Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. szept. 23. 9h:13' EZ A 375. JÁTÉKHETED, 293. FORDULÓD 376. játékheted kezdete: szept. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3064 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
bb 85 1 | beraksz a bankba a 85. tárgyat (1 darabot) |
bb 70 5 | beraksz a bankba a 70. tárgyat (5 darabot) |
bb 2 15 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (15 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg nyakát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [136,46] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hamar megtalálod a csizmát és odaadod a lánynak. Közben mesélsz neki arról, hogy mennyivel jobb, ha az emberek segítik egymást. Megígéri, hogy ezentúl segíteni fog másokon, és nem bánt senkit. (+4 jóság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő fejét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [137,46] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy áeratikus hasnyák közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot vesztettél. A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák jobb csápját. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 21 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 60, gyógyulás: 7, összesen: -53 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 mérgezett vasnyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a korinthai amőba testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba bal oldalát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 26 életpontot vesztettél. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 korinthai talizmán. 1 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 86, gyógyulás: 13, összesen: -73 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc nyakát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 arany. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [135,48] A bozótost ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy halálmadár. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a halálmadár bal vállát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [134,49] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy varkaudar behemót közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy agyroppantás. Ellenfeled tántorog az agyát ért támadástól. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót fejét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Mancsával a varkaudar behemót végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Elszántan a másikra rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány bal első lábát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 14, gyógyulás: 1, összesen: -13 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy agyroppantás. Ellenfeled tántorog az agyát ért támadástól. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a massza ragyás testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) A massza újból meg újból lesújt rád. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. Húsodat át- meg átjárja a massza szarva. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 98, gyógyulás: 14, összesen: -84 ÉP}
(Továbbmész...) [132,51] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Továbbmész...) [131,52] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra. (ld. enc.) Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Észreveszel egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Hasfejlesztő Jack előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy manaelementál. Amikor elhal a zaj, előmászol.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
ep 146 120 | építed a 146. tárgyat 120 pontért |
kut 30 3 | kutatsz 30 pontért |
szk 768 | keresed a 768. szörnyet |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: h 233 15 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. BP: ef 8 514 0 | energia fejlesztése 8 |
* 5. BP: kb 2 3 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot) |
ARANYSZÁMLA (126. TUDATI KÉPESSÉG) Leírás: Fairlight hitének terjesztéséért a városi Fairlight Bankok szövetsége az Arany Magisztrátusnak széleskörűbb aranyszámla vezetést tesz lehetővé. Ennek eredményeképpen a tagok képesek mentális energiájuk segítségével a Fairlight bankok szolgáltatásait akkor is igénybe venni, ha nem állnak rajta a pénzügyi intézmények egyikét tartalmazó mezőn. Ez azt jelenti, hogy a tagok bárhol kiadhatnak PKI és PBE parancsot, de ha olyan mezőn használják a parancsot, ahol nincs bank, az utasítás költsége 1 TU. |
TESTVÉRI SEGÍTSÉG (411. TUDATI KÉPESSÉG) "Azt mondod: Testvér! Azt mondom: Ott leszek, csak hívj!" Magányosan járod utadat Ghalla vadonjában, amikor rettenetes érzés kerít hatalmába. Fájdalom tüze lobban a mellkasodban, halálfélelem szorítja össze kihagyó szívedet. Aztán az érzés távolodni kezd, és ahogy elhalványul, vele halványul semmivé egy a társaiddal összekötő kasztroplanáris szálak közül. Valaki elment közületek. Meghalt, pedig ha időben a segítségére sietsz, talán még most is élne. Ez nem történhet meg még egyszer! Ha egy Testvér a segítségedet kéri, ezentúl nem állhat utadba a távolság. A Pentagramma, az ősi Jel utat mutat neked téren és időn át, hogy a megfelelő pillanatban ott lehess, ha szükség van rád. Ha egyszer már átkeltél rajta, még a Csatorna sem jelenthet akadályt! [A KT tagjai távolságtól függetlenül jelentkezhetnek többszemélyes kalandra. A feltétel, hogy a kaland vezetője is KT tag legyen. A többi feltétel megegyezik a TK szokásos feltételeivel. Amikor a TK lefut, a karakter részt vesz benne, akkor is, ha nem a megfelelő helyszínen tartózkodik. A csatorna nyugati partjáról nem lehet a keleti partra segítséget adni, de a keletiről a nyugatira igen. Ha te vagy a TK vezetője, a TK helyszínén kell tartózkodnod fizikailag is.] |
ISTENI KÖZBEAVATKOZÁS (205. TUDATI KÉPESSÉG) Minden isten tudja, hogy a követői között vannak olyan hűséges papok, akik sokkal több energiát fordítanak a bensőségesebb kapcsolat létrejöttére, mint más kalandozók, akik csak a hatalomért szolgálják őt. Ezen hű papokat jutalmazza azzal, hogy valamelyest hozzájárul tudati képességük kifejlesztéséhez. Mostantól ha IM 2 parancsot használsz, esetleg oltárnál v. templomnál IMádkozol úgy, hogy azzal nem küldetést teljesítesz, van rá esélyed, hogy istened hozzájárul egy tudatponttal az új KT képességetek fejlesztéséhez. Minden fordulód első IMádkozásakor v. IM 2 -nél 70% eséllyel kezdesz, ha ez sikertelen lenne, akkor minden következő IM-nél már +5%-kal nő az esélyed. Vagyis 70%, 75%, 80% és így tovább egészen a sikerig. Egy fordulóban csak 1 TU-val járul hozzá istened a képességedhez, vagyis ha az első IM-ra befejlesztődik az egy TU a következő IMádkozásokra legyen az bármennyi, nem fog több TU ponttal hozzájárulni. Minden olyan IM vagy IM 2 amivel Istened hozzájárul a képességetekhez, az neked nem kerül +TU pontba, se több TVP-be. Jó, ha tudod, hogy minden fordulódban 70%-ról indulsz még akkor is ha az előző fordulódban nem volt "sikeres" IMádkozásod. Ha a képesség kifejlesztéséhez már csak 1 TU hiányzik, azt az EF paranccsal kell befejleszteni. |
FEGYVERMESTER (302. TUDATI KÉPESSÉG) Már annyit jártál a fegyvermesterhez tanulni, hogy szinte látod lelki szemeid előtt, ahogy a különböző fortélyokat magyarázza. Miközben ezen morfondírozol, döbbenetes felfedezést teszel. Rájössz, hogy a közös tudat elég erős ahhoz, hogy materializáljon egy fegyvermestert, aki azután elmondja, mitől fejlődhet valamelyik fegyveres szakértelmed amikor elakadsz a fejlődésben (azaz becsillagozódik). Ráadásul mivel ez a fegyvermester pusztán csak a közös tudat tudati erejének egy kivetülése, nem kér pénzt az oktatásért, és bárhol előhívható, akár egy sivatag közepén is. A tudást pedig, amit átad, a kasztroplanáris térből veszi. Vége hát a drága iskolába járásnak, az oktatás házhoz jön, ráadásul ingyen. Mindehhez az EK 302 <fegyverszakértelem száma> parancsot kell kiadni 2 TU-ért és 50 TVP-ért. A 2. paraméter leírását ld. a fegyvermesternél. |
ÓRIÁS CSONTVÁZ (176. SZÖRNY) Az óriás csontváz közel négy méteres, minden bizonnyal egy hatalmas humanoid csontváza. Szúró és vágó fegyverekkel szinte lehetetlen komolyan megsebezni, emellett vörösen izzó szemeiből képes félelem-sugarakat lőni és öklének egyetlen csapásával összetörheti pajzsodat, sisakodat vagy balkezes fegyveredet. Azért nem legyőzhetetlen... |
Erő: | 48 (59) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 26 (32) | Támadás: | 25 (27) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
Ügyesség: | 19 (21) | Védekezés: | 42 (46) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 14 (17) | Életpont: | 310/59 | Jellem: | jó (660) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 23 (29) | Varázspont: | 359/5 | Pénz: | 3329 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 53/30 | Pszi pont: | 98/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 2/0 | ütőfegyverek: | 27/66 (+2%) |
lőfegyverek: | 24/46 (+1%) | dobófegyverek: | 22/12 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Brod buzogánya (#1735) << csontpálca (#329) << harci kalapács (#174) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -3.); nyílvessző (#108) (4 .); bumeráng (#249) (5 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -14.); mérg. vas dobónyíl (#190) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
130,53 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 59, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 85 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/79 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 36/22 (+35%) | 3. mászás: | 7/72 |
4. csapdakészítés: | 20/76 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 6/49 | 6. gyógyítás: | 4/25 |
7. titkosírás: | 5/18 | 8. felderítés: | 33/57 (+33%) | 9. szörnyidomítás: | 6/97 |
10. teológia: | 27/84 (+10%) | 11. taumaturgia: | 31/95 (+10%) | 12. versengés: | 14/96 (+9%) |
13. zene: | 5/81 (+19%) | 14. szörnyismeret: | 13/91 | 15. pszi: | 14/86 (+16%) |
16. zárnyitás: | 1/14 | 17. vadászat: | 21/15 | 18. bányászat: | 33/66 |
19. főzés: | 7/41 (+13%) | 20. csapatmunka: | 1/64 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
segítesz max. 50 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 10 darabot ), kis bőrpajzsot (#45) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyu-shurikent (#157) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ) |
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 35 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), vakító fény (#43), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), agyroppantás (#91) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | halálosztó kain (#168) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 241 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 6 szopókövet! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 29 (limit: 750), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 3 306. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
isteni közbeavatk. (205) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 42 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 16 nap szükséges, hogy használhassátok. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 2 | Métely páncélja (#1562) | 15 | pular kristály (#239) | 2 | Mallon botja (#1526) | 25 | sallank karom (#128) | 1 | pengepajzs (#425) | 1346 | kaja (#2) | 1 | méregtagadó (#1531) | 1 | mutáns csont (#331) | 3 | che-vállszalag (#1114) | 1 | mágusköpeny (#453) | 1 | mentát karkötő (#1551) | 2 | biami kvazárlándzsa (#568) | 1 | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | Morgan sipkája (#466) | 20 | bot (#4) | 2 | kristálygömb (#265) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 760 | nyílvessző (#108) | 800 | remák szív (#264) | 585 | purifikátor háj (#269) | 1911 | teriád féreg (#1276) | 1690 | tüske (#22) | 2 | lidérckorona (#531) | 340 | tükör (#43) | 3 | moa varázsdoboz (#1133) | 3623 | halcsont (#390) | 2 | fagyott kalapács (#1299) | 4 | draklen csizma (#1301) | 2700 | borkonyó bibe (#312) | 199 | fülemüle agyar (#267) | 29725 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | tubarkő (#700) | 1079 | spiritusz (#170) | 47 | teriád kobak (#1461) | 1 | Ovgun nyaklánca (#615) | 86 | mutáns csont (#331) | 96 | rum (#1419) | 1 | fűzött kagylósor (#1493) | 1 | varkaudar csésze (#841) | 2 | Horsa hagyatéka (#1337) | 840 | vízionár szem (#102) | 1918 | ezüstdarab (#326) | 2 | ryuku tűvető (#1521) | 1 | nerub hasító (#1879) | 5 | nyomkereső talizmán (#671) | 4 | balkezes gyűrű (#1549) | 2000 | varányszem (#30) | 1 | muzsikus füles (#1657) | 62 | jégszilánk (#1128) | 150 | sárkánypikkely (#292) | 1 | Aurgir lándzsája (#1314) | 84 | fokhagyma (#403) | 2273 | nerub szemfog (#1871) | 6186 | madártoll (#112) | 330 | kapuőr életnedv (#1996) | 1 | angyali sisak (#971) | 6516 | tinta (#101) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | 8 | kerek kő (#19) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | óndarab (#85) | 5 | rézdarab (#70) | |||
2 | téfea-agy (#172) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | álompor (#396) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
2 | pirkit (#153) | 5 | spiritusz (#170) | 8 | ugh méreg (#166) | |||
104 | víz (#27) |
129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | |
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|