Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 21. 9h:24' EZ A 302. JÁTÉKHETED, 295. FORDULÓD 303. játékheted kezdete: júl. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal |
* 7. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 8. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
hh 522 522 449 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat a 449. tárgyat |
ek 273 9 230 | t. energia kisütése: 273 9 230 |
ek 273 25 427 | t. energia kisütése: 273 25 427 |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. Kritikus ütés! (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan légiós bal lábát. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Thargodan légiós nyakát. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével épp hogy megvágod a Thargodan légiós fejét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Thargodan légiós testét. Kritikus ütés! (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 43 életpontot vesztettél. Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 965, sebződés: 130, gyógyulás: 8, összesen: -122 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós jobb karját. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan légiós bal lábát. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Thargodan légiós nyakát. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 72 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével megkarcolod a Thargodan légiós jobb lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a Thargodan légiós testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A Thargodan légiós csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 43 életpontot vesztettél. Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 952, sebződés: 147, gyógyulás: 8, összesen: -139 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 132 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege bal oldalát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Sötétség Hercege jobb lábát. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Sötétség Hercege testét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a Sötétség Hercege testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 90 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Félrehajolsz, de a Sötétség Hercege karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 52 arany, -2 ÉP], 21 arany, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 9560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1018, sebződés: 283, gyógyulás: 8, összesen: -275 ÉP}
kb 27 50 | kiveszel a bankból a 27. tárgyat (50 darabot) |
v 22 271 | elmormolod a 22. varázslatot |
vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg bal középső lábát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az ősquwarg testét. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Din cséphadarójával eltalálod az ősquwarg testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (310,64)-> 38 arany, -2 ÉP] 6022 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 91, gyógyulás: 91, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [360,65] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy sziklaskorpió nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió csillogó torát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sziklaskorpió testét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a sziklaskorpió testét. Kritikus ütés! (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] 3086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 2, gyógyulás: 72, összesen: +70 ÉP}
h 578 10 | használod az 578. tárgyat |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc fejét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a magnetikus praglonc jobb lábát. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a magnetikus praglonc bal lábát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Törpe szekercével végigvagdosod a magnetikus praglonc testét. Kritikus ütés! (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a magnetikus praglonc fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 7578 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 868, sebződés: 0, gyógyulás: 157, összesen: +157 ÉP}
(Továbbmész...) [362,67] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy lidérckirály nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály csuklyáját. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidérckirály csuklyáját. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a lidérckirály testét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Törpe szekercével végigvágod a lidérckirály testét. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Din cséphadarójával súrolod a lidérckirály testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 903, sebződés: 79, gyógyulás: 144, összesen: +65 ÉP}
(Továbbmész...) [363,67] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Látsz egy mópat bolyt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tűzfőnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy ében hadúr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében hadúr jobb karját. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr testét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7705 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 785, sebződés: 89, gyógyulás: 124, összesen: +35 ÉP}
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. (-20 támadás). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 150 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel párszor megpöccinted a smaragd sárkány bal szárnyát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a smaragd sárkány bal vállát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a smaragd sárkány testét. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a smaragd sárkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 555, gyógyulás: 8, összesen: -547 ÉP}
(Továbbmész...) [364,69] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [364,70] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. A feléd közeledő Raia angyala mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia angyala jobb karját. Kritikus ütés! (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a Raia angyala jobb lábát. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Raia angyala fehér testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A Raia angyala megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) A Raia angyala fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével végigvagdosod a Raia angyala fehér testét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a Raia angyala bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A Raia angyala összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 11734 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1054, sebződés: 295, gyógyulás: 8, összesen: -287 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [364,72] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Találsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy Notermanthi jön feléd.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi hatás! Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Notermanthi bal lábát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. 4302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós gigászi testét. Kritikus ütés! (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan légiós jobb karját. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Thargodan légiós bal lábát. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 69 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 819, sebződés: 109, gyógyulás: 8, összesen: -101 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós fejét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Thargodan légiós nyakát. (5 támadással 329 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Thargodan légiós jobb lábát. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 56 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével súrolod a Thargodan légiós testét. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a Thargodan légiós testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1029, sebződés: 192, gyógyulás: 8, összesen: -184 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 53 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Sötétség Hercege nyakát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Sötétség Hercege bal karját. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Sötétség Hercege bal lábát. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 51 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 253, gyógyulás: 4, összesen: -249 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns bunthar testét. (6 támadással 545 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a mutáns bunthar jobb vállát. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Patájával a mutáns bunthar többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a mutáns bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Nyelvével a mutáns bunthar eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns bunthar nyakát. (6 támadással 560 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a mutáns bunthar fejét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). A mutáns bunthar szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A mutáns bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Nyelvével a mutáns bunthar eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 45 életpontot vesztettél. A mutáns bunthar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 6750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1495, sebződés: 382, gyógyulás: 0, összesen: -382 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns bunthar testét. (6 támadással 554 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a mutáns bunthar farkát. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Patájával a mutáns bunthar többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A mutáns bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A mutáns bunthar nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 45 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns bunthar farkát. Kritikus ütés! (5 támadással 565 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a mutáns bunthar szikkadt testét. Kritikus ütés! (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a mutáns bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 44 életpontot vesztettél. A mutáns bunthar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 6750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1463, sebződés: 336, gyógyulás: 0, összesen: -336 ÉP}
szk 333 | keresed a 333. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 16 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 16 pontért |
VIHARAMULETT (611. TÁRGY) A viharóriások, nagyhatalmú, mágikus lények úgy tekintenek az emberekre, mint mi a férgekre: apró, zavaró ocsmányságok, amelyeket legegyszerűbb eltaposni. Ha üzletet akarsz kötni egy viharóriással, életben kell maradnod addig, amíg hajlandó téged meghallgatni! Ebben segít a viharamulett. Ha ezt viseled, a viharóriások egy érző, értelmes lényt látnak benned, és mellesleg, az amulett a hangodat is felerősíti, így tárgyalni tudsz velük. |
Erő: | 50 (79) | Szint: | 39 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 55 (65) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 51 (68) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/207 év |
Egészség: | 50 (69) | Életpont: | 1151/1171 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 50 (75) | Varázspont: | 1859/11 | Pénz: | 4149 arany | Kép. pont: | 30 |
Tudatpont: | 28/14 | Pszi pont: | 432/360 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 30/88 (+20%) | ütőfegyverek: | 39/56 (+11%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 33/57 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/86 | 2. nyomkövetés: | 70/62 (+34%) | 3. mászás: | 20/71 |
4. csapdakészítés: | 20/41 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/83 | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 24/24 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 121/38 (+36%) | 11. taumaturgia: | 107/70 (+85%) | 12. szerencsejáték: | 2/86 |
13. versengés: | 17/35 | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/57 |
16. szörnyismeret: | 37/21 | 17. pszi: | 26/15 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/61 | 20. vitalitás: | 3/98 (+11%) | 21. bányászat: | 33/12 (+8%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 14/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +30 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +27 vp 25 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (128,3,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | mágikus ütés (#147) | hatalomvarázs (#220) |
varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | 37. szintű lényekre | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1) |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | csalánvirág (#582) | 7 | dlathog kőzet (#829) | 10 | ében toboz (#578) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 7 | küklopsz szem (#643) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 13 | ragasztó (#83) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 2 | tudás gyöngye (#522) | |||
6 | vas dobónyíl (#189) | 1 | szopókő (#259) | 1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
261 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | aranytű (#272) | 2 | bunthar bőr (#733) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | eknozol (#540) | 2 | fűszertartó (#210) | |||
3 | Huddens elixírje (#830) | 3 | jégkristály (#593) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | mihlanil (#539) | 3 | mópat token (#585) | 5 | pirkit (#153) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 1 | purifikátor háj (#269) | 8 | víz (#27) |