítás és az, hogy a maradék TVP-idből melyik tulajdonságodat TFeled, nem tartozik bele - ezeket a maximális 16 beállításon felül is ki lehet adni.
* Ha a karakter nem ad enni a befogott szörnyeinek, első körben "éhes", második-harmadik körben "nagyon éhezik", negyedik körben "éhhalál küszöbén van" jelzés láthat mellettük a karakterlapon. (Eddig az "éhes" jelzés volt kétszer.) Ha egy szörny nagyon éhezik, tulajdonosa (és a többi befogott szörny) már kezdhet aggódni.
* A méregsemlegesítés akkor kerül 20 VP-be, ha egyszerre kétfajta méreg kínozza a karaktert (mondjuk a döglidérccel való találkozás után). Ez talán nem volt elég egyértelműen megfogalmazva a varázslat enciklopédiájában, így azt kiegészítettük.
* Mostantól, ha folyadékot gyárt a karakter KT paranccsal, és paraméternek nagyobb számot ad meg, mint amennyi tartója lenne a tárolására, csak annyit gyárt le, amennyi elfér. (Korábban a felesleg azonnal szétfolyt.)
* A könnyebb követhetőség kedvéért mostantól folyamatosan írjuk a karakterlapon, mennyi szabad hely van az adott karakter hátizsákjában.
* A kiírthoz képest egy héttel később, de véget ért a Beholder találkozón a TF csapat által megnyert kéthónapnyi +10% TP a szörnyekért.
* Ha egy labirintusban a karakter életereje menekülés% alá kerül, automatikusan átáll ötösre az óvatossága. Mostantól működik a következő: ha gyógyít magán a karakter, és menekülés% fölé kerül életereje, az óvatossága a következő mozgás előtt visszaáll az általa beállított értékre. Ha ez mégsem történt meg (már nem mozog többet, vagy nem tud eleget gyógyítani), a forduló végén mindenképp visszaállítódik az előző óvatosság beállítás.
* Hibásan törlődött eddig az egyszeri direkt FT parancs az olyan kalandozó-kalandozók közötti találkozásokban, ahol az egyik fél láthatatlan volt, és emiatt nem is került sor csatára. Kijavítottuk.
* Boltban EE-vel történő eladáskor - ha az utolsó paraméterként megadott tárgy nem volt átadható, csak egy hibaüzenet jelent meg, az első és második paraméterben megadott tárgyról semmi. Ilyenkor eladta őket a program, ahogy kell, csak visszajelzés nem volt. Javítottuk.
* A teleport varázslatok (városi + tiltott) akkor is létrejöttek, ha a karakter ugyanazon a mezőn állt, aminek a célkoordinátákat beírta a varázslat paramétereként. Mostantól hibaüzenetet kap a játékos ehelyett.
* Mostantól a karakterlapon az őrző szörnyek mellett az is látszik, mennyi pluszt ad akkor, ha a karaktertől lopni akarnak.
* A vízalatti labirintusokban nem áll neki többé kajálni a karakter, csupán - ha már régen nem evett - éhezni fog.
* A KUT paranccsal csatamezőkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.
* Egy kis felülvizsgálatot tartottunk Az Élet Forrása KT képesség ügyében, mivel az új területeken egyre ritkábbak a csatamezők, s így ez a képesség túlságosan megerősödött ezáltal. Így 333-ban meghatároztuk azt a max. ÉP pluszt, amit egy karakter az élete során kaphat az Élet Forrásából (eddig még senki nem érte el ezt az értéket). A képesség egyébként a le nem cserélhető képességek közé tartozik. (A leírtak a Tábori kiképzés nevű KT képesség klónra is vonatkoznak.)
* Korábban írtuk, hogy Az Élet Forrása és a Tábori kiképzés a nem lecserélhető képességek közé tartozik, de nem írtuk, mi van akkor, ha valaki kilép a KT-ból, amikor már agyontápolta vele magát. Ilyenkor az illető folyamatosan távolodni fog az Élet Forrásától, azaz fordulónként veszít valamennyi max. ÉP-t, amíg a KT képességgel kapott bónusz teljesen el nem fogy. Ha valaki kilépés után pár fordulóval belép egy másik KT-be, amelynek megvan ez a képesség, természetesen csak az átmeneti időszak alatt csökken a max. ÉP-je.
* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
* Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
* Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
* A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
* A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
* A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
* Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
* Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .
* Ha a labirintusban ládában kincset talált a karakter, a program figyelmen kívül hagyta a GYJ beállítását annak eldöntésekor, hogy felvegye-e. Ezt javítottuk.
* Mostantól írjuk a karakterlapon, ha a deus ex machinát meghalásra állította valaki.
* A karakterek közötti találkozás programkódját kénytelenek voltunk átírni teljesen, hogy a jövőben egyszerűbben bővíthető legyen. Régen úgy működött a program, hogy a táborozó félnek a táborozás alatti találkozásait a saját fordulójának elején generálta le, nem akkor, amikor azok ténylegesen megtörténtek. Onnantól, hogy a változás a játékba kerül, a találkozások azonnal megtörténnek a passzív fél részére is (a korábbi találkozások viszont úgyanúgy generálódnak, mint eddig). Persze ez elsősorban háttérváltozás, amiből ti nem sok mindent fogtok tapasztalni, két jelentősebb dolog van csupán, ami a fordulókban is megváltozott:
A D.E.M.-ezés, halál azonnal megtörténik, ha a táborozó fél meghalna a találkozáskor. Ha csak D.E.M.-ezett, a karakter óvatosabb lesz a hátralevő időben, azaz nem fog ugyan másik kalandozókkal találkozni, de tárgyat átadni neki lehet majd. A deus ex machina a táborozás alatt nem repíti el több mezőnyire a karaktert, akkor sem, ha a beállítás ezt indokolta volna (illetve elrepíteni elrepíti, de a karakter automatikusan visszasétál a következő forduló elejéig a kiinduló táborozási koordinátára). Így a jövőben mindenki biztos lehet benne, hogy a fordulóját azon a koordinátán kezdi, ahol letáborozott (kivéve persze, ha az ominózus találkozás még a változás előtt történt volna meg, csak nem lépett a karakter azóta).
A másik fontosabb változás a Feltételes Udvarlással kapcsolatos. Sikeres szerelmeskedés után az FU azonnal törlődik a táborozó felekről, kivéve ha ők házastársak. A gravia öve nevű tárgyat emellett csak fordulónként egyszer lehet használni.
A találkozás rutin bonyolultsága miatt az alapos tesztelés ellenére is előfordulhatnak hibák. Amennyiben ilyet tapasztalsz, kérjük jelezd a Játékvezetőnek.
* Bekerültek a varázslattervező pályázaton kiválasztott varázslatok a játékba. Megtanulásuk a mágustornyokban, ill. imádkozással VP regenerációból (akinek már van elég VP regenerációja, a következő isteni küldetés leimádkozása után láthatja majd, milyen varázslatok vannak) sajátíthatók el. A 2006. januári Alanori Krónikában teljes listát találtok arról, hogy melyek ezek a varázslatok, és mire jók.