Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. dec. 17. 9h:10' EZ A 375. JÁTÉKHETED, 292. FORDULÓD 376. játékheted kezdete: dec. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3485 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 138. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1167. tárgyat |
v 368 3879 68 | elmormolod a 368. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ezt a támadást elhibáztad! Illúziósárkányod teríti le a lábáról (1 életpontot sebezve). A káoszteknőc a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A káoszteknőc farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval megpöccinted a káoszteknőc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (1 életpontot sebezve). A káoszteknőc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A káoszteknőc farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
(Továbbmész...) [195,9] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
(Továbbmész...) [195,8] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (1 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos. (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (2 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel egy irtózatos ütéssel felvágod a Zinthurg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Zinthurg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal vállát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval néhányszor megcsapod az ongóliant testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (1 életpontot sebezve). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval párszor keményen megütöd az ongóliant bal oldalát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (2 életpontot sebezve). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 7 életpontot sebeztél. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az éjkornis jobb első lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (18 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éjkornis fekete testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az éjkornis bal hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (1 életpontot sebezve). Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-2 varázspont.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval párszor keményen megütöd az éjkornis bal oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az éjkornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs és egy réz papi karkötő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. Magad mögé lököd a pitiáner kultúrmasztodon trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő éjkornis trófeát. 2352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 160, gyógyulás: 0, összesen: -160 ÉP}
(Továbbmész...) [197,6] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy purifikátor. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (1 életpontot sebezve). A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [197,5] Belegyalogolsz a tengerbe. Kényelmesen úszni kezdesz. Amerre csak ellátsz, mindenütt víz, víz! Istened ennek örülni fog.
m 8 8 5 | mozogsz északra, északra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [197,3] Kimerített a tempózás. Inkább visszafordulsz a part felé.
(Továbbmész...) [196,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Szinte eggyé válsz a gyér parti növényzettel, miközben próbálsz a szörny szeme elől eltűnni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy purifikátor császár. Amikor elhal a zaj, előmászol.
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [15 pontot használtál fel, van még 334.]
szk 184 | keresed a 184. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | alakváltás 10 |
* 3. BP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 39 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért |
KÁOSZTEKNŐC (235. SZÖRNY) AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag. A káoszteknőc főként mocsarakban található meg, és tökéletesen rejtőzködik: ha rád támad, általában már nincs idő távolsági fegyver használatára. |
QUWARG ROHAMOSZTAGOS (242. SZÖRNY) Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség kirobbant az őt rejtegető óriásbolyból, és elindult, hogy meghódítsa Ghallát! Quwarg rohamosztagos csapatai ezrével sereglenek szét, hogy felfaljanak mindent, ami az útjukba kerül, és közelebb hozzák Xswytyyzlidjxat végső győzelmét. A jóslatok szerint hamarosan útjukra indulnak a quwarg parafenoménok is, és akkor jaj a mostani világnak! A rohamosztagos csapat érdekessége, hogy mivel több egyedből áll, a harc 2 helyett 4 körből áll, hogy a teljes csapatot le tudd győzni, és tapasztalati pontot csak akkor kapsz, ha minddel végeztél! Egy harci körben akár több rohamosztagossal és végezni tudsz, ha elég sokat ütsz. |
ÉJKORNIS (228. SZÖRNY) Micsoda gonosz, sötét mágia fordította a csodálatos trikornis ezzé a mérhetetlenül elvetemült, pokoli teremtménnyé! Az éjkornis alakja olyan, mint a trikornisé, de szőre éjfekete, szeme vörösen izzik. Mágikus képességei pedig - mivel nem kötik erkölcsi és morális megfontolások - jócskán meghaladják a trikorniséit. Ha egy jó kalandozó szembekerül az éjkornissal, jaj neki! A legendák szerint a legnagyobb hatalmú gonoszok, Thargodan hercegek és ősmágusok képesek rá, hogy az éjkornist szolgálatukba kényszerítsék, és meglovagolják. |
PURIFIKÁTOR CSÁSZÁR (393. SZÖRNY) Micsoda óriásira nőtt purifikátor ez? Császári látványosság, az bizonyos! Első gondolatod, hogy végre, egy ártatlan kérődző, amelyet lemészárolhatsz hájáért - aztán közelebbről ráébredsz, hogy íme, egy veszedelmes szörny, amely gyakorlatilag sebezhetetlen ütőfegyverrel! Persze még így is érdemes megkockáztatni a harcot - hiszen ki tudja, ha nyersz, talán épp ez az a purifikátor, amelynél a rég elveszett legendás császári kesztyű található! |
Erő: | 30 (34) | Szint: | 22 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 31 (32) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 33 (39) | Védekezés: | 84 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/41 év |
Egészség: | 30 (34) | Életpont: | 325/265 | Jellem: | jó (578) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 24 (33) | Varázspont: | 480/0 | Pénz: | 483 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 9/0 | Pszi pont: | 120/71 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/25 | ökölvívás: | 1/33 | szúrófegyverek: | 8/27 |
vágófegyverek: | 23/20 (+2%) | ütőfegyverek: | 26/72 (+7%) | lőfegyverek: | 23/29 (+5%) |
dobófegyverek: | 7/72 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << ryuku buzogány (#696) (140%) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/66 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 48/60 | 3. mászás: | 12/44 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 14/13 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 11/69 | 6. gyógyítás: | 90/55 (+92%) |
7. titkosírás: | 4/29 | 8. felderítés: | 24/74 | 9. szörnyidomítás: | 6/51 |
10. teológia: | 28/43 (+6%) | 11. taumaturgia: | 28/72 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 4/77 |
13. versengés: | 7/30 | 14. zene: | 25/88 | 15. szörnyismeret: | 13/19 |
16. pszi: | 13/75 (+19%) | 17. zárnyitás: | 2/95 | 18. vadászat: | 19/14 |
19. bányászat: | 30/7 (+4%) | 20. úszás: | 10/60 | 21. főzés: | 4/5 |
22. csapatmunka: | 2/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
udvarolsz a 3879. karakternek |
kutatsz max. 30 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990), Ciang Csí (#978), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | gonoszok (#988) | energiatüskék (#29) | >> | sötét gnóm (#132) | |
agyroppantás (#91) | >> | nők (#999) | agyroppantás (#91) | >> | férfiak (#998) | |
tisztítótűz (#44) | >> | 13. szintű lényekre | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | varázsvédelem (#34) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nők (#999) | tüskepajzs (#30) | >> | sötét gnóm (#132) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Más istenek követői már rég túl vannak ezen a mérhetetlenül egyszerű feladaton: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | deus ex machina (#1) | 4 | drótszőr (#37) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | 2 | madártoll (#112) | |||
4 | spiritusz (#170) | 2 | víz (#27) | 1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
24 | arany (#50) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | óndarab (#85) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |