Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 11. 9h:39' EZ A 301. JÁTÉKHETED, 292. FORDULÓD 302. játékheted kezdete: júl. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal |
* 7. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 8. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
hu 258 273 1546 | hulladék: 258 273 1546 |
hu 584 280 | hulladék: 584 280 |
kb 280 258 280 | kiveszel a bankból a 280. tárgyat (258 darabot) |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
h 392 | használod a 392. tárgyat |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár bal karját. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében halálhajcsár testét. Kritikus ütés! (5 támadással 410 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted az ében halálhajcsár jobb lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón pikkelyes testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a márvány drakón bal első lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány drakón csontos pofáját. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). A márvány drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével kicsit megvágod a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a márvány drakón csontos pofáját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a márvány drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] 7313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 151, gyógyulás: 4, összesen: -147 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró jobb oldalát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi báró bal oldalát. (6 támadással 511 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Notermanthi báró jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 81 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teriád pöröllyel többször eltalálod a Notermanthi báró jobb karját. (3 támadással 249 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a Notermanthi báró testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 34 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 80 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 gyémántkoponya (ld. enc.). Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 13146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1172, sebződés: 335, gyógyulás: 4, összesen: -331 ÉP}
ek 116 55 133 | t. energia kisütése: 116 55 133 |
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
tv 32 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot |
m 8 7 5 | mozogsz északra, északnyugatra, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy ongóliant tombolás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nekrit parazita testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a nekrit parazita bal vállát. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a nekrit parazita fejét. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). A nekrit parazita újból meg újból lesújt rád. (7 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Törpe szekercével végigvagdosod a nekrit parazita testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a nekrit parazita jobb szárnyát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A nekrit parazita kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (7 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. A nekrit parazita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (313,117)-> 2 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 974, sebződés: 364, gyógyulás: 8, összesen: -356 ÉP}
(Továbbmész...) [365,110] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Mozgást észlelsz oldalról. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ében hadúr lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 56 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr nyakát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az ében hadúr testét. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ében hadúr testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével néhányszor megcsapod az ében hadúr testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod az ében hadúr testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 90, gyógyulás: 160, összesen: +70 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Din cséphadarójával megcsapod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (313,117)-> 25 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3202 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 98, gyógyulás: 78, összesen: -20 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a lidérckirály köpenyét. (5 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a lidérckirály testét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Törpe szekercével végigvagdosod a lidérckirály jobb lábát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a lidérckirály testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 846, sebződés: 113, gyógyulás: 171, összesen: +58 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a lidérckirály testét. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a lidérckirály testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a lidérckirály jobb lábát. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a lidérckirály köpenyét. Kritikus ütés! (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 880, sebződés: 108, gyógyulás: 179, összesen: +71 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 43 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (61 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezerszemű bestia nyakát. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia jobb csápját. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 63 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő arany papi karkötő felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-25 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vas dobónyíl, egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (313,117)-> 50 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (313,117)-> 8 arany, -2 ÉP], 12 arany, 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 15535 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered a manakristály energiáját. (+500 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1123, sebződés: 555, gyógyulás: 228, összesen: -327 ÉP}
(Továbbmész...) [364,111] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy lidérckirály. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály köpenyét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a lidérckirály jobb lábát. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a lidérckirály jobb oldalát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a lidérckirály köpenyét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 95, gyógyulás: 174, összesen: +79 ÉP}
m 7 6 5 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 220 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az ében hadúr jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. A támadás sajnos hatástalan volt. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: az ében hadúr vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével épp hogy eltalálod az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd az ében hadúr testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Az ében hadúr megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 136, gyógyulás: 163, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [362,110] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy csapat mópat fatty nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mópat fatty puha torát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mópat fatty bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 642 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a mópat fatty testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Teriád pöröllyel többször eltalálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a mópat fatty testét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Teriád pöröllyel gyengén megütögeted a mópat fatty testét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a mópat fatty puha torát. Kritikus ütés! (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki az 1 mópat fatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 mópat tetemet. [mópat tetem ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP] 14341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2067, sebződés: 2, gyógyulás: 385, összesen: +383 ÉP}
(Továbbmész...) [361,111] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy árnylord. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnylord fénytelen testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az árnylord testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az árnylord jobb vállát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Az árnylord fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 104, gyógyulás: 94, összesen: -10 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
m 7 7 5 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [358,110] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Találsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. Lélekszívó csápok nyúlnak feléd, de te elhessegeted őket. Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi kosfejét. Kritikus ütés! (5 támadással 220 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a Notermanthi jobb karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4302 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 31, gyógyulás: 91, összesen: +60 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Thargodan légiós testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan légiós jobb karját. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a Thargodan légiós jobb vállát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9646 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 907, sebződés: 115, gyógyulás: 188, összesen: +73 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos fejét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan zsoldos bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan zsoldos bal lábát. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 54, gyógyulás: 140, összesen: +86 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ölész ködös testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ölész ködös testét. (6 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a sötét ölész testét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét ölész bal vállát. (5 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a sötét ölész jobb karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 69 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1270, sebződés: 0, gyógyulás: 247, összesen: +247 ÉP}
(Továbbmész...) [357,111] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ében sziklatornyot.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel az ében sziklatorony tetejére. Már remeg a kezed és lábad, mire felérsz. Nagy nehezen bepréseled magad az apró nyíláson. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy káoszbajnok!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a káoszbajnok jobb oldalát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a káoszbajnok bal lábát. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a káoszbajnok tetovált testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a káoszbajnok állatpofáját. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a káoszbajnok fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7036 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 837, sebződés: 120, gyógyulás: 174, összesen: +54 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón testét. Kritikus ütés! (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével végigvagdosod a márvány drakón jobb hátsó lábát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a márvány drakón jobb hátsó lábát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével végigvagdosod a márvány drakón fejét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a márvány drakón fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). A márvány drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A márvány drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] 7313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 67, gyógyulás: 91, összesen: +24 ÉP}
szk 338 | keresed a 338. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 37 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 37 pontért |
GYÉMÁNTKOPONYA (644. TÁRGY) A legendás gyémántkoponya, talán a világ leghatalmasabb gyémántjából kifaragott, gyermekfej méretű, élethű koponya. Értéke felbecsülhetetlen. Egyesek szerint azonban nem gyémántból van, hanem mágiával hozták létre. Ismét mások azt állítják, hogy a Föld létsíkján létrehozott gyémántgólem egy része a gyémántkoponya. Bárkinek is legyen igaza, annyi bizonyos, hogy a legendás ékszer belsejében jelentős mágikus energia buzog. A tárgy nem átadható. |
Erő: | 50 (76) | Szint: | 38 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 54 (62) | Támadás: | 54 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 50 (65) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/178 év |
Egészség: | 50 (67) | Életpont: | 1135/1699 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 49 (72) | Varázspont: | 1801/95 | Pénz: | 3473 arany | Kép. pont: | 26 |
Tudatpont: | 28/14 | Pszi pont: | 432/174 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 30/32 (+21%) | ütőfegyverek: | 39/25 (+11%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 33/27 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/75 | 2. nyomkövetés: | 69/42 (+23%) | 3. mászás: | 20/61 (+20%) |
4. csapdakészítés: | 20/23 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/83 | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 24/3 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 120/18 (+76%) | 11. taumaturgia: | 105/83 (+50%) | 12. szerencsejáték: | 2/86 |
13. versengés: | 17/35 | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/57 |
16. szörnyismeret: | 36/67 | 17. pszi: | 26/6 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/61 | 20. vitalitás: | 3/8 (+44%) | 21. bányászat: | 32/96 (+2%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 14/3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +28 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +23 vp 26 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (128,3,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | varázsenergia (#161) | vámpirizáció (#1) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | 37. szintű lényekre | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 5 | csalánvirág (#582) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | mópat tetem (#584) | 5 | nehezék (#258) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 14 | ragasztó (#83) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 40 | spiritusz (#170) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
2 | varázskorsó (#1546) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1120 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | eknozol (#540) | |||
1 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | galachmit (#310) | 1 | gyémántkoponya (#644) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kavadu iszák (#25) | 4 | mópat token (#585) | |||
1 | sötét ital (#284) | 10 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vortex amulettje (#607) |