Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 17. 9h:27' EZ A 301. JÁTÉKHETED, 294. FORDULÓD 302. játékheted kezdete: júl. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal |
* 7. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 8. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
h 1184 1283 | használod az 1184. tárgyat |
vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
ek 116 55 830 | t. energia kisütése: 116 55 830 |
kb 643 10 | kiveszel a bankból a 643. tárgyat (10 darabot) |
h 1168 2 | használod az 1168. tárgyat |
v 22 271 | elmormolod a 22. varázslatot |
vv 147 | elmormolod a 147. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 65 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia jobb csápját. Kritikus ütés! (6 támadással 270 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-37 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (76 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az ezerszemű bestia jobb oldalát. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-20 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Törpe szekercével kissé megkarcolod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod az ezerszemű bestia bal szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 44 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Az ezerszemű bestia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 15535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1094, sebződés: 641, gyógyulás: 8, összesen: -633 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magnetikus praglonc fejét. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Törpe szekercével megvagdalod a magnetikus praglonc bal lábát. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a magnetikus praglonc jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A magnetikus praglonc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 7578 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 850, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-23 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (81 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezerszemű bestia fejét. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. Semmi hatás! Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 49 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy aranykulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-32 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod az ezerszemű bestia nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 60 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Véres nyál csordul ki az ezerszemű bestia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 15535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1130, sebződés: 595, gyógyulás: 8, összesen: -587 ÉP}
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi bal lábát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a Notermanthi jobb karját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 56 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály testét. Kritikus ütés! (5 támadással 225 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a lidérckirály nyakát. (5 támadással 336 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a lidérckirály testét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 807, sebződés: 38, gyógyulás: 4, összesen: -34 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály köpenyét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a lidérckirály jobb lábát. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a lidérckirály bal lábát. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 58, gyógyulás: 4, összesen: -54 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Rém sötét esszenciáját. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével végigvagdosod a Rém sötét esszenciáját. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Rém testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Törpe szekercével végigvagdosod a Rém sötét esszenciáját. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a Rém sötét esszenciáját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1046, sebződés: 237, gyógyulás: 8, összesen: -229 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a méregféreg testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a méregféreg testét. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a méregféreg testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A méregféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a méregféreg jobb oldalát. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a méregféreg testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A méregféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a méregféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] 11777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1043, sebződés: 188, gyógyulás: 8, összesen: -180 ÉP}
(Továbbmész...) [364,70] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sérült Raia angyala. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 41 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia angyala testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a Raia angyala testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a Raia angyala fehér testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi hatás! Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A Raia angyala összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 5866 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 194, gyógyulás: 8, összesen: -186 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az árnylord fejét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az árnylord bal oldalát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnylord fejét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki az árnylord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4566 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [364,69] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy lélekelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lélekelementál testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a lélekelementál testét. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a lélekelementál bal oldalát. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). A lélekelementál karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 33 életpontot vesztettél. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a lélekelementál jobb karját. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a lélekelementál fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). A lélekelementál karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A lélekelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1038, sebződés: 283, gyógyulás: 8, összesen: -275 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a mópat fatty nyakát. (6 támadással 547 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a mópat fatty fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a 18 mópat fatty. (18 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a mópat fatty farkát. (6 támadással 540 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a mópat fatty bal középső lábát. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 28 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel épp hogy eltalálod a mópat fatty testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a mópat fatty testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 57 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Csáprágójával az 1 mópat fatty megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az 1 mópat fatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 mópat tetemet. [mópat tetem ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] 14341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2114, sebződés: 162, gyógyulás: 8, összesen: -154 ÉP}
(Továbbmész...) [363,67] Tovább kóborolsz a pusztán. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mópat bolyt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nekrit parazita került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy ongóliant tombolás varázst. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nekrit parazita jobb lábát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nekrit parazita testét. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a nekrit parazita jobb szárnyát. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). A nekrit parazita kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (7 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a nekrit parazita testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a nekrit parazita bal szárnyát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). A nekrit parazita pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (7 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmet nyújt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. 10928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1017, sebződés: 359, gyógyulás: 8, összesen: -351 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vámpírféreg véres fejét. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a vámpírféreg testét. Kritikus ütés! (6 támadással 490 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a vámpírféreg testét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 42 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével néhányszor megcsapod a vámpírféreg véres fejét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a vámpírféreg farkát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. (ld. enc.) 14111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1247, sebződés: 624, gyógyulás: 8, összesen: -616 ÉP}
(Továbbmész...) [361,66] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás.
(Továbbmész...) [360,65] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gejzírt. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Analotha egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. És lám, kibányásztál egy mihlanil rögöt!
h 578 10 | használod az 578. tárgyat |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [361,63] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath egyik karját. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével egy hatalmas csapással felmetszed a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a Mnebolath testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 69 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 13, gyógyulás: 8, összesen: -5 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos bal oldalát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan zsoldos bal lábát. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 55, gyógyulás: 8, összesen: -47 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 133 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 128 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 138 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Thargodan mágus testét. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. (-20 támadás). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 107 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Thargodan mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 9445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 862, sebződés: 510, gyógyulás: 8, összesen: -502 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ölész jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a sötét ölész ködös testét. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a sötét ölész testét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). A sötét ölész karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A sötét ölész karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Törpe szekercével végigvagdosod a sötét ölész testét. Kritikus ütés! (3 támadással 252 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a sötét ölész nyakát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1122, sebződés: 261, gyógyulás: 8, összesen: -253 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálelementál testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálelementál ébentestét. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálelementál vörösen izzó képét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 35, gyógyulás: 4, összesen: -31 ÉP}
szk 308 | keresed a 308. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal |
VÁMPÍRFÉREG (782. SZÖRNY) A vámpírféreg egy undorító élősködő, ami más élő teremtmények vérével táplálkozik. Elsősorban a Thargodanokéval, bár ez csak kényszerűségből vállalt sorsuk, hiszen a Sötét Föld bűzölgő mocsaraiban épp ezek a teremtmények fordulnak meg a legsűrűbben. Na meg egy Thargodan legyűrése egy vámpírféregnek meg sem kottyanhat. Persze egy arra járó ghallaszülött kalandozó is ugyanúgy áldozatul eshet a vámpírféreg támadásának: vérét adva a testére tapadó szörny támadásakor. A féreg két hatalmas szemfogának harapásától különösen óvakodni kell, hiszen könnyen előfordulhat, hogy annak támadása során nem csupán elmúló vérveszteség, hanem permanens tulajdonságvesztés lesz a "jutalmad". Emiatt a vámpírféreg megtámadásához vagy tulajdonságpajzsot kell húznod, vagy direkt FT parancsot kiadnod rá. |
VÁMPÍRFOG (1221. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, az egy vámpír szemfoga, hosszú, hegyes, véres, és mostanra már ártalmatlan, hacsak nem karcolod össze magad, nem kell tőle félned. A vámpírféreg szájában is pont ilyen fogak sorakoznak, úgy néz ki, bármilyen testben is legyenek, ez egy kinézetre teljesen hasonló komponens a vérszívó szörnyetegekben. És, hogy mire használhatnád fel? A közhiedelem szerint, aki vámpírfogat rejteget a kabátja alatt, annak hite kikezdhetetlen. |
Erő: | 50 (79) | Szint: | 39 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 55 (65) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 50 (67) | Védekezés: | 91 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/205 év |
Egészség: | 50 (69) | Életpont: | 1150/1143 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 49 (74) | Varázspont: | 1853/2 | Pénz: | 4348 arany | Kép. pont: | 30 |
Tudatpont: | 28/10 | Pszi pont: | 432/293 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 30/68 (+24%) | ütőfegyverek: | 39/45 (+8%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 33/47 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/86 | 2. nyomkövetés: | 70/25 (+39%) | 3. mászás: | 20/71 |
4. csapdakészítés: | 20/35 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/83 | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 24/17 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 121/2 (+33%) | 11. taumaturgia: | 106/85 (+61%) | 12. szerencsejáték: | 2/86 |
13. versengés: | 17/35 | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/57 |
16. szörnyismeret: | 37/21 (+34%) | 17. pszi: | 26/12 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/61 | 20. vitalitás: | 3/87 (+57%) | 21. bányászat: | 33/4 (+3%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 14/23 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +28 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +23 vp 26 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (128,3,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) |
varázsenergia (#161) | mágikus ütés (#147) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | 37. szintű lényekre | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1) |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | csalánvirág (#582) | 5 | dlathog kőzet (#829) | 10 | ében toboz (#578) | |||
1 | grifftojás (#179) | 2 | Huddens elixírje (#830) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | negatív esszencia (#1184) | 1 | quwarg tojás (#360) | 16 | ragasztó (#83) | |||
4 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 41 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
526 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 2 | fokhagyma (#403) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | galachmit (#310) | 1 | iknegurin (#541) | 1 | kaja (#2) | |||
2 | küklopsz szem (#643) | 1 | mihlanil (#539) | 4 | mópat token (#585) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | sólyomcsőr (#1223) | 1 | sötét ital (#284) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |