Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 2. 10h:13' EZ A 1171. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD 1172. játékheted kezdete: nov. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2067 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 26 88 | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 224 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 227 157 188 | elmormolod a 227. varázslatot a 157. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: vv 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: hh 1253 1618 1269 | használod az 1253. tárgyat az 1618. tárgyat az 1269. tárgyat |
* 6. KP: hh 841 1133 1546 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1546. tárgyat |
tps 212 | TVP spórolása: 212 pontért |
bb 260 33 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (33 darabot) |
im 0 2 | imádkozol |
tpf 212 | TVP elővétele: 212 pontért |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb vállát. (6 támadással 82 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos fejét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
hu 420 | hulladék: 420 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
ef 30 519 | energia fejlesztése 30 |
be 256 | bemész a templomba |
kb 1525 1 518 | kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (1 darabot) |
h 1525 7589 7590 | használod az 1525. tárgyat |
in 2227 7589 | leírod a 2227. kalandozónak a 7589. szörnyet |
in 2227 7589 | leírod a 2227. kalandozónak a 7589. szörnyet |
in 2428 7589 | leírod a 2428. kalandozónak a 7589. szörnyet |
in 2428 7590 | leírod a 2428. kalandozónak a 7590. szörnyet |
* 1. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TUDATÁTHELYEZÉS (559. TUDATI KÉPESSÉG) Amióta csak felfedezted a tudati portyában rejlő lehetőségeket, azon morfondírozol, hogy miért kell hátrahagynod a tested, mikor a kasztroplanáris térben vándorolsz? Miért nem lehetséges, hogy egyik helyen átlépsz a tudatvilágba, és egy másik helyen lépsz ki onnan ismét? Mi lehet ennek az akadálya? Nos, elárulom, hogy a művelet végrehajtható, de sajnos ehhez nem elegendő az elméd által saját magadról megalkotott ideális képet áthelyezni egyik helyről a másikra. Ha csak ezt tennéd meg, azzal azt érnéd el, hogy végérvényesen elszakítanád a lelkedet a testedtől, ami nem túl egészséges megoldás. A kulcs a telekinézisben rejlik! Az elme és a tudat ereje együttesen ugyanis képes nagyon-nagy súlyokat, nagyon-nagy távolságba is eljuttatni. Csak azért nem használja mindenki ezt a nem igazán mindennapi mutatványt, mert igen fárasztó, veszélyes, és nehezen elsajátítható. Egy dimenziókapu, vagy térváltó varázslat sokkal praktikusabb megoldás, így az terjedt el helyette. Ha te mégis ragaszkodnál ahhoz, hogy ezt a faramuci módját válaszd a teleportálásnak, természetesen megteheted. [Mostantól körönként egyszer képes leszel elméd, és tudati energiáid segítségével teleportálni! Ehhez más teleportáló formulákhoz hasonlóan csak a célkoordinátát kell megadnod az EK 559 parancs második és harmadik paraméterében. Persze van néhány ismerős megkötés: a megadott célmező nem lehet messzebb, mint a pszi szakértelmed szintje/2 mező (lefelé kerekítve). Az Alanori Csatornán nem teleportálhatsz át, és a dimenziók közti mérhetetlen távolságot, vagy a tenger sok ezer mérföldes végtelenjét sem hidalhatod át így. A Tudatáthelyezés költsége 10 TVP, továbbá a kiindulási és a célmező közti távolság minden három mérföldje után 5 pszi-pont, és az utazás minden megkezdett 15 mérföldje után 1 tudatpont. Így sem tudsz olyan mezőre teleportálni, amilyen messze még nem jártál.] |
HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT) Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni. |
TŰZESŐ (61. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ha ez a varázslat kiválasztásra kerül a Támadó/Védekező Varázslat Listádról, akkor ellenfeled nagy bajban van. Először megjelenik egy füstfelhő a feje fölött, majd a következő pillanatban apró, égő tűzcsóvák kezdenek a fejére potyogni. A papi varázslási erőd szintje alapján szintenként D6-ot sebződik (max. 30D6). Anyagi komponense egy pirkit, elmondása 16 VP-be kerül. |
QUWARG TAKARÍTÓ (7589. SZÖRNY) Minden quwargbolyba kellenek takarítók, akik kihordják, eltüntetik a boly melléktermékeit, a beomlott köveket és hasonló dolgokat. A Ghallai bolyokban vagy nem találkoztál ezekkel a quwargokkal, vagy ott nem voltak külön erre specializálódott egyedek. A kristálybolyokban azonban hemzsegnek ezek a takarítók, akikkel jó eséllyel mrá a bolyba történő behatolásod elején összefuthatsz. Harci kapacitásuk alapján ők a leggyengébb quwargok a bolyban. Az egyetlen nehézséget az okozza az ellenük történő küzdelemben, hogy a takarítók nem egységes elemi lehelettel rendelkeznek. Vannak olyan egyedek, amik a boly többi tagjaihoz hasonlóan savas quwargnyálat köpnek a szemétre és az ellenfélre. Azonban vannak olyanok is, akik az éghető szemetet a tűzleheletükkel tüntetik el. Pontosítok, van még egy probléma, ha szembeszállsz velük. A régi ghallai fémbontóhoz hasonlóan ők is képesek elbontani a fémtárgyaidat. Ráadásul a létszámuk folytán azért nem veszélytelenek ők sem. |
QUWARG REZGÉSFIGYELŐ (7590. SZÖRNY) Minden quwargbolynak vannak őrszemei, figyelői. A kristálybolyban ők a rezgésfigyelők. Mivel a Föld síkján a látásnak kevesebb haszna van, ezért is csökkentett látással, ellenben igen érzékeny szeizmikus érzékelőkkel rendelkeznek. Szükségük is van rá, hiszen nem csak a kristályboly bejáratainál, de minden belső járatban is folyamatosan járőröznek, hiszen sosem lehet tudni, mikor tör be egy romboló féreg a kristálybolyba. Éppen ezért, amikor behatolsz a kristályboly egyik bejáratán, jó eséllyel először rezgésfigyelőkbe botlasz, akik már a akkor észlelték a lépéseid rezgését, amikor még csak közeledtél a bolyhoz. Össze is gyűlnek ilyenkor, hogy elhárítsák, vagy legalább késleltessék a veszélyt, amíg a kristályvadászok vagy kristályőrök megérkeznek. Azért a rezgésfigyelők sem lebecsülendő ellenfelek, már csak a létszámuk miatt is, de említést érdemel potens mérgük, amivel egy sziklaóriást is képesek leteríteni, valamint savas köpetük, ami a követ és képes szétmarni. |
Erő: | 55 (60) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 31 (48) | Támadás: | 35 (37) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 35 (50) | Védekezés: | 87 (92) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/8 év |
Egészség: | 28 (36) | Életpont: | 554/540 | Jellem: | gonosz (401) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 36 (42) | Varázspont: | 752/616 | Pénz: | 27321 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 435/556 | Halhatatlanság: | 4 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/20 | ökölvívás: | 23/44 (+1%) | szúrófegyverek: | 25/81 |
vágófegyverek: | 16/60 | ütőfegyverek: | 9/12 | lőfegyverek: | 8/86 |
dobófegyverek: | 28/84 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vámpírkard (#358) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
187,59 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 211,49 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 211 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 58, 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 88 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 399 809 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/44 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 56/38 | 3. lopás: | 27/13 (-300%) |
4. mászás: | 7/42 | 5. csapdakészítés: | 24/69 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 28/43 (-300%) |
7. gyógyítás: | 34/31 | 8. titkosírás: | 4/26 | 9. felderítés: | 15/16 (-300%) |
10. szörnyidomítás: | 5/75 | 11. teológia: | 43/73 (+3%) | 12. taumaturgia: | 67/55 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 3/13 | 14. versengés: | 8/81 | 15. harcművészetek: | 21/0 |
16. zene: | 29/79 (+25%) | 17. szörnyismeret: | 24/46 | 18. pszi: | 41/42 (+28%) |
19. zárnyitás: | 14/9 (-300%) | 20. vadászat: | 15/57 | 21. vitalitás: | 3/87 |
22. bányászat: | 20/50 | 23. testépítés: | 35/73 | 24. úszás: | 1/83 |
25. főzés: | 9/64 | 26. csapatmunka: | 1/36 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (katonai kötszer (#1508)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Éjharcosok (#9131) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (95,38,4) | vámpirizáció (#1) (9995,10) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | villámmágia (#227) | tűzmágia (#157) |
esszenciavédelem 2 (#188) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzgolyó (#155) | >> | szubreális vámpír (#223) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): 5. labirintus (44,23). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 8, 9, 10, 23, 24, 25, 27, 29, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 58, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 193, 200, 201, 202, 203. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 49, 52. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 98 (limit: 1450), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9880. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 királynő, 2 élőholt. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 40, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 730. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 18. Legjobb pontszámod: 116. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
átcsoportosítás (189) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
harci mágia (334) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 47 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 111 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | agyartőr (#420) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 12 | pular kristály (#239) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
174 | arany (#50) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
9 | isteni könnycsepp (#260) |
186 | 187 | 188 | |
58 | |
|
|
59 | |
|
|
60 | |
|
|